Audiko premiumi, LOL!

Autismikikkeli

Audi on sama kuin volsku. Tavallisia perheauto virityksiä. Kolaritesteihinkään eivät uskalla suurempia alumiini purkkejaan viedä. Täys vitsi koko auto. Voivat huijata jotakuta mutteivät minua.

20

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinz

      Mutta silti kiinnostaa kun tänne palstalle tulit. Tää palsta on muutenkin hiljanen mutta Päänaukojia piisaa, onko se kateus nii kovaa. Pitäkää vaa hatuistanne kii ja ajakaa tavis autoillanne.

      • B M W

        Siinä on yksi aivopesun uhreista. Niin sitä käy kun on liian vähän harmaita pääkopassa. Audi on ihan hyvä perusauto mutta ei se siitä muuksi muutu.


      • m.mkk
        B M W kirjoitti:

        Siinä on yksi aivopesun uhreista. Niin sitä käy kun on liian vähän harmaita pääkopassa. Audi on ihan hyvä perusauto mutta ei se siitä muuksi muutu.

        Täytyy kyllä sanoo, että Audi ja Bmw on samalla viivalla.


      • Pisspiss

        B m w sen sanoi, jos luulet että audilla lentää kuuhun, petyt pahasti. Se on auto siinä missä muutkin, vaan ylihinnoiteltu, eikä se vala sulle katuihin kultapäällystettä eikä tee susta parempaa ihmistä. Näyttää menneen sullekin audin mainostus hattuun, voi voi. Sitä se teettää kun on nestettä päässä. (Mulla pysyy muuten hattu päässä kyllä kun on autossa katto, sai nääs ihan samaan hintaan)


      • m.mkk
        Pisspiss kirjoitti:

        B m w sen sanoi, jos luulet että audilla lentää kuuhun, petyt pahasti. Se on auto siinä missä muutkin, vaan ylihinnoiteltu, eikä se vala sulle katuihin kultapäällystettä eikä tee susta parempaa ihmistä. Näyttää menneen sullekin audin mainostus hattuun, voi voi. Sitä se teettää kun on nestettä päässä. (Mulla pysyy muuten hattu päässä kyllä kun on autossa katto, sai nääs ihan samaan hintaan)

        Onko noin ikävää ajaa omalla merkillä, että tarvii oikein tulla vieraille autopalstoille kertoo. Kyllähä toi kerto jo susta kaiken.


    • Terolla pätkii

      Suomalisen käyttövoima, kateus ja sen voimaa.

    • hiudi antti

      Olen hirveän kateellinen öljyä jarruihinsa laskevalle audille...............

    • panu781

      Niin ja kyseiset automallit maksavat uutena yli. 50000e. Vaarallisia liikenteessä! Ei se nyt kovin premium autolta vaikuta.

    • TAAS HÖYNÄYTETTIIN

      Miksi Saksalaisten autojen omistajat aina menevät mainostajien mielikuvamarkkinoinnin ansaan, eivätkö he tajua miten huonoa tekniikkaa heidän autonsa ovat. Luulisi että kun tuollaisen rysän kerran hankkii ja siihen mättää DSG- vaihteistoja ja moottoreita kerta toisensa jälkeen, niin luulisi kerrasta oppivan läksynsä. Mutta ei, kun on taas auton vaihdon aika ja entiseen on vaihdettu tekniikka kahteen kertaan, niin seuraavakin auto on samanmerkkinen. Voi ..... miten naurattaa kun tyypit sanovat vielä että ne ovat tekniikan huippuja ja merkki menestyksestä, oikeita pomojen autoja, tai juurikin siksi he eivät vaan tajua tulleensa höynäytetyiksi.

      • Audisti since 1994

        Nooh, mikä olisi se Oikea ratkaisu päästä eroon höynäytyksistä? Itse en koe tulleeni pahasti huijatuksi autojen osalta ainakaan...tosin kokemuset rajoittuu vain muutamaan Audin yksilöön. En väitä valintaani ainoaksi oikeaksi mutta hyvin onnistuneeksi kylläkin! Malliltaan autot ovat, jos voi sanoa, perinteisiä Audeja koriltaan ja voimalinjan osalta. Yhteistä muiden konsernin merkkien kanssa on siis vähemmän (esim. Skoda tai Porsche. ).


      • Quattro.
        Audisti since 1994 kirjoitti:

        Nooh, mikä olisi se Oikea ratkaisu päästä eroon höynäytyksistä? Itse en koe tulleeni pahasti huijatuksi autojen osalta ainakaan...tosin kokemuset rajoittuu vain muutamaan Audin yksilöön. En väitä valintaani ainoaksi oikeaksi mutta hyvin onnistuneeksi kylläkin! Malliltaan autot ovat, jos voi sanoa, perinteisiä Audeja koriltaan ja voimalinjan osalta. Yhteistä muiden konsernin merkkien kanssa on siis vähemmän (esim. Skoda tai Porsche. ).

        Itse vaihdoin autoni Audi A4 Quattroon. Tuo nyt yksinkertaisesti on sellainen auto, että sillä ajaessa tuntee nautintoa. Uutena kyseinen kulkine on maksanut lähes 50k, itse maksoin vähän ajetusta käytetystä 28k. Tuolla rahalla olisi saanut esim. uuden Toyota Avensiksen mutta jostain syystä päädyin Audiin.


    • A UDI

      Audi on hiljainen ja ei natise vaikka kilsoja on 200000 km takana.Tämä eroittaa Audin bulkkimopoista.

      • E-type

        Siinä on matkaa vielä meseen, mittarissa 800 tkm eikä natise!


    • voi tsiisus

      Audi on lähinnä vitsi. Kaiken maailman pöljiä sitä onkin kun luulevat sen yltävän mersun tasolle.

    • älä osta audia

      ei enää ikinä audia 11 kpl omistaneena ne ruostu käsiin ja sähkövikoja nyt ajelen c5 citikalla se on laadukas auto ei enää ikinä romu audeja

      • cbnnm

        Mikä vitsi. Audeissa ei oo sähkövikoja pahemmin, ei ruostu. Oikein 11kpl, no ehkä unissa. Ja Oikein C5 nyt, voi hyvä mies mihkä p.askaan oon kätes laittanu.


      • saksalainen kunniaan
        cbnnm kirjoitti:

        Mikä vitsi. Audeissa ei oo sähkövikoja pahemmin, ei ruostu. Oikein 11kpl, no ehkä unissa. Ja Oikein C5 nyt, voi hyvä mies mihkä p.askaan oon kätes laittanu.

        Joo. Kyllä Audilla ja esim. Bimmerillä on Citikkaan samanlainen ero kuin mitä yöllä ja päivällä on. Itse olen omistanut molempia saksalaisia versioita ja eipä ole ollut vikoja. Lisäksi jos ajat vaikkapa bemarilla pari vuotta ja vaihdat sen, niin siitä hyvitetäänkin vaihdossa kunnossa. Mites citikka kun vaihdat sen vaikka 90000 km:ää ajettuna?


    • aluaudi

      Onko se turvallinen tuollainen alumiini audi, sehän menee ruttuun, kuin kalja tölkki varpaan alla jos ajaa seinään?

      • kaljaa koneeseen

        Sinä taidat olla oikea asiantuntija noiden kalja tölkkien rutistelussa. Huomaa siitä, että pääsi on pehmennyt aikalailla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe