Mummo sinnitteli romaniryöstäjiä vastaan

ukko 77

22

122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oraali runkkunen vih

      Kohta alkaa kerjäläisrosvojen päitä putoilemaan kun suomalainen hermostuu kunnolla.

      • näppis sauhuaa

        Höpöhöpö, netissä vähän raivotaan mutta mikään ei muutu.


    • nostan hattua

      Kova ja rohkea mummo. Suomalaisen miehen pitäisi heti puuttua asiaan, jos näkee tuollaisen roskasakin alkavan pyöriä vanhuksen ympärillä.

      • Kerjäläiset nurin

        Samaa mieltä, varmaan tuossakin tilanteessa oli paljon suomalaisia lähettyvillä, jotka huomas tilanteen, mutta moinikaan ei uskaltanut puuttua tilanteeseen, koska näitä romanikerjäläisiä hyysärit suojelee.
        Varmana säikähtäisivät nämä romanikerjäläiset, jotka kesken ryöstöpuuhiensa saisivat päällensä useamman kiukkuisen suomalaisen.
        Monelle on kynnys lähteä yksin puuttumaan asiaan, mutta jos useampi lähtisi mukaan, niin silloin kynnys alentuisi, sillä joukkovoimalla antaa voimaa.

        Kyllä tuolalisita näpistelijöiltä pitäisi sormet katkaista, niin eivät enää näpistelisi vastustus kyvytömiä ihmisiä.

        Kaikki suomalaiset potkimaan näiden romanikerjäläiset mukeja nurin, kiskomaan niitä vaatteista takaapäin, tiputtamaan mukeihin hiekkaa ja kuvaamaan näitä romanikerjäläisiä, koska kuvaamisestahan ne ei tykkää.
        Romanikerjäläiset tulee tänne siitä syystä, että ne tulee tänne ryöstämään vanhuksia ja muita vastustuskyvyttömiä, jos rahaa kerjäisivät, niin eivät ryöstäisi.


      • Ei mitään järkeä

        Jos puuttuu niin joutuu ite linnaan ja rosvo saa korvauksia. Siksi parempi pysyä tarpeeksi kaukana ja soittaa esim. poliisille.


      • oEr4dx

        Viisainta on poistua nopeasti paikalta. Muuten joutuu vaikeuksiin. Ellei kerjäläiseltä saa turpaan niin ainakin poliisi kostaa.ryöstön estämisen.


    • käy kimppuun

      Olen 81-vuotias mies parhaassa iskussa. Oikein odotan, että Romanianmustalaiset tulisit iholle, niin näkisivät mitä on suomalainen ns. vanhus parhaimmillaan.
      He juoksisivat jo siinä vaiheessa, kun kiroaisin suureen ääneen!!!

    • kiitti vaan

      Kiitti vaan viiksesti Vapaa liikkuvuus ja muutkin samahenkiset hyypiöt.

    • autan heitä

      Koska ei tässä lomalla oikein ole mitään tekemistä, lähden kaupungille suojelemaan suomalaisia vanhuksia.

    • pieksämäki

      Vanhus oli mies. Alhainen temppu joka tapauksessa. Ne rotat pitäisi piestä.

    • Lazze

      Miksi täällä ollaan niin saamattomia? Täällä vaan pyöritellään päitä, vaikka maahan virtaa kaikenlaista vipeltäjää. Koska Ramanian kerjäläiset eivät halua noudattaa lakia, niin miksi ihmessä heidät päästetään maahan. Suomen pitäisi irtautua Schengen-alueesta. Muuten joka paikassa vilisee islamistiterroristeja ja muuta irtolaisporukkaa.

    • Tosimies.

      Oispa mummolla ollut Magnum ja ampunut päähän noita saastoja

    • sähköisku

      Pitäsköhän hankkia valkoinen keppi, jollaista sokeat käyttävät ja semmonen umpiteräksinen ja näytellä avutonta.
      Sit kun kerjäläinen hivuttautuu lähelle ja alkaa kopeloimaan ,niin sit sivaltaa sillä teräksisellä kepillä sormille, jotta varmasti tekee kipeää.
      Suomalaista ei kerjäläisten sovi tulla kopeloimaan, siinä käy kerjäläiselle huonosti.

      Toinen hyvä konsti olis, sellanen metallinen laite, joka antaa sähköshokin ja sellanen olis takintaskussa ja vielä niin, että takin tasku olis auki.
      Sit kun kerjäläinen laittaa kätensä taskuun niin sais sellasen sähkötällin, että varmana muistais lopun elämänsä ajan.
      Siinä olis tietenkin virtakatkaisija, ettei itse saa sähköiskua.

    • 3Timo

      Eikös tää mummo ollu viimeks vaari, vai joko se kerkes sukupuolenvaihosleikkauksessakin käyvä!?

      • vanhus se oli

        Uutisessa puhutaan sukupuolineutraalisti "vanhuksesta", joten lukijat saavat arvailla, oliko mummo tai vaari.


      • 3Timo
        vanhus se oli kirjoitti:

        Uutisessa puhutaan sukupuolineutraalisti "vanhuksesta", joten lukijat saavat arvailla, oliko mummo tai vaari.

        Kyllä mä tänää näin jonku linkin takaa uutisen, mis mainittiin ihan selkeesti että soli vaari ollu! Et ei täs arvailla tartte.


    • aivoja saa käyttää

      Sama se onko mummo, vaari vai lapsi, ongelma on sama. Ei noiden sontiaisten kimppuun kannata tietenkään fyysisesti käydä. Ihan pelkän hygieniankin takia, että ei itse saa kirppuja ja loisia itseensä. Kyllä ne häviää vanhuksen ympäriltä, jos siihen viereen menee kysymään onko kaikki ok.

    • sdsadsaasdsad

      "kiitos EU:n. Kaiken maailman sakit saa kierrellä vapaasti maasta toiseen."

      Eihän Norjakaan ole EU:ssa ja silti sinnekin sakit kulkee vapaasti

      • 3Timo

        Miten ni vapaasti!?
        Tartteeha sinne passin ja/tai viisumin, niinku Suomeenki vanhoina hyvinä aikoina!
        Mut nythä tänneki pääsee mistälie EUn vinkuintiasta senku tulee vaa! :/


    • inho kasvaa

      Viherpiipertäjille, vasemmistolle ja kukkahattutädeille vieras tulee ennen omaa kansaa.

    • huutonaurua ;-)

      "Mustalaispoika lähti kouluun, ensimmäiselle luokalle. Parin viikon jälkeen juoksi koulusta kotia ja huusi isälle,
      " hai, ne sielä koulusa opettaa niitä kirjaimia ja minä ossaan jo lukia", johtuuko se isä siitä että minä oon mustalainen?
      Isä vastas, että ei siitä johdu, se johtuu siitä että sää oot niin viisas.
      Meni toiset kaks viikkoa, kun poika juoksi koulusta kotia ja huusi isälle. Koulusa oli matematiikkaa ja minä ossaan laskia yhteen ja vähentää ja vähän huijata siinä sivussa, ni eikö se isä johdu siitä että minä oon mustalainen?
      Isä vastas, "Ei se siitä johdu, se johtuu siitä kun sää oot niin viisas.
      Meni kaksi päivää. Poika juoksi koulusta kotia ja kerto isälle, " Meillä oli tänään liikunta tunti. Pelattiin koripalloa ja tuli hiki. Pelin jälkeen mentiin suihkuun ja poikien kanssa mittailtiin pippeleitä. Muilla pojilla pippeli 5-7 centtiä ja mulla 15 centtiä. Eikö se isä johdu siitä että olen mustalainen?
      Isä vastas, Poikani, ei se siitä johdu, Se johtuu siitä että ne muut on 7 vuotiaita ja sinä olet 32."

      • 3Timo

        HeHee!?! :P :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe