Itseruoskiminen saa nyt riittää!

kerta kaikkiaan

Rönähin siinä sadekuuron aikana lähimarkettiin. Siellä yhessä hyllyn päädyssä on koko vartalon näyttävä peili. Siellä mie raahustin, ei kukaan muu. Sillä siunaamalla.

On pientä krymppääntymistä kyllä reissussa päässyt tapahtumaan, sanoin sille kuvalle. Merkkaan sen paikan. Maksan jo tuotteista; ei lisäkuormaa enää, kiitos.

6

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gurahtava

      Itseruoskinnan suurin huipentuma on pyhimyksen tuoksun haikea haisu...olen kuullut. Pitää tehdä vielä monta matkaa Baangaliiriin että tuohon yltäisi.

    • jjoutava

      Ihan henkensä voi menettää itseruoskinnalla. Jos on niin tympääntynyt tyhmään itseensä, joka aiheuttaa vahinkoa vielä ympäristöllekin.
      Siinä jos vielä ottaa tressiä, nukkuu huonosti, kulkee vartalo mutrussa, niin johan siitä on hengenlähtö seurauksena, parhaassa tapauksessa.

      Toimia pitää vahinkojen minimoimiseksi. Jos ei nukuta niin voi lukea 'Amerikkalaisia unelmia', jossa monet kirjoittajat nauravat itselleen - jokohan tässä on näitä neuvoja tarpeeksi?

    • Ramoona*

      Huihai, peilt ovat huonontuneet, senhän jokainen meistä tietää !. Jos ei peilille mitään voi, itsensä pitää ensin ryhdistää. Selkä suoraksi, rinnat esiin, vatsa sisään, hartiat alas. Sitten kasvojen jumppa. Ensin rentoa huulilla päristelyä, pään ravistelua, hiusten leiskauttelua kuin pitätukkaiset rokkarit, nupin kallistelua kohti molempia olkapäitä. Leuka ylös, poskien taputtelua, silmät kunnolla auki ja mikä parasta, hymy huulille, hymy poskille ja silmiin. Pisteeksi ii:n päälle ihananpunaista huulipunaa , kamman liike ja tippa hajuvettä korvaan taa. Kyllä se taas siitä !

      • vatsa sisään...

        Aamuisin kun nousen ylös heti makkarin ovea vastapäätä on iso peili.
        Lyyhistynyt jäykästi kävelevä mummo köpöttelee vastaan.
        Kun päivä on pidemmällä, ryhtikin korjaantuu ja nivelet notkistuu. :)


    • Nuoreksi ei enään tulla --mutta itsensä hyväksyntä on minulle tärkeintä-
      Ja sen tahdissa mennään mikä on tilanne kunakin päivänä -
      Tänään on mentävä kaupoille 6 vuotta täyttää huomena tytäreni pojan poika - Pikkusen jotain mikä olisi sen ikäiselle kivaa -- sellaset pelit olis joita naputellaan -- mutta ne on kielletty -- tulee vaan niihin se riippuvaisuus.
      Mutta kai sitä jotain löytyy vaaterahaa annan kuitenkin , nykyään on jo kouluikäisen oltava "putsissa

      • capt. cöpenick

        Maikkarin entinen uutisankkuri laittoi maanvetovoiman syyksi, että leukaperiin ilmestyy veltostuneita ryppyjä.
        Varakkaammat niitä leikkauttavat tai laitattavat botoxia naamansa täytteeksi näyttääkseen nuorekkaammalta.
        Mm. presidentti Reaganin vaimo halusi näyttää teini-ikäiseltä vielä yli 70 kymppisenäkin. Aattelin näillä samoilla nahkoilla katakombiini nilkuttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4137
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      61
      2942
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2731
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2498
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2279
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe