Jankutusta

Sollari

Miten pitkään tuo Jokisen harrastama p@skan jankuttaminen oikein jatkuu? Eikö se koskaan ymmärrä lopettaa.
.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joksu fani

      Juu Palstavahti Joksu vetää yötä päivää täällä rumatikistä juttua.

      • Reinon aloitukset

        Jokisen Reinolla on tällä karavaanarit palstalla varmaankin useita satoja keskustelun avauksia, joihin muut kuin Reino itse ei ole kommentoineet mitään. Siitäkös Reino on pahoittanut pienen mielensä, vaan Reinohan ei lannistu, Reino jatkaa spämmäystään vaikka maailman tappiin!


      • se on reino on se
        Reinon aloitukset kirjoitti:

        Jokisen Reinolla on tällä karavaanarit palstalla varmaankin useita satoja keskustelun avauksia, joihin muut kuin Reino itse ei ole kommentoineet mitään. Siitäkös Reino on pahoittanut pienen mielensä, vaan Reinohan ei lannistu, Reino jatkaa spämmäystään vaikka maailman tappiin!

        On se Reino se on Reino on on,mutta mitenkäs Joksu puhallellaanko vielä Rumatikillä?


      • Palstavahti Joksu

    • Pöhlökustaa Joksu

      Nyt on vaippa vaihdettu , velli syöty , ja viinakaupassa käyty , niin on hyvä alkaa taas kirjoitelemaan monipuolisia juttuja Reinostani ja rumatikistä.

      Run,kattu on koko yö , on raukea olokin

      • Halvemmalla?

        Vieläkö Lokakuussa sillä halvemmalla lämmittimellä reissuun?


      • Joksu vastaa
        Halvemmalla? kirjoitti:

        Vieläkö Lokakuussa sillä halvemmalla lämmittimellä reissuun?

        Onko rumatikki lämmitin ?? Olen aina luullut , että on tuuletin. Tosin hyvä värkki onkin tuuletukseen kolmosella !!


    • mitähän lienee

      tämä vaippapaviaani lauma tänne kylmään pohjolaan kotiutunu?

      • Lyhyesti

        Työelämästä poispantuja, joilla ei ole muuta kuin ( turhaa ) aikaa rajattomasti. Keski-Suomesta.


      • "poispantuja"
        Lyhyesti kirjoitti:

        Työelämästä poispantuja, joilla ei ole muuta kuin ( turhaa ) aikaa rajattomasti. Keski-Suomesta.

        On ihmisiä paljon pöpilässäkin vuosia.esim. Kuopiossa


      • Pöhlökustaa Kuopiost
        "poispantuja" kirjoitti:

        On ihmisiä paljon pöpilässäkin vuosia.esim. Kuopiossa

        Minä olen sairaselkkeellä täällä Kuopiossa


      • Joksu fani

        Joksu, vetikin pitkän jutun itsepuolustukseensa . Joksu Kuopiosta kun yötä päivää täällä sekoilee kännipäissään.

        Koskaan ei osaa ottaa kantaa edes rumatikkiin, kuinka hyvä peli se onkaan suvella. Vaan mollaa rakkaintaan Reinoa joka mutkassa.

        Joksu, se vaan räppää Fiatin vikalistaansa murheeseensa


      • Joksu fani

        Kyllä Pöhlökustaa Joksua Kuopiosta nyt sattuu. Alkoi kova puolustus.
        Se känni on useamman päivän ryyppäämisen jälkeen alkaa ottamaan hermoon.

        On paljon ihmisiä , jotka ovat vetäneet itsensä kiikkuun.

        Älä vaan Joksu, sinä sitä ole tekemässä, vaikket edes yöllä saa nukutuksi.

        Ota jotain rauhoittavaa ,tai tiukkaa viinaa lisää, niin kyllä uni tulee , vaikkei rumatikki lämmitä näin suvella.

        Vai onko sinulla vielä keikka Puijonsarvessa tänään.


      • Ohi menee
        Joksu fani kirjoitti:

        Kyllä Pöhlökustaa Joksua Kuopiosta nyt sattuu. Alkoi kova puolustus.
        Se känni on useamman päivän ryyppäämisen jälkeen alkaa ottamaan hermoon.

        On paljon ihmisiä , jotka ovat vetäneet itsensä kiikkuun.

        Älä vaan Joksu, sinä sitä ole tekemässä, vaikket edes yöllä saa nukutuksi.

        Ota jotain rauhoittavaa ,tai tiukkaa viinaa lisää, niin kyllä uni tulee , vaikkei rumatikki lämmitä näin suvella.

        Vai onko sinulla vielä keikka Puijonsarvessa tänään.

        Mitä ideaa on väittää jotakuta kuopiolaiseksi, jos tämä on sanotaan...vaikkapa jyväskyläläinen?
        Kerroppa se meille, Reino Aivovaurio Jokinen.


      • Joksu fani
        Ohi menee kirjoitti:

        Mitä ideaa on väittää jotakuta kuopiolaiseksi, jos tämä on sanotaan...vaikkapa jyväskyläläinen?
        Kerroppa se meille, Reino Aivovaurio Jokinen.

        Kyllä Joksua Kuopiosta nyt juhmoo !! Ei muualla ole noin pöhlöä kuin sinä Kuopiosta,


      • Joksu Kuopiosta

        No nyt Joksu onkin sekaisin. Eikö Niuvassa ole enää sinun kanssasi leikkikaveria hiekkalaatikolla.


        Ota rumatikki laatikolle, niin kyllä on kavereita ympärillasi


    • Joksu huomasi

      3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä

      • Joksu ihmeissään

        Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
        Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet


    • Isoisä

      Jokisen Reinon p@skan jauhanta jatkuu niin kauan kunnes joku käy sitä vähäsen kurmuuttamassa. Siihen se loppuu!

      • isoisä

        Joksu , se on miesten töitä.. Ei puppelipoikien


    • Joksu Kuopiosta

      Se on Reino, on se Reino , Reino se on.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1038
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      696
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe