Kuvatomat miesprofiilit

hyvanainen.

Ovatko kaikki panomiehet ?

8

290

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymisti vain

      Monella kunnon miehellä on kuvaton profiili, koska ymmärtävät pitää yksityisasiat kuten kumppanin etsinnän yksityisenä.

    • Luuranko kaapissa?

      Kuva tulee lähettää pyydettäessä mikäli ilmoituksessa ole. Muutoin huijari tai huonon itsetunnon omaava.

      Suurin osa ihmisistä lähestyy toista olemuksen ja ulkonäön perusteella, joten on hivenen outoa mikäli näin oleellista infoa ei saa.

      • dpnfah

        Miten niin suurin osa ihmisistä lähestyy olemuksen ja ulkonäön perusteella? Koska naiset on ketään lähestyny, livenä tai edes nettideiteissä?


      • 4w5211thh
        dpnfah kirjoitti:

        Miten niin suurin osa ihmisistä lähestyy olemuksen ja ulkonäön perusteella? Koska naiset on ketään lähestyny, livenä tai edes nettideiteissä?

        No minkä muun perusteella sitä pitäisi lähestyä?
        Et tunne henkilöä mutta lähestyt sisäisen kauneuden perusteella?

        Naiset lähestyy kyllä mutta harvemmin.

        Tää on jännä juttu että ulkonäön perusteella ei saisi tehdä eikä sanoa yhtään mitään vaikka aisteillahan me ihmiset tässä maailmassa pelataan.


      • fiksu mies
        4w5211thh kirjoitti:

        No minkä muun perusteella sitä pitäisi lähestyä?
        Et tunne henkilöä mutta lähestyt sisäisen kauneuden perusteella?

        Naiset lähestyy kyllä mutta harvemmin.

        Tää on jännä juttu että ulkonäön perusteella ei saisi tehdä eikä sanoa yhtään mitään vaikka aisteillahan me ihmiset tässä maailmassa pelataan.

        Nettideitissä on profiilissa tekstiä ja monivalintavastauksia. Niistä saa tietoa, ketä kannattaa lähestyä. Silloin ulkonäöllä ei ole niin väliä.


      • 10+18

        Siinä onkin iso ero, laittaako kuvan profiiliin (ei yksityisyyttä, kuka tahansa näkee eikä itse edes tiedä kuka on katsonut) vai lähettääkö pyydettäessä (voi itse päättää kenelle lähettää).


      • fiksu mies kirjoitti:

        Nettideitissä on profiilissa tekstiä ja monivalintavastauksia. Niistä saa tietoa, ketä kannattaa lähestyä. Silloin ulkonäöllä ei ole niin väliä.

        Ulkonäöllä on aina väliä. Jos toista ei koe puoleensavetäväksi, niin hänestä voi tulla korkeintaan ystävä, ei rakastettu ja haluttu seksi- ja elämänkumppani. En usko hetkeäkään, että sinullekaan kelpaisi kuka tahansa, vaikka ruksit olisivat oikeissa ruuduissa.


    • Sinkkumies.

      Jos on kuva ei saa vastauksia jos on ruma. Jos kuvattomaan nainen vastaa niin vaatii kuvan ja sitten ei enää vastaa jos on ruma. Minulla on kuva ja en saa vastauksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe