Verta räkään "sekoittuneena"

Veriräkä

Hei! Minulla on ollut nuha jo 4 päivää. Nuha alkoi perus kurkkukivulla ja seuraavana päivänä oli nenä tukossa ja nokka vuoti. Viikonlopun oli pelkkää niistämistä ja yskimistä kunnes sunnuntaina aina niistäessä tuli nenään outo haju tai suuhun outo maku. En tiedä onko haju vai maku tai sitten saattaa olla kumpikin. Oikeaan keuhkoonkin alkoi tänään sattumaan ja nyt kun niistin niin säikähin kun tuli rielusti räkään sitoutunutta verta. Tai sellai jännästi. Verta rään mukana. Olen vasta 12-vuotias enkä ole ennen vastaavaa kokenut joten säikähdin. Mikäköhän mahtaa olla aiheuttajana? Niin ja kurkkukipu lakkasi tänään aamulla.

2

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BLOOD IS LIFE

      Se voi olla kun oot niistäny niin paljon niin sun kuono on kuivunu ja kuononpieletkin saattaa ihan kuivua että ihoa lähtee ja siitä tulee vähän samanlainen kun ihosta jota ei o rasvattu pitkään aikaan.

    • hui1

      Mene lääkäriin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe