Avautumista ja avunpyyntöä

Hukanteillä maailmassa

Hei kaikki lukijat!

Olen 25 vuotias mies ja elämä on kaikinpuolin mullin mallin. Ainakin itseltä siltä tuntuu. Terveys pragaa ja raha-asiat on päin helvettiä. Oon tässä jo alkanu miettimään näitä terveyteen liittyviä asioita. Kolme ja puoli viikkoa sitten harrastin suojattua seksiä, ulkomaalaisen naisen kanssa. Sen jälkeen olen saanut erikoisia oireita. Muutama päivä takaperin oli terska helvetin kipeä ja kusella käynti teki kipeää. Sitä kesti ehkä noin kaksi-kolme päivää ja sitten kaikki oli taasen normaalisti. No samaan aikaan tuli oikean käden peukalon ulkosyrjälle neljä pientä punaista näppyä. Seuraavana päivänä ne muuttuivat vaaleiksi ja tulivat kosketusaroiksi. Iho niiden ympärillä myös punoittaa lievästi. Niitä olen nyt katsellut neljä päivää. Niskassa on outo patti, en tiedä onko jumipatti vai ihonalainen finni. Oireet vaikuttavat, että olen saanut HIV-tartunnan.

Raha-asiat on kuralla kanssa. Olen joutunut ottamaan vuosien aikana velkaa yhteensä noin 17000. Nyt maksan lyhennyksiä, jotka ei ole päätä huimaavia summia, mutta siihen kun ympätään muut menot päälle, ei jää hirveästi rahaa muuhun. Raha luo koko ajan stressiä ja huolta tulevasta. Muksu syntyy parin kuukauden kuluttua ja olen yhtenä kysymysmerkkinä, että kuinka selviän tulevasta. Rahaa ei ole, eikä kukaan sukulainen pysty lainaamaan. Mikään pankki ei anna lainaa joka olisi halvempi pitää. Kaikkein paras olisi löytää joku lottomiljonääri tai muu rikas, jolla olisi hyvä sydän ja auttamisen ilo. Näitä laupiaita samarialaisia vaan ei nykyään ole. Kaikki ajattelee vain niin paljon itseään, ettei läheiselleen voi sanoa edes päivää tai kiittää. Vielä vaikeampaa on anteeksi pyytäminen. Nyt meni vähän sivuraiteille...

Olisi kiva kuulla vinkkejä vastaavista vaivoista ja tilanteista. Ja nyt tiedoksi. En halua lukea mitään vittu oot idiootti-tyylisiä kommentteja, vaan asiallista tekstiä ja aikuismaista keskustelua. Kiitos kaikille jo etukäteen kommenteista. Ja kiitos kun jaksoit lukea ajatuksiani.

9

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käy testissä

      Jospa ottaisit itseäsi niskasta kiinni ja kävisit HIV-testissä, se ei maksa mitään ja se on ainoa tapa saada selvyys tuohon stressaavaan epäilyysi.

      • Hukanteillä maailmassa

        Sitäki vaan joudun vartoon vielä 2kk, ennen ku lääkärit saa siitä varmuutta.


    • Sait HIV:n

      Sen saa mitä tilaa.

    • vanha kurppa :)

      Tuli mieleen, ettei tuo vaiva alapäässä voisi olla kondyloomatartunta . Käy lekurissa sen vaivan kanssa,niin ainakin se asia helpottuu.

      Noista menoista ja rahasta..Tuollasta se on monenkin elämä, että on paljon menoja ja rahaa ei hirveesti jää. Kannattaa ajatella sitä, että joskus tuokin velka on maksettu. Eihän tuo kumminkaan niiin päätähuimaava summa ole, kun ajattelee että muilla on satoja tuhansia velkaa esim. talolaina. Kyllä sä selviät! Elämä kyllä kantaa, vaikka se ei aina siltä tuntuiskaan. Kuullostat fiksulta nuorelta mieheltä. Tsemppiä!

      • Hukassa maailmassa

        Ihmetyttää vaan, että olisin saanut tartunnan, koska käytin ehkäisyä. Näitä sormessa olevia näppyjä tai rakkuloita olen miettinyt, että olenkohan pistänyt käteni johonkin pensaaseen tms. tai joku hyönteinen pistänyt vähän rajummin. Olin päivää aiemmin, kun näppylät tulivat, poimimassa vadelmia metsässä.

        Kiitos tsempistä Vanha kurppa. Täytyy yrittää vaan porskuttaa etiäpäin...


    • Toisenoma

      Kyllä taisit saada syyhyn siltä pimulta..
      Kuinka sinulla on varaa tuollaiseen touhuun. ??

      Vanhan kurpan mielestä vaikutat fiksulta, minä olen naisena erimieltä asiasta . Kuinka on mahdollista olla ulkomaalaisnaisenkanssa muutama viikko sitten ja parin kk päästä syntyy muksu.
      Onko ulkolaisen naisen kantoaika vain 2kk. Silloin kaikki ok. Jos. Taas saat sen muksun jonkin muunkanssa , olet saanut mitä tilasit.

      Jos touhusi on tuollaisia en kyllä yhtään ihmettele rahahuoliasikaan.

      Ole mies ja selvitä asiasi . Tuolta ei ole muua rietä kuin ylöspäin. Alemmaksi et voi enään mennä. Jos sinulle on tulossa muksu , ilmeisesti sinulla on myös nainen ,vai mistä se tulee? Keskity omaan naiseesi tai unohda se.

      • sama kurppa. :)

        Nainen olen kyllä minäkin...En keskittynyt vastauksessani ihmisten henk. koht. elämään ,vaan niihin murheisiin. Mitäpä se mulle kuuuluu kuka kenenkin kanssa touhuilee.

        Minusta aloittaja oli siinä fiksu, että on kumminkin tajunnut tilanteensa. Niitä kun on sellaisiakin, jotka ei huomaa ja huono meno senkun jatkuu.


    • Tiedä häntä

      Olisko kuppa?

    • Voisikoolla?

      Oireet varmaan hävinneet jo, mutta jos esim. suussakin ollut rakkuloita/kipua/haavoja, voi kyseessä olla enterorokko. Siinä voi tulla rakkuloita raajoihin, ja myös sukupuolielimiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3805
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3022
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2950
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2798
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2744
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2485
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      2283
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      214
      1971
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1947
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1897
    Aihe