olisitko oikeasti valmis sitoutumaan?

1+3

Jokaisen nettideittailijan kannattaa esittää itselleen tämä kysymys, ennen kuin alkaa etsimään kumppania netistä tositarkoituksella.

Faktahan on se, että netin kautta on tavisihmisen todella helppoa löytää itselleen sopiva kumppani. Samaa ikäluokkaa olevat ihmiset kun ovat loppupeleissä aika samanlaisia.

Mutta kun suurin osa nettideittailjoista on ikisinkkuja, jotka ovat eläneet vuosia yksin. Löydettyään sopivan kumppanin netistä, iksinkku alkaakin miettimään, haluaako oikeasti sitoutua? Pystynkö suhteeseen? Useimmat lyövät jarrut päälle ja kieltäytyvät tapaamasta uudestaan.

Minun kokemusteni perusteella tämä on nettideittailussa se suurin ongelma. Ihmiset muka etsivät kumppania tositarkoituksella, mutta h-hetkellä aletaan empimään.

"Oot sä ihan kiva, mutta jos nyt jatkettais etsimistä"

18

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valmis partiotyttö

      Ny osuit naulan kantaan!

    • tavis 30

      Hahah. En etsis seuraa jos en olis valmis sitoutumaan ja tavis ei tosiaan saa mitään vastakaikua naisilta. Monet kerrat naiset on kehuneet, "oot tosi kiva, haluun tutustua" ja sit naisesta ei kuulu mitään enää.

    • Piparimies

      Itse etsin ainoastaan piparia!
      Varsinaista seksiseuraa hakevia naisia ei juuri ole, tai jos on, niin sadat miehet piirittävät. Näin ollen leikin olevani tosissani. Saatuani mitä haluan häivyn ja uutta putkeen. Samanaikaisesti kannattaa olla myös paljon naisia ns "putkessa", koska osalta ei saa. Mutta aika hyvin on toiminut tämä tapa.

      • OhiAmmuttu_

        Joo, huomattu on. Vaan mua ei juksata. Jo kaukaa haistan miehen lurjukseksi, kun on just matkalla tästä ohi ja voisi tulla tapaamaan. Tai muuta blaablaata. Ei tällainen mies pahemmin kerro itsestään eikä välitä tietää minusta. Hätäinen on ja levoton ja äkkinäinen.
        Uusi deittailija saa sarjatulta näiltä valevakikumppanihakijoilta.


      • vaki(tui)seksi

        On meitäkin ;-)
        mutta meni jo...

        tiedätkös että naisena etsin nimenomaan vakituista seksikumppania...paljon mukavampaa tutun kanssa, voi pistää viestin että nyt tarttis ja kaveri ampaisee hetken päästä pihaan, toimii toisin päinkin...kun miestä panettaa niin järkätään vaan sopiva hetki :-)
        ...yksi suhde kesti reilu vuoden...nyt on kaksi uutta "koeajossa" ;-)
        Toimiva ratkaisu!


    • sain pakit..

      Minä miehenä olisin valmis mutta naiset eivät :D

    • 17+5

      Olisin, en todellakaan harrastaisi nettideittailua ellei se olisi ainoa vaihtoehto kun ei baareissa viitsi juosta. Profiilissani (Happy Pancakessa) on valittuna vain kohta "vakavaa suhdetta" eli en hae pelkkää kesäromanssia tai seksiseuraa. Jos olisin tavannut jonkun niin olisin jo poistanut profiilini mutta pidän sen nyt sitten sunnuntaihin saakka.

      Yhden miehen kanssa sovittiin jo alustavasti tapaamisesta tällä viikolla, huom. MINÄ ehdotin kun oli vaihdettu muutama viesti, mutta zappaduidaa sen jälkeen hänestä ei enää mitään kuulunutkaan. Viimeisin lähettämäni viesti on luettu mutta ei vastattu. Ja jo kun ehdotin tapaamista niin hän paljasti olevansa vielä vanhempi kuin mitä profiilissaan kertoo, eli reilusti toistakymmentä vuotta minua vanhempi. Olisin silti ollut valmis tapaamaan, ainahan se on mukava tutustua uusiin ihmisiin, mutta ehkä salaisuuksia oli enemmänkin tai mistä lie syystä jänisti.

      Tämä parin viikon kokeilu nettideitin maailmassa jäi siis taas ihan turhaksi.

      • ujojako??

        Miehet ei uskalla lähteä treffeille!

        todettu moneen kertaan...siksi kysyn tapaamista jo melko varhaisessa vaiheessa koska on tylsää kirjoitella pitkään ja todeta että siitä ei kuitenkaan tule mitään ...
        yleensä mies katoaa sen jälkeen...ja kyse siis 40

        On toki toisenlaisiakin miehiä... parhaat treffit oli miehen kanssa jonka ekat viestit tuli klo 13 ja treffit sovittiin 20.00 iltalenkin merkeissä :-)
        Hänellä oli seuraaville päiville paljon menoa ja todettiin että kokeillaan...oikeasti oli tosi mukava jutella...kerrankin poikkeuksellinen nettimies :-)
        Ja tavataan uudelleenkin!


    • dsvsv

      Näinno, itsekin ikisinkkuna muka kuvittelin että olisihan se parisuhde kiva, no sitten kun treffeistä osui nainen kohdalle niin iski sellaset ahdistukset että oksat pois. Kahvilla käytiin mutta oppipahan ainakin tästä molemminpuolisesta pettymyksestä sen etten taida olla sittenkään parisuhdemateriaalia.

    • mutkankauttaavoliit

      Jaa, haluaisin sellaisen suhteen, missä asuttais omissa
      kämpissä (ei kovin kaukana). Vietettäisiin yhdessä
      viikonloppuja, vois tavata myös viikolla.

      Harrastettaisiin jotain, tai oltaisiin vaikka mökillä, ihan miten
      vain. Ei minulla ole mitään sitoutumiskammoa, mutta tämä
      järjestely, vain sopisi ainakin jonkin aikaa ja jos hyvin
      pyyhkisi, niin avoliitto sitten, mutten halua enää naimisiin,
      olen leski.

      Tämän teen selväksi heti, eikä viidestoista pv. joten
      ottaa, tai jättää.

    • Anteeksi mitä?

      "Faktahan on se, että netin kautta on tavisihmisen todella helppoa löytää itselleen sopiva kumppani. Samaa ikäluokkaa olevat ihmiset kun ovat loppupeleissä aika samanlaisia."

      Olet seonnut.

      Ei pidä millään muotoa paikkaansa ainakaan miesten kohdalla.

      Ellet tarkoita että lapseton kolmekymppinen liikuntaa harrastava mies alkaa tapailla lapsen omaavaa, eronnutta liikuntaa harrastamatonta tätimäistä lihavaa matamia.

      • anteeksi mitä mitä?

        Niin tai reilu 40v teinien eronnut, liikuntaa harrastava, hoikka, nuorekas (muiden mielestä) äiti tapailisi nettimaailmaan hurahtaneen, sohvalla makoilevan, lenkkimakkaralla ja oluella elävän keskimääräistä suuremman keskivartalon omaavan herran kanssa???


      • juupa juu

        Tapailin n. 50v miehiä aikani. Kuinka ollakaan, heidän elämänihanteensa oli lievästi sanottuna sekaisin. Mikäli oli lapsia, niin heidän elämänsä oli kuitenkin vain lapsissa. Lapsia oli ikähaarukassa 10-20v. Voi jummi miten teinitytöt pyöritti isiään. Useampana kertana kävi niin, et isin piti milloin minkin syyn takia lähteä "pelastamaan" tyttäriään. Istuttiin iltaa viettämässä ravintolassa, kun tytär itki krokotiilin kyyneleitä puhelimessa (hyvin kuului) ja eikun isukki kotiin. Minulle stoppi miehessä valitettavasti on jos hänellä on tyttäriä. Jonkin aikaa katselen miten homma pelaa, mut yleensä jatkuu huonosti. Nyt sinkkuilen ihan rauhassa. Katson mitä tuleman pitää. Profiilin olen piilottanut.


    • kummaa väkeö

      Ihan samaa mieltä!
      Tietty seksin vonkaajat on asia erikseen...
      muutamakin mukavantuntuinen "kirjekaveri" tässä ollut... mutta ihmettelen kovasti miksi heillä ylipäätään on profiili
      Kirjoiteltiin jokunen päivä ...kaikenmaailman asioista...kyselin kiinnostusta tapaamiseen kun mies ei sitä tehnyt... kirjoittelu jatkui, tapaaminen ei tuntunut kiinnostavan koska siihen kysmykseen ei kumpikaan vastannut...
      lopulta kysyin mitä he ovat deittipalstalta etsimässä...
      toinen ei oikeen itsekään tiennyt...toinen sanoi ettei missään nimessä halua sitoutua...muttei muuten oikeen tiedä :-)
      Itse etsin tapailuseuraa, myöskin seksin merkeissä ...ei mitään 24/7 suhdetta kuitenkaan
      ...mutta miksei jotain pysyvämpääkin myöhemmin,. jos siltä olisi tuntunut
      Lopulta kirjoittelu hiipui...
      mutta ihmettelen...

    • tsufee

      Jep, etsin tositarkoituksella ja siltikin olen vielä sinkku vaikka monenmonta deittiä olen tavannut. En kuitenkaan peräänny sen takia, että saisin jonkun paniikin sitoutumisesta. Vaan vetäydyn sen takia, ettei sopivaa kumppania vaan löydy.
      Kuitenkin sen kummppanin kanssa pitäisi tulla toimeen ja olla samanhenkinen ja olla edes jotain yhteistä.
      Kasvottomana tai yhden valokuvan varassa voi toki värittää itsestään vaikka millaisen persoonan, mutta kun se on vaan fakta, että jokainen rakentaa mielikuvan toisesta omassa päässään. Tavatessa todellisuus ei vastaa mitenkään.
      Toinen mihin olen myös usein törmännyt niin siihen, että treffikumppani on ollut ihan totaalisen sekaisin.
      Veikkaisimpa jos oikea ihminen kohdalle osuu niin tuskin kukaan viisas ainakaan jättää edes yrittämättä. On toi sen verran vaivalloista hommaa.
      Ainahan sekin mahdollisuus on, ettei itse sovi jollekkin joka itsestä olisikin lottovoitto.

    • juupajuu...

      Toi tsufeen viimeinen lause on hyvä myös ottaa huomioon...
      " ettei itse sovi jollekkin joka itsestä olisikin lottovoitto."
      ihmisiähän tässä vaan ollaan ja kuka tykkää äidistä, kuka tyttärestä...aina on hyvä muistaa että se toinenkin osapuoli voi pitää jostakin...mitä et ehkä itse ole!

      Onhan se naisena imartelevaa kuulla että mies on odottanut juuri tällaista naista, hän pitäisi kuin kukkaa kämmennellä, kohtelisi prinsessana ja hakisi vaikka kuun taivaalta..
      mutta jos vaan ei "kolahda"...vaikka kuinka yrittää niin toisen käytös ahdistaa kun ei pysty "tarjoamaan" samanlaisia tunteita...

      ja tadaa...taas on nettideiteissä katkera mies, kun naiset on nirsoja eikä niille kelpaa mikään :-(

    • Daami69

      Juuri siksi että etsin TOSITARKOITUKSELLA en mitenkään helposti löydä mieleistäni kumppania. Tietenkään en sitoudu mieheen josta havaitsen ekalla tai tokalla tapaamisella että ei miellytä. Ekalla tapaamisella tsekkaa ulkoiset ominaisuudet ja sen pintapuolisimman vaikutelman mikä jutellessa tulee, useimmiten turn off tulee jo tässä. Jos ei osaa päättää, tavataan toisen kerran ja siinä sitten yleensä huomaa että ei tunnu yhtään miltään.

      Jos tuntuu innostuneelta, eli toisen kanssa oleminen tuottaa iloa ja nautintoa, siitä sitten vaan seurustelemaan. Toistaiseksi 4 v sisällä en ole kokenut tuollaista oikeaa innostumista kuin vain kerran, ja kyseisellä miehellä oli erilaiset intressit tulevaisuuden suhteen joten se siitä.

      Voihan sitä arpoa randomina että entten tentten kenen kanssa lähden tapaamaan vaikkei olla edes juurikaan juteltu netin kautta, mutta itse en moiseen hakuammuntaan oikein jaksa uskoa. Siksi tarvitsen edes alustavan kiinnostumisen jo netissä, ja jos mies ei vaan kertakaikkiaan vaikuta kiinnostavalta tässä(kään) vaiheessa niin ei kiinnosta tavatakaan.

      Minkäs teet. Pidän esim. puheliaasta miehestä, ja kyllä sen jo kirjoittamisvaiheessa huomaa jos toinen ei oikein saa mitään itsestään ulos.

    • Just näin

      Kyllähän sitä haluais sitoutua jos löytyis se oikea. Sen takia kokeilenkin nettideittailua.

      Niin ja oon kyllä eri mieltä siitä että tavikset sais helposti seuraa netistä. Omassa ikäluokassani tuo väite koskee varmaan enemmän naisia muttei miehiä. Joskin mä vissiin en ole tavis kun en harrasta ryyppäämistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      4156
    2. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      79
      2337
    3. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1811
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      173
      1697
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    6. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1291
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    10. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1093
    Aihe