KESKUSTELLAANKO?

KaidePuu

Katselin jälleen "historian havinaa" ja tietysti sieltä löytyy paljon mielenkiintoista luettavaa. Olin itsekin tällä 80 palstalla pari viikkoa aktiivisti mukana eräitten hyvien keskustelijain kanssa.
Ajolähtöhän siitä tuli kuten
ajomies kertoo liitteessä v. 2005.
- - - -
Kirjoittanut: Ajomies / 17.9.05 / klo 21:31
Vasta viime vuonna tapahtui ensi kerran etteivät kuukauden keskustelunavaukset sopineet samalle sivulle. V.2002 ja -03 ei sellaista ihmettä todellakaan tapahtunut.

Aika näyttää kultaavan muistosi.
Kävin joskus 40 palstalla virailemassa tuolloin ja siellä oli todellista säpinää.
Tutki ja vertaa, käy vilkaisemassa "vanhusten" palstaa 80 toukokuu 2004 ja lue hiljaa ihmetellen
- toistakymmentä punaiseen tilppuun päätynyttä ketjua kuukauden aikana.

Vastaa tähän viestiin
Sama kaiku on askelten. Huomasin kun eräs miellyttävä Lady 61 kertoi haluavansa tulla 70 palstalle ja hänelle osoitettiin ovea 80 palstalle, jossa on tilaa.
Miten suomi24.fi sääntöjä tulkitaan.
Aikoinaan Ellinboksi oli 40 palstalla ja osallistujat olivat nykyisin 70 palstan aktiiveja.

6

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomikohjut on

      Kaliperi on juuttunut juoksuhaudan tielle.
      Mummot kaipaa Ruuneperille lainaamaansa mekkoa päästäkseen risteilylle vaikka VR:n piikkiin ellei Allerin pomolla ole varaa antaa edes käsirahaa?

    • Jalmari xx

      Jalmari
      on tainnut eksyä väärään kyökkiin kun jotkut tiesivät Jalmarin leskivaimon Lyyli senorankin jo muuttaneen...hmm

      • RAUHAA
        kaipaan muitten kanssa. Putin saattaisi olla hyvä Nobelisti kun Obama innostui terrorisminvastaiseen sotaan.
        Muutenkin alan pitää tuosta naapurimme kulttuuritarjonnastakin
        kun en siedä tuota meidän tangohössötystämme kuninkaineen joista ei ota itse pirukaan selvää mitä esittävät.
        Oletteko kanssani eri mieltä kun laitan linkkinä INTOHIMOJEN ILTAANNE
        https://www.youtube.com/watch?v=kdhTodxH7Gw


    • tutkiskelen vainen

      Pikavisiitti taisi olla?
      Näin tapahtuu muuallakin. Mibnulla kun on veressä jo tilastonikkarin
      geenit niin monien harmiksi tuon esiin tapahtumia tilastojen valossa.
      Pörssi on kiinnostanut heti kun opin lukemaan.
      Radiossa kerrottiin pörssiuutiset Turun Tuomiokirkon 12 llyöntien jälkeen ja sitten Sanomalehtikatsaus, jossa luettiin aina ensimmäisenä:
      - Maakansa kirjoittaa...
      Monet ihmettlevät edelleenkin kirjastossakin kun kysyn vieruskaverilta, joka lukeeaviiisia..../Mitä mieltä olet HS:n kannasta pääkirjoituksissaan...?

      Tämä tulee esiin myös näillä keskustelupalstoilla kun ylen harvoin keskustellaan aiheesa, josta lehdet ovat kirjoittaneet pääkirjoituksessaan.
      Ihmettelen nyt kun viimein palsta sai kaipaamansa LUOTSIn?

    • palstoja seurannut

      Kyllä useimmat meistä lukevat HS:n ja Hbl:n pää- ja muitakin kirjoituksia, sen lisäksi silloin tällöin The Times:n.
      Iltapäivälehtien sensaatiokylläisiä otsikoita vain vilkaisemallauseimmiten. Missähän kirjastossa kukin lukee, mutta harvemmat kuitenkaan Kainuun tai Kokkolan aiheita täällä käsittelee, kun suomi24 on paikkakunnittainkin heille omat sarkansa.

      Suomi on pitkä maa, ja tunku meille etelään vain jatkuu.
      Luotsin tulo oli enemmän kuin tarpeen!

    • Taustamusiikki soi minulla harvoin kun käyn täällä palstoilla keskustelua.
      Nyt koin laittaa nikkiini liittyvää musiikkia, joka on mieluisaa kuunnella.
      Miten Sinä toimit poiketessasi vaikkapa tällä sivustolla?
      Vuosikymmen sitten meillä oli minusta antoisia keskusteluja tovin.

      Edvard Grieg/Peer Gynt
      https://www.youtube.com/watch?v=dyM2AnA96yE&list=RDdyM2AnA96yE#t=0

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe