Onko mitään mahdollisuuksia?

Epävarma

Elikkäs ollaan molemmat saman ikäisiä, 17-vuotiaita. Tyttö on aika suosittu ja minä olen vähän siltä väliltä. Tulen toimeen ihmisten kanssa, eikä minulla ole mitään riitoja kenenkään kanssa.
Juttelemme koulussa lähes joka päivä ja tunnilla istumme välillä vierekkäin. Meillä on sama harrastus, joten sen puolesta meillä riittää keskusteltavaa, mutta muista asioista en millään keksi mitään juttuja. Meillä on toistemme puhelinnumerot , mutta ei olla juurikaan viestitelty. Silloin tällöin jotain pientä viestiä mutta ei muuta.
Olen yrittänyt olla hänelle kohtelias (avannut hänelle oven yms.).Kerran myös tarjosin myös kahvit omasta aloitteesta.
Katsekontaktia ja hymyäkin olen yrittänyt laittaa peliin. Katseen saan lähes aina takaisin ja hymykin tulee silloin tällöin.
En osaa arvottaa ulkonäköäni millään asteikolla, sillä kauneus on katsojan silmässä. Mutta olen 183cm pitkä, ja melko hoikka. Urheilullinen ja hygieeninen(käyn suihkussa 2 kertaa päivässä, pesen hampaat...). Pukeudun kuten itse haluan, eli omasta mielestäni trendikkäästi ja laitan hiukset aina ennen kouluun lähtöä.

Kiitti jo etukäteen vastauksista!

7

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosgana

      On!

    • Epävarma

      Antakaa myös hyviä vinkkejä, mikäli semmoisia löytyy!

    • Jagdpanther

      No oottelulla menetät sen jollekki toiselle, kävi itelle niin >

    • kysy suoraa häeltä kahvikuppose äärel että kiinostaisko häntä seurustelu

    • 5+18

      Jos pyysit kahville ja hän lähti, on kaikki mahdollisuudet. Pyydä uudestaan ja juttele kysymällä asioista jotka häntä kiinnostavat (saadaksesi selville mitä ne ovat, kysy). Vie pari kertaa kahville ennenkuin esität seurustelua; voi olla että hänen kiinnostuksenkohteensa kyllästyttävät sinut kuoliaaksi -tyttö loukkaantuu jos ensin haluat seurustella ja sitten pyörrät puheesi =). Flirttaa kuitenkin -hymyile paljon, kosketa tyttöä käsivarresta tai olkapäästä, pidä vaikka kädestä jos sattuu tilaisuus, jotta hän voi olla varma että olet kiinnostunut.
      Jos hän on antanut numeronsa, istuu kanssasi, lähtee kahville etc, niin hän on valmis ainakin harkitsemaan asiaa. Parhaan vaikutuksen keskustelussa tekee kun tosiaan kysyy paljon eikä esitä yksinpuhelua (kerro omista kiinnostuksenkohteista mutta älä leveile ie "soitan kitaraa" hyvä, "olen koulun paras kitaristi" huono. Jos olet niin soita, jotta tyttö saa itse tulla siihen tulokseen). Ja -jotenkin tämä on pojille mahdotonta käsittää -älä ole inhottava. Olin pikkuveljelleni ja hänen kavereilleen joskus neuvontapalvelu, ja he eivät voineet käsittää että jos tyttö vaikka pitää hevosista, niin hevosenlihalasagnesta vitsailu ei ole hyvä idea. Monet täysikasvuiset naiset pitävät hurtistakin huumorista ja kiusoittelusta, hyvin harvat tytöt.
      Onnea vain hankkeelle =)

    • Epävarma

      "Jos hän on antanut numeronsa, istuu kanssasi, lähtee kahville etc,"
      Tämä tilanne täyttää kaikki nuo kohdat, eli mulla taitaa olla ihan hyvät mahdollisudet ;)

    • Epävarma

      Näyttää vähän siltä, että se tyttö on kiinnostunut jostain toisesta pojasta. Noh, eikai se auta jäädä murehtimaan ,vaan uutta matoa koukkuun :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      2231
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      210
      1923
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe