itsemurha

haluan pois

Haluaisin tehdä itsemurhan koska minulla on paniikki häiriö eikä sitä saa hoidettua. Minä en pysty mennä kouluun tai harrastaa mitään koska pelkään olla yksin. Koulussa on pakko käydä vaikka en pysty siihen! Kaikki läheiseni kärsii ja minä kärsin tästä. Heidän ei tarvitsisi kärsiä jos minua ei olisi! Mitä teen?

5

80

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mindi_amanda

      ÄLÄ TEE SITÄ!
      oikeesti! Sul on ihan varmasti täällä rakastavia ihmisia ketkä tukee sua! Sulla on ihan varmasti hankalaa mutta älä riistä iteltäs henkeä!(:

    • pls

      Oon melko varma että sun kuolemastas kärsittäis enemmän, kuvittele sun äitis itkemässä sun hautajaisissas.

    • Hei,

      Kuulostaa siltä, että hyötyisit ajatustesi ja kokemustesi jakamisesta jonkun luotettavan ihmisen kanssa. Kouluterveydenhoitaja on yksi hyvä vaihtoehto tähän. Jos kuitenkin haluat mieluummin keskustella jonkun täysin ulkopuolisen ihmisen kanssa, keskusteluapua on saatavilla myös soittamalla Valtakunnalliseen kriisipuhelimeen. Puhelut maksavat vain operaattorin veloittaman puhelumaksun. Valtakunnallisen kriisipuhelimen numero on 010 195 202. Puhelin päivystää arkisin klo 9-07, viikonloppuisin ja juhlapyhinä klo 15-07.

      Jos haluat mieluummin kertoa ajatuksistasi ja tuntemuksistasi lisää kirjoittamalla, voit ottaa meihin yhteyttä Tukinetin kautta (www.tukinet.net).

      Tukinetissä pääset keskustelemaan kahden kesken tukihenkilön kanssa. Net-Tuki Live päivystää joka arkipäivä klo 15-19. Tukinetissä on myös foorumeita, joista on mahdollista löytää vertaistukea ihmisiltä, jotka ymmärtävät tilannettasi oman kokemuksensa kautta.

      Lämpimin terveisin,
      SOS-kriisikeskus

    • samanlainen

      en kannata tekemään sitä.. olen juuri samanlainen.. minua on aina kiusattu jonka takia olen ujo. pienistä virheistäni on nostettu iso häly. pelkään yksin oloa koska tykkään olla porukassa... minäkin saan paniikki kohtauksia ja olen harkinnut itsemurhaa.. ajattelet että läheisilläsi ole murhetta jos sinua ei olisi, jos teet itsemurhan he surevat enemmän.. en voi tehdä itsemurhaa koska minulla on ihana perhe, niin kuin varmasti sinullakin.. suoraasanottuna elän vain rakkampieni tähden koska en halua heille suruaa.. yritä jaksaa niin kuin minä :) löydät vielä varmasti ilon.

    • seve

      Ei kannata ajatella liikaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe