MINÄ VOIMAKKAIN RAUTA KOURA

RAUTA OTE MIES

OTE VOIMAILIA HUIPPU VAHVAT KOURAT JA AION SYRJÄYTTTÄÄ NYKYSET OTE MONSTERIT JOKTA PELLE HOMOJA MINUUN VERRATTUNA. MOLEMMAT NIPPUUN SAMALLA KERTAA JOS VASTAAN TULEE SILLÄ MINÄ VAHVIN OTE MOSNTERI SUOMESSA.

13

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ookkona kossi?

      Pojankossiko se täällä mesoaa?

    • bisley

      Muista: jokainen salinosto on uusi wörld rekörd. Youtubeen joka nosto, muuten ei uskota. Tai ketä edes kiinnostaa...

    • joku jannu

      RAUTA OTE MIES voisi ensin käydä sen apukoulun loppuun, että osaisi edes selkeästi esittää omalla äidinkielellään asiansa. Katsotaan niitä tekemisiä vaikka sen jälkeen.

      • Kakka-Hannu

        Kyllä aloittajan jutussa on järkeä vaikka hiukan hiomattomaan tyyliin kirjoitteleekin. Ei nuo keskenään kinaavat monsterit ketään täysipäistä vakuuta eikä tuloksetkaan kovin kummoisia ole. Suurin osa muurareista, metallimiehistä tai metsureista nauraa näiden tuloksille. EI se että syödään 5 kiloa makkaraperunoita ja tehdään siitä video tai keksitään hassuja nostotapoja ja nimetään oma sähellys maailmanennätykseksi vielä tee kenestäkään oikeaa mestaria.


      • Bodaaja
        Kakka-Hannu kirjoitti:

        Kyllä aloittajan jutussa on järkeä vaikka hiukan hiomattomaan tyyliin kirjoitteleekin. Ei nuo keskenään kinaavat monsterit ketään täysipäistä vakuuta eikä tuloksetkaan kovin kummoisia ole. Suurin osa muurareista, metallimiehistä tai metsureista nauraa näiden tuloksille. EI se että syödään 5 kiloa makkaraperunoita ja tehdään siitä video tai keksitään hassuja nostotapoja ja nimetään oma sähellys maailmanennätykseksi vielä tee kenestäkään oikeaa mestaria.

        Tässä on puhtaasti asiaa. Toisaalta on sielä rautakoura hommissa muutamia oikeasti koviakin, eikä mestaruuden voittaminen nyt ihan läpihuutoa olisi. Ilmeisesti siinä toiminnassa on nykyään jo jonkunlainen määrä harrastajia jota pidän hienona asiana. Rautakouran "keksijä" on nähnyt paljon vaivaa asiansa eteen, ja on hienoa että sekin on löytänyt paikkansa.


      • Bodaaja
        Bodaaja kirjoitti:

        Tässä on puhtaasti asiaa. Toisaalta on sielä rautakoura hommissa muutamia oikeasti koviakin, eikä mestaruuden voittaminen nyt ihan läpihuutoa olisi. Ilmeisesti siinä toiminnassa on nykyään jo jonkunlainen määrä harrastajia jota pidän hienona asiana. Rautakouran "keksijä" on nähnyt paljon vaivaa asiansa eteen, ja on hienoa että sekin on löytänyt paikkansa.

        Lisäyksenä, että tuntuu kyllä huvittavalta kun puhutaan mahtavasti mestareista. Tulee mieleen se taannoinen juttu kimblen maailmanmestaruus kilpailuista, joka järjestettiin kaveriporukalla miesten saunaillassa.


    • jöykö

      nostelen mulkkuani. olen vahva mies ja jaksan vatkailla vaikka koko päivän.

    • joku jannu

      Jouko tai Jöykö voipi mennä muualle esiintymään ja laittaa sen kikkelin takas sinne housuun..

      Jos ne kisat on kerta niin pelleilyä niin sopii mennä itse paikalle ja noutaa mitalit pois kuleksimasta ja lopettaa turhan vinkumisen netissä. Ja jos joku pelle videoillaan ärsyttää niin ei niitä ole kenenkään pakko katsoa.

      • näppihomppeli

        Ei kannatta laittaa viedoitaan juutuuubiin jos ei kestä palautetta. Joko nuo 2 monsteria muuten on tapelleet keskenään? Muistaakseni se toinen ilmoitti tukkivansa toisen turvan ja toinen toivotti tervetulleeksi kokeilemaan. Ei vissiin ole pojissa miestä.


    • kovaKarju69

      Joo. Se on kovempi karju kumpi nostaa toisella kädellä jotain ja toisella puristaa jotain muuta. Sitten irvistetään ja ähistään. Voima puhuu...

    • possu_

      tykkään asua ladossa. olen minä. sukupuoliyhteyttä en harrasta.

    • hanska rautaa

      Tämä on asia jossa koko ja voima ei kulje käsi kädessä. Ei tarvitse olla säkki ollakseen rautakoura.

    • tukittaja

      Minä nostan vaan tukkia saatana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe