En köyhä enkä kippee...

laatu autoilija

Nämä automerkkien "keskustelu osiot" on semmoisten persaukisten ikälopuilla autonrotteloilla ajavien kinastelu palstoja. Itse olen aikoja sitten maksimoinut autoilu varmuuden ja haistelen korkeintaan kolme vuotta uuden auton hajuja , sitten menee niin tunkkaiseksi että onkin aika hakea taas uusi pirssi perseen alle. Lisäksi kun merkki on Toyota Avensis kaikilla herkuilla niin a`vot kyllä kelpaa. Bemareita, Audeja en tule ikimaailmassa ostamaan, niillä kun ajavat kaikenmaailman enemmän tai vähemmän vinksahtaneet. Mersu kävisi, mutta kun ne ovat niin saakelin laaduttomia vika herkkiä romuja. Ranskalaisia en tyrkytä pahimmalle viha mehellekkään. Volvo saattaisi jotenkuten menetellä, ainut puute on ruotsalaisuus, tosin nyt kiinalaislla.
No niin jatkakaa ikä loppujen romujenne arvostelua ja haukkumista minä menen huurteiselle.

6

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai automies?

      Hehee, vai Anjoviksellä ajelet ja olet niin ylpeä automies, noloa niin noloa.
      Juttusi ainakin on luokkaa 15 vuotiaan järjenjuoksulla ja tietämyksellä varustettu ammattikoulun käynyt 45vuotias "ammattimies" jolla on toistaiseksi vielä pienipalkkainen työ ja vanha kerrostalo kaksi vaatimattomassa lähiössä.

    • Tojo power

      Ihmeiden aika ei ole ohi. Viellä täälläkin näkee jotain järkevää ja hauskaa , tylsien provo Penttien ja muiden sen kaltaisten älykääpiöiden aivopierujen sijaan.

    • The Köle

      -itse olen kanssa vähän samanlaisessa tilanteessa ja samanlaisilla taustoilla.....

      a) -mitäs me sitten tehdään, kun Avensiksen valmistus loppuu?

      b) -eikö Bemari kuitenkin olisi ihan kiva, jos itse ei tarvitsisi maksaa?

      c) -mikä siinä ruotsalaisuudessa kammoaa?

      • En köyhä enkä kippee

        a) Tulee takuu varmasti joku toinen tilalle, malli nimi vain voi muuttua ja entistä parempana toivottavasti.
        b) En sittenkään ajaisi bemarilla varsinkaan, audia voisin harkita
        c)Lopettaisivat alkajaisiksi sen pakko ruotsin opettamisen ja tyrkyttämisen niin voisi vähän positiivisemmin niihin miehen mallin menettäneisiin juu eipäs lörpöttelijöihin suhtautua. Kammoa on vähän liian voimakas ilmaus, en minä mitään erityisemmin kammoa , paitsi homoja inhoan.


    • P e n t t i

      "Toyota kaikilla herkuilla". Varsinainen herkkunakki lienee tuo Aasian Lada. Tarkoitat varmaan sitä vihreää digikelloa siinä keskellä ämpärimuovipaneelia?

      • pentin veli

        Pentti esittää mielipiteensä. Yritä nyt rauhottua. Ota vaikka niitä pillereitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe