Mielestäni 20v ja 40v sopivat hyvin yhteen

Osat vaihtuvat

Minä 40-v mies, en enää halua seksiä ja samoin 20-v nainen ei halua seksiä. 40-v nainen on taas niin kiimainen, että sellaista en kestä. 40-v kiimaiset naiset, hakekaa niitä 20-v nuoria kiimaisia kolleja. Meille 40-v jo seksiin kyllästyneille sopivat ne nirsot 20-v, jotka eivät seksiä halua. Muistan kun olin itse 20-v ja tyttöystävä samanikäinen, niin tilanne oli turhauttava, itse halusi kokoajan ja nainen ei koskaan. Nyt tilanne on toinen, haluan olla ilman seksiä, minulle riittää se 1-2 krt kuussa. Harvemminkin ihan ok. Voin olla ilman vaikka kuinka kauan ilman tuskia. Mut jos naiselle on ok se 1krt kuussa, se sopii hyvin minulle, eikä tule tarve mennä vieraisiin.

11

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahah

      Ugh
      olet puhunut

      Olipa kiinnostava kuulla :-)
      Oon kyllä itse tavannut reilu 40v miehen jonka tekee koko ajan mieli ;-)

      • heheheh

        samoin hahaha......ehkä aloittajan kannattaisi adoptoida lapsi kaveriksi........
        kyllä ne ajan kanssa kakskymppisetkin huomnaa ettei sulla seiso...ei sitä pitkään pysty salaamaan.....uskomaton aloitus


      • tutkija sivusta
        heheheh kirjoitti:

        samoin hahaha......ehkä aloittajan kannattaisi adoptoida lapsi kaveriksi........
        kyllä ne ajan kanssa kakskymppisetkin huomnaa ettei sulla seiso...ei sitä pitkään pysty salaamaan.....uskomaton aloitus

        Naisen on näköjään mahdoton uskoa, että kaikki miehet eivät yksinkertaisesti halua sinulta seksiä. Tähän lienee osa syy miehilläkin, nekin joita ei seksi kiinnosta, tai ovat terveytensä puolesta kykenemättömiä, ovat monesti -puheissaan kovin halukkaita panemaan kaikkea, mikä liikkuu. Heillä on kova tarve, että muut huomaavat heidän katsovan pitkään jotakin 18 minihameessa kulkevaa tyttöä.

        Nyt on tullut uutena esiin miehiä, jotka sanovat suoraan sen, että ei vaan kiinnosta, naisten on vaikea tätä hyväksyä ja uskoa, niin pitkään pidetty normaalina kliseistä miestyyppiä, eli panomiestä.

        Missä ovat sinkkunaiset, jotka tulevat esiin ja kertovat, että etsivät samanlaista miestä, jota ei seksi kiinnosta, kuitenkin suhteessa heitä tuntuu olevan vaikka kuinka paljon.


      • Seksitön mies
        tutkija sivusta kirjoitti:

        Naisen on näköjään mahdoton uskoa, että kaikki miehet eivät yksinkertaisesti halua sinulta seksiä. Tähän lienee osa syy miehilläkin, nekin joita ei seksi kiinnosta, tai ovat terveytensä puolesta kykenemättömiä, ovat monesti -puheissaan kovin halukkaita panemaan kaikkea, mikä liikkuu. Heillä on kova tarve, että muut huomaavat heidän katsovan pitkään jotakin 18 minihameessa kulkevaa tyttöä.

        Nyt on tullut uutena esiin miehiä, jotka sanovat suoraan sen, että ei vaan kiinnosta, naisten on vaikea tätä hyväksyä ja uskoa, niin pitkään pidetty normaalina kliseistä miestyyppiä, eli panomiestä.

        Missä ovat sinkkunaiset, jotka tulevat esiin ja kertovat, että etsivät samanlaista miestä, jota ei seksi kiinnosta, kuitenkin suhteessa heitä tuntuu olevan vaikka kuinka paljon.

        Minun naisystävä on vahvasti sitä mieltä, että kun en halua seksiä hänen kanssaan, niin minulla on seksiä jonkun muun kanssa. Minua ei vaan huvita seksi, olen 39-vuotias ja seksi on ihan pyllystä. Olen täysin hetero ja pidän naisista, mutta seksiä tekee mieli todella harvoin.


    • mitä sössötät?

      "Nyt tilanne on toinen, haluan olla ilman seksiä, minulle riittää se 1-2 krt kuussa."

      Ethän ole ilman seksiä.

    • pelkäätkö meitä?

      No jopas jotain. Ainahan miehet ylistää että mitä vanhempi puu sitä kovempi oksa. Mitenkä se nyt on, eikö enää muka seiso kun 40 v tulee täyteen? Eikä tee seksiä mieli?

      Sä olet outo otus 40 miehien joukossa jos sua ei paneta koskaan. Nelikymppiset miehet on parhaita seksissä näin 40 naisen näkökannalta katsottuna. Tietävät mitä naisen kanssa on tehtävä. Tietävät, että nelikymppiset naiset osaavat nauttia seksistä ilman estoja.

      Mä luulen, että sä todellisuudessa pelkäät oman ikäisiäsi. Sä pelkäät, ettet osaa heitä tyydyttää.

    • Joulupukin morsian

      Onhan sitä yksilöllisiä eroja. Terveydentila ja muut elämänkokemukset vaikuttavat haluun. Useimmat miehet liene eivät pysty enää ejakuoimaan vanhempana yhtä usein kuin nuorena, joten se asettaa rajansa. Olisin kuitenkin tasapainoisten suhteiden kannalla, jos suhteen on tarkoitus kestää. Olipa ikäero kummin päin tahansa, niin siinä vaiheessa kun toinen rupsahtaa ja repsahtaa kunnolla, niin se on nuoremmalle pettymys. Tietenkään aina niin ei käy. Nuorempikin voi sairastua ja vanhentua ennenaikaisesti. Mutta tilastot ovat aina sen puolella, että iäkkäämmälle käy aikaisemmin kalpaten. Joten parempi etsiä oman ikäinen ja halutasoltaan itseään vastaava kumppani.

      Itselleni riittäisi harvempaankin, ja tietyssä määrin etäsuhteesta haaveilenkin. Olen ollut puolivuosikymmentä etäsuhteessa varattuun mieheen, ja seksin satunnaisuus kyrsii jo sen verran, että jos saan oikean miehen elämääni (nykyinen vastaa todellisuudessa lähinnä joulupukkia, satuolento, ja olen häntä hiljalleen jättämässä, eli en enää suostu tapaamisiin), niin harvempikin seksi riittää.

    • käppyrä & kanttura

      Kun nainen on paljon nuorempi, niin kyllä se asettaa ukolle
      haasteita ja luo paineita, pystynkö/jaksanko, miltä kroppa
      näyttää, tai naamavärkki.

      Nyky yhteiskunta on muutenkin, niin tressaavaa, että
      siinä pyörässä jo menee pää sekaisin, puhumattakaan
      alapäästä.

      Samanikäisen kanssa, ei tarvitse ainakaan esittää mitään
      teräsmiestä.

    • Näin selviät mies

      Nuoret naiset haluaa perustaa perheen. Lasten myötä seksihalut kuihtuu. Kun lapset aikuisia seksi taas maistuu. Perusta iso perhe, ei nainen jaksaa hoitaa perhettä miehen lisäksi.

    • jassoo7

      Tuonko takia pitäisi katella puolta vanhenpaa/nuorempaa,
      vaikkei seksi ei kumpaakaan kiinnosta, niin elämään kuuluu
      muutakin, kuin pelkkä juputus.

      Miten noin suuren ikäeron omaavat, voivat edes
      keskustella mistään järkevästä, elämänkokemukset on liian
      erilaiset, ellei molemmat ole asuneet tynnyrissä.

      • Colt45

        Esimerkiksi juttelen älykkään filosofiaa, politiikkaa ja psykologiaa opiskelleen nuoren naisen kanssa 20 vuoden ikäerolla ihan eri tasolla, kuin juttelisin ikinä sinun kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe