Helsinki Midnight Run 2014

Hip hip hurraa

Kerrassaan hieno tapahtuma. Osallistuin kolmatta kertaa ja joka kerta tapahtuma isonee. Lauantain kauniissa ilassa oli osallistujia yli 10 000. Tapahtuma on hyvin järjestetty juoksun ja kuntoilun juhla, josta alkaa vähitellen muodostua esikuva muille massatapahtumille. Pelkkä räkä poskella juoksu ei enää riitä vaan on oltava muutakin mm. miljöö ja hulabaloo, joka kuuluu nykyaikaan.
Kilpailla voi tosissaankin. Nytkin voittoaika oli 30 minuutin pinnassa. Tai voi fiilistellä kauniin pääkaupunkimme iltaa. Itse juoksin ekaa kertaa siellä suuren massan joukossa, ilman aikatavoitetta. Kivaa oli sekin.

Kiitos järjestäjille. Kaikki toimi hienosti. Ensi vuonna uudelleen.

4

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hip hip hurraa

      Nythän sieltä putkahti sähköpostiin asiakastyytyväisyyskysely heti tuoreeltaan. Tässäkin saisivat ottaa mallia hikiräkäposkella juostavat perinnehölkät. Tää homma näyttää toimivan aika hyvin.

    • Zero Nine

      Kympin kisat voi olla jatkossa kasvava trendi. Se on matkana toisaalt helppo mutta kuitenkin vaativa, jos niikseen tulee. Helpompi järjestää kuin maratonit tai puolikkaat. Nättejä reittejä on varmaan tarjolla ja isompiin kaupunkeihin ihan keskustaankin vois tuoda.

    • Tizzie

      Peukutus tälle. Yliveto tapahtuma. Kannustus kadun varsilla oli ylenpalttista. Nyt on keksitty shabluuna, joka toimii kybällä. Kreisibailausta!

    • Neiti Nilven

      Uudessa Juoksijassakin on juttua Midnight Runista. Oli kiva tapahtuma. Paljon oli iloista väkeä. Mun mielipide, että moni tähtää turhaan maratooneille. Hauskempaa olisi juosta juurikin lyhyempiä matkoja hyvässä seurassa. Luulen, että Midnight on tulevaisuuden suunnannäyttäjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe