Wakkariklubi XI

HeKeKee'd

Kerkesinpäs! Hekestanian hegemonia julistaa sekoilun alkavan!

499

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkäsin jo, ettet olisi täällä täyttämässä velvollisuuttasi/oikeuttasi. Nyt! Nyt on yhdestoista ketju perustettu! Vilmi alkaa, pitää mennä.

      • ViisiTUHATTA viestiä! Viime kesänä täyttyi vain yksi ketju.


    • Tulenkin tänne pakoilemaan tosiasioita. Minun pitäisi mennä keittiöön, siivota se huolellisesti ja syodä vihanneksia. En halua.

      • Tämä on hyvä paikka pakoilla todellisuutta. Minäkin pyörin täällä hukuttamassa kissanpoikasia.


      • icepicked kirjoitti:

        Tämä on hyvä paikka pakoilla todellisuutta. Minäkin pyörin täällä hukuttamassa kissanpoikasia.

        Täh? Hukuttamassa?


      • kurpizza kirjoitti:

        Täh? Hukuttamassa?

        Tietäjät tietää. Oksasen Kyyhkysissä viitattiin ikävien muistojen - Edgarin tapauksessa perseensä myyminen - unohtamiseen kissanpoikien hukuttamisena. Hävitän huoleni tänne ja täällä.


      • icepicked kirjoitti:

        Tietäjät tietää. Oksasen Kyyhkysissä viitattiin ikävien muistojen - Edgarin tapauksessa perseensä myyminen - unohtamiseen kissanpoikien hukuttamisena. Hävitän huoleni tänne ja täällä.

        Aaa.... okeis...


      • kurpizza kirjoitti:

        Aaa.... okeis...

        Tässä vilmissä on paljon porttoja.


      • icepicked kirjoitti:

        Tässä vilmissä on paljon porttoja.

        No toivottavasti sinulla on taskurahaa jäljellä.

        ...ellei sitten Nettikummitus ole vienyt kaikkia...


      • kurpizza kirjoitti:

        No toivottavasti sinulla on taskurahaa jäljellä.

        ...ellei sitten Nettikummitus ole vienyt kaikkia...

        Kymmenellä frangilla saa höylätä selkä seinää vasten! Ei minulla rahaa ole, mutta näinhän sitä saa.


      • icepicked kirjoitti:

        Kymmenellä frangilla saa höylätä selkä seinää vasten! Ei minulla rahaa ole, mutta näinhän sitä saa.

        Selkä seinää vasten... Kumpaa sukupuolta nyt olitkaan?


      • kurpizza kirjoitti:

        Selkä seinää vasten... Kumpaa sukupuolta nyt olitkaan?

        Muistatko, jalat olkapäille ja siitä vain keinuttamaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Selkä seinää vasten... Kumpaa sukupuolta nyt olitkaan?

        Eipä sil paljoo välii oo, molemmilta onnituu.


      • ocean-- kirjoitti:

        Eipä sil paljoo välii oo, molemmilta onnituu.

        Ai, minä unohdin että te kaksi olette perehtyneet kyseisen alan akrobatiaan...

        Tunnen itseni idiootiksi. Ei mikään uusi tunne.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ai, minä unohdin että te kaksi olette perehtyneet kyseisen alan akrobatiaan...

        Tunnen itseni idiootiksi. Ei mikään uusi tunne.

        Oon vaa sattunnu perehtyyn asiaan....


      • ocean-- kirjoitti:

        Oon vaa sattunnu perehtyyn asiaan....

        Kuinka niin, sinäkin? Minä tunnet itseni älykkääksi tässä seurassa; huorissakävijät ovat lähinnä apinan tasolla.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ai, minä unohdin että te kaksi olette perehtyneet kyseisen alan akrobatiaan...

        Tunnen itseni idiootiksi. Ei mikään uusi tunne.

        Täällä kun ei ole huårissakävijöitä... Enkä ol perehtynyt aiheeseen kuten Ocean...


      • kurpizza kirjoitti:

        Täällä kun ei ole huårissakävijöitä... Enkä ol perehtynyt aiheeseen kuten Ocean...

        Vaj sääli! Enkä minä edes huoraa, kunhan šakkia mahonkilaudalla pelailen.


    • Ei hittolainen, mitä luin. XD XD

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9891116

      " Hitto, nyt nettikummitus riehui täällä Kokkolan torilla !"
      "Kauheaa. Tänään täällä Helsingissä nettikummitus asettautui ehdolle presidentinvaaleissa!"
      "Nettikummituksella vauhtia riittää, Tänään se nähtiin Raaseporin linnan raunioilla Snappertunassa !"
      "Nettikummitus nähty Pihtiputaalla pyykkiä pesemässä"
      "Nettikummitus sekoili Pyhtään keskustassa 27.10.2011 klo 05:52"
      "Onpa kyseessä kiireinen kummitus !"
      "Totta puhut !
      Tänään se nähtiin Tammisaaren torilla myymässä sieniä !"

      Tuota lähes 500 viestiä. XD Ihmiset oikeasti...

      • HeKeKee'd

        Nettikummitus se siellä höpisee itsestään.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Nettikummitus se siellä höpisee itsestään.

        "Nyt äkkiä Ghostbusterit paikalle ja kummitusimuri käyntiin, ennen kuin nettikummitus syö koko suvun kalsarit! Minäkin pitänyt samoja jo 2 viikkoa ja haju on jo melkoinen. Vaimo ja kissa muuttivat viime viikolla navetan ylisille, emäntä oli sitä mieltä että sielläkin haisee paremmalle. "

        ----> Vastaus: "Ei se mitään. Kyllä ne siellä navetassa tottuvat vaimosi ja kissasi hajuun."

        XD Sinäkin siis tunnet tämän Nettikummituksen?


      • HeKeKee'd
        kurpizza kirjoitti:

        "Nyt äkkiä Ghostbusterit paikalle ja kummitusimuri käyntiin, ennen kuin nettikummitus syö koko suvun kalsarit! Minäkin pitänyt samoja jo 2 viikkoa ja haju on jo melkoinen. Vaimo ja kissa muuttivat viime viikolla navetan ylisille, emäntä oli sitä mieltä että sielläkin haisee paremmalle. "

        ----> Vastaus: "Ei se mitään. Kyllä ne siellä navetassa tottuvat vaimosi ja kissasi hajuun."

        XD Sinäkin siis tunnet tämän Nettikummituksen?

        Itse asiassa eka asia mihin törmäsin Suolistossa oli nettikummitus. Eeppinen juttu. Väitin itseäni Sahlbergiksi ja kerroin kuinka Nettikummitus paskoi laksatiiviä sukulikööreihin.


    • Nyt tulee uusi eräs disinformaatio agentti tyylillä toteutettu taideteos, sillä ispiraatio takoo taiderakoa! Trotski on jo antanut luvan kirjoittamiseen, joten heippa!

      • Annoin luvan muuhunkin, mutta pidän itselläni oikeuden viitata Balladiin toveri Viljasesta!


    • ...Sahlbergit kuulemma periytyvät norjalaisista viikingeistä ja he ovat suomenruotsalaisia...

      Trotski// Shakkia?

      • Strategisesti tärkeitten nappuloiden siirtelyä mahonkilaudan päällä pelaajien pidättäessä hengitystään vastapuolen siirron aikana.


      • icepicked kirjoitti:

        Strategisesti tärkeitten nappuloiden siirtelyä mahonkilaudan päällä pelaajien pidättäessä hengitystään vastapuolen siirron aikana.

        Jatkan siirtoani kunnes vastustaja kuolee hapenpuutteeseen, sillä Herre on paras strategi!


    • En jaksakaan kirjoittaa, pärkkälä!

    • Kiitos. Pääsette pelaamaan shakkia suolistotarinassani...

      • Osaatko ottaa sen niin?

        Osaatteko te, Herre?


      • icepicked kirjoitti:

        Osaatko ottaa sen niin?

        Osaatteko te, Herre?

        Vad? Ny jag förstår inte, tala bättre finska eller rikssvenska!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vad? Ny jag förstår inte, tala bättre finska eller rikssvenska!

        No, mieti nyt. Kaunista filosofista pohdintaa shakkipöydän päällä, ei äärellä vaan päällä. Keskittyminen, huolellisuus, intohimo.


    • Jag talar inte svenska!

      Jag sa att du vill spela schak med Någon trotskilainen i min suolistotarina.

      Ymmärrät taatusti paremmin suomea kuin minun ruotsiani. Kärsi sitten.

      • Solttupoikia on enää kaksi mulla, daami, kuningas kallis, torni ja lähetti! En hävitä saata!


      • Sanoinkin rödingille!


      • icepicked kirjoitti:

        Solttupoikia on enää kaksi mulla, daami, kuningas kallis, torni ja lähetti! En hävitä saata!

        Shakki on yllättävän kiva peli...

        Hobitissa on saakelin hyvät musiikit!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sanoinkin rödingille!

        Myöhäistä.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sanoinkin rödingille!

        Ei voi mitään, ruotsalainen daamini. Nyt pelaammo shakkia!


      • icepicked kirjoitti:

        Ei voi mitään, ruotsalainen daamini. Nyt pelaammo shakkia!

        Alan suunnittelemaan jatkoa tarinaani, ja koitan olla häiritsemättä teidän peliänne... En halua olla osallisena.


      • icepicked kirjoitti:

        Ei voi mitään, ruotsalainen daamini. Nyt pelaammo shakkia!

        *on siirtävinään nappulaa niin kauan, että Trotski kuolee hapenpuutteeseen tai pyörtyy* Sanoit pidättäväsi henkeä!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        *on siirtävinään nappulaa niin kauan, että Trotski kuolee hapenpuutteeseen tai pyörtyy* Sanoit pidättäväsi henkeä!

        Miksi haluat saada minut pyörtymään, siksikö, etten voisi välttää haarukkaasi laudalla? Aiotko viedä daamini vaiko tornin?


      • icepicked kirjoitti:

        Miksi haluat saada minut pyörtymään, siksikö, etten voisi välttää haarukkaasi laudalla? Aiotko viedä daamini vaiko tornin?

        Kuninkaasi, lapsi, ainoastaan hänet... Hengiltä... Muut saavat elää...

        Tämä on vaihtokauppa Minä teloitan hänet ja talonpojat saavat mennä koteihinsa!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kuninkaasi, lapsi, ainoastaan hänet... Hengiltä... Muut saavat elää...

        Tämä on vaihtokauppa Minä teloitan hänet ja talonpojat saavat mennä koteihinsa!

        Minut saat, kaiken muun, mutta älä kuningastani vie - siihen kiinnittyy kunniani!


      • icepicked kirjoitti:

        Minut saat, kaiken muun, mutta älä kuningastani vie - siihen kiinnittyy kunniani!

        Hän on kansansa riistäjä, etkö tiedä että on tullut aika lopettaa kaltaistesi kaukasialaisrasistejen valtakausi ja palauttaa mustat valtaan! Kuningattaresi joutuu haaremiini jos et suostu!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hän on kansansa riistäjä, etkö tiedä että on tullut aika lopettaa kaltaistesi kaukasialaisrasistejen valtakausi ja palauttaa mustat valtaan! Kuningattaresi joutuu haaremiini jos et suostu!

        Hänet säästä, lähettini saat, molemmat vaikka, kunhan daamini neitseellisyys säilyy!


      • icepicked kirjoitti:

        Hänet säästä, lähettini saat, molemmat vaikka, kunhan daamini neitseellisyys säilyy!

        (Älkää huomatko minua, pyydän anteeksi häiriötä. Trotskihan voi laittaa kuningattarelle siveysvyön, eikö niitä tuohon aikaan ollut??)


      • icepicked kirjoitti:

        Hänet säästä, lähettini saat, molemmat vaikka, kunhan daamini neitseellisyys säilyy!

        Kuningas käy ainoastaan - hänen on kuoltava - tai vaadin kuningattaren neitseenkalvon puhkaistavakseni, ellen sen sijaan jaa häntä sotilaitten kesken!


      • kurpizza kirjoitti:

        (Älkää huomatko minua, pyydän anteeksi häiriötä. Trotskihan voi laittaa kuningattarelle siveysvyön, eikö niitä tuohon aikaan ollut??)

        Silloin makaamme hänet toiseen aukkoon! Aina on valinnanvaraa!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Silloin makaamme hänet toiseen aukkoon! Aina on valinnanvaraa!

        Estää kyllä poistoputkenkin. Suu olisi riskialtista, mikäli kuningatterella on purukalusto tallessa. Kuningatteren sukunimi on katsos Lecter.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kuningas käy ainoastaan - hänen on kuoltava - tai vaadin kuningattaren neitseenkalvon puhkaistavakseni, ellen sen sijaan jaa häntä sotilaitten kesken!

        Sitä älä minulle tee! Sanoin: "Ota lähettini!" Heidät voit häpäistä - jos sinulle sekin reikä kelpaa, kaksi heitä on, jaettavaksi riittää!


      • kurpizza kirjoitti:

        Estää kyllä poistoputkenkin. Suu olisi riskialtista, mikäli kuningatterella on purukalusto tallessa. Kuningatteren sukunimi on katsos Lecter.

        Minun daamillani on kunniansa - Valkyria totta paistaa. Sotilaalla ei arvoa ole eikä kunniaa, hänet saat ottaa.


      • icepicked kirjoitti:

        Sitä älä minulle tee! Sanoin: "Ota lähettini!" Heidät voit häpäistä - jos sinulle sekin reikä kelpaa, kaksi heitä on, jaettavaksi riittää!

        Tuskegeen kuppakokeet eivät kiinnosta, ainoastaan kuninkaasi kuolema! *piilottelee vasaraa selkänsä takana*


      • icepicked kirjoitti:

        Minun daamillani on kunniansa - Valkyria totta paistaa. Sotilaalla ei arvoa ole eikä kunniaa, hänet saat ottaa.

        Aatelisto estää valkonaamojenkansaa siirtymästä kommunismiin, siksi hänen kuolemansa on palvelus sinulle!


      • icepicked kirjoitti:

        Minun daamillani on kunniansa - Valkyria totta paistaa. Sotilaalla ei arvoa ole eikä kunniaa, hänet saat ottaa.

        Paistaa??


      • kurpizza kirjoitti:

        Paistaa??

        paista -puhua
        pagizen
        pagizet
        paistaa

        Yrität minua käännyttää - et voi, kunniaani puolustan, sydän vereen sen vuoksi kamppailen!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tuskegeen kuppakokeet eivät kiinnosta, ainoastaan kuninkaasi kuolema! *piilottelee vasaraa selkänsä takana*

        Sitä sotilaill' viel' suojaan, torniani murra et!


      • icepicked kirjoitti:

        Sitä sotilaill' viel' suojaan, torniani murra et!

        Anna kaikki muut teloitettavaksi paitsi kuninkaasi niin se käy meille vaihtokaupaksi!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Anna kaikki muut teloitettavaksi paitsi kuninkaasi niin se käy meille vaihtokaupaksi!

        Kuten sanoin, kaiken muun saat, ota!


      • HeKeKee'd
        icepicked kirjoitti:

        Sitä sotilaill' viel' suojaan, torniani murra et!

        Voi teitä raukkoja ihmissieluja, kun ette himoiltanne rauhaa saa! Miks ette huorissa kävisi, vai kiinnostavatko syntisemmät riettaukset?


      • icepicked kirjoitti:

        Kuten sanoin, kaiken muun saat, ota!

        *teloittaa kaikki muut* Nyt meillä on ylivoima, lapsi. Antaudu Herren edessä!


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Voi teitä raukkoja ihmissieluja, kun ette himoiltanne rauhaa saa! Miks ette huorissa kävisi, vai kiinnostavatko syntisemmät riettaukset?

        Anna kun arvaan, Trotski sanoo haluavansa nimenomaan Tukijan tai meripoikien seuraa ja Tukija sanoo, että huorat maksavat hänelle siellä käymisestä.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Voi teitä raukkoja ihmissieluja, kun ette himoiltanne rauhaa saa! Miks ette huorissa kävisi, vai kiinnostavatko syntisemmät riettaukset?

        Riettaus ja synti kiihottavat aina!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        *teloittaa kaikki muut* Nyt meillä on ylivoima, lapsi. Antaudu Herren edessä!

        Hyvä on, Herre, voitit. Antaudun Sinulle.


      • kurpizza kirjoitti:

        Anna kun arvaan, Trotski sanoo haluavansa nimenomaan Tukijan tai meripoikien seuraa ja Tukija sanoo, että huorat maksavat hänelle siellä käymisestä.

        *IT tai Herre, ei Tukija.


      • icepicked kirjoitti:

        Riettaus ja synti kiihottavat aina!

        Trotski pien...tunnut olevan paljon kiimasempi ku yks mun kaveri.... se on jo paljo xD


      • israelin-tukija kirjoitti:

        *IT tai Herre, ei Tukija.

        IT ei jostain syystä miellytä silmiäni, siinä on liian vähän kirjaimia. (Käytän sitä, kun en jaksa kirjoittaa) Lisäksi siitä tulee mieleen IT-ala... Herre taas, minä luen sen Herre, se ei liity nikkiisi mitenkään ja kuulostaa vammaiselta.


      • ocean-- kirjoitti:

        Trotski pien...tunnut olevan paljon kiimasempi ku yks mun kaveri.... se on jo paljo xD

        Minkä minä itselleni voin?

        Koira-peitto-kaveriko?


      • icepicked kirjoitti:

        Hyvä on, Herre, voitit. Antaudun Sinulle.

        Alistu, moukka! Minähän sanoin; Herre on paras strategi!

        Näin mustien heimopäällikkö voitti valkonaamojen kuninkaan ja surmasi kaikki nappulat vastapelaajalta!


      • icepicked kirjoitti:

        Minkä minä itselleni voin?

        Koira-peitto-kaveriko?

        Olin veikkaamassa samaa, Trotski.


      • kurpizza kirjoitti:

        IT ei jostain syystä miellytä silmiäni, siinä on liian vähän kirjaimia. (Käytän sitä, kun en jaksa kirjoittaa) Lisäksi siitä tulee mieleen IT-ala... Herre taas, minä luen sen Herre, se ei liity nikkiisi mitenkään ja kuulostaa vammaiselta.

        5000 merkin haaskaajat! Herressä ei ole mitään vikaa, koska se tarkoittaa "mr." på svenska!


      • icepicked kirjoitti:

        Minkä minä itselleni voin?

        Koira-peitto-kaveriko?

        Ei ku yks jätkä, joka vaikuttaa nymfomaanilta kertomansa perusteella. Ja on ehotellu kimppakivvaa ja ehottellee aina välillä webbi seksiä skypes ja tuota muuta.........


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Alistu, moukka! Minähän sanoin; Herre on paras strategi!

        Näin mustien heimopäällikkö voitti valkonaamojen kuninkaan ja surmasi kaikki nappulat vastapelaajalta!

        Oih, suutelen vaikka maata jalkojesi alla, jos Sinä niin haluat!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        5000 merkin haaskaajat! Herressä ei ole mitään vikaa, koska se tarkoittaa "mr." på svenska!

        Minä haaskaan merkkejä rauhassa, kun tiedän kirjoituksen jäävän alle 5000.

        På svenska? Sillähän se vammaisuus selittyykin.

        Siksi muuten keksin Raipparinkin. RD120 ei miellyttänyt silmää ja Sateenkaaripyyhkäisy taas oli liian pitkä...


      • ocean-- kirjoitti:

        Ei ku yks jätkä, joka vaikuttaa nymfomaanilta kertomansa perusteella. Ja on ehotellu kimppakivvaa ja ehottellee aina välillä webbi seksiä skypes ja tuota muuta.........

        Yöh, oikeasti? En minä kenellekään kaverilleni ehdottelisi. Kärsin vain hiljaa...


      • HeKeKee'd
        icepicked kirjoitti:

        Yöh, oikeasti? En minä kenellekään kaverilleni ehdottelisi. Kärsin vain hiljaa...

        Mikset menisi Kiinaan ja ostaisi jotain kommaritytyä? Vai eikö Herre halua jaka sinua, kuten kommunismissa kuuluu?


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Mikset menisi Kiinaan ja ostaisi jotain kommaritytyä? Vai eikö Herre halua jaka sinua, kuten kommunismissa kuuluu?

        Herre ei halua, että riiustelen punalikkoja!


      • icepicked kirjoitti:

        Yöh, oikeasti? En minä kenellekään kaverilleni ehdottelisi. Kärsin vain hiljaa...

        Onneks se asuu nii kaukana et nähhään tosi harvoin. Duuudes, muuten se o iha jees. Mut joo.... toi ny on vähän tommone.


    • Kärsit hiljaa? Milloin sinä niin olet tehnyt?! Minulle valitat jatkuvasti ja hiukseni saivat painajaisia uhkailusta!

      • Sinä oletkin minun valitustenkuuntelijani! Muille en kitise!


    • Ja milloin minulle tällainen virka on langetettu?

      • Kun nyrskytettiin ensi kerran, minkä seurauksena koin tarvetta valittaa pärsekivusta.

        //Ocean, onnea.


    • Silloin valitit kaikille!

      • HeKeKee'd


    • Kiitos kiitos. Luin just Kinsleyn asteikosta....miten vitus muka voi määrittää jonkun seksuaalisuuen suuntautumisen asteen...

      • Ei varmaan mitenkään..? Ja miksi se pitäisi määritellä. On vähän suuntautunut, vähän enemmän, normaalisti ja helkutisti.


      • Vitun kirjotus virheet. ---Kinseyn asteikko.


    • Niin varmaan. Oli melkein yhtä äänekäsä kuin se huohotus siellä vessassa!

      • Sinähän olet oikein perillä kaiken maailman huohotuksista - etenkin minun huohotuksistani!

        //Ocean, voisin vilkaista.


      • icepicked kirjoitti:

        Sinähän olet oikein perillä kaiken maailman huohotuksista - etenkin minun huohotuksistani!

        //Ocean, voisin vilkaista.

        Mitä voisit vilkasta?


      • ocean-- kirjoitti:

        Mitä voisit vilkasta?

        Asteikkoa! Näköjään se on kehitetty 40-luvulla...


      • icepicked kirjoitti:

        Asteikkoa! Näköjään se on kehitetty 40-luvulla...

        AAA JOOOOOOOOOOOOOOOO HMMMM


      • ocean-- kirjoitti:

        AAA JOOOOOOOOOOOOOOOO HMMMM

        Mitä luulit? ;)


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä luulit? ;)

        En mithää?


    • Ikävä kyllä. Kukaan armelias sielu ei vienyt minua pois vessasta!

      • Kuulitko aivan kaiken? AIVAN KAIKEN??


    • Aika varmasti kuulin... (Miksi tikkukirjaimet?) Mutten ehkä muista kaikkea, koska... niin... unilääke.

      • Olitko sinä aineissa? Ooh, ehkä et muista yhtä tiettyä kohtaa, ehkä muistat vain huohotuksen...


    • Mikäli tarkoitat sitä kovaäänisintä osuutta, sen muista liiankin hyvin!

      Menen nukkumaan, jottei eilinen toistuisi.

      Hyvää yötä, kauniita unia ja huohottajien kuvia.

      • Mitä eilen sit tapahtu?


      • ocean-- kirjoitti:

        Mitä eilen sit tapahtu?

        Lue Wakkariklubi X:stä meidän sanamuunnoksemme.

        //Kurpizza. En minä voinut itselleni mitään silloin! Hyvää yötä, minuakin nukuttaa...


      • icepicked kirjoitti:

        Lue Wakkariklubi X:stä meidän sanamuunnoksemme.

        //Kurpizza. En minä voinut itselleni mitään silloin! Hyvää yötä, minuakin nukuttaa...

        En jaksa.


      • ocean-- kirjoitti:

        En jaksa.

        Noh, kutusta viiliä, banaali aari, uikkarit saarnimetsässä, älliä ja kukkia, pappia hekotuttaa.


    • jaa jaa

      • Kolme ensimmäistä keksin itse!

        Kivaa leirillä osa 100: penska kaatoi mehua pöydälle, ja toinen penska laittoi tyynyn pakastimeen.


      • icepicked kirjoitti:

        Kolme ensimmäistä keksin itse!

        Kivaa leirillä osa 100: penska kaatoi mehua pöydälle, ja toinen penska laittoi tyynyn pakastimeen.

        Lapset on ihania....en osaa kuvitella ittelleni lapsii :/


      • ocean-- kirjoitti:

        Lapset on ihania....en osaa kuvitella ittelleni lapsii :/

        En kuule minäkään. Penska siivosi vain puolet mehusta. Minun pitäisi mennä nukkumaan, mutten jaksa enkä pysty.


    • Hmmmmmm,

      • Jos kämppis nukkuu, voisin minäkin. Menen katsomaan.


    • Ihme stalkker :D katots välil yöl peilin kaa hengittääks se?

      • Ei nuku. Höh. Häill' ol' valot päällä, joten minä en voi nukkua. Olen vieläpä herkkäuninen. Nyt minunkin kamani ovat pakastimessa.


    • hmmm hienoo

      • On. Ehkä yritän kohta... Yöt.


    • Mitäs sanoisitte jos minusta tulisi joskus luotsi? :D

      • Koko palstako Hekestanian vallan alla? Aina se Raipparin voittaa.


    • Trotski// Pakastimessa? Miksi?

      HeKeKee// Tätä palstaa mietitkö? Noh, säälisin sinua joka spämmi-hyökkäyksen takia. Luotsiksi ei kannata ruveta, jos on kännykällä. Kännykkä vääntää aina keskustelut mobiiliversioon eikä mobiilista voi poistaa.

      • ooce

        1. Mite taivas voi puota niskaan?
        2. Miks ihmeessä miehet tahtoo haistella naiste käytettyjä pikkuhousuja? Mitä kiihottavvaa siinä muka o? (tässä kysytää vaa teä mielipiettä)
        3. Wuuuuut

        ocean--


      • ooce kirjoitti:

        1. Mite taivas voi puota niskaan?
        2. Miks ihmeessä miehet tahtoo haistella naiste käytettyjä pikkuhousuja? Mitä kiihottavvaa siinä muka o? (tässä kysytää vaa teä mielipiettä)
        3. Wuuuuut

        ocean--

        //Pizza. Jotta ne olisivat kylmiä nukkumaanmentäessä.

        1. Ei voi.
        2. Luultavasti kyse on feromonien herättämistä eläimellisistä vaistoista. En minäkään tajua.
        3. Jaha.


    • 1. Oletko katsonut Pikku Kanasta? Tammelassa kaikki on mahdollista.
      2. En tosiaan tiedä. Eivätkä osaa pestä pyykkiä.
      3. Wut?

      Minäkin rupean Trotskiksi ja linkkaan musiikkia. Hitler oli hyvä laulamaan. XD

      http://www.youtube.com/watch?v=Ja4Pd3bQ-fA

    • Tarkoitin, että rupean sinuksi ja linkkaan musiikkia. En tarkoittanut kirjaimellisesti enkä halua/tarvitse sinun.... etuuksiaSI. Tottakai niitä porvarilla mahdollisesti on...

      • Älä hauku porvariksi! Porvarius ei ole pelkkää keskiluokkaisuutta - aito porvari TUKEE valinnoillaan kapitalistista järjestelmää!

        Puhuin kuitenkin aivan toisenlaisista etuuksista...


    • Ehket ole aivan aito porvari... Puoli-porvari!

      Etuuksista/velvollisuuksista, kuten jo sanoin, en niin välitä... Niitä on tarpeeksi minulla itsellänikin...

      Youtubesta ohjeen avulla harjoittelen pääkallon piirtämistä. Huijausta, mutta ei voi mitään. X)

      • Olet ilkeä! :(

        Äläs nyt, velvollisuutenikin ovat hauskoja!

        Minä voin piirtää mallista mitä tahansa, ilman mallia en mitään.


    • 24/7

      Varmasti.

      Minä en oikein osaa piirtää mistään mitään. Oli mallia tai ei. Tämä video on sellainen Tutorial, jossa näytetään kohta kohdalta ja jonka vain minä voin sössiä.

      Huomenna lähden lomalle, joten en ehkä voi olla täällä.

      • ooce

        Perkeleen porvarit! Hautaan puukasan alle ja poltan....

        Käy kipiää enkä pääse makaan ko oon jossain saatanan kodin terrassa.....

        ocean--


      • :(

        Oi, ovat erittäin.

        Onnea. Minä olen käynyt taidekoulussa 11 vuotta, enkä vieläkään osaa.

        Ei! Aina työ lähdette!


    • Ocean// Otan osaa.

      Trotski// Niinhän minä sanoin. Minä en ole ikinä käynyt missään, paitsi joskus kuljin pari vuotta hiihtokoulussa.

      Palaan ehkä... Lauantaina tai sunnuntaina.

      • Tulou yksinäinen piäteniččy.


      • icepicked kirjoitti:

        Tulou yksinäinen piäteniččy.

        Että mikä? Sinähän pidät aika varmasti hauskaa IT:n kanssa, joten äläs valita.


      • kurpizza kirjoitti:

        Että mikä? Sinähän pidät aika varmasti hauskaa IT:n kanssa, joten äläs valita.

        Piäteniččy, perjantai.

        Arvasin, että sanoisit noin. Voisimme toki uusia shakkiottelumme, vaikka minä häviän Herren ylivertaiselle älylle lähes aina.


    • Olen viikonlopunkin pois. Ei hauskaa. Täällä tapahtuu sitten varmaan kaikkea kivaa, ja kun minä sitten olen täällä, kuollaan tylsyyteen. Teillä tulee olemaan hauskaa, jos Naippari taas vetää hernepuskan nenäänsä... However, me menemme Turkuun (en muistaakseni ole näin vanhempana käynyt niin etelässä, ehkä joskus kolme vuotiaana) ja pääsen vielä Silja Linelle! XD Vienkö heille Prepperiltä terveisiä??


      Vaihtakaa peliä. Vaikkapa piirustuskilpailu... Pelatkaa muuten korttia.

      • Minä palaan täältä sunnuntaina ja menen silloin Turun seudulle... Laivan keskikäytävällä saattaa olla nettiyhteys, hytissä luultavimmin ei.

        Herren mielestä korttipelit lienevät paheellisia. Täytynee tyytyä postimerkkeilyyn...


    • Ahaa... Jos näet n. 156 cm pitkän sekopään, se olen todennäköisesti minä.


      Minä pidän korttipeleistä. Nykyaikana niitä harvoja tilanteita, joissa koko porukka/perhe voi olla mukana. Lisäksi kortteja pidetään käsissä, joten sen elämän suuren rakkauden -älypuhelimen- räplääminen ei onnistu.
      Älkää ottako panoksia, niin se ei sitten ole uhkapeliä.

      • Punaisella autolla, oliko?

        Minä en jostakin syystä pidä niistä. Liikaa sääntöjä ja jotkut ottavat sen liian vakavasti. Alias on parempi. Kerran kaveri selitti vankikarkuria sanoilla "joku, jonka pitäisi olla valtion rangaistuslaitoksessa," mihin parinsa heitti, jotta Jussi Halla-Aho. XD

        Panoksina voi käyttää yhtä jos toista.


    • Ei meillä siellä taida punaista autoa olla... Menemme jollain toisella autolla...

      Meillä Alias on aina jotenkin liian totista, ja minä en joko arvaa tai osaa selittää... Monimutkaiset säännöt? Riippuu kylläkin pelistä, mutta yleensä aina sääntöjä kuunnellessa on ihan pihalla, mutta siinä pelatessa oppii.

      Niinpä tietenkin. Arvaa mitä äitini teki, kun kerroin mitä on poistoputkinyrskytys?

      • No harmi. :( Punaiset autot, etenkin Ladat, ovat kivoja.

        Ehkä olen pelannut väärien ihmisten seurassa...

        Et vaikuta yllättyneeltä. Mitä häi teki?


    • En tiedä minkä värinen se auto on... Pakettiauto kuulemma...

      Ehkä.

      Olin aikaisemminkin kyllä vitsaillut aiheesta, tämä lähti siitä, kun kutsuin Turkua Suomen poistoputkireiäksi. Sitten selitin poistoputkinyrskytyksestä ja äiti suoraan sanottuna repesi. Olimme moottoritiellä.

      • XD Nyt hänkin tietää nyrskytyksestä! Kerroitko, että sana on aviomiehesi keksintöä?


    • En kertonut... Ei hän edes kummastellut sanaa nyrskytys. XD

      Isälle tosin olen harkinnut kertoa, kun minulta tivaa tyyliin: "Missä sivuilla sinä liikut?" (Vastaan: Siellä täällä. Esim. Iltalehti ja Youtube") ja toinen on "Kenen kanssa sinä siellä keskustelet?" Niin tuliskohan nikottelua, jos vastaisin että "Aviomieheni" tai "Aviomieheni jätkänyrskytyskaverin."?? XD

      • Hänellä on selvästi suurta ymmärrystä näistä asioista...

        XD
        Mieti nyt, jos sinä selittäisit suhdessoppamme faijallesi... "Mie vain juttelen aviomieheni ja tämän homopanokaverin kanssa siitä, mitä hyö tekivät eilen yökerhon naistenvessassa."


    • Hei, hän on minun äitini, luuletko henkilön, joka on minut synnyttänyt olevan jotenkin vakava? Äiti on lisäksi vielä (entinen, vähän nykyinenkin) hevari...

      Tällainen keskustelu käytiin oikeasti.
      "Kenen kanssa sinä juttelet?"
      "...ihmisten...."
      "Minkä ikäinen hän väittää olevansa?"
      "..."

      Tuon tyylistä joo. Voisinhan tietenkin sanoa, että he väittävät olevansa 17 ja 15 ja minä väitän olevani 46...

      Joo, voin kuvitella. Se oikein kiljuisi riemusta. Alkaisi varmaan paapottamaan naimisiin menon ikärajoista ja saisin ikuisen konekiellon. Voisin toki lieventävänä asianhaarana ilmaista, että täällä on myös sadisteja ja ponirunkkuja...

      • Minun muamoni on tylsä, enkä tiedä, miksi häi halusi minun jälkeeni vielä TOISEN lapsen faijani kanssa. Eilen häi lähetti viestin, jotta makoilee sängyllä Kallen kanssa. XD Järkytyin ja kysyin, että kenen Kallen. Kuulemma kylmäkallen....

        Minulta hyö inttävät samaa, joten väitin tuntevani teidät oikeasti. Yhdelle aikuiselle tutulleni kerroin Kotkostakin, mutten maininnut Suoliston nimeä.

        Oikeasti saisitko konekiellon? Nämä vain luulisivat, että heitän huonoa läppää ja järkyttyisivät sanavalinnoista.


    • Kalle kylmänä... Onko äitisi nekrofiili?

      Iskä on vähän semmoinen... Tosin, hän ei ole maksanut tosta mitään... Aivan sama mitä vastaisin, hän pitäisi saarnan pedofiileista. Joo, en tunne teitä, mutta... en minä tiedä. Täällä ei vinguta tapaamisia jne. Deja vu. Olen joskus ennenkin kirjoittanut näin. Valehtelu ei minulta onnistu.

      Äiti olettaa minun olevan niin fiksu tyttö, että tajuan olla antamatta mitään henkilökohtaisia tietoja itsestäni.

      • Toivottavasti ei ole... Tuleeko sinulle sellainen tietty tunne, kun näet ihossa reikiä? En osaa selittää, vähän ällöttävä tunne, tiedät kai...

        Voisin sanoa, etten ole menossa tapaamaan ketään tuntematonta enkä lähettele kuvia, mutta eihän se mitään auttaisi. Kunpa minunkin porukkani tajuaisivat saman kuin sinun muamosi.


    • Ööö? En tiedä. Jos tuijotan liikaa verisuoniani ranteissa, varsinkin jos ne ovat näkösällä, alkaa ällöttämään...

      Njah. Äitini oli kerran pesemässä hammasharjojamme pesukoneessa. Hän on joskus aika... jännä. Sen oma äiti oli aika tiukka eikä pitänyt lupauksia... En tiedä olisko minullakaan sitten näin helppoa, jos kulkisin juomassa tai koulussa menisi huonosti...

      • Sekin. Varsinkin saunassa ne tulevat pintaan.

        Hyö eivät ellennä, että minä kuulin älykkäimpään kansanosaan, joten minun voi antaa huoletta jutella poistoputkinyrskytyksestä netissä!


      • icepicked kirjoitti:

        Sekin. Varsinkin saunassa ne tulevat pintaan.

        Hyö eivät ellennä, että minä kuulin älykkäimpään kansanosaan, joten minun voi antaa huoletta jutella poistoputkinyrskytyksestä netissä!

        Todellakin kuulit älykkäimpään kansanosaan, mutta et kuulu siihen itse, lapsi!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Todellakin kuulit älykkäimpään kansanosaan, mutta et kuulu siihen itse, lapsi!

        Se oli kirjoitusvirhe, urpå!


      • icepicked kirjoitti:

        Se oli kirjoitusvirhe, urpå!

        Ei vaan sinun alitajuntasi myönsi sinun kuunnelleen älykkäintä kansanosaa (eli Minua), mutta se ei hyväksy valhettasi että sinä itse kuuluisit siihen ja siksi se teki tiedostamattomanvalinnan että kirjoittaisit noin totuuden mukaisen "kirjoitusvirheen".


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei vaan sinun alitajuntasi myönsi sinun kuunnelleen älykkäintä kansanosaa (eli Minua), mutta se ei hyväksy valhettasi että sinä itse kuuluisit siihen ja siksi se teki tiedostamattomanvalinnan että kirjoittaisit noin totuuden mukaisen "kirjoitusvirheen".

        Sinä olet kansanosa?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei vaan sinun alitajuntasi myönsi sinun kuunnelleen älykkäintä kansanosaa (eli Minua), mutta se ei hyväksy valhettasi että sinä itse kuuluisit siihen ja siksi se teki tiedostamattomanvalinnan että kirjoittaisit noin totuuden mukaisen "kirjoitusvirheen".

        Totuudenmukainen on yhdyssana. *Näytän kieltä*


      • icepicked kirjoitti:

        Totuudenmukainen on yhdyssana. *Näytän kieltä*

        Kirjoitin sen tarkoituksella erikseen, osoittaakseni totuuden inhimillistä puolta, ilmoittamalla totuuden inkarnaatioksi, jonka tahdonmukainen "kirjoitusvirheesi" oli, kaduttaako yrittää väitellä paremmistoa vastaan?


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinä olet kansanosa?

        Ja visst! Hur så, kvinna?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ja visst! Hur så, kvinna?

        Kansanosa viittaa useampaan ihmiseen. Olisit kirjoittanut kansalainen.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kirjoitin sen tarkoituksella erikseen, osoittaakseni totuuden inhimillistä puolta, ilmoittamalla totuuden inkarnaatioksi, jonka tahdonmukainen "kirjoitusvirheesi" oli, kaduttaako yrittää väitellä paremmistoa vastaan?

        Mikä minua kaduttaisi? *tirsk* Yrität peitellä virhettäsi höpisemällä paskaa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kansanosa viittaa useampaan ihmiseen. Olisit kirjoittanut kansalainen.

        Etkö tiedä että vaikka Koraanissa Allah väittää olevansa yksi; siitä silti puhutaan monikossa Koraanissa, jonka (arab. alkuperäisversion) väitetään olevan Allahin puhetta kirjoitettuna. Miksi Herre, eli Minä ei saisi kirjoittaa itsestään monikossa?


      • icepicked kirjoitti:

        Mikä minua kaduttaisi? *tirsk* Yrität peitellä virhettäsi höpisemällä paskaa.

        Ei ole paskoo, ei vain ole, sillä kaikki kirjoitukseni on asiaa... Sillä "kirjoitusvirheesi" oli Totuuden (tahdon)mukainen ja taiteilijana kuvaan totuuden ihmisenä!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei ole paskoo, ei vain ole, sillä kaikki kirjoitukseni on asiaa... Sillä "kirjoitusvirheesi" oli Totuuden (tahdon)mukainen ja taiteilijana kuvaan totuuden ihmisenä!

        Nytkö sie olet taiteilijakin? *khih*


      • icepicked kirjoitti:

        Nytkö sie olet taiteilijakin? *khih*

        Olen aina ollut, sillä ihmisestä joka ei ole mitään ei voi tulla mitään, mutta inviduaalista joka perusolemukseltaan on haluttujen kvaliteettien ja hyveiden omistaja pystyy jalostamaan paremmuuttaan sillä alalla jonka perusolemus hänessä on tullen mestariksi.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Olen aina ollut, sillä ihmisestä joka ei ole mitään ei voi tulla mitään, mutta inviduaalista joka perusolemukseltaan on haluttujen kvaliteettien ja hyveiden omistaja pystyy jalostamaan paremmuuttaan sillä alalla jonka perusolemus hänessä on tullen mestariksi.

        Joo, juuri näin, olet Picassosta seuraava suuri taiteilija! *Tsihih*


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Etkö tiedä että vaikka Koraanissa Allah väittää olevansa yksi; siitä silti puhutaan monikossa Koraanissa, jonka (arab. alkuperäisversion) väitetään olevan Allahin puhetta kirjoitettuna. Miksi Herre, eli Minä ei saisi kirjoittaa itsestään monikossa?

        1. Sinä et ole Allah. (Käytit verbiä "se")
        2. Kuulostat siltä, että sinulla olisi useampi persoona.
        3. Tulee mieleen Klonkku, ja tätä lausetta kirjoittaessa minulle tuli sairas mielikuva 185 cm pitkästä jätkästä, joka on pukeutunut lannevaatteeseen ja koikkelehtii ympäriinsä etsimässä sormuksia.

        4. Kirjoituksiasi lukiessa alkaa soimaan päässä "...se on minä, minä, minä, minä, minä, minä eikä kukaan muu...."


      • icepicked kirjoitti:

        Joo, juuri näin, olet Picassosta seuraava suuri taiteilija! *Tsihih*

        Veikkaan, että IT:llä on siihen liian hyvä anatomian tuntemus...


      • kurpizza kirjoitti:

        Veikkaan, että IT:llä on siihen liian hyvä anatomian tuntemus...

        Hänellä on käytännön kokemusta siitä.


      • kurpizza kirjoitti:

        1. Sinä et ole Allah. (Käytit verbiä "se")
        2. Kuulostat siltä, että sinulla olisi useampi persoona.
        3. Tulee mieleen Klonkku, ja tätä lausetta kirjoittaessa minulle tuli sairas mielikuva 185 cm pitkästä jätkästä, joka on pukeutunut lannevaatteeseen ja koikkelehtii ympäriinsä etsimässä sormuksia.

        4. Kirjoituksiasi lukiessa alkaa soimaan päässä "...se on minä, minä, minä, minä, minä, minä eikä kukaan muu...."

        1. Kysyinkin miksi Minä en saisi kirjoittaa monikossa kuten Allah. (Käytin verbiä "se", koska puhuin epäjumalasta)
        2. Hur så?
        3. Eikä tule!

        4. Nå Minä olen Minä perusolemukseltani, joten entä sitten? Hur så? Rakastan itseäni, narsisti en ole; mutta itseoppinut narsisti olen!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        1. Kysyinkin miksi Minä en saisi kirjoittaa monikossa kuten Allah. (Käytin verbiä "se", koska puhuin epäjumalasta)
        2. Hur så?
        3. Eikä tule!

        4. Nå Minä olen Minä perusolemukseltani, joten entä sitten? Hur så? Rakastan itseäni, narsisti en ole; mutta itseoppinut narsisti olen!

        1. Ja minä vastasin: Koska et ole Allah.
        2. Monikko viittaa useampaan.
        3. Sinä et voi MINUN MIELIKUVILLENI mitään.
        4. Mutta minä en rakasta Klamydiaa kappaletta niin paljoa... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        1. Ja minä vastasin: Koska et ole Allah.
        2. Monikko viittaa useampaan.
        3. Sinä et voi MINUN MIELIKUVILLENI mitään.
        4. Mutta minä en rakasta Klamydiaa kappaletta niin paljoa... XD

        1. Rasist!
        2. Se voi olla myös kunnianosoitus; esim. Porvoon valtiopäivillä tsaari kirjoitti itsestään pronominillä Me!
        3. Enkö? Se nähdään, nainen! Et taida tietää että olen hallitsija meidän avioliitossamme!
        4. Vad?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        1. Rasist!
        2. Se voi olla myös kunnianosoitus; esim. Porvoon valtiopäivillä tsaari kirjoitti itsestään pronominillä Me!
        3. Enkö? Se nähdään, nainen! Et taida tietää että olen hallitsija meidän avioliitossamme!
        4. Vad?

        1. Olen rasisti, kun sanon, ettet sinä ole Allah?? Selevä.
        2. Tai sitten tsaari oli hiukan kukkuu.
        3. Rakas, olen kieltänyt sinua katsomasta liikaa Disney-leffoja!

        4. http://www.youtube.com/watch?v=QArjeq4TcHk


      • kurpizza kirjoitti:

        1. Olen rasisti, kun sanon, ettet sinä ole Allah?? Selevä.
        2. Tai sitten tsaari oli hiukan kukkuu.
        3. Rakas, olen kieltänyt sinua katsomasta liikaa Disney-leffoja!

        4. http://www.youtube.com/watch?v=QArjeq4TcHk

        1. Rasistit eivät anna ihmisten määritellä minäkuvaansa!
        2. Alexander II var bra (ei rintaliivi vaan hüva) mies...
        3. Miten niin? Hur så? Vad disney-filmerna?
        4. Seurassani pöytä ei tyhjene!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        1. Rasistit eivät anna ihmisten määritellä minäkuvaansa!
        2. Alexander II var bra (ei rintaliivi vaan hüva) mies...
        3. Miten niin? Hur så? Vad disney-filmerna?
        4. Seurassani pöytä ei tyhjene!

        1. Sinulla on yksi minäkuva, joten siitä voi puhua yksikössä...
        2. Hyvä mies varmasti, kun käyttää rintaliivejä.
        3. Kuvittelet hallitsevasi...
        4. Muutenko se piti paikkansa??


      • kurpizza kirjoitti:

        1. Sinulla on yksi minäkuva, joten siitä voi puhua yksikössä...
        2. Hyvä mies varmasti, kun käyttää rintaliivejä.
        3. Kuvittelet hallitsevasi...
        4. Muutenko se piti paikkansa??

        1. Minulla on niin monta minäkuvaa kuin hyviä kvaliteettejä!
        2. Bra on eng. rintaliivit ja på svenska "hüvä".
        3. Miten se disneyhin liittyy, etkö tykkää kun sinulla on mies hallitsemassa elämääsi avioliitossa ja sen ulkopuolella? (Olen lukenut puoliksi lääkäri Esther Vilarin Moniavioinen sukupuoli* - kirjan, joten tiedän kuinka naiset huijaavat aviomiesänsä naisen kertomana, siis älä kokeilekaan säännöstellä nyrskytystä!
        4. Maailmassa on myös muita ihmisiä joita arvostan; Kristus, Putin ja Mooses!

        (*miehen oikeus kahteen naiseen )


      • israelin-tukija kirjoitti:

        1. Minulla on niin monta minäkuvaa kuin hyviä kvaliteettejä!
        2. Bra on eng. rintaliivit ja på svenska "hüvä".
        3. Miten se disneyhin liittyy, etkö tykkää kun sinulla on mies hallitsemassa elämääsi avioliitossa ja sen ulkopuolella? (Olen lukenut puoliksi lääkäri Esther Vilarin Moniavioinen sukupuoli* - kirjan, joten tiedän kuinka naiset huijaavat aviomiesänsä naisen kertomana, siis älä kokeilekaan säännöstellä nyrskytystä!
        4. Maailmassa on myös muita ihmisiä joita arvostan; Kristus, Putin ja Mooses!

        (*miehen oikeus kahteen naiseen )

        1. Mitä ovat kvaliteetit?
        2. Niin?
        3. Miten tämä liittyy kolmoskohdan alkuperäiseen asiaan, eli Klonkkuun? Täh? Huijata? En minun tarvitse nyrskytystä säännöstellä, sillä teet sen takuulla itsekin, kun saat häiriön tavalla taikka toisella.
        4. Vau.


      • kurpizza kirjoitti:

        1. Mitä ovat kvaliteetit?
        2. Niin?
        3. Miten tämä liittyy kolmoskohdan alkuperäiseen asiaan, eli Klonkkuun? Täh? Huijata? En minun tarvitse nyrskytystä säännöstellä, sillä teet sen takuulla itsekin, kun saat häiriön tavalla taikka toisella.
        4. Vau.

        1. Ominaisuuksia!
        2. Kirjoitin Alexander IIn olevan bra mies, koska en puhu äidinkielenäni suomea, joten käytin ruotsia jonka voi kääntää englannista tai ruotsista eri asioiksi!
        3. Aloit puhumaan disneystä ja sitten siirryit hallitsemiseen, josta aloimme puhumaan saksalaisen lääkäri ja miesasianainen Esther Vilarin kirjoittamasta kirjasta, jonka mukaan naiset huijaavat aviomiehiään esittämällä heikompia ja tyhmempiä jotta mies joutuisi työllään elättämään naisensa, joka istuu kotona loisimassa lasten kanssa, sekä pahimpana säännöstelee miehensä oikeutta nyrskyttää naista ja yrittää hallita säännöstelemällä seksinmäärää, jos mies ei elä naisen tahdon mukaan! Törkeää, mutta onneksi saksalaisnainen kertoi juonen ilmi!
        4. Hur så? On niitä enemmänkin!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        1. Ominaisuuksia!
        2. Kirjoitin Alexander IIn olevan bra mies, koska en puhu äidinkielenäni suomea, joten käytin ruotsia jonka voi kääntää englannista tai ruotsista eri asioiksi!
        3. Aloit puhumaan disneystä ja sitten siirryit hallitsemiseen, josta aloimme puhumaan saksalaisen lääkäri ja miesasianainen Esther Vilarin kirjoittamasta kirjasta, jonka mukaan naiset huijaavat aviomiehiään esittämällä heikompia ja tyhmempiä jotta mies joutuisi työllään elättämään naisensa, joka istuu kotona loisimassa lasten kanssa, sekä pahimpana säännöstelee miehensä oikeutta nyrskyttää naista ja yrittää hallita säännöstelemällä seksinmäärää, jos mies ei elä naisen tahdon mukaan! Törkeää, mutta onneksi saksalaisnainen kertoi juonen ilmi!
        4. Hur så? On niitä enemmänkin!

        Ainahan sinä voit käydä huorissa. Älä vingu.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        1. Ominaisuuksia!
        2. Kirjoitin Alexander IIn olevan bra mies, koska en puhu äidinkielenäni suomea, joten käytin ruotsia jonka voi kääntää englannista tai ruotsista eri asioiksi!
        3. Aloit puhumaan disneystä ja sitten siirryit hallitsemiseen, josta aloimme puhumaan saksalaisen lääkäri ja miesasianainen Esther Vilarin kirjoittamasta kirjasta, jonka mukaan naiset huijaavat aviomiehiään esittämällä heikompia ja tyhmempiä jotta mies joutuisi työllään elättämään naisensa, joka istuu kotona loisimassa lasten kanssa, sekä pahimpana säännöstelee miehensä oikeutta nyrskyttää naista ja yrittää hallita säännöstelemällä seksinmäärää, jos mies ei elä naisen tahdon mukaan! Törkeää, mutta onneksi saksalaisnainen kertoi juonen ilmi!
        4. Hur så? On niitä enemmänkin!

        1. Mitä ominaisuuksia?
        2. Niin? Käänsin siis miten halusin.
        3. Vittuilen sinulle, uhkailen ja riehun. Ja siis yritän antaa itsestäni heikon kuvan? Jos kirjoitan tähän jälkeen, etten ymmärrä, koitan kai sitten antaa vieläpä typerän kuvan? Duh. Sovitaan sitten niin, että jos OLISI kakaroita, sinä jäät kotia neljän seinän sisään kuuntelemaan niiden kirkumista ja minä SAAN lähtä töihin leputtamaan hermojani. Capish?
        4. Varmasti. Kuten se egyptiläishäiskä.


      • kurpizza kirjoitti:

        1. Mitä ominaisuuksia?
        2. Niin? Käänsin siis miten halusin.
        3. Vittuilen sinulle, uhkailen ja riehun. Ja siis yritän antaa itsestäni heikon kuvan? Jos kirjoitan tähän jälkeen, etten ymmärrä, koitan kai sitten antaa vieläpä typerän kuvan? Duh. Sovitaan sitten niin, että jos OLISI kakaroita, sinä jäät kotia neljän seinän sisään kuuntelemaan niiden kirkumista ja minä SAAN lähtä töihin leputtamaan hermojani. Capish?
        4. Varmasti. Kuten se egyptiläishäiskä.

        1. Kaikki hyvät ominaisuudet kuten yllä kirjoitin! "Hyvät kvaliteetit", capish?
        2. Käänsit sen tahallasi väärin!
        3. Älä kyseenalaista Esther Vilarin mielipidettä, nainen! Suuttuttaako että toinen nainen paljasti feministien juonet ja metkut! Ei käy sillä se olisi luonnotonta sen sijaan sinä hoidat lapsia ja annat nyrskyttää itseäsi aina kun niin tahdon, sekä annat Minun kontrolloida lastemme ja sinun elämääsi täysin!
        4. Jåå, se on paras! Ja Urbanus II, sekä laulaja Voltaire!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        1. Kaikki hyvät ominaisuudet kuten yllä kirjoitin! "Hyvät kvaliteetit", capish?
        2. Käänsit sen tahallasi väärin!
        3. Älä kyseenalaista Esther Vilarin mielipidettä, nainen! Suuttuttaako että toinen nainen paljasti feministien juonet ja metkut! Ei käy sillä se olisi luonnotonta sen sijaan sinä hoidat lapsia ja annat nyrskyttää itseäsi aina kun niin tahdon, sekä annat Minun kontrolloida lastemme ja sinun elämääsi täysin!
        4. Jåå, se on paras! Ja Urbanus II, sekä laulaja Voltaire!

        Hiton sovinistisika, IT! Eikö sinua hävetä?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        1. Kaikki hyvät ominaisuudet kuten yllä kirjoitin! "Hyvät kvaliteetit", capish?
        2. Käänsit sen tahallasi väärin!
        3. Älä kyseenalaista Esther Vilarin mielipidettä, nainen! Suuttuttaako että toinen nainen paljasti feministien juonet ja metkut! Ei käy sillä se olisi luonnotonta sen sijaan sinä hoidat lapsia ja annat nyrskyttää itseäsi aina kun niin tahdon, sekä annat Minun kontrolloida lastemme ja sinun elämääsi täysin!
        4. Jåå, se on paras! Ja Urbanus II, sekä laulaja Voltaire!

        1. Jaa.
        2. Juu, niin tein. Käsitän myös asioita tahallani väärin, koska olen kieroutunut humoristi!
        3. En ole feministi, koska en näe mitään järkeä määkiä rintaliiveistä. Saattaa ollam luonnotonta, mutta itsepä valitit aiheesta ja kun minä sitten tarjosin arvon runkkarille vaihtoehtoa, niin ei sitten kelpaa. Miehet ovat hankalia! Onnea yritykseen. Minäkään en pysty kontroloimaan omaa elämääni...


      • kurpizza kirjoitti:

        1. Jaa.
        2. Juu, niin tein. Käsitän myös asioita tahallani väärin, koska olen kieroutunut humoristi!
        3. En ole feministi, koska en näe mitään järkeä määkiä rintaliiveistä. Saattaa ollam luonnotonta, mutta itsepä valitit aiheesta ja kun minä sitten tarjosin arvon runkkarille vaihtoehtoa, niin ei sitten kelpaa. Miehet ovat hankalia! Onnea yritykseen. Minäkään en pysty kontroloimaan omaa elämääni...

        1. Aika servetti vai mitä?
        2. Miksi kiusit minua? :(
        3. En ole runkkari, sillä lopetin pårnån katsomisen totaalisesti kun "egyptiläishäiskä" kertoi sen sotkevan Minun aivojeni dopamiinin tuotannon... Sekä kyllä sinut kuriin saadaan; kuten Herre sanoisi: "Kolme päivää, ei vettä, ei ruokaa niin käytös paranee niin lapselta, naiselta, mieheltä kuin hevoselta!"


      • israelin-tukija kirjoitti:

        1. Aika servetti vai mitä?
        2. Miksi kiusit minua? :(
        3. En ole runkkari, sillä lopetin pårnån katsomisen totaalisesti kun "egyptiläishäiskä" kertoi sen sotkevan Minun aivojeni dopamiinin tuotannon... Sekä kyllä sinut kuriin saadaan; kuten Herre sanoisi: "Kolme päivää, ei vettä, ei ruokaa niin käytös paranee niin lapselta, naiselta, mieheltä kuin hevoselta!"

        1. Kait.
        2. Sinua on yhtä hauska kiusata kuin Trotskia.
        3. Olen lukenut tuon lauseen ennenkin. Mites ajattelit suunnitelmasi toteuttaa syyllistymättä vapauden riistoon?? Jos kuitenkin onnistut, älä sitten ihmettele, jos nälissäni puren sinua.


      • kurpizza kirjoitti:

        1. Kait.
        2. Sinua on yhtä hauska kiusata kuin Trotskia.
        3. Olen lukenut tuon lauseen ennenkin. Mites ajattelit suunnitelmasi toteuttaa syyllistymättä vapauden riistoon?? Jos kuitenkin onnistut, älä sitten ihmettele, jos nälissäni puren sinua.

        2. Eikä ole, miksi kiusaat aviomiestäsi, jota rakastat?
        3. Niin että jos virkavalta valittaa pikkasen rahaa pai'an sisään ja tilanne muuttuu, prøblems nainen? Etkä pure tai vaadin korvausta!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        2. Eikä ole, miksi kiusaat aviomiestäsi, jota rakastat?
        3. Niin että jos virkavalta valittaa pikkasen rahaa pai'an sisään ja tilanne muuttuu, prøblems nainen? Etkä pure tai vaadin korvausta!

        2. En minä pahalla, hassu. XD
        3. Suomessa ei onneksi ole noin korruptoitunutta. Ja jos on, soitan äidille, joka soittaa serkuilleen, jotka työskentelevät portsareina... En voi sille mitään, jos on kova nälkä!


      • kurpizza kirjoitti:

        2. En minä pahalla, hassu. XD
        3. Suomessa ei onneksi ole noin korruptoitunutta. Ja jos on, soitan äidille, joka soittaa serkuilleen, jotka työskentelevät portsareina... En voi sille mitään, jos on kova nälkä!

        Ajattele, mitä portsarit hänelle tekisivätkään! *hysteeristä hihitystä*


      • icepicked kirjoitti:

        Ajattele, mitä portsarit hänelle tekisivätkään! *hysteeristä hihitystä*

        Hyvä homma Trotski. Ylitit taas runkkarina olossa itsesi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Hyvä homma Trotski. Ylitit taas runkkarina olossa itsesi.

        *lisää hysteeristä hihitystä* Kuvittele nyt... Hitto, mie tarvitsen käsirasvaa...


      • icepicked kirjoitti:

        *lisää hysteeristä hihitystä* Kuvittele nyt... Hitto, mie tarvitsen käsirasvaa...

        Heittävät kuuseen? Miten käsirasva liittyy tähän?


      • kurpizza kirjoitti:

        Heittävät kuuseen? Miten käsirasva liittyy tähän?

        Äläs nyt... Vähän mielikuvitusta hei.


      • icepicked kirjoitti:

        Äläs nyt... Vähän mielikuvitusta hei.

        Sinulla ihme fantasioita.


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinulla ihme fantasioita.

        Kuinka niin? Ei tässä mitään ihmeellistä ole.


    • Varsinkin se kohta, josta lähtee peukalo, on sininen...

      No siitä älykkyydestä... riippuu kehen vertaa...

      • Vasurissa on pinnalla iso suoni, joka tekee mutkan peukaloa kohti. Joskus tuntuu, että kuolisin viidessä minuutissa, jos sen leikkaisi. Hyi.

        Muihin nuoriin verrattaessa minä olen Stephen Hawking.


    • Minulla ne on ihan sinisiä. Joskus kyllä kiehtoo ajatus kaivella oikein terävällä juuresveitsellä tuosta jänteiden kohdalta.

      Kuka minä muka olisin..? XD Myönnän, muihin YSIYSEIHIN verrattuna. Siihen ei todellakaan vaadita kuin pari aivosolua...

      • Minua vain ällöttää. Tekisi kyllä mieli kaivella toukkia jonkun ihosta... Laita juutuuphakuun botfly.

        Hei, taas sinä pilkkaat ysiysiyttäni! :(


    • Hyh. En avannut yhtään videota. Tuo riitti.

      Kehuako pitäisi?

      • Ei kannatakaan. Etusivu väittää, että IT vastasi tänne, mutten löydä hänen viestiään.

        Kaikki työ haukutte minua! :(


      • icepicked kirjoitti:

        Ei kannatakaan. Etusivu väittää, että IT vastasi tänne, mutten löydä hänen viestiään.

        Kaikki työ haukutte minua! :(

        En minä haukkunut... vielä. Äläkä laita suruhymiötä. :(

        IT:kin palasi. Juuri kun aloin ymmärtämään lähes 100% viestien tekstistä! XD


    • Hurraa! Putin saa korkeimman kunniamerkin urotyönsä palkkioksi;

      http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2014/07/30/putinille-ehdotetaan-venajan-korkeinta-kunniamerkkia/201410568/12

      Tiivistelmä laiskille tyhmyreille;

      "Joukko venäläistoimittajia on ehdottanut, että presidentti Vladimir Putinille tulisi antaa maan korkein kunniamerkki, ”Venäjän sankari”. Ehdotuksen mukaan Krimin liittäminen Venäjään oli sankarillinen teko.

      Toimittajajoukko kuvaa tätä ”sankarilliseksi päätökseksi”, joka tukee maanmiehiä ja veljeskansoja Krimillä vaikeina aikoina. Perusteluissa mainitaan myös patrioottisten arvojen ja sananvapauden puolustaminen."

      • Minäkin luin tuon otsikon.


      • Voinetkin jo rientää onnittelemaan rakastasi.


      • icepicked kirjoitti:

        Voinetkin jo rientää onnittelemaan rakastasi.

        Voiko tähän sanoa muuta kuin: Kateellisen panettelua... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Voiko tähän sanoa muuta kuin: Kateellisen panettelua... XD

        Vai että oikein panettelua. Kenelle minä katteine olisin?


      • icepicked kirjoitti:

        Vai että oikein panettelua. Kenelle minä katteine olisin?

        Putinille? En minä tiedä. Kuulostit vain jotenkin niin katkeralta.


      • kurpizza kirjoitti:

        Putinille? En minä tiedä. Kuulostit vain jotenkin niin katkeralta.

        Oi, ehkä tiedätkin jo, miksi.


      • icepicked kirjoitti:

        Oi, ehkä tiedätkin jo, miksi.

        Juu.


      • kurpizza kirjoitti:

        Juu.

        Sano ääneen vaan.


      • icepicked kirjoitti:

        Sano ääneen vaan.

        Koska sinäkin haluaisit kunniamerkin! Niin kuin postimerkkejäkin!


      • kurpizza kirjoitti:

        Koska sinäkin haluaisit kunniamerkin! Niin kuin postimerkkejäkin!

        Nooh, sekin. Olen kuitenkin katkera aivan muista syistä.


      • icepicked kirjoitti:

        Nooh, sekin. Olen kuitenkin katkera aivan muista syistä.

        Mistä?


        Uneksiva olo. Lähtisiköhän Teräsbetonilla....


      • kurpizza kirjoitti:

        Mistä?


        Uneksiva olo. Lähtisiköhän Teräsbetonilla....

        Uneksiva olo lähtee kerettiläisen haarukalla!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Uneksiva olo lähtee kerettiläisen haarukalla!

        Liittyykö tähän jonkinlainen kidutusmenetelmä, jossa jotakin työnnetään peräsuoleen?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Uneksiva olo lähtee kerettiläisen haarukalla!

        Ei ole. Käykö tavallinen haarukka? Voin käydä juoksemassa sen alakerrasta...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei ole. Käykö tavallinen haarukka? Voin käydä juoksemassa sen alakerrasta...

        Kyllä, nyt aseta se kaulakoruun; niin että aina kun nukuttaa ja pääsi painuu alaspäin haarukka pistää sinut hereille!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kyllä, nyt aseta se kaulakoruun; niin että aina kun nukuttaa ja pääsi painuu alaspäin haarukka pistää sinut hereille!

        Ai tässä ei ollutkaan kyse siitä! Jatkakaamme kuitenkin inkvisitioaiheella; voisit istua samalla juudaksentuolissa!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kyllä, nyt aseta se kaulakoruun; niin että aina kun nukuttaa ja pääsi painuu alaspäin haarukka pistää sinut hereille!

        Ei minua nukuta! Vaan on sellainen outo olo. Ihan kuin olisi horroksessa. Alkaa häipymäänkin nyt...


    • Seuraavan nimi on 'Operation V.A.K.K.A.R.I', kiitokset hyväksynnästänne ja suostumuksestanne!

    • Senkö takia tarvitset "korviketta?" Pihtaako Kurpizza? :D

      • En. Se käyttää sitä vain tekosyynä.


      • kurpizza kirjoitti:

        En. Se käyttää sitä vain tekosyynä.

        Tekosyynä, jonka varjolla nyrskyttää vessassa? Milloin työ menittäkään vihille?


      • icepicked kirjoitti:

        Tekosyynä, jonka varjolla nyrskyttää vessassa? Milloin työ menittäkään vihille?

        Odotas... Sinä ja muut päätitte avioliitosta, kun Raippari kirjoitti tämän:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12306856


      • kurpizza kirjoitti:

        Odotas... Sinä ja muut päätitte avioliitosta, kun Raippari kirjoitti tämän:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12306856

        Oh, nyt muistan. Tunnutte molemmat viihtyvän toistensa seurassa.


      • icepicked kirjoitti:

        Oh, nyt muistan. Tunnutte molemmat viihtyvän toistensa seurassa.

        Eikö vain? Juuri kuten Raipparin tarinassa!


    • Nieriä, ei ole sovinismiä kritisoida feministien harjoittamaa sukupuolirasismia miehiä kohtaan vaan sen sijaan femakoille tulee antaa kyytiä ja estää niitä tuhoamasta hyväksi koetuja vanhoja arvojamme!

      • Arvojako, joiden mukaan nainen on miehen ilmainen sisäkkö ja nyrskytysorja? Jos mies ei ole tyytyväinen, häi saa paneskella jotakuta toista, niinkö?


      • icepicked kirjoitti:

        Arvojako, joiden mukaan nainen on miehen ilmainen sisäkkö ja nyrskytysorja? Jos mies ei ole tyytyväinen, häi saa paneskella jotakuta toista, niinkö?

        Ei vaan mies pysyy naiselle uskollisena kun nainen ei pihtaile turhia! Sekä on naisen luonnollinen velvollisuus hoitaa kersoja!

        Sukupuolikiintiöt ja muu femakkoroska on rasismia miehiä kohtaan ja harvoilla aloilla naisia kohtaan, ketä kiinnostaa onko nainen mekaanikko vai mies sairaanhoitaja? Ainut joka Minua kiinnostaa on että hän osaa työnsä, eikä ole imbesilli joka menestyy ainoastaan sukupuolikiintiöloisimisella kuin kuppabakteeri!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei vaan mies pysyy naiselle uskollisena kun nainen ei pihtaile turhia! Sekä on naisen luonnollinen velvollisuus hoitaa kersoja!

        Sukupuolikiintiöt ja muu femakkoroska on rasismia miehiä kohtaan ja harvoilla aloilla naisia kohtaan, ketä kiinnostaa onko nainen mekaanikko vai mies sairaanhoitaja? Ainut joka Minua kiinnostaa on että hän osaa työnsä, eikä ole imbesilli joka menestyy ainoastaan sukupuolikiintiöloisimisella kuin kuppabakteeri!

        Ja sitten minä astun kuvioihin, vai mitä? En olisi muuten sinusta uskonut, että olet katsonut pornoa...

        Tuossa oli sentään puolet totta, hyvä!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei vaan mies pysyy naiselle uskollisena kun nainen ei pihtaile turhia! Sekä on naisen luonnollinen velvollisuus hoitaa kersoja!

        Sukupuolikiintiöt ja muu femakkoroska on rasismia miehiä kohtaan ja harvoilla aloilla naisia kohtaan, ketä kiinnostaa onko nainen mekaanikko vai mies sairaanhoitaja? Ainut joka Minua kiinnostaa on että hän osaa työnsä, eikä ole imbesilli joka menestyy ainoastaan sukupuolikiintiöloisimisella kuin kuppabakteeri!

        Ongelma onkin siinä, että naisvaltaisilla aloilla on pienemmät palkat ja työantajat eivät ota heitä mielellään töihin mahdollisen äidiksi tulemisen takia.

        Mutta feministeistä olet oikeassa. Viimeisin heistä lukemani uutinen koski sitä, että heille on ongelma se, että naisten pitää peittää rinnat uimarannalla. Sori nyt vaan, ainakin minä tekisin niin muutenkin.

        Ja mitä nainen kuuluu keittiöön -roskan ajajiin tulee, voisivat samaan paikkaan feministien kanssa.


      • icepicked kirjoitti:

        Ja sitten minä astun kuvioihin, vai mitä? En olisi muuten sinusta uskonut, että olet katsonut pornoa...

        Tuossa oli sentään puolet totta, hyvä!

        Aikoinaan oli masennusta ja hoidin sitä pornolla, ollessani vielä jumalaton... Käännyttyäni luovuin siitä...

        Kumpi puolisko ylä- vai ala?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Aikoinaan oli masennusta ja hoidin sitä pornolla, ollessani vielä jumalaton... Käännyttyäni luovuin siitä...

        Kumpi puolisko ylä- vai ala?

        Minä vain katsoin tylsyyttäni, mutta se onneksi katkesi, kun kone hajosi. Kaikki yksinoloaikani meni senkaltaisen paskan tuijottamiseen...

        Viimeisen osion alapuolisko...

        Olet sinä kyllä nössö mies; heti olet ilmoittamassa, jos vaimo vähän näykkäisee, mutta vaimon pitää kestää kaikki.


      • icepicked kirjoitti:

        Minä vain katsoin tylsyyttäni, mutta se onneksi katkesi, kun kone hajosi. Kaikki yksinoloaikani meni senkaltaisen paskan tuijottamiseen...

        Viimeisen osion alapuolisko...

        Olet sinä kyllä nössö mies; heti olet ilmoittamassa, jos vaimo vähän näykkäisee, mutta vaimon pitää kestää kaikki.

        Oikeastaan porno on hiukan harhaanjohtava ilmaisu tapauksessani, koska en katsonut mitään jossa oli edes yksi alaston mies; sillä koin sen vastenmielisenä... Eli katsoin enimmäkseen naisten alastomuutta...

        Jassåå!

        Ei, vaan Minä koulutan Kurpizzasta kurittomuuden pois!


      • kurpizza kirjoitti:

        Ongelma onkin siinä, että naisvaltaisilla aloilla on pienemmät palkat ja työantajat eivät ota heitä mielellään töihin mahdollisen äidiksi tulemisen takia.

        Mutta feministeistä olet oikeassa. Viimeisin heistä lukemani uutinen koski sitä, että heille on ongelma se, että naisten pitää peittää rinnat uimarannalla. Sori nyt vaan, ainakin minä tekisin niin muutenkin.

        Ja mitä nainen kuuluu keittiöön -roskan ajajiin tulee, voisivat samaan paikkaan feministien kanssa.

        "Naisen euro" on todistamatonta valhetta, johon uskovat ainoastaan femakot!

        Tuo on Ruotsissa maauimalassa tapahtunut... Muita niiden saavutuksia on mm. housuun paskominen bussissa ja siitä lehtiartikkeli, jättimäisen tissin muotoileminen sonnasta ja scum-manifesti (katsokaa Wikipediasta Valerie Solanas, tuota hullua femakot pitää sankarinaan, för helvete!), sekä Youtubessa oli video jossa ne kusivat Valko-Venäjän ukon julisteiden päälle...

        Jösses!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Oikeastaan porno on hiukan harhaanjohtava ilmaisu tapauksessani, koska en katsonut mitään jossa oli edes yksi alaston mies; sillä koin sen vastenmielisenä... Eli katsoin enimmäkseen naisten alastomuutta...

        Jassåå!

        Ei, vaan Minä koulutan Kurpizzasta kurittomuuden pois!

        Vai että sellaista... Minä taas en koskaan katsonut pelkkiä naisia. Olen yrittänyt psykologisoida tätä, mutten saanut järkevää ANALyysiä aikaiseksi.

        Tuo kuulosti äärimmäisen perverssiltä...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        "Naisen euro" on todistamatonta valhetta, johon uskovat ainoastaan femakot!

        Tuo on Ruotsissa maauimalassa tapahtunut... Muita niiden saavutuksia on mm. housuun paskominen bussissa ja siitä lehtiartikkeli, jättimäisen tissin muotoileminen sonnasta ja scum-manifesti (katsokaa Wikipediasta Valerie Solanas, tuota hullua femakot pitää sankarinaan, för helvete!), sekä Youtubessa oli video jossa ne kusivat Valko-Venäjän ukon julisteiden päälle...

        Jösses!

        Etkö muka haluaisi naisten olevan tissit paljaina uimalassa?

        Tottapuhuen minä en haluaisi. Yhtä vähän kuin haluan nähdä jonkun persvaon tai genitaalit.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        "Naisen euro" on todistamatonta valhetta, johon uskovat ainoastaan femakot!

        Tuo on Ruotsissa maauimalassa tapahtunut... Muita niiden saavutuksia on mm. housuun paskominen bussissa ja siitä lehtiartikkeli, jättimäisen tissin muotoileminen sonnasta ja scum-manifesti (katsokaa Wikipediasta Valerie Solanas, tuota hullua femakot pitää sankarinaan, för helvete!), sekä Youtubessa oli video jossa ne kusivat Valko-Venäjän ukon julisteiden päälle...

        Jösses!

        On se aika todistettua, kerta koulussa opetetaan.

        Mitä vittua? En ymmärrä ihmisiä.


      • icepicked kirjoitti:

        Vai että sellaista... Minä taas en koskaan katsonut pelkkiä naisia. Olen yrittänyt psykologisoida tätä, mutten saanut järkevää ANALyysiä aikaiseksi.

        Tuo kuulosti äärimmäisen perverssiltä...

        Sitten katsoin räsypokan kaltaisia pelivideoita, kuten strippipullonpyöritystä naisten pelaamana... Sitten oli naisten kutittamista; en tiedä miksi... Sairas bastardo, Minä olin...

        Eikä kuulostanut...


      • kurpizza kirjoitti:

        On se aika todistettua, kerta koulussa opetetaan.

        Mitä vittua? En ymmärrä ihmisiä.

        Miehet tekevät enemmän työtunteja, joten heidän palkkansa on korkeampi;

        http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/HS-raadin vastaukset kysymykseen Onko väite naisen euro on 80 senttiä myytti/1135255954735

        Katsoitko Valerie Solanasin läpi? Hänen vuokseen inhoan femakkoja, heidän mielipuolisen maahanmuuttohörhöilyn lisänä...


      • icepicked kirjoitti:

        Etkö muka haluaisi naisten olevan tissit paljaina uimalassa?

        Tottapuhuen minä en haluaisi. Yhtä vähän kuin haluan nähdä jonkun persvaon tai genitaalit.

        Jos satut näkemään jonkun tissit kun ne ovat paljaana - naisen omasta tahdosta - olet pervo, tämän takia en... Femakot ovat hölmöjä; ei vastaväitteitä!...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sitten katsoin räsypokan kaltaisia pelivideoita, kuten strippipullonpyöritystä naisten pelaamana... Sitten oli naisten kutittamista; en tiedä miksi... Sairas bastardo, Minä olin...

        Eikä kuulostanut...

        Entä minä sitten? Katsoin yleensä videoita, joissa oli nuori mies ja keski-ikäinen nainen... Hyi hitto nyt jälkeenpäin ajateltuna.

        Kouluttaminen..?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Miehet tekevät enemmän työtunteja, joten heidän palkkansa on korkeampi;

        http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/HS-raadin vastaukset kysymykseen Onko väite naisen euro on 80 senttiä myytti/1135255954735

        Katsoitko Valerie Solanasin läpi? Hänen vuokseen inhoan femakkoja, heidän mielipuolisen maahanmuuttohörhöilyn lisänä...

        http://www.taloussanomat.fi/raha/2013/11/04/yle-valtiolla-naisen-euro-voi-olla-111-euroa/201315309/139/?&n=3

        "Valtion johtopaikoilla naiset voivat tienata miehiä enemmän, kertoo Yle Uutiset."
        - Ei kaikki mikä koulussa sanotaan paikkaansa pidä!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Miehet tekevät enemmän työtunteja, joten heidän palkkansa on korkeampi;

        http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/HS-raadin vastaukset kysymykseen Onko väite naisen euro on 80 senttiä myytti/1135255954735

        Katsoitko Valerie Solanasin läpi? Hänen vuokseen inhoan femakkoja, heidän mielipuolisen maahanmuuttohörhöilyn lisänä...

        Meidän yh-kirja oli vuodelta 2009... Miksi se on niin vanha?

        En katsonut. Pitäisi kai... Luettuani alusta, että hän suunnittelee yhteiskuntaa ilman miehiä, tulin tulokseen, että hän on idiootti.


      • kurpizza kirjoitti:

        Meidän yh-kirja oli vuodelta 2009... Miksi se on niin vanha?

        En katsonut. Pitäisi kai... Luettuani alusta, että hän suunnittelee yhteiskuntaa ilman miehiä, tulin tulokseen, että hän on idiootti.

        Taloussanomien artikkeli on 2013...

        Niiden tuoreempi älynväläys on että miehet toimisivat siittäjinä jossakin vankilassa missä ne eivät femakkoja satu loukkaamaan, mutta tuollaista murhayritykseen syyllistynyttä vääryydentekijää ne palvovat!


      • icepicked kirjoitti:

        Entä minä sitten? Katsoin yleensä videoita, joissa oli nuori mies ja keski-ikäinen nainen... Hyi hitto nyt jälkeenpäin ajateltuna.

        Kouluttaminen..?

        Minulla "vaatimukset" oli nuori nainen, mieluiten valkoihoinen, mieluiten eurooppalaisen näköinen, mieluiten blondi(, mutta ei välttämättä)... Miksi kukaan katsoo vanhoja naisia?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jos satut näkemään jonkun tissit kun ne ovat paljaana - naisen omasta tahdosta - olet pervo, tämän takia en... Femakot ovat hölmöjä; ei vastaväitteitä!...

        Hienosti Herre yhdistää sanat feministi ja emakko. Et kai itse ole lassukka?


      • icepicked kirjoitti:

        Hienosti Herre yhdistää sanat feministi ja emakko. Et kai itse ole lassukka?

        Tuo on feministipalstalta opittu sana; samanlainen kuin nieriä, paitsi paikkaansapitävämpi...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Taloussanomien artikkeli on 2013...

        Niiden tuoreempi älynväläys on että miehet toimisivat siittäjinä jossakin vankilassa missä ne eivät femakkoja satu loukkaamaan, mutta tuollaista murhayritykseen syyllistynyttä vääryydentekijää ne palvovat!

        Sehän selittääkin. Koulukirjatkin vanhenevat.

        Ampukaa se.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minulla "vaatimukset" oli nuori nainen, mieluiten valkoihoinen, mieluiten eurooppalaisen näköinen, mieluiten blondi(, mutta ei välttämättä)... Miksi kukaan katsoo vanhoja naisia?

        Yritin miettiä tätä. Aspergerin oireyhtymään kuuluu kiinnostus yksityiskohtia kohtaan; minua kiinnostivat kasvojen ilmeet, eleet ja äänet. (Ei teatterihuohotus, vaan hengitys ja vaatteiden kahina ym.)
        Toisekseen siinä oli psykologinen puolensa; ihmiset menettivät itsehillintänsä ja järkensä, antautuivat täysin vaistoilleen, mitä ei koskaan tapahdu minulle. Lisäksi valtasuhteet näin "epätyypillisessä" skenaariossa olivat kiinnostavia.

        Hitto. En ole koskaan ennen puhunut kenellekään tästä, ja nyt kerron kaiken netissä (lähes) tuntemattomalle.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tuo on feministipalstalta opittu sana; samanlainen kuin nieriä, paitsi paikkaansapitävämpi...

        Ja oletko Sinä lassukka?


    • Mihin kaikki katosivat? Mammapalstan parasta antia, Karppauksen kymmenen käskyä:

      1. On vain yksiruokavalio, karppaus. Älä pidä muita ruokavalioita.
      2. Älä lausu positiivisessa hengessä hiilihydraatin nimeä.
      3. Älä pidä hiilaripäiviä.
      4. Kunnioita rasvaa ja proteiinia
      5. Älä tapa elimistöäsi sokerilla.
      6. Älä hairahdu viljoihin.
      7. Älä varasta toisen ihmisen perunaa.
      8. Älä lausu negatiivista todistusta karppauksesta.
      9. Älä tavoittele lähimmäisesi hiilariherkkuja.
      10. Älä tavoittele pastaa, pullaa, karamellia, äläkä mitään, mikä ei ruokavalioon kuuluu.

    • IT hävisi nyt jonnekin. Minä notkun täällä vielä ja etsin kadonneita paitojani.

      • Tukija (nyt voin sanoa niin; häi ei ole täällä!) häipyy aina ilmoittamatta! Ehkä häi järkyttyi liikaa minun jutuistani...

        Voisin tänään mennä nukkumaan aikaisin.


    • Ehkä. Tai sitten joku juoksi paikalle ja julisti "Nyt kone kiinni!"

      Njah. Minunkin pitäisi, mutta nautin täällä olosta vielä jonkin aikaa... Voisi kirjoittaa jatkon suolistotarinaankin, mutta kukaan ei onneksi ole huomannut vielä, niin ei "JATKOA" vaatimuksia tule...

      • 17-vuotialle nuorelle julistetaan jotta kone kiinni?

        Pyörin täällä vielä jonkin aikaa joka tapauksessa.


    • Äitini raketti minulle e-pillereistään, kun minä olin 11.

      "(Prkl, IT, Kurpizza, mihin katositte?)"

      Miksi kaikki pitää ilmaista niin väärän kuuloisesti? Kävin suihkussa, jos välttämättä haluat tietää.

      • XD Minun äitini antoi siteitään minulle leikkeihin. Käyttämättömiä onneksi.

        Mitä väärän kuuloista tuossa oli?


    • Yksi joulu joku luki uutisista, että joku hiukan vinksahtanut mies oli koristellut kuusen käytetyillä siteillä. Kai se vaimokin hiukan outo oli, kun tuommoiseen suostui.

      Kuulostaa siltä, että olisimme kadonneet yhdessä jonnekin.

      • Sehän on oma parafiliansakin! Tai ainakin fetissi...

        Aah, no, katositteko?


    • Kuulostaako siltä? Sanoin käyneeni suihkussa. Osaan käydä siellä jo yksinkin.

      • Osaat, mutta haluatko? Eikö olekin kivaan kun joki toinen saippuoi selän? Paitsi jos sauva tökkii vahingossa reisiä sen aikana...


    • Suunnitelmissa oli käydä pesulla, ei mennä nyrskyttelemään... Suihkutila on sitä paitsi meillä aika ahdas...

      • Minullakin oli suunnitelmissa käydä kusella silloin... Mitä ahtaampi, sen tiiviimpi tunnelma.


    • Nastenvessassa?

      • Kerrankos sitä vessasta erehtyy. Astuin koppiin, ja seuraava muisto onkin kopin seinää vasten kanki persiissä.


    • Mukavaa. Vessan ovessa on kuitenkin lukko (jonka minä nyt selväpäisenä muistan automaattisesti laittaa kiinni, kun menen suihkuun.)

      • Erittäin. Ettekö olekaan yhteisymmärryksessä? Avioriitojako?


    • Höh. Onko se jonkin avioriita, jos haluaa käydä suihkussa?

      • Herre asetti ehdot. Luulin, ettei hänen tarvitsisi hiipiä sisään salaa...


    • Pärkkele! Kyllä minä nyt kusella, paskalla ja suihkussa saan rauhassa käydä!

      • Saatko? Minä en edes kuselle pääse, näemmä.


    • Oma vikasi. Mitäs menit sammumaan sinne?

      • En minä tajunnut, että tämä kiimainen bastardo pölähtäisi sinne!


    • Kannattaa varoa, kun käy yleisissä vessoissa.

      Oikeastaan, voisinkin lähtä vaikka sinne suihkuun panolle. Ei saakeli jos Naippari jälleen kilahtaa.

      • Tästä lähtien varon.

        Vesi on sentään parempi liukaste kuin ei mikään...


    • Kuka sanoi, että haaskaamme vettä...?

      • Muutoin sattuu ja lujaa, kokemusta on.


    • Riippuu mielentilasta. Ainakin naisilla.

      • Aluksi et vaikuttanut niin innostuneelta... (netti lataa pissisten ansiosta; ovat sinäputkessa minäluureillaan.)


    • Kolmeen eri keskusteluun viesti 23:50...

      Juu en. Nyt alkoi, kun Naippari innostui riehumaan. Mooseksen kirjakin kuulostaa hauskemmalta kuin noiden lukeminen.

      • Ihmekös jos alkaa tylsä aviomieskin kiinnostamaan, kun Raipparilla keittää yli. Harmi vain, ettei osaa hillitä itseään ollenkaan, vaan sortuu huoritteluun ym. asiattomuuksiin.


    • IT on hassu, ei tylsä!

      (Mitä helvettiä tässä nyt tuli kirjoitettua..?)

      • Kohtahan teillä on jo kultahäät! Sööttiä! Minä tulen juhlapöytään mulkoilemaan katkerasti ja valittamaan säästä, koska minua panettaa ja kadehduttaa.

        Menet panemaan suihkuun IT:n kanssa, koska sinua alkoi haluttamaan, koska tekisit jopa sitä mieluummin, kuin katselisit Raipparin juttuja..?


    • Kultahäät? Mikkä ne on?

      Kuulostaa siltä, kuin se olisi paha asia...

      • Ollaan oltu naimisissa 50 vuotta! Olisitte niin ihana vanha aviopari! *köh köh eroatte kumminkin köh* *katkeraa vinkumista*


    • No ei nyt niin pitkään olla oltu... Pikemminkin 5 viikkoa.

      Mitä on katkera vinkuminen?

      • Miten vain, juhlitaan sitä, teinixitoverini!

        Ärsyttävää valitusta avioliittonne tilasta ja kommentteja sitä kohtaan.


    • ??

      Eli ei muutosta.

      • Ei muutosta, kiukuttaa ja panettaa.

        Kauniita unia, Tukijan kuvia.


    • Menen itsekin nukkumaan. Mietin aamulla, uskallanko avata konetta. Taas veit minun repliikkini.

      • Ilolla. Tulethan vielä hetkeksi käymään ennen matkaasi?


    • Näköjään tulin... käymään.

      Ocean// Niinhän ne turkulaiset on! Määä!

      • Noh, illalla lienemme täällä kaksin, minä ja Herre.


    • Kurpizza_
      • Yritämme todellakin. En tiedä tosin, pystymmekö odottamaan...


    • Odottamaan mitä? Minun lähtemistänikö? Kuuntelitko kappaleet? Ehkä sinustakin pitäisi etsiä kappale...? Ui, nyt keksin!

      • Kyllä, sinun lähtemistäsi. Kuuntelin kappaleet, ja ainakin Tukijaa sopii täydellisesti, vaikka viisun pitäisi olla ehkä hieman aristokraattisempi. Kerro!


    • Jospa Tukija pystyisi hillitsemään itseään siihen saakka. Mietin vielä, se olisi ollut liikavittuilua. Pitää olla joku poliittinen, mutta Rammsteinin Amerika ei oikein sinua kuvaa tarpeeksi... Hmm.

      • Toivotaan niin, sillä hänestähän se loppujenlopuksi riippuu...

        Linkkaa nyt! Minä haluan vittuilla sinulle takaisin!


      • En pysty kuuntelemaan sitä kännykällä. Ärsyttävää. Lähes kaikkien KOM-teatterin kappaleita vaivaa sama ongelma.


      • icepicked kirjoitti:

        En pysty kuuntelemaan sitä kännykällä. Ärsyttävää. Lähes kaikkien KOM-teatterin kappaleita vaivaa sama ongelma.

        Etsin toisen version...

        http://www.youtube.com/watch?v=BxroiTRg7Tg

        Tuossa ei vain ole sanoja suomennettu. Toimii ehkä paremmin? Video kuitenkin selkeyttää.


      • kurpizza kirjoitti:

        Etsin toisen version...

        http://www.youtube.com/watch?v=BxroiTRg7Tg

        Tuossa ei vain ole sanoja suomennettu. Toimii ehkä paremmin? Video kuitenkin selkeyttää.

        Eip. "Sisällön omistaja ei ole asettanut tätä videota saatavaksi mobiililaitteille, lässyn lää."


    • Vitut. För helvetteen perse edellä tuommoset!

      Kirjoita: rammstein amerika

      Suatana. Kai siellä perrkele soikoon joku versio on!

      • Yritän etsiä, odota... Keksin ehkä jotakin vastavittuiluksi kohta.


      • icepicked kirjoitti:

        Yritän etsiä, odota... Keksin ehkä jotakin vastavittuiluksi kohta.

        Joo... Etsi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Joo... Etsi.

        Löysin vain saksankielisen version. Mitä siinä lauletaan?


      • icepicked kirjoitti:

        Löysin vain saksankielisen version. Mitä siinä lauletaan?

        Lyrics? On aika paljon versioita, jossa siinä on englannnin kieliset tekstitykset...

        Kertosäe:
        Me kaikki elämme Amerikassa.
        Amerikka on mahtava.
        (Sitä sitten hoetaan)

        Säkeistö:
        Kun tanssitaan haluan viedä,
        Vaikka pyörisitte yksin paikoillanne.
        Antakaa hieman hallita itseänne.
        Näytän teille, kuinka asiat tehdään oikein.
        Muodostamme mukavan piirin.
        Vapaus pursuaa joka tuutista.
        Musiiikki tulee valkoisesta talosta.
        Ja Pariisin edessä on Mikki Hiiri.

        (Kertosäe)

        Tiedän tarvittavat askeleet.
        Ja aion suojella teitä harha askelilta. '
        Ja se, joka ei edelleenkään halua tanssia,
        ei vielä tiedä, että häneltä ei edes kysytä.
        Muodostamme mukavan piirin,
        näytän teille oikean suunnan.
        Joulupukki saapuu Afrikkaan.
        Ja Pariisin edessä on Mikki Hiiri.

        (Kertosäettä taas.)
        Me elämme Amerikassa.
        Coca-colaa, Wunderbra
        ----
        Tämä ei ole rakkauslaulu,
        en laula äidinkielelläni.
        Ei, tämä ei ole rakkauslaulu.

        Me kaikki elämme Amerikassa.
        Amerikka on mahtava,
        Me kaikki elämme Amerikassa.
        Coca-colaa, joskus sotaa.

        Kopsasin nuo sitten suomennoksesta. Alkuperäisellä videolla olisi näkynyt intialaisia juomassa Kokista ja munkkeja syömässä hampurilaisia. Sitten siinä oli joku partapotso, joka palvoi ja kumarsi jotain öljynporaus hommaa. Välillä näytettiin bändiläisiä tanssimassa ja soittamassa kuussa ja lopussa oli jotain alkuperäisasukkaita.


      • kurpizza kirjoitti:

        Lyrics? On aika paljon versioita, jossa siinä on englannnin kieliset tekstitykset...

        Kertosäe:
        Me kaikki elämme Amerikassa.
        Amerikka on mahtava.
        (Sitä sitten hoetaan)

        Säkeistö:
        Kun tanssitaan haluan viedä,
        Vaikka pyörisitte yksin paikoillanne.
        Antakaa hieman hallita itseänne.
        Näytän teille, kuinka asiat tehdään oikein.
        Muodostamme mukavan piirin.
        Vapaus pursuaa joka tuutista.
        Musiiikki tulee valkoisesta talosta.
        Ja Pariisin edessä on Mikki Hiiri.

        (Kertosäe)

        Tiedän tarvittavat askeleet.
        Ja aion suojella teitä harha askelilta. '
        Ja se, joka ei edelleenkään halua tanssia,
        ei vielä tiedä, että häneltä ei edes kysytä.
        Muodostamme mukavan piirin,
        näytän teille oikean suunnan.
        Joulupukki saapuu Afrikkaan.
        Ja Pariisin edessä on Mikki Hiiri.

        (Kertosäettä taas.)
        Me elämme Amerikassa.
        Coca-colaa, Wunderbra
        ----
        Tämä ei ole rakkauslaulu,
        en laula äidinkielelläni.
        Ei, tämä ei ole rakkauslaulu.

        Me kaikki elämme Amerikassa.
        Amerikka on mahtava,
        Me kaikki elämme Amerikassa.
        Coca-colaa, joskus sotaa.

        Kopsasin nuo sitten suomennoksesta. Alkuperäisellä videolla olisi näkynyt intialaisia juomassa Kokista ja munkkeja syömässä hampurilaisia. Sitten siinä oli joku partapotso, joka palvoi ja kumarsi jotain öljynporaus hommaa. Välillä näytettiin bändiläisiä tanssimassa ja soittamassa kuussa ja lopussa oli jotain alkuperäisasukkaita.

        Akej, tämä oli... mielenkiintoinen video...

        Vanhempieni musiikkimaun helmiä: http://m.youtube.com/watch?v=CQUz2gBHfd4
        Tätä huudatettiin parhaimmillaan tunteja putkeen.


    • Mitäs täällä tapahtuu?

      • Koitin Trotskin kanssa saada hänet löytämään Rammsteinin kappaleen...

        Trotski// Ärsyttävä laulu. Jotenkin niin itsesäälinen.



      • icepicked kirjoitti:

        Tätä: http://m.youtube.com/watch?v=E6klaYSIuJQ

        Katsokaa, mitä löysin!

        //Järkytyitkö selostuksestani eilen, pikkuinen?

        En vaan menen aikaiseen nukkumaan, koska eräs elukka saattaa herättää Minut kahdeksan aikoihin tai aikaisemmin päästäkseen ulos tai saadakseen seuraa...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En vaan menen aikaiseen nukkumaan, koska eräs elukka saattaa herättää Minut kahdeksan aikoihin tai aikaisemmin päästäkseen ulos tai saadakseen seuraa...

        Minä herätän tämän paikan elukat (penskat) heräämällä kuudelta. Hah.


    • Trotski// Jei. Vanhempasi ovat tuhonneet tuolla järkesi. Siksi olet tuollainen.

      IT// Opeta niin, että kun menet ulos ja sanot "Pissaa" niin tekee tarpeensa reippaasti.

      • Seurantakia herättäminen on ärsyttävämpää, koska silloin se ei todella tarvitse mitään!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Seurantakia herättäminen on ärsyttävämpää, koska silloin se ei todella tarvitse mitään!

        Älä huomaa sitä. Komenna vain omalle paikalle. Joo, otuksen kanssa pitää olla, mutta pitäisi kuitenkin saada nukkua... Pikkusiskoni teki nuorempana tuota samaa. Ei antanut nukkua pitkään, eikä anna vieläkään, jos sattuu ennen sinua heräämään.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Seurantakia herättäminen on ärsyttävämpää, koska silloin se ei todella tarvitse mitään!

        Äläs nyt! Se selvästi tarvitsee Sinua! Sillä on vain tylsää, eikö olekin suloista? *Näyttelee toisella kädellä kuristavansa metelöivää gerbiiliä, sillä SE ei tarvitse edes seuraa.*


      • icepicked kirjoitti:

        Äläs nyt! Se selvästi tarvitsee Sinua! Sillä on vain tylsää, eikö olekin suloista? *Näyttelee toisella kädellä kuristavansa metelöivää gerbiiliä, sillä SE ei tarvitse edes seuraa.*

        IT, eikai koirasi satu olemaan Norskille sukua?


      • kurpizza kirjoitti:

        IT, eikai koirasi satu olemaan Norskille sukua?

        Tuskin se PANOseuraa vailla on...


      • kurpizza kirjoitti:

        IT, eikai koirasi satu olemaan Norskille sukua?

        Ei se on fennon ja saksalaisen sekopäinen välimuoto, joka hitleriläisten mukaan on puhdasrotuinen...


      • icepicked kirjoitti:

        Tuskin se PANOseuraa vailla on...

        Minä tarkoitinkin sukua, eli se on pelkästään seuraa vailla!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei se on fennon ja saksalaisen sekopäinen välimuoto, joka hitleriläisten mukaan on puhdasrotuinen...

        Okeis. Mutta onhan tässä hyväkin puoli; ei mene unirytmi sekaisin.


      • kurpizza kirjoitti:

        Okeis. Mutta onhan tässä hyväkin puoli; ei mene unirytmi sekaisin.

        Ugh!

        Miksi keskustelitte nyrskyttämisestä suihkussa? Kuulostaa ahtaalta, vedenhaaskuulta, sekä jos vahingossa tönäsee naisen päin suihkun vesihanaa tulee kiehuvaa vettä niskaan, för helvete!


      • kurpizza kirjoitti:

        Okeis. Mutta onhan tässä hyväkin puoli; ei mene unirytmi sekaisin.

        Ei mene myöskään täällä; jos herään liian myöhään, saan venailla penskojen suihkuhuoneinvaasion loppumista ennen kuin pääsen sinne itse, mutta jos herään liian aikaisin, suihkusta tulou kylmää vettä! Heräsin puoli kuudelta ja jouduin pesemään hiukseni jäävedellä eilen...


    • Trotski// Valuta vettä niin kauan, että tulee lämmintä. Perus leirielämää.

      IT// Trotski luuli meidän kadonneen yhdessä jonnekin ja minä ilmoitin käyneeni suihkussa ja lisäsin siihen, että osaan käydä siellä yksinkin ja loput voit kai arvatakin...

    • Teillä on sentään jokin näkökulma vedentuhlaukseen. Veli viettää suihkussa päivittäin PUOLI TUNTIA. Kylpyhuoneen ovi on auki, joten tiedän, mitä häi siellä tekee. Häi istuu suihkun lattialla ja kaivelee kaakeleita irti siitä, perkeleen penska, jolle vanhemmat eivät edes valita tästä vandalisaatiosta!

      Suihkunyrskytyksen idea on juuri ahtaus; tunnelma on tiiviimpi. Ethän sinä niin rajusti vedä, että vaimo saattaisi vesihanaan osua, ethän? XD

      • Siskoni saattaa valua suihkussa tunninkin, eikä ennen sammuttanut sitä edes saippuan laiton ajaksi. Miksei veljesi laita ovea lukkoon?

        Kommasin muuten eilen, että kuka sanoi, että pidämme suihkua päällä, mutta antaa olla.


      • kurpizza kirjoitti:

        Siskoni saattaa valua suihkussa tunninkin, eikä ennen sammuttanut sitä edes saippuan laiton ajaksi. Miksei veljesi laita ovea lukkoon?

        Kommasin muuten eilen, että kuka sanoi, että pidämme suihkua päällä, mutta antaa olla.

        Häntä ei huvita laittaa ovea kiinni, koska muuten kylppäriin tulisi liikaa höyryä. Niinpä, kun on puoli tuntia siellä.

        Sanoinkin, että vedestä voisi olla tietyllä tavalla apua prosessissa. Khih.


    • Mitä helvettiä? Käy siis ovi auki pesulla? Kuvittelisi murrosiässä (eikös se ollut jtn 12) tulevan joku häpy tuohonkin... Sano sille, että minä käskin sanoa, että hän on typerä penska.

      Ja minä sanoin siihen, että riippuu mielentilasta. Duh!

      • Eip. Häi hyppeli vielä pari vuotta sitten pelkät kalsarit jalassa ympäri, mutta se loppui, kun yksi kaverini pölähti meille yhtäkkiä. Sanon kunhan näen hänet.

        Minä en osannut ajatellakaan tuota... Silloin et kyllä vaikuttanut olevan sellaisessa mielentilassa.


    • Veljesi on outo.

      Mistäs sinä sen tiedät?

      • Vielä enemmän häi on ärsyttävä.

        Niin, mistäpä... Et kuulostanut siltä.


    • Sinulla on hauska perhe.

      Niinkuin sinusta kuuli?

      • Sinulla on hauskempi.

        Kuinka niin? Mitä tarkoitat?


      • ooce
        icepicked kirjoitti:

        Sinulla on hauskempi.

        Kuinka niin? Mitä tarkoitat?

        ETKAI SIE SAATANA OO MENNY POISTTAMMAA NIITÄ VIESTEJÄ!!!!! HELVRTIN KIIMAPILLU!!!!!!!!

        ocean--


      • icepicked
        ooce kirjoitti:

        ETKAI SIE SAATANA OO MENNY POISTTAMMAA NIITÄ VIESTEJÄ!!!!! HELVRTIN KIIMAPILLU!!!!!!!!

        ocean--

        Älä sinäkin ala Raippariksi...


      • ooce
        icepicked kirjoitti:

        Älä sinäkin ala Raippariksi...

        En tieteskää, mie oon mie, en mikhää vitu Raippari. Mitä sie oikei luulet?

        ocean--


      • ooce kirjoitti:

        En tieteskää, mie oon mie, en mikhää vitu Raippari. Mitä sie oikei luulet?

        ocean--

        Siekin riehut nyt siihen malliin...


      • ooce
        icepicked kirjoitti:

        Siekin riehut nyt siihen malliin...

        Jeesuksenperkele miehä riehu jos mie tahhon!

        ocean--


      • hyihyiocean
        ooce kirjoitti:

        Jeesuksenperkele miehä riehu jos mie tahhon!

        ocean--

        Soo soo, eipä kirota.


      • ooce
        hyihyiocean kirjoitti:

        Soo soo, eipä kirota.

        No voi Jeesuksen kiimapillune Neitsyt Maria mie kirroon jos kirroon!!!!

        ocean--


    • Ocean// Sori. Veikkaisin, että yp olisi muutenkin poistanut.

      Trotski// Mahdollisesti. Tarkoitan sitä, että pidit hiukan meteliä. (toistanko itseäni?)

      • Se vain tuli automaattisesti! En voinut sille mitään; täytyihän minun hengittää!


      • Noo, tulisit nyt edes vakoilemaan oven taakse - voisit oppia vaikka mitä!


    • Ysiysi kakaraltako?

      • Tukija on ysiseiska!


    • Tiedän. "Pölijäkö nää oot?"

      • En ole! :(
        Älä kiusi minua!


    • Se on sanonta.

      Mitä minä kuuntelen? O_O Kuka nosti vitutuskäyrääni näin paljon..?

      • Silti!

        Ärinämusiikkiako? Katson Doctor Whota.


    • Siltikö olet "pölijä"??

      Njaah... Vielä kerran sama kappale? Sitten vaihdan normaalimpaan... Tämä on minunkin mittapuulla ärinämusiikkia. Muistatko sen kappaleen, jossa mietin, lauletaanko siinä Jeesuksesta? Siitä vielä muutama pykälä raskaampaan... Tai en minä nyt tiedä raskaampaan, mutta niih.

      • Katso nyt! Kaikki te kiusitte minua! Herrekin!

        Sinun mittapuullaSI. No mutta sehän on hyvä, että huudetaan.


    • Aijaa. Täälläkin muuten näkyy Doctor Who. Jotain robotteja näkyi olevan.

      Siis tässä sentään saa sanoista selvää. Stam1naa en kestä, koska en se kuulostaa suunnilleen siltä, että rumpali hakkaa rumpuja ja laulaja karjuu jotain epäselvää mikrofoniin. Sitä paitsi, tämä on oikeasti hyvä kappale! Muita en Turmion kätilöiltä ole kuunnellukaan, koska en ihan niin raskasta kuuntele. Paitsi iskällä. Käskinkin JT:tä linkkaamaan jotain rauhoittavaa. Hae Youtubesta Turmion kätilöt teurastaja.

      Sanat ainakin ovat hupaisat, mutta nyt pitää jo vaihtaa kappaletta. XD

      • Kybermiehiä, ei robotteja!

        Tämän loputtua voisin hakea. Minä olen kuunnellut vain vironkielistä Kansainvälistä.


    • Trotski se vain miehiä katselee.

      Hae vaan. Minä kuuntelen nyt... tuota noin... alkoholismista kertovaa kappaletta. Yei. Kohta lähdetään...

      • Hei! Eivät ne edes ole komeita, enkä minä katsele miehiä koko ajan!

        Keksin yhden hyvän linkitettävän...


    • Niin. Vain 23/7?

      Linkkaa vain, jospa jaksaisin kuunnella.


    • Katselet heitä unissasi?

      Kyllästyin ensimmäisten kahden sekunnin aikana... Mitä vittua? Kertosäe...? Täh...

      • Arvasin, että sanot noin. Ei minulla niin monta märkää unta voisi olla yön aikana!

        Sehän oli paras osa!


    • Et muista uniasi?

      Kuuntelin sittenkin kokonaan. Yllättävän hyvä, mutta aloin kammoamaan muoreja. Jos joskus alan seurustelemaan, pysyn mummostani kaukana!

      • En kaikkia. Kyllä sen huomaa, jos on jotakin sellaista ollut...

        Ettei mummosi varasta sulhoasi? Onneksi Tukija ilmoitti, ettei pidä vanhoista naisista...


    • Jaa.

      Kyllä! Onneksi.

      "...se mitä sanot on kuin vieraan sanomaa, mut sano vaan ja vielä se kertaa..." ♥


      • icepicked kirjoitti:

        No, ainakaan en ole niin sairas kuin tämä jätkä: http://m.youtube.com/watch?v=SU1OXpe7xgw
        Joudut kelaamaan 17 minuuttia, sitten tulou kohta.

        En rupea nyt kännykällä taistelemaan...


      • kurpizza kirjoitti:

        En rupea nyt kännykällä taistelemaan...

        Menittekö taas suihkuun panemaan?

        Noh, jätkä runkkaa Pieni tulitikkutyttö -tarinalle unkarilaisessa elokuvassa.


      • icepicked kirjoitti:

        Menittekö taas suihkuun panemaan?

        Noh, jätkä runkkaa Pieni tulitikkutyttö -tarinalle unkarilaisessa elokuvassa.

        Ei, vaan me lähdettiin sinne reissuun. Puhelin on hidas. Tosi hidas.

        En olisi halunnutkaan sitä nähdä....


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei, vaan me lähdettiin sinne reissuun. Puhelin on hidas. Tosi hidas.

        En olisi halunnutkaan sitä nähdä....

        Täälläkin se on suhteellisen hidas, riippuu vähän. Etkö uskaltanut jättää meitä kahden?

        Se on hyvä vilmi! (hah, käytän mummosanaa.) Sen takia kiinnostun unkarin kielestä.


      • Kyllä, tuo oli erittäin säälittävä ja rasistinen vitsi; sinun pitäisi olla pahoillasi!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kyllä, tuo oli erittäin säälittävä ja rasistinen vitsi; sinun pitäisi olla pahoillasi!

        En ole. Saanko nyt piiskaa?


      • icepicked kirjoitti:

        En ole. Saanko nyt piiskaa?

        Et, koska parempi rangaistus on jättää sinut nykyiseen alemmuuden tilaasi, jossa naurat noin huonoille vitseille.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Et, koska parempi rangaistus on jättää sinut nykyiseen alemmuuden tilaasi, jossa naurat noin huonoille vitseille.

        Ääh, olet ihan tylsä! Mikset ikinä tee mitään kivaa?


      • icepicked kirjoitti:

        Ääh, olet ihan tylsä! Mikset ikinä tee mitään kivaa?

        Koska mielestäni "kiva" on moukkien puhetta; ainut kiva jonka tiedän tässä elämässä on nyrskytys ja tulevissa autuuden tunne Taivaallisessa Jerusalemissa!

        Kurpizzan linkkaama laulu on oikein hyvä; mutta se ei kuvaa Minua, koska kukaan ei sano Minua universumin suurimmaksi virtsapääksi, eikä seurassani pöytä tyhjene!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Koska mielestäni "kiva" on moukkien puhetta; ainut kiva jonka tiedän tässä elämässä on nyrskytys ja tulevissa autuuden tunne Taivaallisessa Jerusalemissa!

        Kurpizzan linkkaama laulu on oikein hyvä; mutta se ei kuvaa Minua, koska kukaan ei sano Minua universumin suurimmaksi virtsapääksi, eikä seurassani pöytä tyhjene!

        Nyrskytyskö on kivaa? Aiemmin väitit minun olleen "vahinkomaalitaulu."

        Pöytä ei tyhjene, mutta sanonko mikä tyhjenee...


      • icepicked kirjoitti:

        Nyrskytyskö on kivaa? Aiemmin väitit minun olleen "vahinkomaalitaulu."

        Pöytä ei tyhjene, mutta sanonko mikä tyhjenee...

        Sekoitin sinut för mina sexträll vahinkoja sattuu, lapsi...

        Siemeneni eivät lopu, koska Minulla on taukoamaton sarjatuotanto!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sekoitin sinut för mina sexträll vahinkoja sattuu, lapsi...

        Siemeneni eivät lopu, koska Minulla on taukoamaton sarjatuotanto!

        Näytänkö minä muka häneltä?!

        No hyi. Ole siinä sitten siveä. Ja niin muuten kaikilla miehillä on, t. terveystiedonopettaja.


      • icepicked kirjoitti:

        Näytänkö minä muka häneltä?!

        No hyi. Ole siinä sitten siveä. Ja niin muuten kaikilla miehillä on, t. terveystiedonopettaja.

        Muistatko että makasit maassa kasvot kohti lattiaa, josta nostin sinut lassolla, tästä johtuen luulit tulleesi kuristetuksi...

        Mistäs ägliä siinä oli? Sinä kysyit ja koska olet irstailija arvasin mihin viittasit, prøblems?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Muistatko että makasit maassa kasvot kohti lattiaa, josta nostin sinut lassolla, tästä johtuen luulit tulleesi kuristetuksi...

        Mistäs ägliä siinä oli? Sinä kysyit ja koska olet irstailija arvasin mihin viittasit, prøblems?

        Enkä varmasti näytä takaapäin miltään horolta! Etkö muka huomannut anatomiassamme eroja?

        Koska kuulostit mahtailevalta panomieheltä.


      • icepicked kirjoitti:

        Enkä varmasti näytä takaapäin miltään horolta! Etkö muka huomannut anatomiassamme eroja?

        Koska kuulostit mahtailevalta panomieheltä.

        Kun tekee mieli siementä kylvää; ei yksityiskohdat kiinnosta, för gehennas eld!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kun tekee mieli siementä kylvää; ei yksityiskohdat kiinnosta, för gehennas eld!

        Sen uskon, mutta etkö huomannut edes sitä..? Ellet sitten... Ooh...


      • icepicked kirjoitti:

        Sen uskon, mutta etkö huomannut edes sitä..? Ellet sitten... Ooh...

        Hur så? Vad? Förklara!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Vad? Förklara!

        Onko sinun nyrskytysorjasi mies? Nyrskytätkö häntä poistoputkeen?


      • icepicked kirjoitti:

        Onko sinun nyrskytysorjasi mies? Nyrskytätkö häntä poistoputkeen?

        Nej, se on nainen, mutta sinä vaan näytätä pitkähiuksiselta naiselta, joten suosittelen testosteroniannostusta ja DHEAa... Mihin tahansa mahtuu, hur så?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nej, se on nainen, mutta sinä vaan näytätä pitkähiuksiselta naiselta, joten suosittelen testosteroniannostusta ja DHEAa... Mihin tahansa mahtuu, hur så?

        En minä NIIN neidiltä näytä! Hiukset saan juuri ja juuri kiinni, mutta eivät ne siellä pysy. Etkö muka huomannut mikään... puuttuvan?


      • icepicked kirjoitti:

        En minä NIIN neidiltä näytä! Hiukset saan juuri ja juuri kiinni, mutta eivät ne siellä pysy. Etkö muka huomannut mikään... puuttuvan?

        Mitä puuttuvan? Hur så?

        Menen nukkumaan! Lehitra'ot, lapsi!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mitä puuttuvan? Hur så?

        Menen nukkumaan! Lehitra'ot, lapsi!

        Tai lähinnä jonkin olevan ei tavalla... Et edes Sinä voi olla niin kiimassa!

        Hyvää yötä.


      • icepicked kirjoitti:

        Tai lähinnä jonkin olevan ei tavalla... Et edes Sinä voi olla niin kiimassa!

        Hyvää yötä.

        Minä en pääse nukkumaan. :(

        Ajoimma vähän aikaa sitten Lapuan ohi. XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Minä en pääse nukkumaan. :(

        Ajoimma vähän aikaa sitten Lapuan ohi. XD

        Sano terveisiä uusnatseille! XD


      • icepicked kirjoitti:

        Sano terveisiä uusnatseille! XD

        Ei me pysähdytty siellä! XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei me pysähdytty siellä! XD

        Olisit huutanut auton ikkunasta: "Hei natsi, kuis muiluttaa?"


      • icepicked kirjoitti:

        Olisit huutanut auton ikkunasta: "Hei natsi, kuis muiluttaa?"

        Ei siellä näkynyt ihmisiä. Pärkkele. Akkua 32%


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei siellä näkynyt ihmisiä. Pärkkele. Akkua 32%

        Minulta on muutkin akut vähissä, hyvää yötä, kauniita unia, muiluttajien kuvia.


      • icepicked kirjoitti:

        Minulta on muutkin akut vähissä, hyvää yötä, kauniita unia, muiluttajien kuvia.

        Pääsisinpä minäkin nukkumaan.

        Hyvää yötä, kauniita unia muilutettujen meripoikien kuvia toveri.


    • Moiiiiiih kaikki. Onko kukaan huomannut, miten Spotifyssä jos kuuntelee levyä, jolla on kaksi suoraan toisistaan jatkuvaa biisiä ja kun suorastaan anelaa tietokonettaan olemaan kerrnakin reilu, niin juuri näiden biisien välissä tulee mainos.

      Esim. Judas priestin albumi Sad wings of destiny.

      Mainoksia tulee kohdissa: Dreamer deceiver-Deceiver, Prelude-Tyrant ja Epitaph-Island of domination.

      • En kuuntele Spotifyta, mutta sinäputki kyllä lataa joka ikinen kerta, kun keksin hyvää kuunneltavaa.


      • icepicked kirjoitti:

        En kuuntele Spotifyta, mutta sinäputki kyllä lataa joka ikinen kerta, kun keksin hyvää kuunneltavaa.

        En Minäkään... ja kaikki viitannee meihin kahteen, koska vaimo on poissa!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En Minäkään... ja kaikki viitannee meihin kahteen, koska vaimo on poissa!

        Näköjään. Ja NÄKÖJÄÄN minäkin kelpaan, kun vaimosi on poissa...


      • HeKeKee'd
        icepicked kirjoitti:

        Näköjään. Ja NÄKÖJÄÄN minäkin kelpaan, kun vaimosi on poissa...

        Uusi suolistotarina, Herrelle seuraa! Kurpizza lähtee matkalle ja Issellä ei ole ketään ketä hakata keittiössä.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Uusi suolistotarina, Herrelle seuraa! Kurpizza lähtee matkalle ja Issellä ei ole ketään ketä hakata keittiössä.

        Väitätkö, että Minä olen vaimonhakkaaja? Etkö ole kuullut Esther Vilarin kirjasta Moniavioinen sukupuoli, jossa selitetään femakkojen propaganda ja oletko jo tietoinen siitä kuinka kulttuurimarxistit opettavat mediassa naisista feminatseja!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Väitätkö, että Minä olen vaimonhakkaaja? Etkö ole kuullut Esther Vilarin kirjasta Moniavioinen sukupuoli, jossa selitetään femakkojen propaganda ja oletko jo tietoinen siitä kuinka kulttuurimarxistit opettavat mediassa naisista feminatseja!

        En haluaisi tuoda tätä esille, mutta kyllä minäkin pari mustelmaa sain.


      • icepicked kirjoitti:

        En haluaisi tuoda tätä esille, mutta kyllä minäkin pari mustelmaa sain.

        Etkä saanut, täss' pitää tietää, että maailmassa vallitsee harhaenergia (sansk. Maya) joten mustelmasi eivät ole todellisia, lapsi...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Etkä saanut, täss' pitää tietää, että maailmassa vallitsee harhaenergia (sansk. Maya) joten mustelmasi eivät ole todellisia, lapsi...

        Minä TUNSIN sen! Kyllä olet väkivaltainen!


      • HeKeKee'd
        israelin-tukija kirjoitti:

        Väitätkö, että Minä olen vaimonhakkaaja? Etkö ole kuullut Esther Vilarin kirjasta Moniavioinen sukupuoli, jossa selitetään femakkojen propaganda ja oletko jo tietoinen siitä kuinka kulttuurimarxistit opettavat mediassa naisista feminatseja!

        Eikö muka ole oikein, että alhaiset fennot saavat kurinpalautusta?


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Eikö muka ole oikein, että alhaiset fennot saavat kurinpalautusta?

        Nykyaikana va(p/)jaamieliset liberaalit kieltävät lasten ja naisten löylyttämisen saunassa ja saunan ulkopuolella, joten teemme sellaiset kurinpalautukset pimeämmässä kun on vähemmän todistajia!

        Suura 4:34 "Miehet olkoot naisten esimiehiä, koska Jumala on asettanut heidät näihin nähden korkeampaan asemaan, ja myöskin niiden suoritusten tähden, joita miesten on omaisuudestaan naisten hyväksi tehtävä. Hyveelliset naiset ovat alistuvaisia ja vaalivat huolellisesti, kätkössä, kaikkea sitä, minkä Jumala on kätköön tarkoittanut. Mitä niihin tulee, joiden puolelta kohtaatte uppiniskaisuutta, niin varoittakaa heitä, erottakaa heidät vuoteestanne ja kurittakaa heitä, mutta jos he silloin tottelevat teitä, niin älkää etsikö riitaa heidän kanssaan. Katso, Jumala on ylevä ja suuri."

        Muhammetti hyväksyi myös naistenpieksemisen, mutta Minä en erottaisi heitä vuoteestani! Jaakko Hämeen-Anttilan käännös muistaakseni käänsi paremmin sana "kurittaa" lyömiseksi...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nykyaikana va(p/)jaamieliset liberaalit kieltävät lasten ja naisten löylyttämisen saunassa ja saunan ulkopuolella, joten teemme sellaiset kurinpalautukset pimeämmässä kun on vähemmän todistajia!

        Suura 4:34 "Miehet olkoot naisten esimiehiä, koska Jumala on asettanut heidät näihin nähden korkeampaan asemaan, ja myöskin niiden suoritusten tähden, joita miesten on omaisuudestaan naisten hyväksi tehtävä. Hyveelliset naiset ovat alistuvaisia ja vaalivat huolellisesti, kätkössä, kaikkea sitä, minkä Jumala on kätköön tarkoittanut. Mitä niihin tulee, joiden puolelta kohtaatte uppiniskaisuutta, niin varoittakaa heitä, erottakaa heidät vuoteestanne ja kurittakaa heitä, mutta jos he silloin tottelevat teitä, niin älkää etsikö riitaa heidän kanssaan. Katso, Jumala on ylevä ja suuri."

        Muhammetti hyväksyi myös naistenpieksemisen, mutta Minä en erottaisi heitä vuoteestani! Jaakko Hämeen-Anttilan käännös muistaakseni käänsi paremmin sana "kurittaa" lyömiseksi...

        Eli nait SEKÄ hakkaat, jos nainen on tottelematon? Ei käy kateeksi Kurpizzaa.


      • icepicked kirjoitti:

        Eli nait SEKÄ hakkaat, jos nainen on tottelematon? Ei käy kateeksi Kurpizzaa.

        En Minä ketään lyö jos ei tarvitse Kurpizza on hyvä nainen, en Minä häntä lyö!

        Mutta feminismi on maailman ehdottomasti vaarallisinta paskoo, koska syövästä pidetään informaatiotilaisuuksia mutta feminismistä ei; silti on olemassa Twitterissä femakkojen "KillAllMen"-klassikko, katsos tätä;
        https://m.youtube.com/watch?v=pZcTG2yFcBE

        https://twitter.com/search?q=#killallmen&src=hash

        Valerie Solanas on feministeille oikein hyvä maskotti molemmat ovat vaj(/p)aamielisiä rosvoja, sukupuolirasisteja ja murhaan kehoittajia!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En Minä ketään lyö jos ei tarvitse Kurpizza on hyvä nainen, en Minä häntä lyö!

        Mutta feminismi on maailman ehdottomasti vaarallisinta paskoo, koska syövästä pidetään informaatiotilaisuuksia mutta feminismistä ei; silti on olemassa Twitterissä femakkojen "KillAllMen"-klassikko, katsos tätä;
        https://m.youtube.com/watch?v=pZcTG2yFcBE

        https://twitter.com/search?q=#killallmen&src=hash

        Valerie Solanas on feministeille oikein hyvä maskotti molemmat ovat vaj(/p)aamielisiä rosvoja, sukupuolirasisteja ja murhaan kehoittajia!

        Vooi, lassukka vaimonhakkaaja provosoitui ekstremistin aivopieruista... No, hyvä että sinulla on hyvä vaimo.


      • icepicked kirjoitti:

        Vooi, lassukka vaimonhakkaaja provosoitui ekstremistin aivopieruista... No, hyvä että sinulla on hyvä vaimo.

        Sano yksikin täysjärkinen länsimaalainen feministi! Sen sijaan että he korjaisivat ulkomailla naisten kokemia ongelmia he lännessä tekevät lehtiartikkeleita siitä kuinka ulostavat housuihinsa bussissa ja muotoilevat jättitissejä sonnasta!

        Kurpizza on todella hyvä vaimo... Stuck with kurpizza


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sano yksikin täysjärkinen länsimaalainen feministi! Sen sijaan että he korjaisivat ulkomailla naisten kokemia ongelmia he lännessä tekevät lehtiartikkeleita siitä kuinka ulostavat housuihinsa bussissa ja muotoilevat jättitissejä sonnasta!

        Kurpizza on todella hyvä vaimo... Stuck with kurpizza

        Sano yksikin järkevä länsimaalainen antifeministi/miessovinisti. Löytyykö? Loppupäätelmä: equalismi on parasta. Muistaakseni sinun OnnenIhmemaassasi™ naisetkin joutuvat armeijaan. Muistanko oikein?

        No nyt olen katteinen.


      • icepicked kirjoitti:

        Sano yksikin järkevä länsimaalainen antifeministi/miessovinisti. Löytyykö? Loppupäätelmä: equalismi on parasta. Muistaakseni sinun OnnenIhmemaassasi™ naisetkin joutuvat armeijaan. Muistanko oikein?

        No nyt olen katteinen.

        Antifeministejä löytyy erittäin paljon myös naisten joukosta, en pysty antamaan ketään jonka kanssa olisin täysin samaa mieltä, joten pystyn antamaan järkeviä tyyppejä koskien ainoastaan tiettyjä asioita. Sillä en aio kantaa muiden typeryyttä.

        Miesasialiikkeessä on useiten otettu esille miehiä koskevia ongelmia esim. poikien ympärileikkausta, miesten kokemaa väkivaltaa, pakkoarmeijaa, sekä sitä kuinka feminismi ei johda tasa-arvoon johtuen feministien suhtautumisesta itsekuvittelemaansa "patriarkaattiin", jossa miehet pakottavat naiset elämään muodin mukaan kuin huorat; sitä feministit eivät kuitenkaan käsitä että useimpien muotilehtien kirjoittajat ovat naisia ja niiden ohjeita seuraavat ovat myös naisia.

        Ja lisäksi feminismi pyrki kohti tasa-arvoa ainoastaan alussa, mutta nykyään se on pelkkä jäänne 1800-luvulta, jota pitää pystyssä hyvät rahat tienaavat ammattifemakot.

        http://www.avoiceformen.com/activism/about/
        http://womenagainstfeminism.tumblr.com/

        Mielestäni armeijan ei pitäisi olla pakollinen kummallekaan sukupuolelle, koska häviämme muutenkin tulevat sodat ja aina armeijaan halukkaita löytyy kummastakin...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Antifeministejä löytyy erittäin paljon myös naisten joukosta, en pysty antamaan ketään jonka kanssa olisin täysin samaa mieltä, joten pystyn antamaan järkeviä tyyppejä koskien ainoastaan tiettyjä asioita. Sillä en aio kantaa muiden typeryyttä.

        Miesasialiikkeessä on useiten otettu esille miehiä koskevia ongelmia esim. poikien ympärileikkausta, miesten kokemaa väkivaltaa, pakkoarmeijaa, sekä sitä kuinka feminismi ei johda tasa-arvoon johtuen feministien suhtautumisesta itsekuvittelemaansa "patriarkaattiin", jossa miehet pakottavat naiset elämään muodin mukaan kuin huorat; sitä feministit eivät kuitenkaan käsitä että useimpien muotilehtien kirjoittajat ovat naisia ja niiden ohjeita seuraavat ovat myös naisia.

        Ja lisäksi feminismi pyrki kohti tasa-arvoa ainoastaan alussa, mutta nykyään se on pelkkä jäänne 1800-luvulta, jota pitää pystyssä hyvät rahat tienaavat ammattifemakot.

        http://www.avoiceformen.com/activism/about/
        http://womenagainstfeminism.tumblr.com/

        Mielestäni armeijan ei pitäisi olla pakollinen kummallekaan sukupuolelle, koska häviämme muutenkin tulevat sodat ja aina armeijaan halukkaita löytyy kummastakin...

        Miesasialiikkeessä toimii kuitenkin myös Laasasen kaltaisia katkeria idiootteja, joiden perusajatus tuntuu olevan "naiset ovat huonoja, koska eivät anna pillua, mutta jokainen nainen, joka antaa, on huora." Nämä pilaavat sitten loppujenkin maineen, joten en osaa ottaa vakavasti tasa-arvokeskustelussa ketään, joka ilmoittaa kannattavansa pelkkää miesasialiikettä.

        Viimeisestä kappaleesta olen samaa mieltä.


    • Minulle on aivan sama, sorretaanko jotakuta, kunhan itse en ole sorrettavana. Turha yrittää olla hyvä, kun se ei auta mitään. Pieskää toisianne lisää.

      • kurpizza_

        Minä en pieksä ketään se joka koittaa minua pieksää saa katua.

        Akku vähissä. Heräsin 5:30


      • Minulle se ei ole koskaan sama! Apatia ja välinpitämättömyys ovat merkkejä kokoomuslaisesta lelliperseisyydestä!
        Toisaalta en ole surullinen, jos joku lähipiiriini kuuluva kuolee.

        //Kurpizza, onnea sinulle. Mie heräsin seitsemältä.


      • HeKeKeed
        icepicked kirjoitti:

        Minulle se ei ole koskaan sama! Apatia ja välinpitämättömyys ovat merkkejä kokoomuslaisesta lelliperseisyydestä!
        Toisaalta en ole surullinen, jos joku lähipiiriini kuuluva kuolee.

        //Kurpizza, onnea sinulle. Mie heräsin seitsemältä.

        Eikö sinua surettaisi jos vaikka isäsi kuolisi?
        Muakin ärsyttää sekoomus. Paskasakkia koko joukko, Stubbikin vaan twiittailee koko ajan.


      • HeKeKeed kirjoitti:

        Eikö sinua surettaisi jos vaikka isäsi kuolisi?
        Muakin ärsyttää sekoomus. Paskasakkia koko joukko, Stubbikin vaan twiittailee koko ajan.

        Ei varsinaisesti. Olisihan se aika persiistä, mutta minua surettaisi yhtä paljon jonkun tuntemattoman henkilön kuolema. Muutos ehkä vähän hirvittäisi siinä, mutta pyrkisin jatkamaan elämääni kuten ennenkin.


      • HeKeKee'd
        icepicked kirjoitti:

        Ei varsinaisesti. Olisihan se aika persiistä, mutta minua surettaisi yhtä paljon jonkun tuntemattoman henkilön kuolema. Muutos ehkä vähän hirvittäisi siinä, mutta pyrkisin jatkamaan elämääni kuten ennenkin.

        Hyi. Olisi kamalaa olla tuollaisen isä.


    • Siiliö

      "Apatia ja välinpitämättömyys ovat merkkejä kokoomuslaisesta lelliperseisyydestä!"

      Niinhän se olisi, jos minulla olisi valtaa muuttaa oikeasti mitään asioita. Nyt kun ei ole, se kertoo vaan siitä, että tiedän, ettei minulla ole valtaa ja hyväksyn sen. Lisäksi se kertoo siitä, että minulle on aivan sama, kunhan itselläni on asiat siedettävästi.
      Ja en todellakaan ole kokoomuslainen. En edes tiedä, mitä sakkia se on.

      • //Hekekee, kiitos.

        Kokoomuslaisuus on juuri sitä, että välitetään vain omasta edustaan, (ja suuryhtiöiden eduista, koska sekin on omaa etua) ja muut ihmiset ovat hyödyttömiä taikka vain onnen portaita itselle.

        Minä puolestani uskon, että minulla (oikeammin meillä) on (olisi) mahdollisuus muuttaa asioita, jos ihmiset eivät olisi kultalusikka anaalissaan syntyneitä idiootteja.

        -Entä jos Suolisto olisi televisiosarja? http://m.youtube.com/watch?v=ajb8JuefxDc
        Video itsessään ei ole niin hauska, mutta tuli vain mieleen.




      • israelin-tukija kirjoitti:

        Olen nähnyt saman vitsin Marx-versiona; "Your mother is like communism; every worker gets a share".

        Enemmän; pelkkä kuuden pisteen ylivoima ei riitä Herrelle!

        Ja "Your mother is so fat she needs collectivisation!" XD

        Mikäpä riittäisi Herrelle... 100-0?


      • icepicked kirjoitti:

        Ja "Your mother is so fat she needs collectivisation!" XD

        Mikäpä riittäisi Herrelle... 100-0?

        Obama on kommunistimuslimi1!1!1!1!

        Totaalinen dominaatio, saman verran kuin Putin voitti Krimin äänestyksessä lännen!




      • israelin-tukija kirjoitti:

        En tarkalleen ottaen hakenut mitään... Tuo on muokattu lainaus salaliittoteoriasivuilta...


        Hur såå?

        (Pitää kohta lähteä lukemaan...)

        Noh, huomasin sen itsekin silloin...

        Viitsisinkö lukea UT:n nyt kun se on täällä?


      • icepicked kirjoitti:

        Noh, huomasin sen itsekin silloin...

        Viitsisinkö lukea UT:n nyt kun se on täällä?

        Oliko jännää informaatiota? Mistä luit? (Itsellä NWO-havaintoja ja Magneettimedia, koska parhaat hörhöt!)

        Mistäs Minä tiedän, mitä te kermapersukset jaksatte tehdä?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Oliko jännää informaatiota? Mistä luit? (Itsellä NWO-havaintoja ja Magneettimedia, koska parhaat hörhöt!)

        Mistäs Minä tiedän, mitä te kermapersukset jaksatte tehdä?

        Ei kun tuohon alempaan tarkoitin... Obama ei ole kommarimuslimi.

        Itse olet kermaperse!


      • icepicked kirjoitti:

        Ei kun tuohon alempaan tarkoitin... Obama ei ole kommarimuslimi.

        Itse olet kermaperse!

        Jassåå, nå jösses sentään!

        NEJ!

        Nyt pitää lähteä, lehitra'ot!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jassåå, nå jösses sentään!

        NEJ!

        Nyt pitää lähteä, lehitra'ot!

        Et vain halua myöntää itsellesi olevasi kermapylly.

        Sanoitko hyvää yötä keskellä päivää, vai käsitinkö väärin?


      • icepicked kirjoitti:

        Et vain halua myöntää itsellesi olevasi kermapylly.

        Sanoitko hyvää yötä keskellä päivää, vai käsitinkö väärin?

        En tietenkään halua; "totuus satuttaa enemmän kuin valhe" sanotaan.

        En sanonut vaan sinä et tiedä mitä "lehitra'ot" tarkoittaa.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En tietenkään halua; "totuus satuttaa enemmän kuin valhe" sanotaan.

        En sanonut vaan sinä et tiedä mitä "lehitra'ot" tarkoittaa.

        No hyvä, täten olet meijerituotepers.

        En tiedä, olen onnellinen.


      • icepicked kirjoitti:

        No hyvä, täten olet meijerituotepers.

        En tiedä, olen onnellinen.

        Ei vaan sinä olet vanhempiesi hemmottelema kermapersus, myönnä se!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei vaan sinä olet vanhempiesi hemmottelema kermapersus, myönnä se!

        Kuinka niin olen hemmoteltu? En ole!


      • icepicked kirjoitti:

        Kuinka niin olen hemmoteltu? En ole!

        Ensinnäkin omistat älypuhelimen; toiseksi pappasi oli porvari, joka taisteli valkoisten puolella!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ensinnäkin omistat älypuhelimen; toiseksi pappasi oli porvari, joka taisteli valkoisten puolella!

        Eivätkö kaikki alemmasta keskiluokasta ylöspäin, kokoomus-persupropagandassa jopa sossutuilla eläjät?

        Pappani porvarius ei tee minusta porvaria!


      • icepicked kirjoitti:

        Eivätkö kaikki alemmasta keskiluokasta ylöspäin, kokoomus-persupropagandassa jopa sossutuilla eläjät?

        Pappani porvarius ei tee minusta porvaria!

        En Minä ainakaan, koska olen nöyrä ja pyrin välttämään turhaa muotipaskoa!

        Tekee, se on perinnöllistä!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En Minä ainakaan, koska olen nöyrä ja pyrin välttämään turhaa muotipaskoa!

        Tekee, se on perinnöllistä!

        Silti sinulla on puhelinta paljon kalliimpi tietokone.

        "Se on perinnöllistä," sanoi faijas' kon sua teki.


      • icepicked kirjoitti:

        Silti sinulla on puhelinta paljon kalliimpi tietokone.

        "Se on perinnöllistä," sanoi faijas' kon sua teki.

        Se kirjoitetaan "Sinulla", kun viittaat Minuun. Ja sivuseikka, tämä on pelkkä kannettava!

        Mistä tiesit? Paitsi se puhui ruåtsia...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Se kirjoitetaan "Sinulla", kun viittaat Minuun. Ja sivuseikka, tämä on pelkkä kannettava!

        Mistä tiesit? Paitsi se puhui ruåtsia...

        Näh, kallis silti. Pooorvari...


        "Det är ärftligt!" sanoi faijas' kon sua teki.


      • icepicked kirjoitti:

        Näh, kallis silti. Pooorvari...


        "Det är ärftligt!" sanoi faijas' kon sua teki.

        Niin olenkin; Kurpizza sanoi myös Minun olevan kallis!

        Hyvä ordböcker, vai mitä? Ette te fennot mitään osaa ilman sanakirjaa!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Niin olenkin; Kurpizza sanoi myös Minun olevan kallis!

        Hyvä ordböcker, vai mitä? Ette te fennot mitään osaa ilman sanakirjaa!

        Siitä hänelle spassiibbua annettakoon!

        Et sinäkään tunnu ilman sanakniigua ellentävän...


      • icepicked kirjoitti:

        Siitä hänelle spassiibbua annettakoon!

        Et sinäkään tunnu ilman sanakniigua ellentävän...

        "Passipiippua" kuulostaa aika irstaalta!

        Kyllä ymmärrän...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        "Passipiippua" kuulostaa aika irstaalta!

        Kyllä ymmärrän...

        Spassiibbua... Mikä siinä on irstasta? Se on vain livgiläinen ilmaisu, joka tarkoittaa kiittämistä; kiitos on venäjäksi спасибо.


      • icepicked kirjoitti:

        Spassiibbua... Mikä siinä on irstasta? Se on vain livgiläinen ilmaisu, joka tarkoittaa kiittämistä; kiitos on venäjäksi спасибо.

        Ajattele joku tunkemassa passipiippua suoleen, disgästing!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ajattele joku tunkemassa passipiippua suoleen, disgästing!

        Sinä taidat ihan itse keksiä noita mielikuviasi, bastardo.


      • icepicked kirjoitti:

        Sinä taidat ihan itse keksiä noita mielikuviasi, bastardo.

        Niin keksinkin, koska Minulla on mielikuVITUSTA enemmän kuin sinulla... Itse olet bastardo!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Niin keksinkin, koska Minulla on mielikuVITUSTA enemmän kuin sinulla... Itse olet bastardo!

        Onko sitä ANALysoitu tarkemminkin? Sinä katsoit kutitusvideoita, iče myönsit!


      • icepicked kirjoitti:

        Onko sitä ANALysoitu tarkemminkin? Sinä katsoit kutitusvideoita, iče myönsit!

        Sinä olisit katsonut kutitusvideoita jos olisit ollut vähemmän runkku, mutta ainoat kutitusvideot joita vihasin olivat nuo skranglig jalkapohjankutittaminen, koska en näe jalkapohjissa mitään kaunista!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sinä olisit katsonut kutitusvideoita jos olisit ollut vähemmän runkku, mutta ainoat kutitusvideot joita vihasin olivat nuo skranglig jalkapohjankutittaminen, koska en näe jalkapohjissa mitään kaunista!

        Kuka naisia edes kutitti? Toiset naiset? Sanoit, ettet katsonut miehiä. Jalan imeskelyä tuli usein vastaan, yöh.


      • icepicked kirjoitti:

        Kuka naisia edes kutitti? Toiset naiset? Sanoit, ettet katsonut miehiä. Jalan imeskelyä tuli usein vastaan, yöh.

        Useimmiten toiset naiset; mies sai olla videolla ainoastaan jos hänellä oli vaatteet päällä, koska muulloin koin hänet vastenmieliseksi!

        Minustakin jalan imeskely ja muu oli saastaista; skippasin sellaiset kohdat usein poies!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Useimmiten toiset naiset; mies sai olla videolla ainoastaan jos hänellä oli vaatteet päällä, koska muulloin koin hänet vastenmieliseksi!

        Minustakin jalan imeskely ja muu oli saastaista; skippasin sellaiset kohdat usein poies!

        Sinä taidat olla hiton umpihetero. Kuinka edes onnistuit löytämään videoita, joissa jollakulla ylipäätään oli vaatteet päällä?

        Niin kippasin (vanha Raamatun malli; spitaali on pitaali!) ne myös.


      • icepicked kirjoitti:

        Sinä taidat olla hiton umpihetero. Kuinka edes onnistuit löytämään videoita, joissa jollakulla ylipäätään oli vaatteet päällä?

        Niin kippasin (vanha Raamatun malli; spitaali on pitaali!) ne myös.

        Mielestäni oli vastenmielistä katsoa naista jota toinen mies nyrskyttää, sen vuoksi että silloin näen naisen käytettynä porttona! Haluan olla ensimmäinen joka kokeilee myyntiartikkelia en halua nähdä muiden miesten makaavan naisiani! Helposti, koska naisvideoita oli enemmän!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mielestäni oli vastenmielistä katsoa naista jota toinen mies nyrskyttää, sen vuoksi että silloin näen naisen käytettynä porttona! Haluan olla ensimmäinen joka kokeilee myyntiartikkelia en halua nähdä muiden miesten makaavan naisiani! Helposti, koska naisvideoita oli enemmän!

        Jaah, siitä oli kysymys. Minä katsoin juuri päinvastaisia juttuja joskus.


      • icepicked kirjoitti:

        Jaah, siitä oli kysymys. Minä katsoin juuri päinvastaisia juttuja joskus.

        Joskus ajattelin olevani varmaan harvoja jotka eivät pysty katsomaan sellaisia videoita ilman vastenmielisyyden tunnetta; samaan kategoriaan lasken videot joilla nainen "tyydyttää" itseään erittäin "luonnollisen" näköisesti ja pitää ärsyttäviä ääniä ja huokailee.


    • Muniihan uroskin jos oikein ponnistelee!

      Hyvä Trotski, mistä halusit keskustella?

    • Ahahahahahaa! JT poisti ketjun, joten minun ei tarvitse kertoa Sinulle! HAHAHAAA!

      • Nåniin mistä halusit keskustella?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nåniin mistä halusit keskustella?

        Voimme toki keskustella seikasta, joka tuli äskettäin esiin. Entä jos kerron sukupuoleni nyt? Entä jos en kerro koskaan? Miltä se tuntuu?


      • icepicked kirjoitti:

        Voimme toki keskustella seikasta, joka tuli äskettäin esiin. Entä jos kerron sukupuoleni nyt? Entä jos en kerro koskaan? Miltä se tuntuu?

        Ei miltään, koska kuvaan sinut suolistotarinoissani aina miehenä, sillä luomani hahmo kuolisi jos väittäisit olevasi nainen! Ainut tarkoitus oli äskeisen viestin poistaminen, jossa meni helveten kauan.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei miltään, koska kuvaan sinut suolistotarinoissani aina miehenä, sillä luomani hahmo kuolisi jos väittäisit olevasi nainen! Ainut tarkoitus oli äskeisen viestin poistaminen, jossa meni helveten kauan.

        Hah, sinä ajattelet, mitä haluat ajatella. Kuinka niin häi kuolisi? Etkö kestäisi ajatusta, pikkuinen?


      • icepicked kirjoitti:

        Hah, sinä ajattelet, mitä haluat ajatella. Kuinka niin häi kuolisi? Etkö kestäisi ajatusta, pikkuinen?

        Se kuolisi, koska en pystyisi kuvaamaan Erästä dis-informaatio agenttia naisen ja miehen välimuodoksi joten se pysyy aina miehenä!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Se kuolisi, koska en pystyisi kuvaamaan Erästä dis-informaatio agenttia naisen ja miehen välimuodoksi joten se pysyy aina miehenä!

        Voi, olet jumittunut sukupuolirooleihin... Olet söpö. Haha, en aio kertoa vielä.


      • icepicked kirjoitti:

        Voi, olet jumittunut sukupuolirooleihin... Olet söpö. Haha, en aio kertoa vielä.

        Niin koska en ole vajaamielinen, enkä muukaan liberaalirosvo! Sehän oli selvää, mutta pidän sinua miesrunkkuna, koska kerroit ylempää pornonautinnoistasi, jotka kuulosti melko sairaalta; vanhoja naisia ja nuoria miehiä, för helvete!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Niin koska en ole vajaamielinen, enkä muukaan liberaalirosvo! Sehän oli selvää, mutta pidän sinua miesrunkkuna, koska kerroit ylempää pornonautinnoistasi, jotka kuulosti melko sairaalta; vanhoja naisia ja nuoria miehiä, för helvete!

        Ah, minä OLEN sairas. Ensimmäinen seksuaalissävytteinen unenikin oli sairas. Sitäkin sairaampi oli sinun käyttämäsi sana "pornonautinto."


      • icepicked kirjoitti:

        Ah, minä OLEN sairas. Ensimmäinen seksuaalissävytteinen unenikin oli sairas. Sitäkin sairaampi oli sinun käyttämäsi sana "pornonautinto."

        Se on huomattu; kirjoitit Minuun viittaavan persoonapronominin väärin!

        Sanavalintani ovat aina 5/5! Vai etkö muka nauttinut siitä irstauksesta mitä kuvailit ylempänä?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Se on huomattu; kirjoitit Minuun viittaavan persoonapronominin väärin!

        Sanavalintani ovat aina 5/5! Vai etkö muka nauttinut siitä irstauksesta mitä kuvailit ylempänä?

        No anteeksi, Viisas ja Kaikin Puolin minua Ylempi Herre.

        Mistä irstauksesta?


      • icepicked kirjoitti:

        No anteeksi, Viisas ja Kaikin Puolin minua Ylempi Herre.

        Mistä irstauksesta?

        Saat anteeksi, lapsi.

        Vanhoista naisista ja nuorista miehistä nyrskyttämässä todentuntuisessa ympäristössä, joka miellyttää aspergerlapsen silmää yksityiskohdillaan!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Saat anteeksi, lapsi.

        Vanhoista naisista ja nuorista miehistä nyrskyttämässä todentuntuisessa ympäristössä, joka miellyttää aspergerlapsen silmää yksityiskohdillaan!

        Saat spassiibbua siitä.

        Järkytän sinua lisää: ne olivat venäläisiä videoita, ja pidin venäjänkielisestä puheesta. Нет нет нет muuttui да да да:ksi.


      • icepicked kirjoitti:

        Saat spassiibbua siitä.

        Järkytän sinua lisää: ne olivat venäläisiä videoita, ja pidin venäjänkielisestä puheesta. Нет нет нет muuttui да да да:ksi.

        En kelpuuta muitten piippuja.

        Venäläiset nuorukaiset vetävät falloksensa siis vanhojen baabuškojen suoleen ja sinä nautit siitä, koska valtasuhteet ovat erilaisessa asemassa kyseisessä skenaariossa? Se kirjoitetaan vieläkin isolla "Sinua", koska viittasit Minuun!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En kelpuuta muitten piippuja.

        Venäläiset nuorukaiset vetävät falloksensa siis vanhojen baabuškojen suoleen ja sinä nautit siitä, koska valtasuhteet ovat erilaisessa asemassa kyseisessä skenaariossa? Se kirjoitetaan vieläkin isolla "Sinua", koska viittasit Minuun!

        No eivät naiset niin vanhoja olleet, jotta babushkoiksi kutsuttaisiin! Enemminkin женщина, eikä siinä laitettu suoleen. Valtasuhteet juurikin, yleensä nainen oli esi"mies"asemassa mieheen (poikaan?) nähden.


      • icepicked kirjoitti:

        No eivät naiset niin vanhoja olleet, jotta babushkoiksi kutsuttaisiin! Enemminkin женщина, eikä siinä laitettu suoleen. Valtasuhteet juurikin, yleensä nainen oli esi"mies"asemassa mieheen (poikaan?) nähden.

        Nyt kuulostaa vähemmän sairaalta googletin kirjoittamasi ruškisanan (en tiedä miten translitteroidaan) ja naiset näyttävät kuvahaussa vähän paremmilta kuin baabuškat! Mutta silti vanhoja naisia, för helvete!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nyt kuulostaa vähemmän sairaalta googletin kirjoittamasi ruškisanan (en tiedä miten translitteroidaan) ja naiset näyttävät kuvahaussa vähän paremmilta kuin baabuškat! Mutta silti vanhoja naisia, för helvete!

        Lausutaan [jshenschina] alun jsh lausutaan kuin j nimessä Jean [Shaan], ja se vastaa kirjainta Ж.

        En minä koskaan mummoista puhunutkaan!


      • icepicked kirjoitti:

        Lausutaan [jshenschina] alun jsh lausutaan kuin j nimessä Jean [Shaan], ja se vastaa kirjainta Ж.

        En minä koskaan mummoista puhunutkaan!

        Puhuit vanhoista naisista; eli baabuškoista ja kuten Kurpizza todisti olet runkare!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Puhuit vanhoista naisista; eli baabuškoista ja kuten Kurpizza todisti olet runkare!

        Keski-ikäisistä, eli yli 40-vuotiaista! Alle 60-vuotias ei ole vielä бабушка! Enkä ole runkkari!


      • icepicked kirjoitti:

        Keski-ikäisistä, eli yli 40-vuotiaista! Alle 60-vuotias ei ole vielä бабушка! Enkä ole runkkari!

        Liian vanhoja! Sinä olet runkare, koska Kurpizza kutsui sinua runkkariksi ja kerroit irstaista FANtasioistasi jotka tuntuisivat vastenmielisiltä tavallisenväestön silmissä!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Liian vanhoja! Sinä olet runkare, koska Kurpizza kutsui sinua runkkariksi ja kerroit irstaista FANtasioistasi jotka tuntuisivat vastenmielisiltä tavallisenväestön silmissä!

        Milloin Valkyria sellaista sanoi? No, sitten olemme molemmat, Toveri Runkkari.




      • icepicked kirjoitti:

        Jah siinä...

        Sitäpä hyvinkin, Toverini. Tein sen tarkoituksella.

        Miltä nyt tuntuu, kun vaimoni ei rakastakaan sinua; runkku? Enkä rakasta Minäkään!

        Koska olet perimmäiseltä olemukseltasi runkku, joka syntyy helvettiplaneetalle, koska et syö ainoastaan kasvisruokaa ja et harrasta bhaktijoogaa toistaen Hare Krisna -mantraa.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Miltä nyt tuntuu, kun vaimoni ei rakastakaan sinua; runkku? Enkä rakasta Minäkään!

        Koska olet perimmäiseltä olemukseltasi runkku, joka syntyy helvettiplaneetalle, koska et syö ainoastaan kasvisruokaa ja et harrasta bhaktijoogaa toistaen Hare Krisna -mantraa.

        Olet ilkeä, olette molemmat, ja olen katkera molemmille!

        Tuo tuli jostakin hyvin syvältä.


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Olet ilkeä, olette molemmat, ja olen katkera molemmille!

        Tuo tuli jostakin hyvin syvältä.

        Jätkät puhuu minusta selkäni takana? Teille molemmille pitäisi syöttää noita ylimakeita myslipatukoita...

        Mites täällä? Onko tapahtunut jotain hauskaa?


    • Seuraavan osan nimi on sittenkin 'Vakkariluola', jos toiveeni kuullaan ollessani poissa!

    • Siirrän tänne.

      Itse"tyydytys" videot olivat vain... tyhmiä. Saako nainen muka jotakin esineen tunkemisesta poistoputkeen?

      Haha, itse katsoin joskus videoita, joissa naiset kostavat pettämisen miehelleen sitomalla tämän tuoliin tms. ja nyrskyttämällä sitten miehen naaman edessä toisen miehen kansaa.

      • *kanssa. Nyt kuulosti jännältä. Kiitos, kännykkä.


    • "Kokoomuslaisuus on juuri sitä, että välitetään vain omasta edustaan, (ja suuryhtiöiden eduista, koska sekin on omaa etua) ja muut ihmiset ovat hyödyttömiä taikka vain onnen portaita itselle."

      Eri asia edelleen. Ensinnäkin: En tue suuryhtiöitä. Toisekseen: On se nyt hieman eri asia, jos aikuinen poliitikko ei välitä muiden, kuin itsensä edusta ja jos 14-vuotias poika, jolla ei ole valtaa taikka kykyä vaikuttaa muihin juuri yhtään, ei välitä muista, kuin itsestään. Poliitikot saavat äänensä kuuluviin ja heillä on valtaa. Näin ollen heidän pitäisi käyttää valtaansa kansan hyväksi, eikä itsensä. Minulla ei ole valtaa eikä vaikutusvaltaa. Miksi minun siis täytyisi huolehtia muista? Huomaattko eron? Toivottavasti huomaat. On se nimittäin aika syvältä, jos et huomaa.

      • Nyt ei olekaan kyse vallasta. Sanoit, ettet välitä, jos muita sorretaan, kunhan sinua ei sorreta, koska sinulla ei ole valtaa muuttaa asioita..? Vaikka sinulla olisi periaatteessa valtaa tai ainakin mahdollisuus hankkia sitä, mahdollisuus, jota et hyödynnä. Entä jos sinua sorrettaisiin? Hyväksyisitkö silloinkin heikon asemasi toteamalla, että hei, en minä voi tähän vaikuttaa?


    • Kuule sitten kun minua joskus tulevaisuudessa aletaan sortaa, niin mikäli tosiaan en asialle mitään voi, niin piakkoin sortamisen alkamisen jälkeen minä katoan ja samaan aikaan alkaa murha-aalto.

      • Toivon mukaan ymmärrät ennen kyseistä hetkeä, ettei tuo ole järkevä ratkaisu. Yöt.


    • Minä en aio suostua sorrettavaksi millään tavalla. Jos en voi elää täysiä laillisesti, teen sen laittomasti. Mä aion kuolla vapaana. Öitä.

    • Ensiksikin mietin, kuinka kehtasin kirjoittaa tänne tällaista eilen. Toisekseen minua kyrpii, sillä Valkyria on lomalla ja Tukijalla on sapatti.

      Perkeleen sapatti. Olen lukenut jo Markuksen ja Matteuksen evankeliumit. Aika hassua.

      http://m.youtube.com/watch?v=spTqcpUn4rA

    • Mitä pikkurunkut? :D

    • Siiliö

      En tiedä, miksen aiemmin huomannut mainita, mutta pätevin syys siihen, miksen ole kokoomuslainen lienee se, etten kuulu kokoomukseen...

      • Siet sitte vastannu mun kysymykseen -.-


      • Siiliö
        ocetherunq kirjoitti:

        Siet sitte vastannu mun kysymykseen -.-

        Ai minä vai? Enhän minä ole koskaan sanonut teille runkkaavani kotona. :DDD

        En siis kokenut kysymyksen koskevan minua.


    • //Kurpizza, kyllä, Herre tykkää puhua sinusta selkäsi takana.

      Nooh, eilen oli tylsää, mutta perjantaina puhuimmo runkkaamisesta ja IT melkein pakotti minut kertomaan sukupuoleni.

      • HeKeKee'd

        Takahuoneenko puolella jutustelitte? ;)


      • HeKeKee'd
        HeKeKee'd kirjoitti:

        Takahuoneenko puolella jutustelitte? ;)

        Vai takapuolen huoneella? Jaa...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe