Haluan keskustella synnittömien kanssa

Tahton

Palstalla on niin negatiivinen ja kitkerä katku, että minä ainaskin haluan nyt keskustella ihan synnittömien kaa.
Minä haluan, että tästä ketjusta tulee tosipitkä.
Haluan katsoa, että onko tässä maailmassa enää mitään muuta kirjoitettavaa ja luettavaa kuin kitkerän katkuista tekstiä Jumalan palvelijoista.
Herra puhui, että joutuu käyttämään palvelijoinaan vajakkeja kun ei muka ole löytänyt täytellisiä ihmisiä duuniinsa.
Kerronko, että täältä löytyy kyllä kunhan alkuun päästään seulonnassa?

28

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahdon tahdon tahdon

      Tähän aloitukseen on helppo yhtyä. Minäkin haluan keskustella synnittömien kanssa, sillä lisäyksellä että haluan että he ovat muutenkin täydellisiä. Tervetuloa keskustelemaan!

    • MennytAika

      Metodistinen pyhitysliike betonoitui lopulta synnittömyysliikkeeksi.
      Liikkeen jäseniä saattaa vielä olla " elävien kirjoissa". Tuskin ovat tutustuneet internetin ihmemaailmaan.
      Joudu siis joutuin apostolinkyydilläsi geriatrian osastolle magnetofooni muassasi.

    • Armahdettu Syntinen!

      Harmi että synnittömien kanssa vain keskustellaan,eihän kukaan ole synnitön,ei pyhimmistä pyhinkään uskovainen Jeesuksen oma sitä ole,vaan me Jeesuksen omat olemme vain armahdettuja syntisijä ,jotka olemme saaneet armosta synnit anteeksi,mutta syntimme on edelleen meissä ja tekomme,mutta Jeesus on Armossaan ottanut meidät helmaansa ja Jumala katsoo Poikansa Jeesuksen läpi meitä ja Jeesus välissämme on meistä Jumalalle tehnyt puhtaan ,Jeesus kun on sovittaja ja Välimies Ijankaikiisen Jumalan ja ihmisen välillä,niin mekin kelpaamme Jumalalle kerran,mutta vain meidän tahtomme pelastua ja niiden tekojen mitä meiltä vaaditaan eläessämme Jumalalle!
      Ari

    • näin o

      Jumala on taruolento.

    • lähemmäs Jumalaa

      Maailmanhistoria ei tunne kuin yhden synnittömän ihmisen. Hän oli (ja on) ihmisen ruumiilliseen kehoon tyhjentäytynyt Jumalan Poika/Jumala, joka fyysisesti kuoltuaan ristillä sai ensimmäisenä ruumiillisen ylösnousemuksen ("ylösnousemuskehossa"). Kyse tietysti Jeesuksesta Kristuksesta. Hän elää tälläkin hetkellä ja rukouksessa Hänen kanssaan voi tietyssä mielessä keskustella Pyhän Hengen kautta. Meitä on sitten miljardeja erilaisia tallaajia, jotka elävät lähellä Jumalaa tai erossa Hänestä. Ainoa yhteys Jumalaan on syntien anteeksisaaminen Jeesuksen Kristuksen sovintoveren kautta.

      Jokainen ihminen on syntiä tehnyt ja vain armon kautta sitä haluavat ovat syntinsä anteeksi saaneet ja siten syyttömiä Jumalan edessä. Kuuliaisesti Jeesuksen neuvoja seuraava ja siihen vilpittömästi pyrkivä saa Pyhän Hengen lahjan ja voi toimia Jumalan toiminnan välikappaleena. Parhaimmillaan tällainen ihminen voi välittää Jumalan pyhyyttä ja synnittömyyttä, mutta on "asemassa" pelkästä armosta. Ihminen itsessään ei voi olla pyhä ja synnitön. Etsikää lähellä Jumalaa elävä ihminen, niin voitte nähdä "varjon" synnittömästä ihmiselämästä ja kuulla hänen puhettaan Herrastaan Jeesuksesta ja Jumalasta. Tällaisia (ansiottomia) Jumalan rakkauden "kipinöitä" on joukossamme, jotka hehkuvat Jumalan pyhyyttä enemmän tai vähemmän. Itse olen hiilenkappale, joka tarvitsen paljon vielä Hengen puhallusta hehkuakseni enemmän Jumalan rakkautta. Tässä ajassa meistä ihmisistä ei tule täydellisiä synnittömiä ihmisiä. "Rajan toisella puolella" tarjoutuu tilaisuus toiveenne toteutumiseen, kun olemme sitten synnittömiä, armahdettuja, kuolemattomia..

    • samma10

      Taitaa mennä yksin puheluksi.

    • syntisiskon comeback

      Kun luulen olevani synnitön, niin olen ylpeä luullusta hyvyydestäni. Sitten kun olen huipulla paremmuuteni kanssa, tulen alas ryminällä ja kaikki saavat hämmästellä syntieni suuruutta. :(

    • Amen

      Ihania ihmisiä siis on todellakin olemassa. Sen huomaa kun lukee tätä 'nerokasta' ketjua. Paras ketju aikoihin.

    • Jos haluat puhua synnittöman ihmisen kanssa ainoa vaihtoehto sinulle on mennä Katoliseen Kirkkoon ja odotta ihmistä joka juuri tulee ripistä. Hän on juuri tavannut Jeesuksen ja tämä on antanut hänen syntinsä anteeksi.

      • valitettavasti.

        Tai vaihtoehtoisesti hän on tavannut kuoropojan.


      • valitettavasti. kirjoitti:

        Tai vaihtoehtoisesti hän on tavannut kuoropojan.

        Siis miten ripittäytyja olisi ripissä tavannut kuoropoijan????????


      • valitettavasti.
        bemily kirjoitti:

        Siis miten ripittäytyja olisi ripissä tavannut kuoropoijan????????

        Uutisten perusteella sitä on liikkeellä noissa piireissä.


      • valitettavasti. kirjoitti:

        Uutisten perusteella sitä on liikkeellä noissa piireissä.

        Sinä raukka et taida tietää mitä ripittäytyminen on. Mene opiskelemaan.


      • valitettavasti.
        bemily kirjoitti:

        Sinä raukka et taida tietää mitä ripittäytyminen on. Mene opiskelemaan.

        Ymmärrän että haluat vaihtaa puheenaihetta.


    • Outoa-

      Piireistä en tiedä, mutta taas palstalla kalman hajua, sillä aloituksia taas joissa puuta heinää.

    • iyul,

      Minä ripittäydyn joka ilta sillä luen Isä meidän rukouksenkin.
      Ai niin, mitäs muuta ne fariseukset lupasivat tehdä?

    • Vai mitä?

      Auttakaa nyt miestä mäessä. Mitä ne fariseukset sitten lupasivat tehdä, maksaa kymmenykset, vai?

      • en fariseus !

        En ole fariseus ! En maksa kirkollisveroja, enkä kymmenyksiä, enkä laita rahaa julistajien keräyksiin.


    • ArmahtettuSYntinen

      No mutta sittenhän täällä olisi tosi hiljaista. Eihän kukaan ole synnitön, en ainakaan minä. Armahdettu olen kyllä. Kiitos Herralle.

    • Ei vaihtoehtoja

      Saattaa sitten ollakin niin, että aloittaja joutuu keskustelemaan joko syntisten tai armahdettujen syntisten kanssa. Ihan olosuhteiden pakosta.

    • Grace_2014

      Ainut synnitön ihminen maan päällä on ollut Jeesus.

    • Syntiäkään ei ole olemassa, koska Raamatun jumalat ovat kuviteltuja paimentolaiskansan jumalia. Kun ei ole jumalaa, ei ole syntiäkään.

    • Ehkä sitten ei

      Missä ne synnittömät luuraa? Etusivua silmäillessä saa vaikutelman, että niitä on paljonkin.

    • Juu, tottakai erilaisiin uskonnollisiin lahkoihin ja kultteihin kuuluvat ovat kaikki omasta mielestään synnittömiä. He nimittäin ovat julistaneet itse itsensä synnittömäksi.

    • Minä tahon

      Mä tahon keskustella synnittömien. Mä en taho keskustella synnillisten kanssa, jotka omia syntejään siirtää toisten kannettavaksi. Vaikea puhua ymmärtämättömien kakaroidenkin kanssa, joka tekevät tyhmiä aloituksia tyhmistä asioista, jotka mitäisi itse opiskella.

    • Minä, minä

      Vieläkin minä tahon.

    • hellari...

      Suosittelen sinulle sitten dialogia Vapahtajan Jeesuksen kanssa. Hyvä olisi muistaa ottaa hänen keskusteltaessa aina tietoisesti kolmanneksi osapuoleksi.

    • Kysyn vaan

      Miksi sitten kaikkea törkyä etusivulla ja aina pelkkää panettelua. Kuka siinä on kolmastena tuomarina?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe