honda civic type r 2002

juupajaa

juuh elikkäs oon tällästä mietiskellyt ja haluisin vähän kuulla kyseisen auton omaavilta henkilöiltä mielipiteitä. huom k20a koneella varustettu malli

8

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkoa lisää
    • tonikäset

      Voi olla aika piiskattuja..

    • niihänekaikki

      no niihän ne kaikki autot voi olla :D mutta siis toivoisin jottai käyttökokemuksii kyseisen mallin omistajilta, huollot, osien hinnat, luotettavuus, ajettavuus jne jne

      • luuletko, että

        Joku pientareilla lakki kädessä sombaaja ostaisi R:N?
        Tonhintasia jo amisviiksetkin polkenut pilalle. Kulkee, jos kunnossa. Nää, kuin festareita kiertävät bimut, lkäpi horoja!


    • nii2

      eihä ny tää auto, vaan tämä malli. tottakai nyt katon auton joka on kunnossa ja eipä se haittaa vaikka vähän vikaakin on koska on kyllä taitoo ja aikaa korjata

    • nykaudimnies

      Koneet noista alkavat olemaan aika loppu tuossa yli 150tkm ajettuina. Itse ostin omani uutena ja käytin vain parhaita esteri öljyjä jne, silti 165tkm kohdalla penkityksessä irtosi enää 168hevosta. Kone koki totaalisen tuhon 220tkm kohdalla jolloin korikin oli jo valmis paaliin.

      Jos haluat halpaa ja nopeaa autoa niin kannattaa katsoa audin S sarjaa, talvella todella hauskoja laitteita. Jää honkkelit valoihin seisomaan kun nelikko ja plus 300hp näyttää miten mennään.

      • Saksan sontaa

        Mulla audi laski öljyä alle ja polttamalla savuna ilmaan jo 80tkm.Se niistä "laatu" autoista.


    • jokuviisasviimeinkin

      ookkei, kiitoksia tuosta tiedosta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3730
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2920
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      2241
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      212
      1944
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1877
    Aihe