Mikä mopo?! auttakaa npee :D

damnyou

eli siis oon 15v tyttö ja oon laittamassa mopoa, ainut että kaikki puhuu siitä omastaa hyvää ja haukkuu toisen. eli mikä olis luotettava peli jota ei tarvis rassata kokoaja mut vois vähä piristää? oon katellu yamaha dt & beta rr muita ehotuksii? Derbit ja gilerat voi jättää suosiolla pois! :)

18

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beetteri

      Beta on oikeesti hyvä vaihtoehto!
      Kattele nettimotosta elokuun lopulla kun laitan oman Betan myyntiin, vm. 2011 ajettu 16tkm (rempattu 3tkm sitten) Erinomaisessa kunnossa, monet sanoneet että näyttää ihan uudelta :D
      Viel Betan alakauttane ni saa tarvittaes kulkemaanki;) Laitan hinnaksi about 1900€

      • Exmopojonne

        Älä puhu paskaa :DD Älä ikinä osta noi paljo ajettuu, et saa ite ikin myytyy tuo kaveri myy vtusti ylihinnalla. Osta max 10tkm ajettu, sitte saat itekki myytyy. Mopon merkillä ei tänä päivänä ole oikeestaan merkitystä, jos siis näitä isoimpia merkkejä kattelet. Kaikki ne on laatua ja toimii ja osia löytyy joka nurkasta.


      • beetteri
        Exmopojonne kirjoitti:

        Älä puhu paskaa :DD Älä ikinä osta noi paljo ajettuu, et saa ite ikin myytyy tuo kaveri myy vtusti ylihinnalla. Osta max 10tkm ajettu, sitte saat itekki myytyy. Mopon merkillä ei tänä päivänä ole oikeestaan merkitystä, jos siis näitä isoimpia merkkejä kattelet. Kaikki ne on laatua ja toimii ja osia löytyy joka nurkasta.

        Ai ei mee kaupaksi tolla hinnalla? :DD
        Laitoin kuukaus sitte myyntii noil tiedoil ku aattelin et myynti kestäis tyylii 2kk, ni
        jouduin poistaa ilmotuksen kahen päivän pääst ku porukkaa alko kyselee nii vitusti.

        Yks jätkä ois tarjonnu 2000€ jos oisin myyny heti sen sille, mut en vaa halunnu viel vaihtaa pois ku tarviin mopoo ja kemmukortti vast elokuus..

        Ja tosissaa noil kilsoil ajaa viel vaik kuinka kaua :D

        Nii ja tosissaa tälläst osaa vaihettu

        3tkm vaihettu
        -mäntä
        -moottorin tiivistesarja
        -moottorin stefat
        -moottorin laakerit
        -kytkinlevyt
        -tuorevoiteluletkut
        -bensaletkut
        -bensansuodatin
        -etujarrupalat
        -ketjut ja rattaat

        ja viikko sitten vaihdettu
        -takarenkaan laakerit
        -takajarrupalat


      • beetteri
        beetteri kirjoitti:

        Ai ei mee kaupaksi tolla hinnalla? :DD
        Laitoin kuukaus sitte myyntii noil tiedoil ku aattelin et myynti kestäis tyylii 2kk, ni
        jouduin poistaa ilmotuksen kahen päivän pääst ku porukkaa alko kyselee nii vitusti.

        Yks jätkä ois tarjonnu 2000€ jos oisin myyny heti sen sille, mut en vaa halunnu viel vaihtaa pois ku tarviin mopoo ja kemmukortti vast elokuus..

        Ja tosissaa noil kilsoil ajaa viel vaik kuinka kaua :D

        Nii ja tosissaa tälläst osaa vaihettu

        3tkm vaihettu
        -mäntä
        -moottorin tiivistesarja
        -moottorin stefat
        -moottorin laakerit
        -kytkinlevyt
        -tuorevoiteluletkut
        -bensaletkut
        -bensansuodatin
        -etujarrupalat
        -ketjut ja rattaat

        ja viikko sitten vaihdettu
        -takarenkaan laakerit
        -takajarrupalat

        nii meinasin tol siis et 3tkm SITTEN vaihdettu..


      • Exmopojonne
        beetteri kirjoitti:

        Ai ei mee kaupaksi tolla hinnalla? :DD
        Laitoin kuukaus sitte myyntii noil tiedoil ku aattelin et myynti kestäis tyylii 2kk, ni
        jouduin poistaa ilmotuksen kahen päivän pääst ku porukkaa alko kyselee nii vitusti.

        Yks jätkä ois tarjonnu 2000€ jos oisin myyny heti sen sille, mut en vaa halunnu viel vaihtaa pois ku tarviin mopoo ja kemmukortti vast elokuus..

        Ja tosissaa noil kilsoil ajaa viel vaik kuinka kaua :D

        Nii ja tosissaa tälläst osaa vaihettu

        3tkm vaihettu
        -mäntä
        -moottorin tiivistesarja
        -moottorin stefat
        -moottorin laakerit
        -kytkinlevyt
        -tuorevoiteluletkut
        -bensaletkut
        -bensansuodatin
        -etujarrupalat
        -ketjut ja rattaat

        ja viikko sitten vaihdettu
        -takarenkaan laakerit
        -takajarrupalat

        Nyt lopeta se p:n jauhanta voi olla että käy kaupaks mut ei sen takia et ois hyvä mopo, vaan sen takia että 99-00 jonnet on vtun tyhmiä. Eihä siin mitää vikaa oo saat massit niilt idiooteilt veke :Dd ite myin derbin 2100, maksoin 1700 :p.Mikäs kevari sitte alle?


      • beetteri
        Exmopojonne kirjoitti:

        Nyt lopeta se p:n jauhanta voi olla että käy kaupaks mut ei sen takia et ois hyvä mopo, vaan sen takia että 99-00 jonnet on vtun tyhmiä. Eihä siin mitää vikaa oo saat massit niilt idiooteilt veke :Dd ite myin derbin 2100, maksoin 1700 :p.Mikäs kevari sitte alle?

        Nonii ollaa samal aaltopituudel:D Nii tosissaa kemmuks tulos fanticin 2t, etin about 6500€-7000€ hintaluokast :D
        Kuulemma pitäis jättää 125 ktm ;) tosin varmaa säädötki vaikuttaa


      • Exmopojonne
        beetteri kirjoitti:

        Nonii ollaa samal aaltopituudel:D Nii tosissaa kemmuks tulos fanticin 2t, etin about 6500€-7000€ hintaluokast :D
        Kuulemma pitäis jättää 125 ktm ;) tosin varmaa säädötki vaikuttaa

        J en jaksa alkaa haastaa riitaa joka ikisen suomi24junnun kaa :D Miks jokaikine tuleva kemmukuski puhuu jostai säädöist :D Ei ne merkkaa yhtää mitää paitsi jos o sellane käsi joka ei osaa kaasariin vaihtaa neulaa ja suuttimia lämötilan mukaan. Ainoot vehkeet jois on aina säädöt päin persettä on hussen sm. Itel oli tosiaa Kotemi ja Temmi ja voin sanoo et ei kotariakaa voi luuskaks kutsua. Ooks ikin ajanu 2t-kemmul? Voin sanoo et joku fanticciki nykäsee nii maa perkeleesti jos oot betalla aikasemmin ajellu. En tiiä sitte tosta et kuka jättää mut kyl jokases kisapiikis o riittävästi tehoa.


      • beetteri
        Exmopojonne kirjoitti:

        J en jaksa alkaa haastaa riitaa joka ikisen suomi24junnun kaa :D Miks jokaikine tuleva kemmukuski puhuu jostai säädöist :D Ei ne merkkaa yhtää mitää paitsi jos o sellane käsi joka ei osaa kaasariin vaihtaa neulaa ja suuttimia lämötilan mukaan. Ainoot vehkeet jois on aina säädöt päin persettä on hussen sm. Itel oli tosiaa Kotemi ja Temmi ja voin sanoo et ei kotariakaa voi luuskaks kutsua. Ooks ikin ajanu 2t-kemmul? Voin sanoo et joku fanticciki nykäsee nii maa perkeleesti jos oot betalla aikasemmin ajellu. En tiiä sitte tosta et kuka jättää mut kyl jokases kisapiikis o riittävästi tehoa.

        Juu :DD no Allright miitissä joku jätkä jätti kotarin 2t hussella nii joku vaa sillo puhu et kotaris paskat säädöt ku jäi :DDDD

        ja joo mulla on kotari kisapiikki mil oon ajellu maastos ni on nyt vähä jotai tuntumaaki ni ei lähe heti käsist


      • Exmopojonne
        beetteri kirjoitti:

        Juu :DD no Allright miitissä joku jätkä jätti kotarin 2t hussella nii joku vaa sillo puhu et kotaris paskat säädöt ku jäi :DDDD

        ja joo mulla on kotari kisapiikki mil oon ajellu maastos ni on nyt vähä jotai tuntumaaki ni ei lähe heti käsist

        Tarkotatko kisapiikil valkokilpee vai jtn rossia? :D


    • äkänesuiza

      Miks gilerat ja derbit vois jättää suosiolla pois? Mikä niis on vikana?

      • Mipopoika

        Yhtä hyviä nekin on, kuin yammut ja betat. Laatumopoja kaikki :)


      • ESMopojonne
        Mipopoika kirjoitti:

        Yhtä hyviä nekin on, kuin yammut ja betat. Laatumopoja kaikki :)

        Niin on.

        Tarkoittiko muuten laatu sitä, että joutuu vaihtamaan männän 100km välein?


      • Exmopojonne
        ESMopojonne kirjoitti:

        Niin on.

        Tarkoittiko muuten laatu sitä, että joutuu vaihtamaan männän 100km välein?

        Lopettakaa nyt saatana se minarelli vs rabasa väittely. Minarelli vääntää ylempää kuin rabasa, muuten ihan saman tasoisia kaikessa.


    • riejutyttö

      Moi, mä oon tyttö ja itelläni on rieju mrt, ei oo ollu mitää vikoi, suosittelen :)

      • saatanan"tytöt"

        Moi, oon tyttö ja mulla on pimppi, hihihih.


      • riejupoika99

        Juu rieju on hyvä:)


    • omenavaras

      Mä tiiän, osta joku Orionin valmistama kiinalainen ihme

      • omenavaras

        Eiku anteeks tarkotin et osta multa mun Orionin valmistama kiinalainen ihme!! anteeks oon niin kännissä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe