Huuto.net on ehdottomasti parempi kuin Tori.fi

Vertailu

Huuto.net :
Ilmoitukset julkaistaan välittömästi
Palautepörssi
Huutopaketti
Vähemmän "nigerialaishuijarien" yhteydenottoja
Rekisteröintipakko, karsii kaikista typerimmät ulos kohtalaisen tehokkaasti
Hyvän palautepörssien ansiosta ei vaadita postiennakkoa joka johtaa liian usein lunastamattomaan lähetykseen eli turhaan vaivaan ja kuluihin

Tori :
- Ilmoitusten julkaisussa jopa useiden tuntien viive
- Ei palautepörssiä, et tiedä ilmoittajan rehellisyydestä mitään
- Ei huutopakettia tai muitakaan etuja
- Erittäin paljon "nigerialaishuijarien" yhteydenottoja
- Ei rekisteröintipakkoa, yhteydenotoissa kinutaan osamaksuja ja vaaditaan jopa tuomaan tuote satojen kilometrien päähän jne.
- Palautepörssin puuttuessa kukaan ei halua maksaa mitään eikä varsinkaan ennakkoon, postiennakko lähes aina pakollinen, jopa alle 10€ tuotteissa



Tässä muutamia pointteja.

20

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huutis1

      Huutonet
      - Ei tahdo mennä mikään kaupaksi, toriin kun laitto, niin päivässä meni.
      -Jos saa useamman tuotten kaupaksi, joutuu heti himomyyjän staukseen ja maksaan provikat systeemille

      • Vertailu

        Itsellä on taas tapauksia että Torissa on kaupattu pitkän aikaa ja sitten huuto.netissä mennyt melkein heti eli varmasti on vaihtelua. Toki huuto.netissä on laajempi tarjonta ja koska tosiaan tohditaan ostella kauempaakin niin hintakilpailu on kovempi, Torissa moni katsoo vain lähialueen ilmoitukset jotta pääsee noutamaan koska palautepörssi tosiaan puuttuu, ei tietoa rehellisyydestä.

        Provikkajuttu on kyllä ärsyttävä, mutta toisaalta useimpien ihmisten vuosittainen kauppamäärä taitaa kyllä jäädä tuon 50 alle, ellei sitten kaupata ammatikseen tai jotain pientä krääsää kokoajan jolloin nuo provikat voi toisaalta lisätä vaikka postikuluihin kun summa on kuitenkin pieni.


    • 12312312323

      Torissa on mennyt kaikki kaupaksi hyvin, ja parempi kun en lähetä postilla ja haluan maksut käteisenä, näkee ostajatkin paikan päällä että tuote on ok.

      • Vertailu

        Voihan sitä huuto.netissäkin tarjota noutoa ja saada maksun käteisellä.

        Tori.fi ei tarjoa mitään etuja verrattuna huuto.nettiin, kumpikaan Tori.fi:n puolestapuhuja (ellei sama henkilö) ei ole maininnut mitään konkreettisia etuja joita Tori.fi:ssä olisi. Se on iha kiva paikka mutta huuto.net silti paras.

        Itse en arvosta käteistä juurikaan sillä kortilla tulee makseltua kaupassa ja laskut sitten netissä.


      • 12312312323
        Vertailu kirjoitti:

        Voihan sitä huuto.netissäkin tarjota noutoa ja saada maksun käteisellä.

        Tori.fi ei tarjoa mitään etuja verrattuna huuto.nettiin, kumpikaan Tori.fi:n puolestapuhuja (ellei sama henkilö) ei ole maininnut mitään konkreettisia etuja joita Tori.fi:ssä olisi. Se on iha kiva paikka mutta huuto.net silti paras.

        Itse en arvosta käteistä juurikaan sillä kortilla tulee makseltua kaupassa ja laskut sitten netissä.

        Torissa käy selvästi enemmän ihmisiä, laitoin elien pelikonsolin myyntiin molempiin, huutonetissä 9 katsoma kertaa ja torissa 60 katsoma kertaa 2 yhteydenottoa joista toinen tulee tänään tuon ostamaan, joten tori on parempi, siellä se kauppa käy paremmin jostain syystä.


    • se siitä huutonett

      Ostin kaivinkoneen HUUTONETISTÄ ja voitin,vaan eipä löytyny konetta koskaan.Ilmoitin huutonettiin jo ennen kuin huusin ,että tämä on huijjaus yritys,mutta mitään ei tapahtunut huutonetin toimesta.

    • Don Holmi

      Tori.fissä on paljon näitä hupiostajia. Useasti tyypit ovat "sairastuneet" silloin kun pitäisi tuote noutaa. Ongelma poistuisi jos palveluun tulisi myös palautteenanto mahdollisuus (tunnistautuminen)

    • Mitä väliä?

      Mitenkähän kukaan täysipäinen voi verrata huuto.net - palvelua ja tori.fi - palvelua? Toimintaperiaatteiltaan erilaisia. Kauppa käy molemmissa ja molemmissa olen paljon tavaraa myynyt.

      Näiden vertaaminen on kuin vertaisi Prismaa ja Citymarkettia. Yleensä parempi on se, kumpi on lähempänä. Ja se kanta-asiakaskortti-vedätys ei johda tässä mihinkään. Sekin on samanlaista juupas-eipäs - tunteella vedettyä.

    • Live kirppis paras

      Molemmissa myynyt, tori siinä parempi että sieltä voi ottaa tuotteen pois myynnistä milloin haluaa. Nyt mulla huudossa osta heti -tuote myynnissä jonka suhteen tulin katumapäälle, tarvinkin sen itse. No sielläpä on ja pysyy, pakko venata viikko ja toivoa että kukaan ei sitä halua ostaa. Ketuttaa.

      Samoin huutoon laitoin viestiä asiakaspalveluun voinko poistaa tuotteen kun kukaan ei ole vielä halunnut ostaa. Eivät välitä vastata ja minähän en sinne soita 2 egee minuutti maksavaa puhelua se on selvä. Ei torikaan hyvä ole, joten jatkossa menee Pelastusarmeijalle kaikki.

      • berteeers

        Mene kohteesi sivullle sisään kirjautuneena, sen voi sieltä sulkea tai ainakin ennen pystyi, itsekkin vain toria käytän nykyään. Huuto net on paskaa ja yrittää rahastaa joka jutulla, ei saa edes kuvia laitettua.


      • Näin se on

        Jos kohteeseen ei ole tullut yhtään huutoa, voit sen sulkea halutessasi. Käy helposti.


    • ilmoitus hukassa

      Ei ole ihme, ettei huutonetissä kauppa käy, kun ei onnistu löytämään edes omaa ilmoitusta. Kai sen sitten löytäisi, jos syytäisi rahaa näkyvyydestä ja kaikesta mahdollisesta.
      En tajua, miksi omaa ilmoitusta ei löydy, vaikka etsin sitä laittamalla hakuun
      tavaran nimen (saman kuin olin pannut ilmoitukseni otsikkoon) ja vieläpä oman postinumeron. Hauilla ei löytynyt yhtään tulosta!
      Siis että oman postinumeroni alueellakaan ei ollut mitään myynnissä!
      Miten ihmeessä joku outo ihminen saattaisi huutaa tavaroitani, jos en edes itse löydä niitä palstalta? Vahingossa törmäämällä ilmoitukseen taitaa olla ainoa mahdollisuus.
      Kyllä huutonet meni ihan kiville, kun kaikki pantiin maksulliseksi.
      Toinen juttu on se, kun on oikein poliisin toimestakin varoteltu, että osta vain niiltä joilla on positiivisia arvosteluita. Miten sitten uusi aloittaja kykenee ikinä saamaan mitään kaupaksi, vaikka olisi kuinka rehellinen?

    • huuto.net on huono

      Mielestäni taas tori on ehdottomasti parempi tänäpäivänä koska siellä käy moninkertaisesti enemmän ihmisiä joka päivä. Myytävästä olen saanut paremman hinnan aina. Myös Torissa on erinomainen että voi laittaa ilmoituksen ja siihen ei voi laittaa ala-arvoisia tarjouksia häiritsemään minua tai kaupankäyntiä.

      Huuto.netissä ei ns tosi-ostajia oikeen enää ole. ns tehomyyjä , tarjoukset , muut uudistukset on pilanneet sen.

      • Rasuki

        No sä saat elää sun typerän tori.fi kanssa. Huuto.net on paljon parempi.


    • kaupanteosta

      Kesästä alkaen on kaupanteko "hiljentynyt" molemmissa, tuumin, että ovatko ihmiset nyt alkaneet säästää... tulleet varovaisiksi..

    • mariellee
    • kirppistelijä

      Torista en ostaisi mitään ellei ole lähialueelta, kun en voi antaa palautetta, sainko tavaran vai en. Ja postiennakolla tulee aika kalliiksi lähetellä pikku tavaroita. Oon selannut toria jonkin verran, mutta kynttiläkipot, joita kerään, on aina ollut pohjoissuomessa, enkä sieltä niitä viitsi hakea kun bensojen hinnalla saan monta kippoa kaupasta.
      Huutonetissä kaupat on onnistunut hyvin, kaiken oon saanu minkä oon maksanukki. Oon saanu pääsykoekirjoja myös hyvin myytyä. Monilla on tosin aika epärealistiset hinnat tuotteissaan, tulee jo kalliimmaksi postikuluineen kun hakisi kaupasta uuden. Hintavaraukset on aika tyhmiä, kun ei voi tietää, mitä myyjä haluaa tavarastaan. Parempi olisi laittaa lähtöhinta tarpeeksi korkealle. Huutonetissä voi alottaa huutamisen/valita osta heti/ tehdä hintaehdotuksen, ilman että täytyy ottaa myyjään yhteyttä. Se on plussaa! Tykkään myös hintaehdotusmahdollisuudesta.

      Molemmissa menee/ei mene kaupaksi, riippuu tuurista, mitä myy ja missä asuu. Sopii erilaisille käyttäjille(: toriin pitäisi saada se arvostelutoiminto!

    • vitun_idiootit

      Huutonetissä eniten vituttaa se jatkuva valehtelu ja myyntitavaran kunnon kaunistelu. Kaikki on aina "uudenveroista" tai vähintäänkin "hyväkuntoista", vaikka kohde olisi todellisuudessa HIRVEÄSSÄ kunnossa.

      • vitun_idiootit

        Ai niin, ja hintapyynnöt usein täysin naurettavaa tasoa mallia kirpputori. Eihän se mikään huutokauppa ole muutenkaan ollut enään aikoihin, laitetaan lähtöhinta tai hintavaraus niin naurettavalle tasolle jo valmiiksi, että ei varmasti kauppa käy.


    • Anonyymi

      Hintavarausta ei ole enää ainakaan yksityisillä myyjillä .

      On melko rohkeaa ostaa jotain suosikkitavaraa puhelita tms Tori fi koska aina voi perustaa uuden nimimerkin. Tori kelpaa prepaid jonka voi ostaa vaikka joka kuukausi uuden, hinta 4-8 e eka kuukausi, sellainen minullakin on tori myynnissä.

      huutonetissä näkee kuinka monta on myynyt ja mitä palautteita. Isommissa kaupoissa kannattaa ostaa vain pankkitunnuksilla kirjautuneita ,
      Muistakaa, ei poliisi yksittäisiä satasen ostoksia ala tutkimaan, pitää olla useita petoksia. Ja jos sitä alkaa rahojaan vaatia häneltä kun saa ilmaisen oikeudenkäynnin, voi joutua jopa maksajaksi . Ja harmia ainakin saa lähes vuodeksi.

      Minullakin oli aikoinaan lähes kymmenen tori nimimerkkiä, myin muutaman 10 eurolla, kun vanhalla myyjällä on luottamusta , mutta minä en kyllä luota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe