Osaan auttaa juuri SINUA!!! ;)

Totuuden torvi -_-

Kysykää mitä vain mikä rakkaudessa askarruttaa ja vastaan teille ylimaallisen ja ihmisjärjen ylittävän viisauteni avulla. Kysymyksiänne odotellessa...

28

275

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -_-

      Mitä rakkaus on?

      • Totuuden torvi -_-

        Noh, katsohan poika. Rakkaus riippuu juuri siitä mistä se roikkuu. Sinulle se varmaan tarkoittaa jatkuvaa naisten vaihtoa ja tisujen tuijottelua. Minulle se merkitsee... runkkaamista pimeässä komerossa chuck norrisia fantasioiden.


    • -_-

      Mistä tiedät, että olen poika?! Senkin homorunkkari!! -_-

      • Totuuden torvi -_-

        Voi sinua tietämätön pojankloppi!!!
        Jãrjen ylittävällä viisaudella minä tiedän kaiken, myöskin epäolennaisen kuten sen että olet poika...


      • Jumala Torvi
        Totuuden torvi -_- kirjoitti:

        Voi sinua tietämätön pojankloppi!!!
        Jãrjen ylittävällä viisaudella minä tiedän kaiken, myöskin epäolennaisen kuten sen että olet poika...

        Suoli24 ainoa asiallinen henkilö on Sinä! Ihailem sinua oi totuuden torvi


      • -_-
        Jumala Torvi kirjoitti:

        Suoli24 ainoa asiallinen henkilö on Sinä! Ihailem sinua oi totuuden torvi

        Kävisit siellä äidinkielen tunneilla, jonne!! -_-


      • Totuuden torvi -_-
        Jumala Torvi kirjoitti:

        Suoli24 ainoa asiallinen henkilö on Sinä! Ihailem sinua oi totuuden torvi

        Kiitos kuolevainen, palvontaakin otetaan vastaan. B)


    • raija-setä

      mulla on ongelmaa lasten kanssa. ne ei hsluu mua vaik kuinka herutan ja eilenki kattelin päiväkodin pensasaidan takaa ku sellai kolmivuotias poika taapersi paskat puntista putoillen ja mulla oli molemmat kullit ihan kovina! mutta vaikka kuinka lupailin karkkeja ja vilauttelin nännejä ei se sieltä tullut. nyt täällä kotona runkkaan vaan dinosauruksille ja syön jäätelöä. auttakaa kuinka saan lapsen kiinnostumaan?

      • Totuuden torvi -_-

        Houkuttele jäätelöllä. Jäätelö on hyvää :D


      • Lovesick :(:(:(
        Totuuden torvi -_- kirjoitti:

        Houkuttele jäätelöllä. Jäätelö on hyvää :D

        Oon niin rakastunu yhteen jätkään, mut mä en yhtää tiiä mitä se musta aattelee :( valvon sen takii melkee joka yö ja ootan siltä viestii, yleensä se laittaa mut ei laittanu yks yö :( :( ja ku ei tee mieli syödä, en haluu nauraa tai tehä mitää.. Ja jos meen ulos, nii se muistuttaa mua aina siitä D; mä en kestä :(:(:(:(


      • Totuuden torvi -_-
        Lovesick :(:(:( kirjoitti:

        Oon niin rakastunu yhteen jätkään, mut mä en yhtää tiiä mitä se musta aattelee :( valvon sen takii melkee joka yö ja ootan siltä viestii, yleensä se laittaa mut ei laittanu yks yö :( :( ja ku ei tee mieli syödä, en haluu nauraa tai tehä mitää.. Ja jos meen ulos, nii se muistuttaa mua aina siitä D; mä en kestä :(:(:(:(

        Otappa reippaasti puukko käteen ja sano hänelle: nussitaanko nyt vai Heti?


      • Totuuden torvi -_-
        Totuuden torvi -_- kirjoitti:

        Otappa reippaasti puukko käteen ja sano hänelle: nussitaanko nyt vai Heti?

        Kaikkitietävänä totuuden torvena ei kellään ole lupaa esiintyä! Edellinen viesti ei ollut oikean torven, joten minä annan nyt sen oikean neuvon. Jos näet sen käppänän jossain, niin juokse karkuun ja huuda: APUVA! POLLIISITAPAUS!!!


    • Gyrohullu

      Mitä tulee ponin tehdä?

    • Totuuden torvi -_-

      Kiimaisten ponien tulee harrastaa suuseksiä tai kaviolla panoa...

    • -_-

      Paljonko mun pitää maksaa että saan panna sua

      • -_-

        Älä kopioi mun nimimerkkiä. Totuuden torvi ei myy itseään. T. Totuuden torven kaveri


    • käytännöllinen esim.

      Miksi kunnioitettu Totuuden torvi ei myy itseään? Eikö hänen arvonsa olisi kätevää demonstroida rakkautta - vaikka ihan ilmaiseksi?

      • -_-

        Koska hän ei halua alentua kuolevaisten likaisiin puuhiin.


    • https://www.youhttps
    • -_-

      No hyvä on jos arvostettu totuuden torvemme haluaa panna minua nöyrää kuolevaista niin nimi ja osoite

    • -_-

      No hyvä on jos arvostettu totuuden torvemme haluaa panna minua nöyrää kuolevaista niin nimi ja osoite

      • Totuuden torvi -_-

        Jaa... -_-


    • Totuuden torvi -_-

      Kysymyksiä, kansalaiset! D:

      • Pahin painajaises

        miten saada varattu muijja iskettyä ja varokkin sanomasta että unoha se


      • Totuuden torvi -_-
        Pahin painajaises kirjoitti:

        miten saada varattu muijja iskettyä ja varokkin sanomasta että unoha se

        Katsohan poikani, ei niitä varattuja naisia ole niin helppo saada. Jospa menisit katsomaan eläintarhasta naaras orangin kumppaniksesi, se voisi olla helpompaa. Olettaen että se ei lyö hanttin..


    • My time is up

      Mitä minun pitäisi tehdä, kun olen mennyt rakastumaan ihmiseen ja hänelläkin ilmeisesti on tunteita minua kohtaan, ainoa ongelma on se että minulla ei ole enään kovin paljon aikaa?

      • Totuuden torvi -_-

        Miksi tuhlaat aikaasi suoli24, jos sinulla ei ole paljoa aikaa???


      • My time is up
        Totuuden torvi -_- kirjoitti:

        Miksi tuhlaat aikaasi suoli24, jos sinulla ei ole paljoa aikaa???

        Aina kun matkusta niin tylsyyttäni luen ja kirjoittelen tänne, mutta vastaisitko kysymykseen :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe