Netin tatskaviha

Annis1

Minnuu on jo pitkän aikaa ihmetyttänyt eräs seikka. Se, että täällä internetissä tuntuu elävän ihan omanlaisensa tatuoitujen ihmisten vihaajaporukka.

Mistä tuollainen idioottimainen provosointi mahtaa kummuta ja miksi? Miksei saman tien hyökitä vaikkapa punatukkaisia, lihavia tai ranualaisia vastaan? "Tatuoidut naiset ovat kaikki h***ria", "tatskat ovat rumia töhryjä", "työnantajat eivät palkkaa tatuoituja", you name it. Kaikille tuttua totaalista schaibaa, jota saa netissä lukea vaikka kuinka paljon. Miksi?

Erityisen merkilliseksi asian tekee se, että 15 vuoden aikana, jona olen ollut hevisti tatskattu, en ole oikeassa tosimaailmassa saanut yhtään ainutta poikkipuolista sanaa tai negatiivista kommenttia kuvistani. Ilmeisestikin siis netissä huutelijoiden sakki ei käy koskaan ulkomaailmassa ilmaisemassa mielipiteitään. Vai voisiko olla niin, että tämä joukkio on äärimmäisen pieni mutta hyvin äänekäs ja operoivat aina eri nimimerkeillä? Mutta miksi? Mitä he siitä saavat? Hyvän mielen? Tyydytystä, kun tarttuu täkyyn ja provosoituu?

Ei pidä ymmärtää väärin, itseäni moinen pöljä, nimetön huutelu lähinnä huvittaa, minun itsetuntoani on turha moisella yrittää horjuttaa, mutta se pistää miettimään, että kuinka paha olo vuoden 2014 Suomessa joillakin ihmisillä voi olla, kun pitää alentua haukkumaan kokonainen perinteinen taidemuoto ja ko. taidemuodon ystävät ja fanit. Miksi?

37

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatska typy

      täysin samaa mieltä!

    • sdgws18

      Tuotahan ollaan pohdittu varsin usein, saamatta selvää vastausta.
      Ei siitä kannata yöunia menettää.
      Selvää on, että muutama sekopää täällä mellastaa. Toki joihinkin avauksiin tulee vastauksia muiltakin tatuoinneista ei pitäviltä, mutta ei heistä ole vihaamaan ja huutamaan täällä joka päivä kahdeksatta vuotta, kuten yksikin pelle näin tekee.

      Johtopäätös on vain, että sekopäitä on kaikkialla. Ja hyvä, jos saavat purkaa solmussa olevaa sieluaan näin netitse. Ei tatuoinnit ole se ainoa vihattava asia...katsotaan mitä tahansa asiaa niin siellä näitä hullujakin riittää.

    • Biggus Dickus

      "Miksei saman tien hyökitä vaikkapa punatukkaisia, lihavia tai ranualaisia vastaan?"
      Eikö muka hyökitä? Itse en tatuoinneista erityisesti pidä, mutta yleensä pidän sen ihan omana tietonani, ellei keskustelunaihe ole juuri se ja silloinkin osaan ilmaista asiani neutraalisti. Jokaisen oma asia jne.

      • Tylsä aihe

        Sama juttu, jos joku kysyy minulta pidänkö hänen tatuoinnistaan, vastaan, että en pidä. Harvoinpa kukaan tulee noin kysymään. :D

        Ikinä en aloitteellisesti kommentoi kenenkään tatuointeja eli olen hiljaa, kun tatuoinnit tulevat puheeksi.


    • Annis1

      Oisi kiva jos täällä ihan asiallisesti joku noista vihahuutelijoista vastailisi esittämiini kysymyksiin ja saataisiin jatkokeskustelua aikaiseksi mutta ehkä liikaa pyydetty sitten.

    • antaa vihata

      Ehkä se netissä vihaaminen johtuu siitä, että henkisesti pahoinvoivat henkilöt viettävät paljon aikaa netissä, ja siellä on helppo vihata kaikkea saamatta turpiinsa, kuten oikeassa elämässä kävisi. Nämä vihaajat on poikkeuksetta korkeintaan peruskoulun rimaa hipoen läpäisseitä, pitkäaikaistyöttömiä, koulukiusattuja, yksinäisiä, rikkinäisestä perheestä, ja mielenterveysongelmaisia. On kaikille turvallisempaa, että nämä reppanat viettävätkin aikaa netissä, eikä kadulla terveiden seassa.
      Ei sellaisten kommentteja kannata noteerata millään tavalla. Kyllä mielenterveysongelmaisillakin on oikeus mielipiteeseen, mutta ei ole mitään velvollisuutta noteerata niitä. Helpoin tapa olla hullulle mieliksi, on myötäillä tätä hymyillen, ja pitää omat mielipiteet hullusta omana tietonaan.

      T. Kaulasta nilkkoihin ja ranteisiin asti tatuoitu duunari, 19 vuotta samassa työpaikassa.

      • En vihaa en tykkää

        Kyllä se kuule taitaa olla niin että tatuoinnit on yleisempiä ihmisillä jotka ovat koulukiusattuja, yksinäisiä, rikkinäisestä perheestä, ja mielenterveysongelmaisia, päihdeongelmaisia ja rikollisia.


      • Ei-tatskattu
        En vihaa en tykkää kirjoitti:

        Kyllä se kuule taitaa olla niin että tatuoinnit on yleisempiä ihmisillä jotka ovat koulukiusattuja, yksinäisiä, rikkinäisestä perheestä, ja mielenterveysongelmaisia, päihdeongelmaisia ja rikollisia.

        Olet oikeilla jäljillä, kuten mainitsin tuossa alempana. Sieltä voi lukea hieman mitä tuossa linkissä sanotaan.

        http://www.returnofkings.com/45944/science-confirms-tattooed-women-are-indeed-broken


      • Ei-tatskattu

        "Kaulasta nilkkoihin ja ranteisiin asti tatuoitu duunari, 19 vuotta samassa työpaikassa. "

        Onneksi olkoon. Aloititko muuten noiden tatuointien kanssa vai otitko työpaikan saamisen jälkeen? Tiesikö työnantaja niistä etukäteen?

        Oma tulkintani on, että työtoverisi ja esimiehesi, oli sinulla tatskat heti alkuun tai ei, oppivat tuntemaan sinut ja kun sait työn tehdyksi ajattelivat, että olet ok tatskoista huolimatta. He tietenkin saattoivat itse olla tatskattuja, mikä edistää sopeutumista.


    • Annis1

      Vähän vulgääristi on edelläoleva ilmaistu mutta hyviä pointteja, indeed.

    • jööses

      Itse en kyllä tohdi ottaa joltain maanisdepresiiveltä hörhöltä. Varotan älä ota oulusta.

    • Tatuoitu nainen

      Jos katsot eri palstoja, niin hörhöt ovat useammankin palstan kansoittaneet. Esim. aborttikeskustelu on puhtaasti abortin fanaattivastustajien vallassa. Suosittelen kurkkaamaan. Kuppaista porukkaa. Siis ne abortinvastustajat.

      Mutta näin rationaalisesti. Ulkonäköpalstoilla joku oksentaa nähdessään tatuoidun ihmisen, joku nähdessään naisella lyhyet hiukset, joku nähdessään naisella ryppyjä. Ja sitten tietysti joko häpykarvoja tai posliinia koskevat inhotilat jakavat mielipiteitä. Minulla on lyhyet hiukset, tatsoja ja ryppyjä. Ja kukaan ei ole koskaan tullut ryppyilemään ulkonäköni vuoksi. Eli ihan oikeasti, ei kannata välittää. Ne tyypit eivät elä oikeassa maailmassa.

      Katsokaa vaikka uimarantoja. Yhdellä sun toisella on tatsoja. Siellä jokainen saa uida ihan rauhassa. Kukaan ei kierrä siellä mielenosoituskyltin kanssa, että tatuiodut pois saastuttamasta rantoja. Jos joku jotain tuijottaa, niin ehkä tissejä. Minulla niitäkään ei erityisemmin ole, joten en saa tuijotuksia osakseni. Sitä paitsi olen liian vanha.

    • Annis1

      Mä en välitä, en todellakaan, kyse ei ole siitä. Olen vaan aina kaikissa asioissa halukas kuulemaan erilaisia mielipiteitä kuulevien ihmisten mietittyjä ja hyvin perusteltuja mielipiteitä.
      Niitä ei nyt tunnu tulevan joten tyhjäksi trollausmelskaukseksi tuntuu tuo huutelu jäävän.

    • mielipide vain

      Minä en pidä tatuointeja kauniina, enkä myöskään esimerkiksi silikonirintoja tai tekoripsiä, joita näkee nykyään yhä usemmalla.... Minusta ihmiset ovat kauniita sellaisina kuin ovat ja siksi varsinkin näin kesäisin minä en ole kovin ilahtunut, kun tatuointeja näkyy niin paljon..... Mihin sitä voisi verrata? Kuvittele jotain, mikä sinusta näyttää pahalta, ja sitten sinä näet sitä päivittäin ympärilläsi. Paljon.
      En aio muuttaa metsään sen takia :-), enkä "hyljeksi" tatuoituja ystäviäni tai muita ihmisiä sen takia - mutta toivoisin kuitenkin tatuointi-innon laantuvan.
      Ihminen on kauneimmillaan luonnollisena!

      • Annis1

        Selvä. Tämä on melko asiallinen kommentti, kiitos siitä.
        Etkö pidä muustakaan kuvataiteesta? Grafiikasta, graffiteista, piirroksista, tauluista...?


      • Tylsä aihe
        Annis1 kirjoitti:

        Selvä. Tämä on melko asiallinen kommentti, kiitos siitä.
        Etkö pidä muustakaan kuvataiteesta? Grafiikasta, graffiteista, piirroksista, tauluista...?

        Minä rakastan kuvataiteita ja olen alaa opiskellut, mutta tatuoinnit eivät ole verrattavissa niihin. Tatuoinnit ovat lähempänä sanomalehtien viikottaisia sarjakuvia, kun Louvren maalauksia. Ehkä juuri tämän kaunosieluuteni vuoksi tatuoinnit hiukan puistattavat. En pidä myöskään huonosti tehdyistä graffiteista.


      • nii että juu
        Tylsä aihe kirjoitti:

        Minä rakastan kuvataiteita ja olen alaa opiskellut, mutta tatuoinnit eivät ole verrattavissa niihin. Tatuoinnit ovat lähempänä sanomalehtien viikottaisia sarjakuvia, kun Louvren maalauksia. Ehkä juuri tämän kaunosieluuteni vuoksi tatuoinnit hiukan puistattavat. En pidä myöskään huonosti tehdyistä graffiteista.

        Taisit jättää opintosi kesken, tästä kommentistasi päätellen.


      • Tylsä aihe
        nii että juu kirjoitti:

        Taisit jättää opintosi kesken, tästä kommentistasi päätellen.

        Kyllä tuli tosiaan hankittua parempi koulutus, mutta vanha rakkaus kuvataiteisiin säilyi.

        Ulkomaanmatkoilla käyn aina kaikissa kohteen taidemuseoissa. Louvressa olen käynyt kolmesti, mutten vieläkään ole luonnollisesti nähnyt kaikkea. Siihen ei yksi elinikä riitä. Suosittelen sinullekin ihailemaan vanhoja mestareita. Sen jälkeen Helsink-ohjelman tuherrukset ovat kaikessa karmeudessaan kauhugalleriaa, mutta sellaisena toki hiukan viihdyttävää.


      • huoihhhhhh
        Tylsä aihe kirjoitti:

        Kyllä tuli tosiaan hankittua parempi koulutus, mutta vanha rakkaus kuvataiteisiin säilyi.

        Ulkomaanmatkoilla käyn aina kaikissa kohteen taidemuseoissa. Louvressa olen käynyt kolmesti, mutten vieläkään ole luonnollisesti nähnyt kaikkea. Siihen ei yksi elinikä riitä. Suosittelen sinullekin ihailemaan vanhoja mestareita. Sen jälkeen Helsink-ohjelman tuherrukset ovat kaikessa karmeudessaan kauhugalleriaa, mutta sellaisena toki hiukan viihdyttävää.

        Tyhmä yleistää taiteen Louvreen ja tatuoinnit tv-ohjelmaan!


      • Tylsä aihe
        huoihhhhhh kirjoitti:

        Tyhmä yleistää taiteen Louvreen ja tatuoinnit tv-ohjelmaan!

        Olisitko halunnut, että luettelen tässä kaikki taiteen alat? Voihan älynväläys! :D


      • huoohhho
        Tylsä aihe kirjoitti:

        Kyllä tuli tosiaan hankittua parempi koulutus, mutta vanha rakkaus kuvataiteisiin säilyi.

        Ulkomaanmatkoilla käyn aina kaikissa kohteen taidemuseoissa. Louvressa olen käynyt kolmesti, mutten vieläkään ole luonnollisesti nähnyt kaikkea. Siihen ei yksi elinikä riitä. Suosittelen sinullekin ihailemaan vanhoja mestareita. Sen jälkeen Helsink-ohjelman tuherrukset ovat kaikessa karmeudessaan kauhugalleriaa, mutta sellaisena toki hiukan viihdyttävää.

        On muitakin tatuointiliikkeitä kuin HelsInk...


    • Sannnnnnni

      Ei aavistustakaan. Ehkä siksi että, rehellisyyden nimessä, itsekin postailen täällä (joskin kyllä yritän parhaani mukaan olla järjen ääni) aina silloin kun sairauteni uusiutuu ja olen kotona pakolla ja aivan hiton ikävystynyt. Silloin kun liihotan iloisena maailmalla tai töissä, en hirveästi jaksa kinata netissä siitä mikä näyttää kivalta kun itse tiedän että ulkomuotoni, vaikkei toki minkään mallin, on tarpeeksi hyvä ja sillä siisti ja muiden ulkomuoto ei mitenkään vaikuta elämääni. Joten ehkä tyypit joilla on todella surullinen, epätapahtuvainen elämä luovat täällä 101 profiilia ja sitten niillä pyrkivät loukkaamaan ja kettuilemaan ankeuttaakseen muidenkin elämät?

    • mielipide vain

      Annis1, pidän erilaisesta kuvataiteesta erittäin paljon. Jotkut tatuoinnit ovat hienoja, mutta ne ovat väärällä "kankaalla".

    • Gabrielmikael

      Annis1! Pysy poissa täältä ATK:sta...tämä ei ole sinun paikkasi.

      No totta puhuen...etkö ymmärrä, että muualla ihmiset eivät henno kertoa sinulle tyhmyydestäsi.

      • Turpa rullalle

        Oudoksun nimimerkkiäsi. Sen voisi kääntää muotoon 'Mikael Gabriel' ja sillähän niitä tatuointeja onkin (sopivat MG:lle).
        Yhtä vähän Anniksen täytyy täältä pysyä poissa kuin sinunkin.


      • Gabrielmikael
        Turpa rullalle kirjoitti:

        Oudoksun nimimerkkiäsi. Sen voisi kääntää muotoon 'Mikael Gabriel' ja sillähän niitä tatuointeja onkin (sopivat MG:lle).
        Yhtä vähän Anniksen täytyy täältä pysyä poissa kuin sinunkin.

        Oliskohan tuo artisti ottanut nimensä kenties yhdistelemällä almanakasta löytyneitä nimiä, kuten minäkin?

        Tarkoitatko, että kaikkien tuon nimisten tulisi tatuoida ihonsa pilalle? Mihin ihmeeseen tuo järjenjuoksu perustuu?


      • dasgsde
        Gabrielmikael kirjoitti:

        Oliskohan tuo artisti ottanut nimensä kenties yhdistelemällä almanakasta löytyneitä nimiä, kuten minäkin?

        Tarkoitatko, että kaikkien tuon nimisten tulisi tatuoida ihonsa pilalle? Mihin ihmeeseen tuo järjenjuoksu perustuu?

        Et seuraa aikaasi. Väsyttävä persoona, enkeli, tai et.


      • Gabrielmikael
        dasgsde kirjoitti:

        Et seuraa aikaasi. Väsyttävä persoona, enkeli, tai et.

        Ai että aikaa seuraavien tulisi ottaa sitten tatuointeja? Olen seurannut tätä aikaa sen verran pitkään, että muotivillitykset menevät ohi ja niihin liittyvistä asioista pitää päästä eroon. Miten aiot päästä eroon tatskoistasi? Pakkohan sinun niitä siis on puolustaa, kun muutakaan ei enää kykene...vai?

        Miksi en halua, että ihmiset ottavat tatuointeja? Onhan se toisaalta omaa egoa nostattavaa, kun muut näyttävät entistä enemmä luusereilta. Joku kuitenkin maksaa niiden luusereiden elannon ja taitaa käydä niin, että tatuoidut ovat tässä nettosaajina.


      • dassgeee
        Gabrielmikael kirjoitti:

        Ai että aikaa seuraavien tulisi ottaa sitten tatuointeja? Olen seurannut tätä aikaa sen verran pitkään, että muotivillitykset menevät ohi ja niihin liittyvistä asioista pitää päästä eroon. Miten aiot päästä eroon tatskoistasi? Pakkohan sinun niitä siis on puolustaa, kun muutakaan ei enää kykene...vai?

        Miksi en halua, että ihmiset ottavat tatuointeja? Onhan se toisaalta omaa egoa nostattavaa, kun muut näyttävät entistä enemmä luusereilta. Joku kuitenkin maksaa niiden luusereiden elannon ja taitaa käydä niin, että tatuoidut ovat tässä nettosaajina.

        Et osaa edes lukea, väsyttävä persoona.


      • Tatuoimaton
        dassgeee kirjoitti:

        Et osaa edes lukea, väsyttävä persoona.

        Jep, eikä ymmärrä että ihan yhtä hyvin voi tatuoitu olla hyväpalkkaisessa työssä (mistä sitä tietää jos tatuointi on vaatteiden alla piilossa). Tatuointi ei muuta ihmistä persoonana, joidenkin on vaikeaa ymmärtää tuota ja mustamaalaavat kaikki tatuoidut muutamien tatuoitujen perusteella. Kukaan tatuoitu ei ole samanlainen persoona kuin muut tatuoidut -ei ole eikä tule olemaankaan.


      • Gabrielmikael
        Tatuoimaton kirjoitti:

        Jep, eikä ymmärrä että ihan yhtä hyvin voi tatuoitu olla hyväpalkkaisessa työssä (mistä sitä tietää jos tatuointi on vaatteiden alla piilossa). Tatuointi ei muuta ihmistä persoonana, joidenkin on vaikeaa ymmärtää tuota ja mustamaalaavat kaikki tatuoidut muutamien tatuoitujen perusteella. Kukaan tatuoitu ei ole samanlainen persoona kuin muut tatuoidut -ei ole eikä tule olemaankaan.

        Kirjoitat taas samoilla argumenteilla kuin useat edeltäjäsikin. Ne hyväpalkkaiset tatuoidut ovat tilastopoikkeamia. Jokainen pystyy havaitsemaan, että tatuoinnit ovat etupäässä pienituloisten harrastus. Ei yksi pääsky kesää tee.

        Aivan samaan tapaan esim. tupakointi on alempien sosiaaliluokkien harrastus. Siitä on tehty myös tutkimuksia. Siitä huolimatta tupakoivia löytyy vaikkapa valtion hallinnosta.

        Vaikuttaisi siltä, että pilkka satuttaa. Kaduttaako tatuointi kaikista epätoivoisista perusteluista huolimatta?


      • yleistäjä
        Gabrielmikael kirjoitti:

        Kirjoitat taas samoilla argumenteilla kuin useat edeltäjäsikin. Ne hyväpalkkaiset tatuoidut ovat tilastopoikkeamia. Jokainen pystyy havaitsemaan, että tatuoinnit ovat etupäässä pienituloisten harrastus. Ei yksi pääsky kesää tee.

        Aivan samaan tapaan esim. tupakointi on alempien sosiaaliluokkien harrastus. Siitä on tehty myös tutkimuksia. Siitä huolimatta tupakoivia löytyy vaikkapa valtion hallinnosta.

        Vaikuttaisi siltä, että pilkka satuttaa. Kaduttaako tatuointi kaikista epätoivoisista perusteluista huolimatta?

        Onneksi et itse sorru toistamaan tatuointeja vihaavien mantroja sekä argumentteja.
        Onneksi teillä jokaisella on aina jotakin uutta painavaa sanottavaa.


      • Gabrielmikael
        yleistäjä kirjoitti:

        Onneksi et itse sorru toistamaan tatuointeja vihaavien mantroja sekä argumentteja.
        Onneksi teillä jokaisella on aina jotakin uutta painavaa sanottavaa.

        Ok. Sovitaan, että olemme molemmat oikeassa...:)


      • En leimaa ihoani
        Gabrielmikael kirjoitti:

        Kirjoitat taas samoilla argumenteilla kuin useat edeltäjäsikin. Ne hyväpalkkaiset tatuoidut ovat tilastopoikkeamia. Jokainen pystyy havaitsemaan, että tatuoinnit ovat etupäässä pienituloisten harrastus. Ei yksi pääsky kesää tee.

        Aivan samaan tapaan esim. tupakointi on alempien sosiaaliluokkien harrastus. Siitä on tehty myös tutkimuksia. Siitä huolimatta tupakoivia löytyy vaikkapa valtion hallinnosta.

        Vaikuttaisi siltä, että pilkka satuttaa. Kaduttaako tatuointi kaikista epätoivoisista perusteluista huolimatta?

        Niin kirjoitat sinäkin samoja argumentteja kuin monet muut. Hänen nimimerkkinsä oli 'tatuoimaton' , joten oletan hänen olevan tatuoimaton. Lukutaito ja lukemisen ymmärtäminen olisi hyvä omata.


      • Ei-tatskattu
        Tatuoimaton kirjoitti:

        Jep, eikä ymmärrä että ihan yhtä hyvin voi tatuoitu olla hyväpalkkaisessa työssä (mistä sitä tietää jos tatuointi on vaatteiden alla piilossa). Tatuointi ei muuta ihmistä persoonana, joidenkin on vaikeaa ymmärtää tuota ja mustamaalaavat kaikki tatuoidut muutamien tatuoitujen perusteella. Kukaan tatuoitu ei ole samanlainen persoona kuin muut tatuoidut -ei ole eikä tule olemaankaan.

        "Tatuointi ei muuta ihmistä persoonana"

        Mutta se kuvaa ottajansa persoonaa, kuten mainitsin tuolla alempana. Se voi merkitä esim lisääntynyttä taipumusta persoonallisuushäiriöihin tai itsemurhaan. Siten edes piilossa oleva tatuointi ei ole näkymätön, koska se vastaa sitä mitä sinulla on ajatuksissasi kaiket päivät.

        "Kukaan tatuoitu ei ole samanlainen persoona kuin muut tatuoidut -ei ole eikä tule olemaankaan. "

        Kukaan ihminen ei ole samanlainen täsmälleen kuin joku muu. Se ei tarkoita, että yhdistäviä tekijöitä ei ole.


    • Ei-tatskattu

      Tatuointi ei ole pelkkä kuva (pysyvä sellainen) ihossa. Se myös rinnastetaan tiettyihin piirteisiin luonteessa:

      http://www.returnofkings.com/45944/science-confirms-tattooed-women-are-indeed-broken

      Oheisessa Return of Kingsin artikkelissa mainitaan, että tatuoinnit ilmaisevat taipumusta:

      1. Lutkamaiseen käytökseen ja seksuaaliseen impulsiivisuuteen
      2. Ennakkonäkemyksen puutetta
      3. Itsekkyyttä
      4. Erilaisia persoonallisuushäiriöitä ja lisääntynyttä taipumusta itsemurhaan

      Näistä siis on tieteellistä tutkimusta.

      Realistisesti, ei kannata ikinä olettaa, että tatuointi olisi mikään etu esim työpaikkaa tai seurustelukumppania etsiessä, ainakaan ei-tatuoitujen keskuudessa. Työhaastatteluissa tatuoinnit kannattaa peittää jos niitä on, sillä useat työnantajat vierastavat niitä. Joitain kommentteja kirjoituksestasi:

      "Erityisen merkilliseksi asian tekee se, että 15 vuoden aikana, jona olen ollut hevisti tatskattu, en ole oikeassa tosimaailmassa saanut yhtään ainutta poikkipuolista sanaa tai negatiivista kommenttia kuvistani."

      Vähän sama kuin kauppias, joka sanoo myyvänsä upeaa tuotetta ja todisteena siitä sen, että "kukaan ei valita". Liikutko pelkästään muiden tatuoitujen kanssa? Voi olla, että edes ei-tatuoidut eivät valita tatskoistasi. He todennäköisesti ovat liian kohteliaita ja äänestävät helposti jaloillaan. Varsinkin jos olet jollain tapaa uhkaavan oloinen.

      Itse en ei-tatuoituna vihaa tatuoituja ihmisiä. Se ei tarkoita, että haluaisin heitä ystäviksi tai seurustelukumppaneiksi tms. Joku pieni tatuointi jossain paikassa josta sitä ei näe kuten selässä voisi mennä mutta rankka tatskaus.. no way. Sama juttu erilaisten lävistysten kanssa. Ihminen tulkitaan olevan sellainen kuin seuransa joten kun tatuoinnit usein liitetään luusereihin, hengaamalla tatuoitujen ihmisten kanssa näyttäisin hengaavan luusereiden kanssa.

      Ehkä sinä et ole ikinä ajatellut asiaa, mutta kaikki ihmiset välttämättä eivät ole kovin innostuneita tuosta "horjumattomasta itsetunnostasi". He eivät näe sitä, pelkät tatskat.

      • yleistäjä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe