Muistelen että joku pyysi sitä Kisulinnkiä tänne

laitan sen noin niinkun kevennykseksi , tämän pahan maailman näytöksi , että ei me kaikki olla niin kovia kun hellitään löytökisuja ja vammasia -- heille on annettu ihanat oltavat --kaikki on vapaaehtosta hoito , puhtaus, ruoka ja lääkäri tarvittaessa .
Kaikki kisut on leikattu etteivät pääse lisääntymään --ja kisut voi päästä vielä jonkun kotiinkin --kun ensin katsotaan onko ihminen sopiva kisua saamaan .
Linkki on tässä
www.ustream.tv/ffre

22

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8888888
    • Kiitos kun TAAS autoit vanhaa

      • millaurjamit

        HAI SUN NEVARAS
        - Kumma reki, sanoo piru ku äkehen näki!
        Kukahan kumma noita "kattifarmejas" on kaivannut.
        Koiraveron lisäksi pitääs eduskunnan säätää KATTIVERO.
        Jos katteja on kollikaupalla niin veroa nostettaisiin "kolleittain".
        Asiattomuudet palstalla ja meileinä pitäisi laittaa myös "mirjasullaminen kera poikottiin.


    • ....

      Olen laittanut 80 palstalle plussaa, ja jutellut, isseksein.

      • ULLAMIRJAMI ****

        Ihanko tosu -- koska myös minä olen laittanut sinne tämän mukavan kisulinkin -- läyn aina sillontällön nostamassa sitä --koska lukioita (katsojia ) on aina tullut . Ja KOSKA OLEN ALOITTAJA OLEN JOSSAIN MIELESSÄ MYÖS PIKKUSEN VASTUUSSA SIITTÄ -- nIIN ETTÄ SE SIITTÄ .
        kIVA KUN OLET KIINNOSTUNUT JA JOPA JUKENUTKIN --MAHDOLLISESTI .


      • ULLAMIRJAMI **** kirjoitti:

        Ihanko tosu -- koska myös minä olen laittanut sinne tämän mukavan kisulinkin -- läyn aina sillontällön nostamassa sitä --koska lukioita (katsojia ) on aina tullut . Ja KOSKA OLEN ALOITTAJA OLEN JOSSAIN MIELESSÄ MYÖS PIKKUSEN VASTUUSSA SIITTÄ -- nIIN ETTÄ SE SIITTÄ .
        kIVA KUN OLET KIINNOSTUNUT JA JOPA JUKENUTKIN --MAHDOLLISESTI .

        Kävin 80 Kisusivulla --sielä on paljon katsojia ---luku oli 218 tänään -
        Katsoppas sun olet sellanen joka seuraa paljon näitä aloituksia -- kuinka suosittuja nämä on meille ikäihmisille nniinkun oli ne lintulinkitkin ,samoista sivuista pääsee katsomaan metsäneläimiäkin .
        Mukavia Suuspäiviä -- kohta on jo ruska minulle se aika on parasta ,kun tykkään väreistä.


    • katleija..

      Oi voi, yhdellä kisuparalla on takajalat melkein täysin halvaantuneet ja joutuu niitä perässään vetämään. Päätetty kuitenkin henkiin jättää. Ainakin tuolla on turvassa. Miten mahtaa hiekkalaatikolla käynti sujua.

      • Jos olet englanninkielen taitaja --sielä on jossain paljon näistä tapauksista kirjoituksiakin .
        Terveisiä Jerrycottoniltakin ja ulla-mummulta katleijalle'


      • vain muistot jäi

        Yleensä eläinklinikat tekevät omat ratkaisut vaikeissa lemmikkieläimen terveysasioissa ja antavat eläimelle armopiikin.
        Meidän rakas monirotuisemme päätyi eläinlääkärin ratkaisuun. Munuaiset olivat jo täysin toimimattomat.


      • vain muistot jäi kirjoitti:

        Yleensä eläinklinikat tekevät omat ratkaisut vaikeissa lemmikkieläimen terveysasioissa ja antavat eläimelle armopiikin.
        Meidän rakas monirotuisemme päätyi eläinlääkärin ratkaisuun. Munuaiset olivat jo täysin toimimattomat.

        Minulla on suosikeissa tämä linkki,niinkuin kalasääksikin.
        Vaikka minulla on neljä kissaa,niin tiirailen aika usein sen kissahoitolan touhuja.

        Kiitos sinulle ullamirjami ja jerrycottonille pitkääikää.
        Minulla noi kaksi koiraa antavat työntäyteisen elämän,joten haihatteluun ei liiemmälti ole aikaa ja ne miehetkin olen jo unohtanut.
        Paria testasin ja sammuivat,kuin saunalamput,kun nautintoaineet olit juoksevassa muodossa,helppoja niellä


      • rituliini_38 kirjoitti:

        Minulla on suosikeissa tämä linkki,niinkuin kalasääksikin.
        Vaikka minulla on neljä kissaa,niin tiirailen aika usein sen kissahoitolan touhuja.

        Kiitos sinulle ullamirjami ja jerrycottonille pitkääikää.
        Minulla noi kaksi koiraa antavat työntäyteisen elämän,joten haihatteluun ei liiemmälti ole aikaa ja ne miehetkin olen jo unohtanut.
        Paria testasin ja sammuivat,kuin saunalamput,kun nautintoaineet olit juoksevassa muodossa,helppoja niellä

        Rituliini kiitos terkuista -

        sanonkanssa siittä testaamisesta -- yritin tosissaan löytää kumppani . Olin ne 2 vuotta kun joku nunna --mieheni kuoltua -- mutta munkkia oli vaan tulossa -- Yksikin jopnka kanssa tukkäsin viettää aikaa oli luullut että minä haluan vihille -- kun se tuli selville niin se kiinnostuskin "jostain syystä " lopahti .
        Hän oli entinen alkkis -- ja tyhjä tasku -- Koitti aina ohjataminun rahaasioitani . huomasin ajoissa olla varovainen -- hyvä näin jälkeenpäin että en haksahtanut .
        niitä samlaisi saunalamppuja oli sitten -- ei käy minulle . Mutta minkäs teet kun olin vielä nuori . Hetken hurmaa --jonkunaikaa kivaakin
        No joku löytää taas moitittavaa -- kun osasin sentään nauttia miehestä -- enkä nisesta . :=)


      • paitsiossa on
        rituliini_38 kirjoitti:

        Minulla on suosikeissa tämä linkki,niinkuin kalasääksikin.
        Vaikka minulla on neljä kissaa,niin tiirailen aika usein sen kissahoitolan touhuja.

        Kiitos sinulle ullamirjami ja jerrycottonille pitkääikää.
        Minulla noi kaksi koiraa antavat työntäyteisen elämän,joten haihatteluun ei liiemmälti ole aikaa ja ne miehetkin olen jo unohtanut.
        Paria testasin ja sammuivat,kuin saunalamput,kun nautintoaineet olit juoksevassa muodossa,helppoja niellä

        SURKIMUS rituliini!
        Merkillisiä terkkujen" lähettäjiä.
        UM:n sybttäritoivotuksen 80 palstalla joku laittoi ja vain Ullamirjami itse vastasi pari kertaa. Kattifarmista kun kerroin, että poliisit ampui 23 kattia yhdeltä mummelilta ja kuvasivat lehteen. Joku laki pitäisi olla, jolla kiellettäisiin tommoiset "farmarit".


      • paitsiossa on kirjoitti:

        SURKIMUS rituliini!
        Merkillisiä terkkujen" lähettäjiä.
        UM:n sybttäritoivotuksen 80 palstalla joku laittoi ja vain Ullamirjami itse vastasi pari kertaa. Kattifarmista kun kerroin, että poliisit ampui 23 kattia yhdeltä mummelilta ja kuvasivat lehteen. Joku laki pitäisi olla, jolla kiellettäisiin tommoiset "farmarit".

        Vai on surkimus rituliini paitsiossa??Mitähän toi nyt on olevinaan,ei auennut keskikoulupohjalta.Olenko jotenkin uhka sinun henkiselle kasvullesi "paitsiossa on",vai mitä tämä kirjoitus pitää sisällään?

        Olen varmaankin sekoittanut päiväjärjetystäsi,kun olen alkanut kirjoittelemaan ja vielä saanut suosiota palstalla.
        Yritän poistaa omaishoitajuuden tuomaa pahaaoloa joten kaiketi minulla siihen oikeus?
        Pahaolo tuntuu sinullakin olevan,mutta älä pura sitä syyttömiin ihmisiin,minä tein niin aikoinaan ja nytkin vielä tuntuu pahalta,kun loukkasin kirjoittajia sanansäilällä.

        Henkilökohtaiset loukkaukset ovat kiellettyjä palstalla,joten pyydän rauhoitutaanpas nyt ja aletaan kirjoitella sopuisasti sitä toivoo ama


    • On kiva kun moni haluaa katsoa tätä linkkiä --se on ollut minun unilääkettä jo monta vuotta --
      Rituli tänne harvoin kirjoittaa joku jolla olisi moitittavaa -- elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa ja kun lentää siivin niinkun Joutsen -

      • Olemme ullamirjami sinun kanssasi sielunsisaria,olet joutunut taistelemaan paikkasi tässä yhteiskunnassa,olet vahva olet realisti.
        Voi kun saisin sinut ja Jerrycottonin tänne järvenrannalle,niin meno maistuis ja juttu luistais.
        Olet ollut aina kannustava ja mukanakulkeva lähimmäinen,meistä harva sitä on.

        Tiesi parrasvaloihin ei ole ollut helppoa,olet joutunut jättämään asuinseutusi rakkaat ystäväsi,muuttaessasi työn perässä sinne Ruotsiin.
        Lauri Viita runossaan asettaa noi vahvat äidit niin hyvin ansaituille paikoilleen.
        Kaiketi minäkin voin tolla omalla vahvuudellani,luulla olevani juuri se vahva äiti,vahva nainen ama


      • yksjonnimeipysperäs
        rituliini_38 kirjoitti:

        Olemme ullamirjami sinun kanssasi sielunsisaria,olet joutunut taistelemaan paikkasi tässä yhteiskunnassa,olet vahva olet realisti.
        Voi kun saisin sinut ja Jerrycottonin tänne järvenrannalle,niin meno maistuis ja juttu luistais.
        Olet ollut aina kannustava ja mukanakulkeva lähimmäinen,meistä harva sitä on.

        Tiesi parrasvaloihin ei ole ollut helppoa,olet joutunut jättämään asuinseutusi rakkaat ystäväsi,muuttaessasi työn perässä sinne Ruotsiin.
        Lauri Viita runossaan asettaa noi vahvat äidit niin hyvin ansaituille paikoilleen.
        Kaiketi minäkin voin tolla omalla vahvuudellani,luulla olevani juuri se vahva äiti,vahva nainen ama

        Sinähän olet vahva -- ei tarvita näyttöjä -- tietää kun lukee sinunkin historiaasi - Hyvä ME -- äidit elää vielä kuoltuaankin -- niin muistan omaakin äitiäni -- 5 lasta vei aikuiseksi , Minä olin sillon ½ v kun isä löysi mielestään paremman --olis tullut takasin mutta se olikin jo myöhäistä. Ei ole helppoo aina --mutta ollaan vaan tultu vahvemmiksi .
        Ja taas nukkuun --natti ,natti
        Päivä on pulkassa --oliskoos se mieheni kun sano noin .Joskus 50v sitten


    • Lapsuuden kodissani oli eläimiä hevosista...kissoihin mutta omissa huusholleissani ei ole koskaan ollut kotieläimiä.

      Lukaisin pikaisesti hieman tänään ilmais Metro lehdestä että Helsinkiin tulee n. 2 kuukaudeksi kissakahvila...löytökissoista oli myös jutussa jotain mainintaa.

    • Tänä aamuna otin kameran mukaan aamulenkillein Hallavuoren maisemiin...
      Kaksi kissaa näin ulkosalla, hekin yksikseen aamulenkillään. Toisesta valkoisesta kisusta sain todella hyvän kuvan kun kisu istuksi auringonpaisteessa pienellä kalliolla. Pahus kun en osaa laittaa kuvia tänne palstalle, tuli niin söpö kuva niin unisesta kisusta.

    • Veibuukiin kun saa laitettua niin kaikki näkyy --
      Kunhan joku laittais sen Mamba- Vielä on kesää jäljellä. se on ihana
      Saiskoos tällä sen
      hllps://www.youtube.com/walch?=Wnkc9n3IMUA

      • hllps://www.youtube.com/walch?=Winkc9h3imua
        Saas nähdä onnistuko


      • katleija*
        ullamirjami kirjoitti:

        hllps://www.youtube.com/walch?=Winkc9h3imua
        Saas nähdä onnistuko

        Kokeiles tästä :)))
        https://www.youtube.com/watch?v=bJBgtoah0f4


      • ulkoministeri ****

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe