putinin juustot

oltermanni

missä ne putinin juustot viipyy tornion kaupoista?

46

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late Lapista.

      City Marketissa niitä ainakin oli tänäpäivänä! Lidlistä saa parempaa juustoa suunnilleen samaan hintaan, kuin kartellikaupasta putiinin juustoa !

      Late Lapista.

    • kulleverkko hep

      kohta saahaan halpaa puuttinin kassilohta

    • ½ mustilainen

      Oli ja meni jo ...

    • resnewi

      Putinilta saatta löytyä vielä sissijuustoa Lidlin hyllyyn myytäväksi

    • Oltermannitonttu

      Ihme, että etelässä sitä riittää venäläisilleki? Miten nämä ketjut ajattelee ... eriarvoista suomalaisille!

      • Etelän hetelmä

        Mitäs asutte siellä syrjäseudulla. Täällä etelässä Puton-tuotteita kyllä riittää!


    • buhahaaaaa

      Kyllä halvan juuston takia kannattaa heldsinkiin muuttaa kontulaan 10 kerroksiseen sofhoosiin asumaan.

    • Late Lapista.

      Ei kannata juuston takia kusiaispesään muuttaa! Puttiinin juusto maksoi Citymarketiss 1,19€ 250 grammaa, se tekee 4,80€ kilo, Lidlistä saa aitoa kermajuustoa 5,35€ kilo ja on takuulla parempaa kuin nuo puttiinin juustot!


      Late Lapista.

      • perus tallaaja

        taas sie vaan moitit meitä jotka ei oo rikkaita, olemme näemmä eri ihmisiä. ihan turhaa pröystäilyä, "mullapa on rahaa millä ostaa teilläpä ei häh häh hää!"

        oltermannille ihan sama olit putinin juustoa tai ei mut oltermannia en syö muutenkaan


      • Late Lapista.
        perus tallaaja kirjoitti:

        taas sie vaan moitit meitä jotka ei oo rikkaita, olemme näemmä eri ihmisiä. ihan turhaa pröystäilyä, "mullapa on rahaa millä ostaa teilläpä ei häh häh hää!"

        oltermannille ihan sama olit putinin juustoa tai ei mut oltermannia en syö muutenkaan

        Jos minua tarkoitat? niin ihan perustallaajia olen minäkin !


    • perus tallaaja

      perustallaajalla tarkoitan jonka lompakko on koita täynnä toisin ku sulla kommentistasi päätellen lompakon sijaan pittää jo oikein salkkua pitää mukana

      • perus tallaaja

        ja niinku tuo ruotsin kruunuistaki juttu, niin sielläki "kehut" et hullu se on joka maksaa tasa-rahalla, mut aattelepa jos ei löydy "rikottavaa" seteliä/kolikko

        esim nyt toi juustosi maksat ton 5,35e niin ajattelet vaikka näin "annanpa tuon 5e ja ..... jaa eikös mulla ollutkaan 1e,2e,0,5e, mut kappas mulla onki täällä 35centtiä jäljellä" päätäks muka sen jälkeen "enpä ostakkaan ku ei ole millä särkeä"


      • Late Lapista.
        perus tallaaja kirjoitti:

        ja niinku tuo ruotsin kruunuistaki juttu, niin sielläki "kehut" et hullu se on joka maksaa tasa-rahalla, mut aattelepa jos ei löydy "rikottavaa" seteliä/kolikko

        esim nyt toi juustosi maksat ton 5,35e niin ajattelet vaikka näin "annanpa tuon 5e ja ..... jaa eikös mulla ollutkaan 1e,2e,0,5e, mut kappas mulla onki täällä 35centtiä jäljellä" päätäks muka sen jälkeen "enpä ostakkaan ku ei ole millä särkeä"

        Mitähän sinä yrität selittää ???


        Late Lapista.


      • perus tallaaja
        Late Lapista. kirjoitti:

        Mitähän sinä yrität selittää ???


        Late Lapista.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12397943

        "tasarahalla maksaminen on pärsaukisten hommaa" 11.8.2014

        että tuolla kommentilla köyhätki pitäs ostaa jotaki huippukallista juustoa

        että äläpä teeskentele ettet muka tiä mitä höpötän


      • perus tallaaja
        perus tallaaja kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12397943

        "tasarahalla maksaminen on pärsaukisten hommaa" 11.8.2014

        että tuolla kommentilla köyhätki pitäs ostaa jotaki huippukallista juustoa

        että äläpä teeskentele ettet muka tiä mitä höpötän

        eli yritän selittää että et osta mitään 5.35e juustoa jos et löyä lompakosta vaikka kymppiä vaan löäyt vahingossa tasarahan mutta etpä voi maksaa ku se on köyhien hommaa maksaa tasarahalla


      • Late Lapista.
        perus tallaaja kirjoitti:

        eli yritän selittää että et osta mitään 5.35e juustoa jos et löyä lompakosta vaikka kymppiä vaan löäyt vahingossa tasarahan mutta etpä voi maksaa ku se on köyhien hommaa maksaa tasarahalla

        Minä en ole tasa rahasta puhunut mitään, olenpahan vain sanonut jotta Haaparannassa ei kannata kauppoihin maksaa euroilla, koska edullisempaa on maksaa vaikkapa Visakortilla, saa oikean kurssin rahoilleen!
        Itse maksan rahalla, tasarahallakin, Suomessa euroilla, mutta Ruotsissa kruunuilla ! Meillä paluumuuttajilla kun on tuloja molemmista maista !

        Late Lapista.


    • pppppppppppppppppp

      Isänmaan ystävä ei osta ruotsista tai Lidlistä. Eikä myöskään veronmaksajien kuppaajan Valion tuotteita oli kuin halpaa hyvänsä.

      • Late Lapista.

        Jos et juo Valion maitoa, niin juotko Ingmannin maitoa joka tulee osaksi Ruotsista !


        Late Lapista.


      • pppppppppppppppppp
        Late Lapista. kirjoitti:

        Jos et juo Valion maitoa, niin juotko Ingmannin maitoa joka tulee osaksi Ruotsista !


        Late Lapista.

        Laitan kahviin Pirkka luomumaitoa, muuten en maitoa juurikaan käytä. Kaikki maitotuotteet aina muuta kuin kuppaajafirma Valion tuotteita.


      • perus tallaaja

      • perus tallaaja

      • Late Lapista.

      • perus tallaaja
        Late Lapista. kirjoitti:

        Arla/Ingman! Menepäs tulliin seuraamaan, maitorekkoja menee molempiin suuntiin! Enkä oikein usko jotta ne pillurallia ajelevat!

        Muuten nyt on Citymarketissa Putiinin kermajuustoa myytävänä alle 5€ kilo. särjettäkää rahaa ja käykää ostamassa!

        Late Lapista.

        käypä kuule läpi ruottin hyllyt, löyät kuule kummasti suomalaisia tuotteita. Ja mikä sen kieltää et kulkevat rajan yli? ei mikään !
        enkä mie ole väittänyt et se on kokonaan suomesta, taliaivo !


      • perus tallaaja
        perus tallaaja kirjoitti:

        käypä kuule läpi ruottin hyllyt, löyät kuule kummasti suomalaisia tuotteita. Ja mikä sen kieltää et kulkevat rajan yli? ei mikään !
        enkä mie ole väittänyt et se on kokonaan suomesta, taliaivo !

        http://www.arla.fi/yhteystiedot/toimipisteemme-suomessa/

        ja selitäpä late sit, et mitä v.ttua nuo tekee suomessa jos sinun mukaa kaikki tehään ruottis


      • Late Lapista.
        perus tallaaja kirjoitti:

        http://www.arla.fi/yhteystiedot/toimipisteemme-suomessa/

        ja selitäpä late sit, et mitä v.ttua nuo tekee suomessa jos sinun mukaa kaikki tehään ruottis

        Missä ja milloin minä olen väittänyt jotta kaikki tehdään Ruotsissa????????????????????????????
        Kerropas sinä se!

        Late Lapista.


      • perus tallajaa
        Late Lapista. kirjoitti:

        Missä ja milloin minä olen väittänyt jotta kaikki tehdään Ruotsissa????????????????????????????
        Kerropas sinä se!

        Late Lapista.

        kyllä noista sinun viesteistä voi päätellä jo vaikka ja mitä

        "juotko Ingmannin maitoa joka tulee osaksi Ruotsista"

        "Menepäs tulliin seuraamaan, maitorekkoja menee molempiin suuntiin! Enkä oikein usko jotta ne pillurallia ajelevat!"

        ja tuostaki voi jo sanoa et arlan autot vaan käväsee suomes ja menevät takas ruottiin, sulle ku ei näemmä kelpaa et edes ne mitättömät sivutuotteetki tehään suomessa. ja mitä sie mulle urputat jotaki v.tun putinin juustoa


        JA otapa nyt tostaki http://fi.wikipedia.org/wiki/Arla_(Suomi) selvää kenen maan firma se ny on. nykyyään kohta mittään suomalaista ei tehä suomes kaikki suomalainen jostaki vähintään euroopasta tai made in china

        ja sit milbona kuulema saa valiolta maidon (en oo varma), mut sit "harhaan johtava" pirkka-maito sit valmistetaan vähä vaik missä, vähä väliä eri firma pakkauksen kyljes

        JA eipä ole kuule minun vika et ingman oli alunperin suomalainen ja myöhemmin ruottalainen osti sen !


      • Late Lapista.
        perus tallajaa kirjoitti:

        kyllä noista sinun viesteistä voi päätellä jo vaikka ja mitä

        "juotko Ingmannin maitoa joka tulee osaksi Ruotsista"

        "Menepäs tulliin seuraamaan, maitorekkoja menee molempiin suuntiin! Enkä oikein usko jotta ne pillurallia ajelevat!"

        ja tuostaki voi jo sanoa et arlan autot vaan käväsee suomes ja menevät takas ruottiin, sulle ku ei näemmä kelpaa et edes ne mitättömät sivutuotteetki tehään suomessa. ja mitä sie mulle urputat jotaki v.tun putinin juustoa


        JA otapa nyt tostaki http://fi.wikipedia.org/wiki/Arla_(Suomi) selvää kenen maan firma se ny on. nykyyään kohta mittään suomalaista ei tehä suomes kaikki suomalainen jostaki vähintään euroopasta tai made in china

        ja sit milbona kuulema saa valiolta maidon (en oo varma), mut sit "harhaan johtava" pirkka-maito sit valmistetaan vähä vaik missä, vähä väliä eri firma pakkauksen kyljes

        JA eipä ole kuule minun vika et ingman oli alunperin suomalainen ja myöhemmin ruottalainen osti sen !

        Justiinsa luulotautiset selvänäkijät PÄÄTTELEVÄT mitä päähän pälkähtää, ja sinnehän pälkähtää!
        Minkä värinen folio hattu sinulla on ?

        Late Lapista.


      • perus tallaaja
        Late Lapista. kirjoitti:

        Justiinsa luulotautiset selvänäkijät PÄÄTTELEVÄT mitä päähän pälkähtää, ja sinnehän pälkähtää!
        Minkä värinen folio hattu sinulla on ?

        Late Lapista.

        mitä v.ttua sie höpötät, ei nuo arlan ja wikipedian ja muiden firmojen tekstit ole minun keksimiä


      • perus tallaaja
        perus tallaaja kirjoitti:

        mitä v.ttua sie höpötät, ei nuo arlan ja wikipedian ja muiden firmojen tekstit ole minun keksimiä

        Ja sit väität et ne tulee ruottista ja sit yhtäkkiä vain osa tulee ruottista. niin paukapää en ole et luulisin kaiken olevan ruottalaista vaik ne kuinka ajelee rajan yli molempiin suuntiin. Saa nuo suomen autot käyä vaikka malmöstä asti hakemassa vauhtia ja tuottin autot ihan Helsinkiä myöten


      • perus tallaaja
        perus tallaaja kirjoitti:

        Ja sit väität et ne tulee ruottista ja sit yhtäkkiä vain osa tulee ruottista. niin paukapää en ole et luulisin kaiken olevan ruottalaista vaik ne kuinka ajelee rajan yli molempiin suuntiin. Saa nuo suomen autot käyä vaikka malmöstä asti hakemassa vauhtia ja tuottin autot ihan Helsinkiä myöten

        Korjaan "kaiken suomalaista" "ruottin"


    • Mmm... kaalia...

      Miehitystä vaille halpaa. Kohta saa kuponkia vastaan Baikalin särkeä ja Siperian luomu kaalia.

    • Juustoavaan

      Kemin ja Tornion Citymarketeissa kyseistä juustoa myydään tuolla 1,19 hinnalla, mutta Keminmaan Citymarketissa hinta kalliimpi??????

    • Oltermannitonttu

      Joo, joo, mutta miksi sitä ei ole koskaan kaupassa, kun käyn!?! Liian pienet erät Lapissa myyntiin!!! MIksi?

    • ei enää CM:ään

      citymarketin tyypillinen temppu on mainostaa jotain tarjoustuotetta ja sitä ei VARMASTI ole siellä kun menet katsomaan.
      Kieroilevat jollain muutaman kpl:n erällä, jotta saisivat porukkaa ostamaan muuta.
      Varsin "selkärankaista" väkeä citymarketin johdossa.

    • kunhan mietin

      eikös tolla kpl määräl pyritä rajoittaa et yks asiakas ei osta koko hyllyä tyhjäks

    • Oltermannitonttu

      Nykyisen cm-kauppiaan aikana ei kyllä ole monia muitakaan tuotteita mitä esim. CM:n omilla nettisivuilla ruokatarjouksissa mainostetaan. Usein hakenut esim. broilerituotteita tai juurikin olttermannia. Vaan eipä ole kuin tyhjää hyllyssä.

    • juustojuuso

      Ostin sata juustoa ja pistin pakkaseen. Noilla pärjääkin pari vuotta... hehee

    • Late Lapista.

      Mitä te narisette? eilenkin 26/8 oli Tornion Citymarketissa putiinin kermajuustoa useammassa kylmäaltaassa, eikä mitään ostorajoituksia, en silti ahnehtinut sitä kuin muutaman kilon, jotta jäisi ihmejuustoa toisillekin Torniolaisille !


      Late Lapista.

      • perus tallaaja

        "Ei kannata juuston takia kusiaispesään muuttaa! Puttiinin juusto maksoi Citymarketiss 1,19€ 250 grammaa, se tekee 4,80€ kilo, Lidlistä saa aitoa kermajuustoa 5,35€ kilo ja on takuulla parempaa kuin nuo puttiinin juustot!"

        tiäks kohta itekään mitä höpiset. vai meneekö tämä "pitää se muitaki kauppoja väliin sponssoroida" jos näin niin sit perun sanani. ja ku mie en saa olla valmistaja tinkaamisesta erimieltä niin ei väkisten ! valmistaja tinkaaminen loppu tähän, tulkoon maiot mistä lienee !


      • Late Lapista.
        perus tallaaja kirjoitti:

        "Ei kannata juuston takia kusiaispesään muuttaa! Puttiinin juusto maksoi Citymarketiss 1,19€ 250 grammaa, se tekee 4,80€ kilo, Lidlistä saa aitoa kermajuustoa 5,35€ kilo ja on takuulla parempaa kuin nuo puttiinin juustot!"

        tiäks kohta itekään mitä höpiset. vai meneekö tämä "pitää se muitaki kauppoja väliin sponssoroida" jos näin niin sit perun sanani. ja ku mie en saa olla valmistaja tinkaamisesta erimieltä niin ei väkisten ! valmistaja tinkaaminen loppu tähän, tulkoon maiot mistä lienee !

        Oikea maito kylläkin tulee yleensä lehmien utareista!
        Ja yleensä ostankin sapuskani Lidlistä, ja jos sieltä en jotakin löydä kipaisen kadun toiselle puolen K-ykköseen!
        Tuo kiinanmuurin kartelloitunut City marketti on turhan kallis kauppa, eikä siellä pelaa nuo takuuhommatkaan niin kuin pitäisi!
        Tuota puttiinin juustoa kävin hakemassa kun kaveritkin haki!


        Late Lapista.


      • perus tallaaja
        Late Lapista. kirjoitti:

        Oikea maito kylläkin tulee yleensä lehmien utareista!
        Ja yleensä ostankin sapuskani Lidlistä, ja jos sieltä en jotakin löydä kipaisen kadun toiselle puolen K-ykköseen!
        Tuo kiinanmuurin kartelloitunut City marketti on turhan kallis kauppa, eikä siellä pelaa nuo takuuhommatkaan niin kuin pitäisi!
        Tuota puttiinin juustoa kävin hakemassa kun kaveritkin haki!


        Late Lapista.

        ihan samaa mieltä lidl:n suhteen mut on mennyt nuo k-kauppojen hinnat pilviin (joidenki mielestä omistajan vaihto vaikuttanut).
        eipä enään kovin joka paikas myyä oikiata maitoa, olen juonnutki vaik en mikään "entis ajan" ihminen ookkaa, maitoa se seki on. Mulle nuo k-kaupat on "hätä-vara" kauppoja ja ees tamppikseen en koske varpaallanikaan ainoastaan. nykyään joko prisma, lidl ja joskus ica.

        en tiä mikä vika joidenki mielestä lidl:s on, alkuperämaa nimeä pahenna vaik n. puolet on ihan suomalaista. olihan tuo spar joskus ku oli, niin ihan muutako suomesta, mutta silti myi suomalaista


    • jobbari

      Mikäpä se on toimettoman päivät päivystää kaupalla juustoja

      • Late Lapista.

        Noita 1/2 kilon putiinin kermajuusto paketteja on siellä ollut useampana päivänä, kyllä niitä ovat saaneet ostaa muutkin kuin "päivystävät" eläkeläiset ja työttömät!
        Mutta jos ei ole naukumisen aihetta, se tehdään vaikkapa tyhjästä!


        Late Lapista.


    • Late Lapista.
    • -RoadRunner-

      Onko tosi, että Citymarket myy noita Putinin juustoja ym. venäjän tuotteita kalliimmalla, kuin Prisma eli vetää välistä tässäkin?
      K-bisnestä

    • nakertajahiiri

      Näytti olevan hinta 2,29 e/500 gr.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      80
      4315
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3204
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3122
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2947
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2895
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2656
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2613
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      234
      2317
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2156
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2087
    Aihe