kyselkää 18vuotiaalta jätkält

18yrsold

Niin että tylsää on.

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokujonne

      Mitä varten sä oikeen pyörit täällä Suomi24:ssä?

    • ytcnoikiybvj

      Mitä tulevaisuudenhaaveita sulla on?

    • 18yrsold2

      Saanhan mä pyörii mis mä haluun, sitä paitsi oon kipeenä et ei vaan keksiny muutakaa tekemist. tulevaisuuden haaveit olis ainaki päästä opiskelee haaveammattiani (palomies :D). Aionkin hakea vuoden päästä opiskelee sitä. ja toinen mitä mä haluun myös sit joskus on oma perhe :).

    • enkeksinimee99

      oon ollu ihastunu yli vuoden rinnakkaisluokkalaisee poikaa. Ollaa 9luokalla. Ainaku nähää välkäl tai käytäväl ni hymyillää ja jotenki siin on näkymätön vetovoima ja yhteys. Mut se poika se oo puhunu mulle.en oo uskaltanu itekkää. Sit on kaikkee tapahtunu niinku et se kävelee mua päin ja jää siihe seisoo ja kattoo taakse jos kävelee mun ohi ja tällee. Oon myös huomannu et sen kaverit kattoo mua sillee jännästi. Mitä mun pitäs tehä vai onko tää meidä "juttu" iha toivotonta:(? Meillä ei oo yhteisiä tunteja.

      • 18yrsold2

        Todennäköisesti ne vaa naureskelee sulle jos kaikki kattoo. Eli oot varmaa ruma tai lihava :D


    • 18yrsold

      Itel oli viime vuon sama juttu yhen tytön kaa. Eli ollu just tollast vilkuiluu yms :D. Noh tilanne on nyt se että koska kumpikaa menny juttelee toisilleen nii se mahdollinen ihastus on kyl hiipunu molemmil. Ja toi et sen kaverit kattoo sua jännäst voi merkkaa sitä et se jätkä on saattanu ehk puhuu niille jtn susta joko hyvää tai pahaa :D. Vaikka se tuntuuki vaikeelta nii teiän juttu ei etene, jos sinä tai se jätkä ei tee alotetta. Eli rohkeesti vaa jutteleen, et hävii siin mitää.

    • Ellabella135

      Mullaki on samantapane tilanne. Paitsi et pojan 2 parasta kaveria hymyilee mulle ystävällisesti kunne näkee et mää ja ihastus hymyilää toisillemme. En oo lihava, iha normi. Ei olla kans juteltu mut sen kaverit tönii sitä joskus ku se tyyppi kattoo muhun päin.... ? Mitäs sanot

      • 18yrsold

        No ton perusteella se on kiinnostunut susta :).


    • janinaonparas988

      Minkälaine käytös herättää naisessa huomion? Positiivisessa mielessä? Mistä haluaisit naisen sinulle juttelevan, jos nainen tekisi aloitteen? Mitä haluaisit tehdä tai olla ekoilla treffeillä? Voisitko seurustella 15 vuotiaan kanssa?

      • 18yrsold

        Vähän vaikee mut kyl semmonen itsevarmuus ja iloisuus on aina huomiota herättävää mulle. No jos joku nainen tulis juttelemaan mulle, niin ei sillä niin väliä oikeestaan olis mistä se alkais jutteleen. Olisin oikein otettu jos noin tapahtuis :). Ekoil treffeillä pitää tehdä jtn mistä molemmat pitäis eikä vaan toinen, koska tällöin molemmilla olis varmaa ihan kivaa ja olis näin helpompi tutustuu jne :). Jos toisella olis tylsää treffeil nii eihä siit mitää tulis... jaja voisin mä 15vuotiaan kans seurustella.


    • kikkelinkARVA90

      onko iso penis ? käytätkö sitä koskaan? t. I ÄM

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe