Jumalako ei olisi luonut täydellistä viljaa

vaan ihminen

6

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalostettuja

      Toivottavasti et syö porkkanoita, vehnää, banaania...

    • klpo

      Jakanevatko Amerikassa jo genimuunneltuja ehtoollisia joissakin kirkkoissa!?
      "Jokainen istutus, jota Jumala ei ole istuttanut, pitää revittämän juurineen pois!" Jumalan Sanat

      • 8+3

        Eli puitakaan ei saa istuttaa, eikä mitään muutakaan? Jo on erikoista. Onneksi maanviljelyä kuitenkin on olemassa vaikka Raamattu sen kieltäisi.


    • Mistä tiedät ettei se "madoissa uiskenteleva" luomuruoka vaaranna yhtälailla sun terveyttäsi kuin että ahmisit päivittäin niitä keinolannotteilla täytettyjä tomattejasi?!

      Vaikkei ne lehmät olekaan saanut keinolannoitetta laitumensa heinäänsä niin sateen mukana voi tulla kaikenlaista paskapäästöjä siihen niityn heinään, eikä pidä koskaan unohtaa myöskään sitä että JOSKUS on juuri siinä kohtaa paimennettu lehmiä, jotka eivät olisikaan saanut sitä "luomuheinää" vaan sitä keinotekoisesti lannoitettua heinää (keinotekoisuus on luomussakin oltava 0%).

      Luomuviljely on minulle sama kuin kreationismi eli täyttä kusetusta ihmisille!! Maksavat luomusta vaan suhteettoman paljon liikaa verrattuna keinolannotteiseen. Jos luomu olisi halvempaa kuin keinolannoitteinen viljely esim. tomaattien suhteen, ymmärtäisin luomuviljelyn, mutta se nyt sattuu haiskahtamaan yhtä suurelta kusetukselta kuin kreationismi!! ;)

    • Olen muuten ihmetellyt että ne "luomuilijat" syövät kumminkin appelsiineja ja muita tuontihedelmiä. Siis eihän Suomessa kasva ehkä kuin marjat, omena ja kirsikka jne? Suomalaista luomubanaania tai -sitrushedelmiä en ole havainnut Suomessa! Niiden hedelmien päälle ruiskutetaan oli ne sitten viljeltyjä tai luvataan ettei niissä ole päällä "säilytysmyrkkyjä" ...en ymmärrä kenenkään suomalaisen ostavan luomuappelsiini mehua tai luomubanaanijogurttia marketista!! Ei ne säilyisi tänne asti jollei niihin pruutattaisi myrkkyjä!

      • Vähän selvennystä

        Luomu ei tarkoita aina lähituotettua ruokaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      271
      3037
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2554
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      129
      1811
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1773
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      100
      1522
    6. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      25
      1362
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1340
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1093
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1083
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      1038
    Aihe