Öljyn lisäys

g90

Kehtaatteko lisätä öljyä audeihinne kotipihassa,parkkipaikoilla vai ajatteko johonkin metsätielle purnukoiden kanssa?

15

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapuri ei saa nähdä

      Autokatoksessa keskellä yötä pienen taskulampun kanssa. On se tietysti vähän hankalaa, mutta ei päivälläkään kehtaa........

    • mascke

      Siis mulla on menny häpeä sille asteelle, etten kehtaa esim. pissapoikaa täyttää omalla pihalla, kun pitäis konepelti avata. Luulevat vielä, että öljykannun kanssa siellä pelleilen. Prkl, kun tulikin omaa rahaa audiin laitettua...vauhtipyöräkin pitäis laittaa kuntoon.

      • A7 '

        On tota rahaa niin paljon, että ihan liikkeessä raaskin käyttää pari krt vuodessa.


      • Rrfc
        A7 ' kirjoitti:

        On tota rahaa niin paljon, että ihan liikkeessä raaskin käyttää pari krt vuodessa.

        Etkä kyllä itse osaisikaan!


      • A7 '
        Rrfc kirjoitti:

        Etkä kyllä itse osaisikaan!

        En oo likainen korjaamo Pena, oon siisti bisnesmies, joten en laittais vaikka osaisin.


      • Ffkf
        A7 ' kirjoitti:

        En oo likainen korjaamo Pena, oon siisti bisnesmies, joten en laittais vaikka osaisin.

        Siis "tosimies," jolla ei taidot riitä ja ego ei kestä. Varmaan käyt renkaanvaihdon jälkeen myös jälkikiristyksenkin tekemässä rengasliikkeessä ja huollossa pissapojannesteet. Automaailman uusavuton.


      • A7 '
        Ffkf kirjoitti:

        Siis "tosimies," jolla ei taidot riitä ja ego ei kestä. Varmaan käyt renkaanvaihdon jälkeen myös jälkikiristyksenkin tekemässä rengasliikkeessä ja huollossa pissapojannesteet. Automaailman uusavuton.

        Sovitaan vaikka niin, saat hyvän mielen.


    • 2.0 TFSI

      Hauska aloitus :)

      Olisikohan näin, että jonkin firman johtoportaan ihmiset lähtevät kesken työpäivän väittelemään tällaiseen öljykeskusteluun. Epäilen. Olisiko vaan välitunnilla ollut tylsää...

      Mutta osallistuakseni keskusteluun ihan omasta kokemuksesta... onhan se vähän noloa kaataa lisää öljyä uuteen autoon huoltoaseman pihassa!

    • Rrrrr

      Itse olen ihmetellyt sitä, että miksi toisissa öljyä kuluu litra kaupalla ja toisiin ei tarvii lisätä vaikka siis sama kone ja muutenkin saman merkkinen auto jne.

      • Työnlaatu huono

        Öljyn kulutus on yleistä Audeissa, ja WW koska moottorit valmistetaan kehitysmaissa työvoima kustannusten vuoksi. Saksassa ei näitä koneita valmisteta. Aikoinaan autonvalmistajat suosittelivat moottoreille niinsanottua sisäänajoa, jonka tarkoituksena oli saada moottorin osat hioutumaan keskenään sopiviksi. Koneet söivät aluksi öljyä kuitenkin kun ost sopeutui toisiinsa loppui oljynkin syönti.

        Olisiko Audikin ensin sisäänajettava hiovilla öljyillä voisi tulla kelvollinenkin auto.
        Muuten tuli mieleen. Japanilaisissa näitä ongelmia ei ole.


    • öljypolttimoita vain

      Vaikka noita bratwurst moottoreita hioisi kuinka kauan, ei niistä öljytiiviitä saa niin kauan, kuin maapallo pyörii...........

    • onhan se

      Pieni mutta kiusallinen vaiva. Kyllä avaruusaikana pitäisi pystyvä rakentamaan moottori jossa öljyt pysyy.

    • outoja puheita

      Mulla ei ole ollut koskaan öljysyöppöä VW:tä, vaikka niitä on ollut 7 eri autoa. On ollut dieseliä ja bensaa, ehkä ne ensimmäiset kilometrit kannattaa ajaa itse ja rauhallisesti. Onkohan nuo syöpöt olleet esittelyautoja ja niillähän poljetaan surutta.

    • jaska341

      On ne audit niin uskomattoman hyviä ja hienoja autoja. Uudessa Tuulilasissa kestotestissä Audi A3 Sportback "ykkös- ja peruutusvaihteiden kytkeytyminen ei ole sulavaa" , "jouduimme lisäämään koneeseen puoli litraa moottoriöljyä VW- konsernin yleiseen tapaan." Autolla ajettu vajaa 14 000 km, ja öljyä vie jo tuon verran. Mikähän mahtaa olla öljynkulutus jos mittarissa on 140.000 km, ehkä en edes halua tietää.....Kuinka se on mahdollista että yli 30000e maksaviin autoihin pitää uudesta lähtien lisätä öljyä koneeseen. Aika laatupelejä näyttäisivät olevan ja kun aikaisemmissa kestotesteissä ollut myös öljyn kulutusta audeissa

    • ewing oil

      Jospa se piiiiiiiiiiiitkä öljynvaihto väli perustuukin juuri tuohon ominaisuuteen. Lisätään säännöllisesti uutta öljyä moottoriin, niin öljy pysyy pitempään "tuoreena", ja näin ollen voidaan ajaa se 30 000tkm "samoilla" öljyillä. Nerokasta, jota vain VAG konsernin tuotteet voivat tarjota.........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe