Etsitään Au pairia Bristoliin

Bristolaupair

Etsimme iloista tupakoimatonta yli 18- vuotiasta Au pairia Bristoliin 1/2015 alkaen ja siitä vuodeksi eteenpäin (kuukauden jousto onnistuu) hoitamaan lapsiamme Isabella 4 & Kim 2. Au pairin tehtäviin kuuluisi huolehtia lapsita arkisin kun olemme töissä noin 9.00-17.00 illat ja viikonloput ovat vapaata, ellemme toisin sovi, ylitöistä maksetaan erikseen.
Vanhempi lapsistamme on jo koulussa joten yksi tehtävistäsi olisi viedä hänet sinne ja myös hakea hänet sieltä, joten työ on enemmänkin pienestä huolehtimista. Ajokortti ei ole välttämätön sillä julkiset kulkevat hyvin.
Tehtäviisi kuuluu myös ruuan valmistaminen lapsille ja itsellesi ja lasten jälkien siivoaminen, meillä käy siivoja kaksi kertaa kuussa, joten siivota sinun ei muuten tarvitse.
Pidämme myös paljon matkailusta ja olet hyvin tervetullut mukaamme, maksamme myös sinun matkasi.
Tarjoamme au pairille lennot, oman huoneen johon kuuluu myös kylpyhuone. Prepaid puhelinliittymän, kielikurssin, matkakortin julkisiin ja palkkaa 318 puntaa (n. 400€) kuussa.

Email. [email protected]

7

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höööööhc

Kuulostaa muuten täydelliseltä, mutta vuodeksi sitoutuminen on aina huonompi juttu jos asiat eivät sujukaan:(

• familypelto

hei

sopimukseemme tulee kahden kuukauden koe aikaa, joten jos siltä tuntuu niin aina voi pois lähteä.
        Toivomme kuitenkin, että au pair viihtyisi luonamme vuoden ajan.

• kevätesikko

Olen kovasti kiinostunut tulemaan teille au pairiksi. Olen monesti etsinyt perhettä, mutta vielä ei ole löytynyt. Olen lapsirakas, Osaan laittaa ruokaa myös sellaisille joilla on erikoisruokavalio. Noudatan työaikoja, sekä tarvittaessa teen ilta ja viikonloppu töitä kunhan ajoissa sovitaan

Ottakaa rohkeasti yhteyttä sähköpostiini

E:Mail. [email protected]

• elsemaria

Olen laittanut teille äsken sähköpostia,että olen kiinostunut paikasta. joten Toivon vastaustanne

osoite on: [email protected]

• minna11

Olen laittanut teille viestiä, siitä,että olen kiinostunut au pair paikasta
      mut en ole saanut teiltä vastausta vistiini
      joten toivon kovasti, että ottaisitte pian yhteyttä
      sähköpostiin
      [email protected]

• Hakemuksenne herätti kiinnostukseni! Laitoin S.postiinne vapaan hakemukseni!

Syksyisin Terveisin
      Ville!

• harkitseva

Hei!

Vieläkö etsitte? Olisin kiinnostunut, mutta palkka vähän mietityttää, kun muut täällä palstoilla tuntuvat tarjoavan 600€/kuussa tai enemmän ja työmäärä varmaan suunnilleen sama...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      145
      4033
    2. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      55
      3454
    3. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      213
      2805
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      38
      2702
    5. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      28
      2552
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      48
      2134
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      128
      1667
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      37
      1656
    9. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1599
    10. Mikä vimma on Suomeen saada datakeskuksia?

Eihän se tuo suomalaisille montaa työpaikkaa, tuskin edes rakennusvaiheessa rakentajat kaikki suomalaisia. Miksi tänne e
      Maailman menoa
      105
      1290
    Aihe