Marjakarhu nähty Muoniossa?

Karhu-jako?

Huhu kertoo, että aivan Muonion keskustan lähellä olisi liikkunut karhu. Pitääkö huhu paikkansa?

20

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauhun paikka

      Kauheeta!

    • suu suppuun

      kannate puhua mithään, pian on lehistö ja sinivuokot hääräilemässä, ja tulee se "perinteinen" kansav vaellus

    • MÖRKÖ!!!

      PASKA KARHUJA!!!

    • reilusti lisää

      Toivottavasti karhuja lisää Muonioon.Hienoja eläimiä.

    • Karhu-Jaska

      Moon aina pannu ne nahkurin orsille. Lihat on kyllä syöty, karhuvelli soon hyvää evästä.

      • AAPONTIELLÄKI

        Oli karhu


    • Kiikarilla ja kuvat

      Muoniosta 13 km pohjoiseen. Mikä kamala jätteen haju karhusta. Porokin turvautuu ihmiseen. Miksi karhu pihkapuusta raapii kuoret pitkälle ylös?

    • Turisti ja ko.asukas

      Ei ole nähty Ylimuoniossa Utkujärven perällä karhua. Olen niin paljon kävellyt metsässä ja varmasti ei ole täällä. Turhaan täällä hyppäätte.

      • Tietotoimisto Poro

        Mie kuulin! Moottorisahalla palottelivat karhua. Mahto se olla suuri peto. Kohta on kuulemma karhunpeijaiset ja sinne kutsutaan kaikki Muoniolaiset. Turkki myydään huutokaupalla.


    • mustikka akka ylimuo

      höpö höpö,että karhuja. on se kumma,kun marjastus aika alkaa,silloin ne karhut liikkuu, juu,mustikkaa olen ylimuonion suunnalta hakenut jo monta sankkoa,eikä nallea ole näkynyt eikä kuulunu mörinää...
      ja tulee ja syö, saa minusta hyvää paistia. minulla pysty korva matkassa, kait se
      ilmoiottaa ,mitä näkyy ja kuuluu ylimääräistä.
      ei ole karhuja, senku sanovat

    • turistikarhu

      karhu on hyvvää mut vähä on jossain tarjolla

    • Metsästäjä tutki

      Varmasti Kalliosalmessa ei ole ollut karhua, eikä kilpaile marjojen poimiessa ihmisten kanssa. Varmasti erotan, karhun, poron ja hirven.
      Ainoastaan olen nähnyt pölistäneen hirven. Eikä sitä saa metsästää.

      • Etelän noukkija

        Kajankin kylältä erkanee Nilimaan tie ja siitä hiekkaharju Utkujärven rannan suunnassa. Olin noukkimassa illalla kello 20 aikoihin marjoja hiekkaharjun suon rannassa. Olin suon reunassa lähellä Utkujärveä ennen soramonttua. Pelästyi, kun itä metsä saarekkeessa, joku ampui. Vai metsästetäänkö siellä sorsia? Vai peloteltiinko minua pois.


    • karh liian vähän

      En ole nähnyt Karhuja maantiellä,mutta poroja valtavan määrän,niitä pitäs vähentää mutta ei KARHUJA.

      • Juu on karhuja

        Mie näin tiekarhun. Viime talavella. Sen kylessä luki Destia Oy. Että mie sitä pelekäsin.


    • Alä kyttää rajastani

      Karhun metsästäjä saapunut ja on kateellinen, päivää ennen alkamista saa kaatoluvan.

    • Kaunis eläin

      Tänään 21,30 on nähty karhu. Kyseinen karhu on lähes musta. Tätä ihmettelin, että ei ollut varsin suuri. Teki ihmeen liikkeet, mutta kääntyi vastaan ja nousi. Pysähdyin, mutta potki karhu nopeasti pakoon. Seuranta ehkä enintään noin minuutin.
      Karhu nähty Muoniosta 20 kilometrin säteellä, mutta paikkaa ei kerrota.

    • Paika tuntematon

      Kaunis eläin, mutta vielä lisään. Karhun ollessa häiriöllinen. Haulikkoon saa panoksen pelottamista varten. Karhu painuu äkkiä pakoon, sille ikävän äänen seurauksena, eikä halua ko. alueelle. En ole yhtään kertaa tarvinnut, näky on tosi harvinaista. Teille kenellekään ei ole mitään vaaraa ainakaan tuosta karhusta.

    • soo vaanh

      Mie se vain tiiän ei ainaskaan tuos karhus ooh mithään pelhoo

    • Maan mittaaja

      Siepin ja Kajangin välissä erämaassa oli viime syksynä emo ja kaksi pentua, siinä pahajoen tienoilla. Nyt on näkynyt enää yksi pentu, eli onko emä ja toinen pentu ammuttu vai onko Emo ajanut ylivuotiset pennut pois kun uudet syntyvät talvella.. Pentu oli terveen näköinen, lihonutkin, joten eiköhän se talven yli pärjää. Havainto 19.9.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe