Missä ovat vapaat kunnon miehet

Leski

Olen nyt tutkaillut miehiä sillä silmällä jonkin aikaa. Olen treffanut erästä miestä. Osoittautui täydelliseksi narsistiksi. Hyvä että alkuvaiheessa selvisi. Olen kysynyt sinkku naisystäviltäni,iät 62 ja 63,että löytyykö yhtään raitista,vapaata,ikäistäni tai vanhempaakin miestä.
Ei todellakaan vastaavat naiset. He eivät tunne yhtään tällaista "ihmettä".
Eli,onko johtopäätös se,että jos et huoli juoppoa,huonosti käyttäytyvää miestä,tai ryhdy salarakkaaksi,olet yksin?

178

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka mitä häh

      Oliko tää narsissi se laivanrakentaja/hitsari?

      • Leski

        Kuka mitä häh. Oli ja on narsissi.


    • ehkä joku !

      On tultu siihen ikään ettei naikkoset kiinnosta niin paljon että alkaisi seurustelemaan, jutella voi ei sen enempää.
      Johtuu varmaan että haluaa elää omilla ehdoilla joten sopeutuminen voisi tuottaa vaikeuksia.

    • ( ♡ ♡ ♡ ♡ }

      Kyllä kyseisiä " ihmeitä " on. Liikkuvat aidossa elämässä, käyvät tuössä, harrastavat, löydät ehkä joskus kahvilasta, urheitapahtumista.

      • Leski

        Ap kysyy Neljältä sydämeltä
        Missä luulet narsistien liikkuvan?


    • En ole vapaa

      Varattuja ovat. Ryhdy lepakoksi.

      • Leski

        En ole vapaa. Voiko noin vain ryhtyä lesboksi? Kiinnostukseni on kyllä ollut aina vastakkaiseen sukupuoleen.


      • olen oikea nainen
        Leski kirjoitti:

        En ole vapaa. Voiko noin vain ryhtyä lesboksi? Kiinnostukseni on kyllä ollut aina vastakkaiseen sukupuoleen.

        Leski,

        TÄH ??? sanot " en ole vapaa " MIKSI sitten esität mieskaveria HÖH aivan hölmöä,


        mä ole aidosti leski, mä en olis IKINÄ lepakko enkä ALKAIS lepakoskis

        naiset voi olla keskenään VAIN ystäviä tai hyviä kavereita,

        MIES on aivan toinen asia, jos oikean miehen kohtaisin olisn täysin "myyty "
        mies merkitsee kaikkea, koko elämää,
        ilman miestä nainen on puolikas ihminen jos ihminen ollenkaa,
        vanhemman naisen en vaikeaa löytää enään oikeaa miesta, ensirakkauteni kuoli yli viidenkymmen avioliiton päätteeksi, sillä kuolema meidät erotti,
        en etsi uutta miestä , mutta jos luoja suo uskovaisen sympaattisen miehen kohdalleni olisin maailman onnelisin ihminen vielä vanhanaki.


      • ehtivä mies oli
        olen oikea nainen kirjoitti:

        Leski,

        TÄH ??? sanot " en ole vapaa " MIKSI sitten esität mieskaveria HÖH aivan hölmöä,


        mä ole aidosti leski, mä en olis IKINÄ lepakko enkä ALKAIS lepakoskis

        naiset voi olla keskenään VAIN ystäviä tai hyviä kavereita,

        MIES on aivan toinen asia, jos oikean miehen kohtaisin olisn täysin "myyty "
        mies merkitsee kaikkea, koko elämää,
        ilman miestä nainen on puolikas ihminen jos ihminen ollenkaa,
        vanhemman naisen en vaikeaa löytää enään oikeaa miesta, ensirakkauteni kuoli yli viidenkymmen avioliiton päätteeksi, sillä kuolema meidät erotti,
        en etsi uutta miestä , mutta jos luoja suo uskovaisen sympaattisen miehen kohdalleni olisin maailman onnelisin ihminen vielä vanhanaki.

        Viidenkymmenen avioliiton päätteksi?


      • Leski
        olen oikea nainen kirjoitti:

        Leski,

        TÄH ??? sanot " en ole vapaa " MIKSI sitten esität mieskaveria HÖH aivan hölmöä,


        mä ole aidosti leski, mä en olis IKINÄ lepakko enkä ALKAIS lepakoskis

        naiset voi olla keskenään VAIN ystäviä tai hyviä kavereita,

        MIES on aivan toinen asia, jos oikean miehen kohtaisin olisn täysin "myyty "
        mies merkitsee kaikkea, koko elämää,
        ilman miestä nainen on puolikas ihminen jos ihminen ollenkaa,
        vanhemman naisen en vaikeaa löytää enään oikeaa miesta, ensirakkauteni kuoli yli viidenkymmen avioliiton päätteeksi, sillä kuolema meidät erotti,
        en etsi uutta miestä , mutta jos luoja suo uskovaisen sympaattisen miehen kohdalleni olisin maailman onnelisin ihminen vielä vanhanaki.

        Olen oikea nainen nimimerkki Vastasin nimimerkille "en ole vapaa" Mitä tarkoitat että esitän mieskaveria? Mitä ihmeen kieltä kirjoitat?


      • oikea leski29
        Leski kirjoitti:

        Olen oikea nainen nimimerkki Vastasin nimimerkille "en ole vapaa" Mitä tarkoitat että esitän mieskaveria? Mitä ihmeen kieltä kirjoitat?

        kuinka olet leski JOS et ole vapaa ?????? sitä sopii ihmetellä muittenki,


      • Leski
        oikea leski29 kirjoitti:

        kuinka olet leski JOS et ole vapaa ?????? sitä sopii ihmetellä muittenki,

        Ap vastaa: oikea leski29 nimimerkille.
        Katso nyt hyvä ihminen, kenelle Nimimerkille vastaan.
        Vastasin Nimimerkille: En ole vapaa.
        Lue tarkemmin,kuka kysyy,kuka vastaa.
        Olen aito leski. Mieheni kuoli n.vuosi sitten.
        Menikö tämä nyt jakeluun.


      • @@@@
        Leski kirjoitti:

        Ap vastaa: oikea leski29 nimimerkille.
        Katso nyt hyvä ihminen, kenelle Nimimerkille vastaan.
        Vastasin Nimimerkille: En ole vapaa.
        Lue tarkemmin,kuka kysyy,kuka vastaa.
        Olen aito leski. Mieheni kuoli n.vuosi sitten.
        Menikö tämä nyt jakeluun.

        @Leski

        Sinun tapasi vastata, on minustakin helposti väärinymmärrettävä.
        Laittaisit vaikka tuon miumaun sen nikin eteen, jolle sanasi osoitat.


      • Leski
        @@@@ kirjoitti:

        @Leski

        Sinun tapasi vastata, on minustakin helposti väärinymmärrettävä.
        Laittaisit vaikka tuon miumaun sen nikin eteen, jolle sanasi osoitat.

        Ap vastaa Laitan ensimmäiseksi nimimerkin kenelle vastaa. PISTE.


      • En ole vapaa
        Leski kirjoitti:

        En ole vapaa. Voiko noin vain ryhtyä lesboksi? Kiinnostukseni on kyllä ollut aina vastakkaiseen sukupuoleen.

        Jos haluat seuraa joka kestää naisten arvostelun ja on vielä vapaa, on pakko tyytyä naisiin. Tässä iässä niitä on paljon miehiä enemmän. Onhan nimittäin niinkin että jos löydät miehen joka täyttää ehtosi, et ehkä täytä hänen ehtojaan.


    • hyvä vaihtoehto

      Onhan toi Eero, kysy häneltä kiinnostaisiko.

      • se naikkonen ,,,

        Eero on mun olen niin päättäny, mä olen aidosi leski,


      • Kepa 5
        se naikkonen ,,, kirjoitti:

        Eero on mun olen niin päättäny, mä olen aidosi leski,

        "se naikkonen',,,"
        Ei oo sun, se on mun, mä olen kans aidosti leski. Terkut Eerolle, hei tääl mä oon.


      • €ero
        Kepa 5 kirjoitti:

        "se naikkonen',,,"
        Ei oo sun, se on mun, mä olen kans aidosti leski. Terkut Eerolle, hei tääl mä oon.

        Eise nyt käy koska mulle on lupautunut vellinkeittäjä mökille selänpesijäksi.


      • €ero kirjoitti:

        Eise nyt käy koska mulle on lupautunut vellinkeittäjä mökille selänpesijäksi.

        Woi että, teille tullee mukava reissu, tiä vielä mitä siitä kehkeytyypi :). Pijetään peukkuja ja varpaita :). Joko oot kynttiöät varannu ja ulkotuletkin.Teet rantaan semmosen tulilinjan ja sinne viet vellinkeittäjän kahtelemaan.


      • Leski

        Ap vastaa: Hyvä vaihtoehto
        Kirjoitat jostain Eerosta? Onko hän joku yleismies Jantunen?
        Annetaan tämän Eeron nyt olla.
        Olen mielummin yksin.


      • €ero
        mrshedgehog kirjoitti:

        Woi että, teille tullee mukava reissu, tiä vielä mitä siitä kehkeytyypi :). Pijetään peukkuja ja varpaita :). Joko oot kynttiöät varannu ja ulkotuletkin.Teet rantaan semmosen tulilinjan ja sinne viet vellinkeittäjän kahtelemaan.

        Mökille tultiin Mikkelistä Puumalaan Puumalasta veneellä puolituntia nyt täällä omissa oloissa mukava ilma ja asettuminen taloon ja ohjelma vapaa, pärjäillään.


      • €ero kirjoitti:

        Mökille tultiin Mikkelistä Puumalaan Puumalasta veneellä puolituntia nyt täällä omissa oloissa mukava ilma ja asettuminen taloon ja ohjelma vapaa, pärjäillään.

        Voi, jos sää on yhtä kiva kuin täällä niin teil on siell' mukavat ulkoilukelitkin :). Laitatte saunan lämpenemään ja silleen laitatte hyvää ruokaa. Pärjäilää tekin ja mikä on pärjäiltäessä :).


    • Opettele vieras kieli voi löytää hyvän kumppanin ulkolaisesta miehestä.

      Minulle kävi niin hyvä säkä, että löysin ulkolaisen miehen, Ollaan oltu yhdessä yli kahdeksan vuotta.

      • ei ulkolainen

        Ulkomaalainen, ulkomainen.


      • 19-18
        ei ulkolainen kirjoitti:

        Ulkomaalainen, ulkomainen.

        Turha neuvoa ei se opi.


      • --------------------

        ei muslimit kiinosta, vaikka olisi kuinka rikas, suomalainen tai joku kristiityihin kuuluvaa rotua pitää olla,


      • Leski

        Korpikirjailija. Mistä sinä tiedät minun kielitaitoni?


      • Leski kirjoitti:

        Korpikirjailija. Mistä sinä tiedät minun kielitaitoni?

        En toki kielitaitoasi tunne vaan annoin neuvon jos et raitista kunnon kotimaista löydä etsi ulkolainen ystävä.

        Tuo narsismi pistetään liian helposti ihmisen ominaisuudeksi, Käsitin, että olet vain jonkun kerran tapaillut.

        Uskon, että narsistinen ihminen näyttää piirteensä vasta kun on saanut toisen valtaansa. Narsistien sanotaan olevan viehättäviä ja puoleensa vetäviä. Siksi niin usein kuulee tarinoita narsistimiehistä tai -naisista, joista "uhri" pääsi eroon kovan taistelun jälkeen.

        Tällä ikää taitaa olla harvassa onnistua nappaamaan narsisti ne kun ovat haluttuja ja varattuja ; )


      • Leski
        korppis kirjoitti:

        En toki kielitaitoasi tunne vaan annoin neuvon jos et raitista kunnon kotimaista löydä etsi ulkolainen ystävä.

        Tuo narsismi pistetään liian helposti ihmisen ominaisuudeksi, Käsitin, että olet vain jonkun kerran tapaillut.

        Uskon, että narsistinen ihminen näyttää piirteensä vasta kun on saanut toisen valtaansa. Narsistien sanotaan olevan viehättäviä ja puoleensa vetäviä. Siksi niin usein kuulee tarinoita narsistimiehistä tai -naisista, joista "uhri" pääsi eroon kovan taistelun jälkeen.

        Tällä ikää taitaa olla harvassa onnistua nappaamaan narsisti ne kun ovat haluttuja ja varattuja ; )

        Ap vastaa Korppis
        Onko ulkomaiset ystävät kunnon miehiä?
        Narsistin mielestäni tunnen. Olen tuntenut jo yhden 60 vuotta.


      • Leski kirjoitti:

        Ap vastaa Korppis
        Onko ulkomaiset ystävät kunnon miehiä?
        Narsistin mielestäni tunnen. Olen tuntenut jo yhden 60 vuotta.

        Eräs hollantilainen ystävämme menettii vaimonsa ja minä ystäväni muutama vuosi sitten. Hän on nyt löytänyt uuden tai ei oikeastaan uutta vaan vanhan perhetuttavan, naisen, joka myös on leskeytynyt. Mikä jänskintä nainen on paljon miehen entisen vaimon näköinen ja vain yksi kirjain eroa naisten nimessäkin. Onko sinun lähipiirissäsi leskeytyneitä miehiä, voisi olla mahdollisuus ja tuntiseit jo taustojakin.

        Hollantilaiset ystävämme ovat kunnon miehiä. Jaa, tai miten tuon nyt ilmaiseisi värikkäitä miehiä ja naisia, taiteilijoita joten sen suhteen menneisyydessä on ollut monenmoista vipinää, mutta nykyään askel on useimmilta lyhennyt ja villit vuodet ovat ohi ; ).

        Oma kumppanini on kunnon mies ja hyvä isä lapsilleen.


      • jiklhnndhj
        korppis kirjoitti:

        En toki kielitaitoasi tunne vaan annoin neuvon jos et raitista kunnon kotimaista löydä etsi ulkolainen ystävä.

        Tuo narsismi pistetään liian helposti ihmisen ominaisuudeksi, Käsitin, että olet vain jonkun kerran tapaillut.

        Uskon, että narsistinen ihminen näyttää piirteensä vasta kun on saanut toisen valtaansa. Narsistien sanotaan olevan viehättäviä ja puoleensa vetäviä. Siksi niin usein kuulee tarinoita narsistimiehistä tai -naisista, joista "uhri" pääsi eroon kovan taistelun jälkeen.

        Tällä ikää taitaa olla harvassa onnistua nappaamaan narsisti ne kun ovat haluttuja ja varattuja ; )

        Siinä olet oikeassa onneksi olen osannut kiertää heijät.

        Ettei vaan satu omalle kohále tuo narsismius ------


      • piä huoli omista asi
        korppis kirjoitti:

        Eräs hollantilainen ystävämme menettii vaimonsa ja minä ystäväni muutama vuosi sitten. Hän on nyt löytänyt uuden tai ei oikeastaan uutta vaan vanhan perhetuttavan, naisen, joka myös on leskeytynyt. Mikä jänskintä nainen on paljon miehen entisen vaimon näköinen ja vain yksi kirjain eroa naisten nimessäkin. Onko sinun lähipiirissäsi leskeytyneitä miehiä, voisi olla mahdollisuus ja tuntiseit jo taustojakin.

        Hollantilaiset ystävämme ovat kunnon miehiä. Jaa, tai miten tuon nyt ilmaiseisi värikkäitä miehiä ja naisia, taiteilijoita joten sen suhteen menneisyydessä on ollut monenmoista vipinää, mutta nykyään askel on useimmilta lyhennyt ja villit vuodet ovat ohi ; ).

        Oma kumppanini on kunnon mies ja hyvä isä lapsilleen.

        Minkä maalainen mies korppiksen huoli...?:)

        Eiköhän sitä jo lähemmäs seitsenkymppiset osaa elää yksinkin, minkä' ihmeen takia pitäisi lähteä miestä ulkomaita myöten etsimään???!!!

        Et taida paljon arvostaa itseäsi omana itsenäsi, mies kai sopivasti pönkkää olematonta itsetuntoasi....:::)))


      • Honolulun Lempi

        Ei kielen osaaminen (jotenkuten, natiiviksihan taito ei koskaan yllä) riitä kestävän ihmissuhteen takeeksi. Väärinkäsitykset ja toisen ymmärtäminen on vielä yleisempää kuin jos olisi yhteinen äidinkieli. Usein käy niin, että molemmat osapuolet kokevat alussa uutuudenviehätystä: kulttuurien ja luonteiden erilaisuus tuntuu kutkuttavan mukavalta. Jonkin ajan päästä ainakin toinen alkaa vieroksua toisen 'poikkeavuutta'. Yleensä se, jonka kotimaassa asutaan.

        Toinen asia on, että monessa muussa maassa 50-70 v miehet kelpuuttavat hyvinkin omanikäisen tyttöystävän. Suomessahan tuntuu, ettei edes 50 v täyttänyttä "kurppaa" huoli kukaan! Hävetkää Suomi-miehet!


      • HLempi
        Honolulun Lempi kirjoitti:

        Ei kielen osaaminen (jotenkuten, natiiviksihan taito ei koskaan yllä) riitä kestävän ihmissuhteen takeeksi. Väärinkäsitykset ja toisen ymmärtäminen on vielä yleisempää kuin jos olisi yhteinen äidinkieli. Usein käy niin, että molemmat osapuolet kokevat alussa uutuudenviehätystä: kulttuurien ja luonteiden erilaisuus tuntuu kutkuttavan mukavalta. Jonkin ajan päästä ainakin toinen alkaa vieroksua toisen 'poikkeavuutta'. Yleensä se, jonka kotimaassa asutaan.

        Toinen asia on, että monessa muussa maassa 50-70 v miehet kelpuuttavat hyvinkin omanikäisen tyttöystävän. Suomessahan tuntuu, ettei edes 50 v täyttänyttä "kurppaa" huoli kukaan! Hävetkää Suomi-miehet!

        Edit: ... toisen väärinymmärtäminen...


    • onniminni

      Kyllähän näitä ihmeitä tapaa päivittäin. Mulle riittää jutustelu, oon niin kranttu, että seurustelukumppaniksi sopivaa ei taida löytyä. Elämässä on muutakin sisältöä kuin miehet, joten en aikaani etsimiseen kuluta.

    • juhako.

      Voi pieksun lopinat,pari keihäsmatkaa olen kesän aikana tehnyt mutta kyllä aamulla kotia olen suunnut ajoneuvoni.Melkolailla hampaatomaksi itseään täynnä oleviksi on ne puumat ainakin osoittautuneet,ensi kesänä taas uusi yritys josko sitten rinkelitkin maistuu.

    • moi täällä olis 64v 187 112 tumma vapaa hyvinkää

      • öööööööööööööööö

        EI tummat kelpaa, pitää ollarehellinen valkonen mies , ei mustalainen missään tapauksessa,


      • liisaliukas

        Painoa liikaa :)


    • kna.

      Ei missään. Jos eivät ole homoja, ovat oman rakkaan tiukassa seurannassa.

    • Minä melkein kompaistuin vapaaseen, samanikäiseen, kunnolliseen suomipoikaan. (Tää ei auta sinua yhtään paitsi ehkä antaa toivoa että ei kaikki on mahdollista elämässä)

      • Haha kauhee lapsus...eli siis mun piti sanoa että ei kaikki toivo ole vielä menetettyä mutta siitä tuli että kaikki on vielä mahdollista. Sormet ei ehdi mukana....


      • KIITOS jo etukäteen

        Paloma se co

        laitahan valokuva rakkastasi tänne palstalle , siis siitä aidosta suomalaisesta miehestä, saammme muutki ihailla


      • mää oo nähny
        KIITOS jo etukäteen kirjoitti:

        Paloma se co

        laitahan valokuva rakkastasi tänne palstalle , siis siitä aidosta suomalaisesta miehestä, saammme muutki ihailla

        Onhan se profiilissaan ollutkin, tavallinen suomalaisen näkönen mies tukka takussa ainaskii sillon.


      • ,.--.,
        mää oo nähny kirjoitti:

        Onhan se profiilissaan ollutkin, tavallinen suomalaisen näkönen mies tukka takussa ainaskii sillon.

        Minen älyä ollenkaan, että tänne laitetaan muidenkin naamatauluja, kuin omiaan.
        Enkä toki sitäkään.


      • ,.--., kirjoitti:

        Minen älyä ollenkaan, että tänne laitetaan muidenkin naamatauluja, kuin omiaan.
        Enkä toki sitäkään.

        Ei tänne eikä muuallekkaan laiteta kenenkään kuvia ilman heidän lupaansa. Mun profiilissa on ollut kuvia tyttärestäkin ja Lutusesta on aina kuva, tukka tuulessa hulmuten, mutta olimme metsäretkellä kun otin sen kuvan. Eikä kysymys ole ulkomuodosta; minä rakastuin Lutusen sisäiseen kauneuteen, vaikka ei se pahan näkönen ole ulospäinkään: hoikka, vaalee suomalaismies. Tavallinen.


      • mää oon nähny
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Ei tänne eikä muuallekkaan laiteta kenenkään kuvia ilman heidän lupaansa. Mun profiilissa on ollut kuvia tyttärestäkin ja Lutusesta on aina kuva, tukka tuulessa hulmuten, mutta olimme metsäretkellä kun otin sen kuvan. Eikä kysymys ole ulkomuodosta; minä rakastuin Lutusen sisäiseen kauneuteen, vaikka ei se pahan näkönen ole ulospäinkään: hoikka, vaalee suomalaismies. Tavallinen.

        Jos on hyvä tavallinen yhden naisen mies niin ole onnellinen ja niinhän sää varmaan oletkin.


      • ,.--.,
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Ei tänne eikä muuallekkaan laiteta kenenkään kuvia ilman heidän lupaansa. Mun profiilissa on ollut kuvia tyttärestäkin ja Lutusesta on aina kuva, tukka tuulessa hulmuten, mutta olimme metsäretkellä kun otin sen kuvan. Eikä kysymys ole ulkomuodosta; minä rakastuin Lutusen sisäiseen kauneuteen, vaikka ei se pahan näkönen ole ulospäinkään: hoikka, vaalee suomalaismies. Tavallinen.

        Minä olen rakastanut monta vuosikymmentä omaa lutustani.
        Nuorena oltiin kauniita ja komeita.
        Kun toisen aivot vain paranevat vuosien myötä, tiedän saaneeni parhaimmista parhaimman, minulle.
        Minun ei ole hoikka, eikä oikein tavallinenkaan.
        On hyvin sanaisa ja auttavainen, muillekin kuin omilleen.


      • kuva pois
        ,.--., kirjoitti:

        Minen älyä ollenkaan, että tänne laitetaan muidenkin naamatauluja, kuin omiaan.
        Enkä toki sitäkään.

        ,.--., sas se kun olisivat ees kauniita ihmisiä, mut ei kun läskiposkisia tihrusilmäsiä ryppynaamoja, kuka noita viittii katella. Turhaa ittesä esittelyä mikä ei ketää ilahuta.


    • att2

      Narsismi täysin paskaa tietoa ihmisistä tuli 1980 esille, luulen kaikki ovat jollakinlailla niin.

      Yritin mutta olin liian" kiltti", huoria en halunnut-- tänään on hyvin täytyy olla hyvin korkea akateeminen tutkimus naisella kuin tänään on samoin hänen läheiset.


      Vapaita miehiä on varmaan kuinka paljon tahansa mutta he eivät uskalla.

    • kipin kopin

      Eläkeläisten tanssit sinne seuraa hakemaan,

      • Ottaakohan mummo tilaisuuresta vaarin?


      • att2
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Ottaakohan mummo tilaisuuresta vaarin?

        sieltä seuraa sain, seura oli harhaa vain, ect---


      • Niin makaa kuin peta

        Ei kaikki tanssi. Varsinkaan ne yksinäiset. Ukkomiehistä useammat kuin uskallat arvatakaan ja monilla heistä menossa jo ainakin kolmas avio...
        Me joita kunnollisiksi sanotaan, osataan jo pysyä poissa kaikista kuvioista. Niin monet ylenkatseet teiltä aikanaan saimme, menitte aina niitten jännämiesten mukaan. Kerran toisensa jälkeen. Nauttikaa nyt valinnoistanne!


      • Leski
        Niin makaa kuin peta kirjoitti:

        Ei kaikki tanssi. Varsinkaan ne yksinäiset. Ukkomiehistä useammat kuin uskallat arvatakaan ja monilla heistä menossa jo ainakin kolmas avio...
        Me joita kunnollisiksi sanotaan, osataan jo pysyä poissa kaikista kuvioista. Niin monet ylenkatseet teiltä aikanaan saimme, menitte aina niitten jännämiesten mukaan. Kerran toisensa jälkeen. Nauttikaa nyt valinnoistanne!

        Nimimerkki: Niin makaa kuin petaa.
        Olen kanssasi samaa mieltä. Ukkomiehet ovat pahimpia. Ainakin ne,jotka vaimo on hetkeksi päästänyt vapaaksi. Esimerkkinä mainitsen,että olin työtehtävissä huvipuistossa. Pariskunta tuli sinne,ja vaimo käväisi wc:ssä. Mies alkoi samantien ehdottamaan treffejä minulle. En tietenkään noteerannut mitenkään. Vaimo tuli takaisin ja mies oli vaimolleen yhtä hymyä. Minulle vielä iski silmää vaimon selän takana.
        Tämän tyylisiä ukkomiehiä on pilvin pimein.
        Työpaikoilla olen saanut ronskimmat ehdotukset ukkomiehiltä.
        Nykyään kierrän kaukaa ko.ukot.
        Että,todella pitääkö hyvänänne nämä joka hameen alle haluavat.


      • siitäs saitte.
        Niin makaa kuin peta kirjoitti:

        Ei kaikki tanssi. Varsinkaan ne yksinäiset. Ukkomiehistä useammat kuin uskallat arvatakaan ja monilla heistä menossa jo ainakin kolmas avio...
        Me joita kunnollisiksi sanotaan, osataan jo pysyä poissa kaikista kuvioista. Niin monet ylenkatseet teiltä aikanaan saimme, menitte aina niitten jännämiesten mukaan. Kerran toisensa jälkeen. Nauttikaa nyt valinnoistanne!

        "Niin makaa kuin petaa"

        Sama myöskin toisinpäin.

        Joskus kauan sitten katselitte vaan niitä hienohelmoja. Nyt kun vaimonne ovat lihoneet katselette entisiä suht'koht vielä normaalissa lihassa olevia entisiä tuttavianne, olisitte kiinnostuneita. Eipäs huolita enää.


      • Niin makaa kuin peta
        siitäs saitte. kirjoitti:

        "Niin makaa kuin petaa"

        Sama myöskin toisinpäin.

        Joskus kauan sitten katselitte vaan niitä hienohelmoja. Nyt kun vaimonne ovat lihoneet katselette entisiä suht'koht vielä normaalissa lihassa olevia entisiä tuttavianne, olisitte kiinnostuneita. Eipäs huolita enää.

        Nyt sinulle tuli arviointivirhe tai luit huonosti. Kirjoituksestani piti käydä ilmi, että kirjoitin yksinäisistä, en mistään siideri-tms valaitten puoliskoista.

        Omalta kohdaltani tarkennusta sen verran, että tokihan olen katsellut niitä hienohelmojakin (kauempaa), mutta aivan tavalinen tyttö minulle olisi kelvannut. Nainen kuitenkin pääsääntöisesti kelpuuttaa vain ns. korkeampaa sosiaali-tms luokkaa olevan.

        Ja itsellä oli vielä se ujous. Kun jo aivan pienestä pitäen kasvatettiin siihen, että kaikki muut ovat viisaampia, tietävät kaiken paremmin, osaavat kaiken paremmin, ole sinä hiljaa kun muut puhuvat. Siitä se suunta alkaa. Tottuu katsomaan kaikkea syrjästä. Ei kasva sosiaalisesti eikä -seksi. Paha päästä irti vaikka totuuden näkeekin silmiensä edessä.


      • siitäs saitte.
        Niin makaa kuin peta kirjoitti:

        Nyt sinulle tuli arviointivirhe tai luit huonosti. Kirjoituksestani piti käydä ilmi, että kirjoitin yksinäisistä, en mistään siideri-tms valaitten puoliskoista.

        Omalta kohdaltani tarkennusta sen verran, että tokihan olen katsellut niitä hienohelmojakin (kauempaa), mutta aivan tavalinen tyttö minulle olisi kelvannut. Nainen kuitenkin pääsääntöisesti kelpuuttaa vain ns. korkeampaa sosiaali-tms luokkaa olevan.

        Ja itsellä oli vielä se ujous. Kun jo aivan pienestä pitäen kasvatettiin siihen, että kaikki muut ovat viisaampia, tietävät kaiken paremmin, osaavat kaiken paremmin, ole sinä hiljaa kun muut puhuvat. Siitä se suunta alkaa. Tottuu katsomaan kaikkea syrjästä. Ei kasva sosiaalisesti eikä -seksi. Paha päästä irti vaikka totuuden näkeekin silmiensä edessä.

        Normaalimies on minullekin kelvannut.


      • täti vihreä
        Niin makaa kuin peta kirjoitti:

        Nyt sinulle tuli arviointivirhe tai luit huonosti. Kirjoituksestani piti käydä ilmi, että kirjoitin yksinäisistä, en mistään siideri-tms valaitten puoliskoista.

        Omalta kohdaltani tarkennusta sen verran, että tokihan olen katsellut niitä hienohelmojakin (kauempaa), mutta aivan tavalinen tyttö minulle olisi kelvannut. Nainen kuitenkin pääsääntöisesti kelpuuttaa vain ns. korkeampaa sosiaali-tms luokkaa olevan.

        Ja itsellä oli vielä se ujous. Kun jo aivan pienestä pitäen kasvatettiin siihen, että kaikki muut ovat viisaampia, tietävät kaiken paremmin, osaavat kaiken paremmin, ole sinä hiljaa kun muut puhuvat. Siitä se suunta alkaa. Tottuu katsomaan kaikkea syrjästä. Ei kasva sosiaalisesti eikä -seksi. Paha päästä irti vaikka totuuden näkeekin silmiensä edessä.

        Jännämies on jännä sana, osa naisista hakee näitä jänniä miehiä.
        Mutta suuri osa juuri kaltaisiasi, luotettavia, ehkä ujoja, aina sanansa pitäviä, yhteen naiseen sitoutuvia kunnon miehiä. Sinulla on ollut huonoa tuuriakin, kun et ole sopivaa naista löytänyt. Ei kannata menettää toivoaan, ehkä vielä vakka kohtaa kantensa.


    • Jeh !

      Täällä yksi kunnollinen, vapaa, hetero heräsi hetki sitten aamukaffeelle yksin. Olisin niin toivonut että vierellä sopiva vastakappale, mutta kun ei.

      • Kepa 5

        "Jeh"
        Älä välitä, ei ollut mullakaan vastakappaletta. Siinä meni aamupala kahveineen,
        telkkari seurana.


    • anteeksi kun kysyn

      Minkä ikänen olet ?

      kirjoitin juuri yhden kadoneista runoistani " Muisto kirjoitus alotukseen " siinä hieman persoonallisuuttani,

      • Yksi ylläolevista

        Keneltä kysyit?


      • " thntematon "
        Yksi ylläolevista kirjoitti:

        Keneltä kysyit?

        JEH !
        häneltä kysyn,
        koska hän sanoi olevansa kunnollinen vapaa hetero mies käsittääkseni,
        voi muutkin kunnoliset miehet esittäytyä,


      • Yksi ylläolevista
        " thntematon " kirjoitti:

        JEH !
        häneltä kysyn,
        koska hän sanoi olevansa kunnollinen vapaa hetero mies käsittääkseni,
        voi muutkin kunnoliset miehet esittäytyä,

        En löytänyt tuollaista nimimerkkiä. Kun et minulta kysynyt, niin en vastaa.


      • Yksi ylläolevista
        Yksi ylläolevista kirjoitti:

        En löytänyt tuollaista nimimerkkiä. Kun et minulta kysynyt, niin en vastaa.

        Olihan se siellä. Minuun iski lukihäiriö. Anteeksi suo!


    • ei.karsita

      Palstalle tyypillinen ketju siinä suhteessa, että ap. vastaa valikoidulle joukolle. Samaa asiaa pyöritellään ja siinä sopivasti tölväistään, jos jokin eriävä mielipide tai ei toivottu henkilö tulee joukkoon.

      • Leski

        Ap vastaa: ei karsita
        Mitä sinä kysyit? Minä vastaan.


    • Luotettava.

      Muutan luoksesi 2 viikon sisällä.
      Sinulta toivon:

      *Asuntoa Helsingissä,jonne voin muuttaa.
      * Lenkkihalukkuutta
      * Siisteyttä
      * Edes hiukan kiinnostusta musiikkiin

    • t.l.

      Enpä tiiä onko noin. Mutta taitaa olla niin, että ei kannata ettiä, vaan antaa elämän kulkea omalla painollaan ja jos sitten jossakin kohtaa tapaa sielunkumppanin sen kunnon miehen tai naisen, niin siinä hän sitten on. Täs iäs ei kovin helposti enää mennä toisen huusholliin asumaan, vaan kuljetaan muutoin yhes ja asutaan omis kodeis. Jotenkin näin se taitaa mennä.

      • Leski

        Nimimerkille t.l.
        En ole yhteen muutosta aloituksessani kirjoittanut yhtään mitään.
        Kysymys oli,mistä löytää tavallisen kunnon suomalaisen miehen?
        Tarkoitan lähinnä juttukaveria,matkaseuraa,illanviettoja.
        En halua nähdä enää yhtään juoppoa,luuseria,koiran omistavaa,exästään puhuvaa narsistia.
        Olen tullut siihen tulokseen,että yksin on parasta viettää aikansa.
        Unohtaa koko ukot.


      • Leski kirjoitti:

        Nimimerkille t.l.
        En ole yhteen muutosta aloituksessani kirjoittanut yhtään mitään.
        Kysymys oli,mistä löytää tavallisen kunnon suomalaisen miehen?
        Tarkoitan lähinnä juttukaveria,matkaseuraa,illanviettoja.
        En halua nähdä enää yhtään juoppoa,luuseria,koiran omistavaa,exästään puhuvaa narsistia.
        Olen tullut siihen tulokseen,että yksin on parasta viettää aikansa.
        Unohtaa koko ukot.

        Leskelle
        Miks sun jutusta välittyy aikamoinen kiukku ja halveksunta kaikkii ukkoja kohtaan.
        Ei noi kiukkusen lähelle kukaan uskalla tulla,ota pikkusen rauhallisemmin.
        Ei kai tän ikäset ukot enää neitsyitä ja pyhimyksiä oo,mut aika hyviä ihmisiä me ollaan.


      • Leski
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Leskelle
        Miks sun jutusta välittyy aikamoinen kiukku ja halveksunta kaikkii ukkoja kohtaan.
        Ei noi kiukkusen lähelle kukaan uskalla tulla,ota pikkusen rauhallisemmin.
        Ei kai tän ikäset ukot enää neitsyitä ja pyhimyksiä oo,mut aika hyviä ihmisiä me ollaan.

        Koti-kiusattu
        Olin 20 vuotta edesmenneen mieheni kanssa. Olen ollut leskenä vuoden.
        Nyt ovat täysin alkoholisoituneet ukot käyneet soittelemassa ovikelloani. Tästä vain mielleyhtymä,että eikö raittiita,fiksukäytöksisiä miehiä ole olemassa?
        Edesmennyt mieheni oli parasta A-ryhmää.
        En ole ollut "radalla" ollenkaan. Ystävättäret,jotka käyvät ulkona,sanovat,että yhtään raitista miestä ei ole missään,ainakaan vapaana.
        Jatkan elämääni,ilman yhtäkään ukonrähjää. Piste


      • Leski kirjoitti:

        Koti-kiusattu
        Olin 20 vuotta edesmenneen mieheni kanssa. Olen ollut leskenä vuoden.
        Nyt ovat täysin alkoholisoituneet ukot käyneet soittelemassa ovikelloani. Tästä vain mielleyhtymä,että eikö raittiita,fiksukäytöksisiä miehiä ole olemassa?
        Edesmennyt mieheni oli parasta A-ryhmää.
        En ole ollut "radalla" ollenkaan. Ystävättäret,jotka käyvät ulkona,sanovat,että yhtään raitista miestä ei ole missään,ainakaan vapaana.
        Jatkan elämääni,ilman yhtäkään ukonrähjää. Piste

        Leskelle
        Mistä tierät juoppojen ainoastaan sinua häiriköivän?
        Jos sulla on minun laiseni a-ryhmän unohtumaton Elmeri niin silloin on tietysti vaikee laskea rimaa.
        Ei muuten kannata uskoa kaikkea mitä kuulee,voi olla et ystävättäret pelkää sinunlaisen valioyksilön vievän koko potin ja siks pikkasen liiottelevat


      • onniminni
        Leski kirjoitti:

        Nimimerkille t.l.
        En ole yhteen muutosta aloituksessani kirjoittanut yhtään mitään.
        Kysymys oli,mistä löytää tavallisen kunnon suomalaisen miehen?
        Tarkoitan lähinnä juttukaveria,matkaseuraa,illanviettoja.
        En halua nähdä enää yhtään juoppoa,luuseria,koiran omistavaa,exästään puhuvaa narsistia.
        Olen tullut siihen tulokseen,että yksin on parasta viettää aikansa.
        Unohtaa koko ukot.

        Eikös ole niin, että meitä naisia on 2/3 ikäluokastamme. Kaikille ei miehiä riitä, kun vain hyvät otetaan huomioon, jäljelle jää jokunen. Jään suosiolla rannalle.


      • Huomattu on, joo-o
        onniminni kirjoitti:

        Eikös ole niin, että meitä naisia on 2/3 ikäluokastamme. Kaikille ei miehiä riitä, kun vain hyvät otetaan huomioon, jäljelle jää jokunen. Jään suosiolla rannalle.

        Silti aina vain löytyy naisia, jotka vuosikymmenestä toiseen aina valkkaavat sitä vähän parempaa. Kun joku löytyy, niin VIELÄ parempi pitää löytyä. Eli rimaa aina vain ylöspäin oli omat mahdollisuudet sitten mitä oli.


      • t.l.
        Leski kirjoitti:

        Nimimerkille t.l.
        En ole yhteen muutosta aloituksessani kirjoittanut yhtään mitään.
        Kysymys oli,mistä löytää tavallisen kunnon suomalaisen miehen?
        Tarkoitan lähinnä juttukaveria,matkaseuraa,illanviettoja.
        En halua nähdä enää yhtään juoppoa,luuseria,koiran omistavaa,exästään puhuvaa narsistia.
        Olen tullut siihen tulokseen,että yksin on parasta viettää aikansa.
        Unohtaa koko ukot.

        nim. Leski. Et kirjoittanutkaan yhteen muutosta. Se oli vain oma ajatus siitä miten ehkä ite toimisin. Ajatus kun lentää omia teitään lukiessa viestejä sitä ikäänkuin astuu toisen saappaisiin ja ajattelee tilannetta omalle kohdalle.
        Mukavaa syksyä.


    • Yk.

      Juuri noin se menee, yleensä. Ei enää yhteen asumaan, vaan vieraillaan toistemme luona kun molemmille sopii. Siinä jää molemmille sitä omaa tilaa, jota jokainen kaipaa oli suhde kuinka läheinen tahansa. Aamulla heräsin nakuna yksin, illan koittaessa nakuna yksin nukkumaan. Edelleen vapaa, hetero, kunnollinen, savuton 60. Niin aika vierii. Missä vierikaveri ?

    • äijä.

      -joo, jotain oikealta kuulostavaa tuossa....silmät auki ja mielikin...
      -mutta ei nakuna voi nukkua, kylmähän siinä tulis, ei makuuhuonetta voi eikä saa liika lämpösenä pitää...ei.

      • .en tiennyt

      • äijä.
        .en tiennyt kirjoitti:

        Jos tuollasiin takerrut niin loppu ikäs saat yksin olla:

        http://www.youtube.com/watch?v=HnWnJmGIqi8

        -ainoastaan todella epätoivoinen ei pidä mitään kriteereitä kumppanin suhteen..sovitteluahan on tietysti, ja molemmat kompromisseihin joutuu jonkin verran, mut liian moni on suhteessa josta kaikki kipinä on poissa, tavan vuoksi ollaan, kun pelätään olla "yksin"....no,joo...


      • .en tiennyt
        äijä. kirjoitti:

        -ainoastaan todella epätoivoinen ei pidä mitään kriteereitä kumppanin suhteen..sovitteluahan on tietysti, ja molemmat kompromisseihin joutuu jonkin verran, mut liian moni on suhteessa josta kaikki kipinä on poissa, tavan vuoksi ollaan, kun pelätään olla "yksin"....no,joo...

        äijä.
        Tähän takerruin: 'mutta ei nakuna voi nukkua, kylmähän siinä tulis, ei makuuhuonetta voi eikä saa liika lämpösenä pitää...ei.'
        Jos nukkuminen on kokonaan oltava siihen malliin kuin äijä. haluaa niin minä putoan tai putosin jo kelkasta. Kun nukun nakuna, eikä huone saa olla liian kylymä. Piste. Koska tiedän että muutkin asiat pitäisis mennä just niinku herra tykkää. Ei sovi mulle.


      • ent. siivoojaparka
        .en tiennyt kirjoitti:

        äijä.
        Tähän takerruin: 'mutta ei nakuna voi nukkua, kylmähän siinä tulis, ei makuuhuonetta voi eikä saa liika lämpösenä pitää...ei.'
        Jos nukkuminen on kokonaan oltava siihen malliin kuin äijä. haluaa niin minä putoan tai putosin jo kelkasta. Kun nukun nakuna, eikä huone saa olla liian kylymä. Piste. Koska tiedän että muutkin asiat pitäisis mennä just niinku herra tykkää. Ei sovi mulle.

        On se hyvä ottaa heti alkuunsa huomioon kaikki pikkuseikatkin ennenkuin ryhtyy yhdessä asumaan. Ei ole mukavaa yhteiseloa pitemmän päälle, kun toinen avaa ikkunoita ja toinen kulkee perässä laittamassa ne kiinni, sitten taas toinen aukaisee, toinen sulkee...

        Minulla menee raja jo siinä, jos mies viheltelee Porilaisten marssia suihkussa kello seitsemän yöllä. Nukkumarauha täytyy ihmisellä olla.


      • ,-.,-.
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        On se hyvä ottaa heti alkuunsa huomioon kaikki pikkuseikatkin ennenkuin ryhtyy yhdessä asumaan. Ei ole mukavaa yhteiseloa pitemmän päälle, kun toinen avaa ikkunoita ja toinen kulkee perässä laittamassa ne kiinni, sitten taas toinen aukaisee, toinen sulkee...

        Minulla menee raja jo siinä, jos mies viheltelee Porilaisten marssia suihkussa kello seitsemän yöllä. Nukkumarauha täytyy ihmisellä olla.

        Kello 7 yöllä???


      • ent. siivoojaparka
        ,-.,-. kirjoitti:

        Kello 7 yöllä???

        Niin, kello 7 yöllä. Ihmisen parasta nukkuma-aikaa...


      • ,-.,-.
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Niin, kello 7 yöllä. Ihmisen parasta nukkuma-aikaa...

        Toki niin on minullakin:)

        Onneksi siis en ole ainut.


      • äijä.
        .en tiennyt kirjoitti:

        äijä.
        Tähän takerruin: 'mutta ei nakuna voi nukkua, kylmähän siinä tulis, ei makuuhuonetta voi eikä saa liika lämpösenä pitää...ei.'
        Jos nukkuminen on kokonaan oltava siihen malliin kuin äijä. haluaa niin minä putoan tai putosin jo kelkasta. Kun nukun nakuna, eikä huone saa olla liian kylymä. Piste. Koska tiedän että muutkin asiat pitäisis mennä just niinku herra tykkää. Ei sovi mulle.

        "en tiennyt"...jep, takerruit, ja paljastit olevasi pikkasen liikaa pikkumainen....ei pahalla..
        p.s. ei makuuhuone saa olla kuin huonosti lämmitetty sauna...paitsi ehkä silloin tällöin.. ;)


      • Leski
        äijä. kirjoitti:

        -ainoastaan todella epätoivoinen ei pidä mitään kriteereitä kumppanin suhteen..sovitteluahan on tietysti, ja molemmat kompromisseihin joutuu jonkin verran, mut liian moni on suhteessa josta kaikki kipinä on poissa, tavan vuoksi ollaan, kun pelätään olla "yksin"....no,joo...

        Ap vastaa: äijä
        Kirjoitat asiaa. Olen miehen kuoleman jälkeen tapaillut kahta erilaista miestä. Tai,oikeastaan kun heitä kuuntelee,yksi sana on sama.
        Minä,minä,minä,minä.
        Molemmat haluavat korostaa,mitä on tehnyt,mitä omistaa,ei juo kun vähän.
        Ei polta tupakkaa,kun joskus.On virallisesti eronnut.
        Mutta on hyvää pataa exän kanssa. Koira sinne hoidettavaksi,kun Kanariansaaret kutsuu. Lapset ja lapsenlapset yhdistää.
        Tämä sama laulu toistuu näissä kahvitteluissa.
        Eli, ei missääntapauksessa näin huonoa suhdetta edes "kahvittelun merkeissä".
        Miehet haluavat vapauden,mutta omilla ehdoillaan.
        Edelleen,olen sitä mieltä,että antaa ukonrähjien olla minun puolestani rauhassa.


    • €ero

      Aviossa olo turvallinen olomuoto, yhdessä oloa on muutakin kuin avioliitto jossain vaiheessa tulee totuus kun elo loppuu eli aikaa kutakin.Niin on mullakin tässä vaiheessa yksin viime joulusta murhe pyrkii päivittäin se on minun ikioma murhe jota en tuputa muille, henkinen kantti senkun ymmärtää niin jaksaa fyysisesti,

      • mrshedgog eirek

        Ajan kanssa murhe hellittää jäljelle jäävät muistot.


      • €ero
        mrshedgog eirek kirjoitti:

        Ajan kanssa murhe hellittää jäljelle jäävät muistot.

        Mrs "
        Ei mulla oo hätäpäivää tai oikeammin ei ole kerinny kun pää kolmantena jalkana menossa, milloin missäkin.
        Talviaika se asetuttaa kotiolihin, eihän sitä koskaan tiedä mitä tuleman pitää pitää olla utelias tulevaisuudesta mukava kun ei kaikkia tiedä.


      • mimmimummi*

        Aviossa olo turvallinen".... keskustelin juuri yhden ystäväni kanssa joka menetti puolisonsa....löysin paljonkin samoja elementtejä omasta itsestäni....silloin kun erosin puolisostani....onhan se melkein sama asia....jos kaikki loppuu siihen..eikä keskusteluyhteyttä ole....


      • €ero kirjoitti:

        Mrs "
        Ei mulla oo hätäpäivää tai oikeammin ei ole kerinny kun pää kolmantena jalkana menossa, milloin missäkin.
        Talviaika se asetuttaa kotiolihin, eihän sitä koskaan tiedä mitä tuleman pitää pitää olla utelias tulevaisuudesta mukava kun ei kaikkia tiedä.

        Nii, se on hyvä että touhua ja menoa piisaa, ei tartte olla ajatustensa kahden ainakaan koko aikaa. Ilman muta kannattaa kulkea silmät ja korvat avoimena, siis avoimin mielin.


    • mä annan sen pois

      eli saat multa "vapaan kunnon m iehen"!
      jos haluat narsistimiehen, joka on tosii iihaanaa alussa sulle, kehuen sua kaikesta kuin sää oot ihana, ja pikkuhiljaa huomaatkin itse että sää teet kaiken kotona palvoessasi tuota nii-in ihanaa miestä!
      Joka ei pistä rikkaa ristiin, lupaa vain tehdä ja sit huomenna!
      Hän on vasta 61v täyttää 62 eli on skorppiooni-
      Luovutan sulle mielihyvin hänet,
      ilmoita jos haluat, sillä hän ei osaa käyttää nettiä lainkaan!
      Näes mää maksan laskut ja etsin hallituksen kokoukset ym maakunnankokoukset hälle...jne kaiket kotkotukset...

      Ei ole raitis mutta käyttäyttyy hyvin, ei tee kotitöitä ikinä, vain ruokaa laittaa joskus kun haluaa jotain "hyvää" itselleen, viis muista....on narsistiluonne täysin, se olen minä joka osaan kaiken ja tiedän kaiken oikein,
      mutta rakastan sua, toistuu lause joka ei merkkaa mitään,,,,
      se on kuulema se viimeinen sana lepyyyttääkkseen akkaa....

      sanovat ne viisaat,= MIEHET...

      • --------------------

        pijä vaan se ukko ittelläsi,
        oma kuoli, enkä halua enää elämääni pilata jokun narsistin vuoksi,
        suren omaani " meidän kaikkien yhteistä kallea" , siinäki oli omat vikansa mä jäin aina toiseksi ku joku ilolintu ilmestyi pihapiiriin,
        hän oli naisten suhteen kaikkki ruokanen,
        paitsi yhen hän heitti pellolle, oli sen verran väkivaltanen tyyppi, eikä puolisoni päässy siitä muuten irti kuin kertomalla minulle, se akka oli raivohullu,
        muut kai oli hänelle suht koht tyydyttäviä ilolintuja,
        naiset on hulluja jotka vaimon ollessa töissä kehtaa mennä toisen kotiin miestä tytydttämään ,
        tietenki mihen päässäki on jotain pahasti vialla ku semmosta tekee,
        kaikkien yhteiset perseen-nuolijat kuolee lopulta kun aivot mätänee ja kuolevat lopulta kitumalla hitaasti,
        se on rangaistus jumalata , jumala on varottanu ihmiskuntaa " älä tee huorin " mutta ihmiset on hyvin tyhmiä eivät ajattele mitä seuraa kun rikkoo jumalan lakeja.


      • äijä.

        "parempi yksin, kuin huonossa suhteessa"...ajattelee moni, mut et sitten sinä...
        -elämähän on valintoja, ja jokaisen oma asia, josta on vastuussa eniten itselleen...


    • mummonmökkiläinen

      Erosta kuusi vuotta ja kyllä se on niin ettei miehet tämän ikäistä naista edes paljon katsele.Saa kulkea rauhassa,korkeintaan joku tumma ulkomaalaistaustainen joskus katsoo "kaks kertaa".
      En edes viitsi laittautua,meikata tms.siisteissä ja ajanmukaisissa vaatteissa kuitenkin kuljen.Enimmäkseen kun viettää aikaansa mökillä,voi olla minkä näköinen tahansa.

      Mihin sitä miestä tämän ikäinen edes tarvii? Ei kiinnosta sexi,vasara pysyy kädessä ja pimeää en pelkää.No-korkeintaan autokuskin tarvitseisin,mutta rahalla saa niitäkin.

      Kaikki kiinnostus hiipuu pikkuhiljaa miehiä kohden,mutta en ole sulkenut kuitenkaan mahdollisuutta pois...jos osuu kohdalle,tervetuloa!

      • <3<3

        "Mihin sitä miestä tämän ikäinen edes tarvii?"

        Mihin yleensä ihminen toistaan tarvii? Kanssaelämään ihan oikeaa elämää.
        Kyllä on kiva köllistellä ja öllistellä, tehdä kaksin kaikkea kaunista.
        Jolle se ei sovi, se on hänen asiansa.
        Mutta luulisi, että sopu ja rakkaus sopisi useimmille, sen jos he löytäisivät.
        Nytkin olla punaisessa puolukassa kaksin, toinen vaikka vain karhun pelokkeena.


    • helmiah-ei kirj
      • Ystävälinjalla

        "helmiah-ei kirj"
        Voi et' on kiva juttu, oon katsonu mont' kertaa, hyvät naurut joka kerta, ai, jai.


      • Ystävälinjalla kirjoitti:

        "helmiah-ei kirj"
        Voi et' on kiva juttu, oon katsonu mont' kertaa, hyvät naurut joka kerta, ai, jai.

        Tässä toisenlainen kunnon miehen tarina, ei hauska mutta helposti samaistuttava. . Elämä opettaa joskus kipeästi:

        http://www.youtube.com/watch?v=VW9sa-KvRB0


    • ystävän tarina

      Eräs vanha miestuttavani etsi naiskumppania vuosikausia. Vihdoinkin tärppäsi, hän kertoi nettilöydöstään. He keskustelivat ja kirjoittelivat kuukausia ja huomasivat omaavansa samanlaiset mielenkiinnon kohteet. Samat harrastukset, sama poliittinen katsantokanta, mieltymykset musiikin ja kirjallisuudenkin suhteen samansuuntaisia, pohdiskelijoita ja todtuudenetsijöitä molemmat jopa samoille asioille nauroivat.
      Tapaamista suunniteltiin kauan pitkän välimatkan takia. Vihdoin se onnistui eräänä viikonloppuna molemmille vieraassa lomakeskuksessa. Kaikki meni hyvin, jotain syttyi.
      Seuraavaksi mies lupautui menemään naisen luo muutamaksi lomapäiväksi.
      Lahjapaketti kainalossa ja suuret suunnitelmat mielessä mies ajoi naisensa luo.
      Tapaaminen jäi kuitenkin lyhyeksi, sillä naisen koti ja asuminen tyrmäsi miehen.
      Siistin ehkä hiukan pedantin miehen oli vaikea sopeutua sekamelskaan ja halvan toritaiteen kaaokseen, missä kissat nukkuivat emännän sängyssä.
      Paluumatka alkoi odottettua nopeammin.
      Itselläni on monia naistuttavia, jotka etsivät partneria, mutta tämän tarinan kuultuani en ole enää yrittänyt järjestellä tapaamisia kuten ennen tein.

      • ent. siivoojaparka

        Siis mieskö olikin vain asuntoa ja kodinhoitajaa vailla? Ja materian, eikä ihmisen perässä? Tuossa onkin joka naiselle hyvä vinkki, etteivät mene helppoon.


      • 00oiuyt
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Siis mieskö olikin vain asuntoa ja kodinhoitajaa vailla? Ja materian, eikä ihmisen perässä? Tuossa onkin joka naiselle hyvä vinkki, etteivät mene helppoon.

        Eiköhän se nainen ollut enemmän kodinhoitajan tarpeessa, kun eli kamalassa
        kaaoksessa.
        Vinkki varmasti toimii sillä siistit miehet eivät huushollissasi viihdy.

        siivoojaparalle vastasin


      • ei omatuntoa vailla
        00oiuyt kirjoitti:

        Eiköhän se nainen ollut enemmän kodinhoitajan tarpeessa, kun eli kamalassa
        kaaoksessa.
        Vinkki varmasti toimii sillä siistit miehet eivät huushollissasi viihdy.

        siivoojaparalle vastasin

        Täällä on ihmeellinen ruma tapa, kun joku kertoo jotain negatiivista, nakata ne kirjoittajan omasta elämästä olevaksi.

        Enpä kehtaisi moisia kirjoitttaa, vaan kuulunenkin vähemmistöön, meihin, joilla on toimiva omatunto.


      • ent. siivoojaparka
        00oiuyt kirjoitti:

        Eiköhän se nainen ollut enemmän kodinhoitajan tarpeessa, kun eli kamalassa
        kaaoksessa.
        Vinkki varmasti toimii sillä siistit miehet eivät huushollissasi viihdy.

        siivoojaparalle vastasin

        Miksi sen miehen olisi pitänyt viihtyä sen naisen huushollissa? Kai hänellä oli omakin huusholli, minne olisi voinut naisensa viedä? Semmonen hienompi arvotauluineen ja ilman kotieläimiä.

        Minullakin on kissa ja siitä en luovu yhdenkään miehen takia. Taulutkin on mitä sattuu, enimmäkseen sukulaisten maalaamia, enkä niistäkään luovu yhdenkään miehen takia.

        Niin, että tervemenoa vaan, jos ei kelpaa tulla kylään. Sillä kylässähän tuokin kertomuksen mies oli ja vieläpä ensimmäistä kertaa. Olipa se epäkohtelias tyyppi.


      • onniminni

        Mesystäväni oli erittäin siisti. Hän etsi leskeksi jäätyään heti uutta kumppania ja ehtikin tutustua moneen. Jostain syystä eivät suhteet kovin pitkään jatkuneet. Tavattuamme olin itse varattu ja pidimme puhelimitse yhteyttä harvakseltaan. Mies tutustui naiseen, joka ihme kyllä osoittautui aviomieheni (tuolloin jo kuollut) nuoruuden heilaksikin. Hän kävi naisen kotona ja koto osoittautui erittäin siivottomaksi. Mielenkiinto sammui ja minä olin vapaa silloisesta suhteestani. Tapasimme ja rakastuimme. Ehdimme olla yhdessä neljä ihanaa vuotta. Hän kuoli 2,5 v sitten. Onhan näitä hienoja miehiä ja naisia vapaana, mutta ensimmäisen vastaantulevan kelkkaan ei pidä lähteä.


      • ent. siivoojaparka
        onniminni kirjoitti:

        Mesystäväni oli erittäin siisti. Hän etsi leskeksi jäätyään heti uutta kumppania ja ehtikin tutustua moneen. Jostain syystä eivät suhteet kovin pitkään jatkuneet. Tavattuamme olin itse varattu ja pidimme puhelimitse yhteyttä harvakseltaan. Mies tutustui naiseen, joka ihme kyllä osoittautui aviomieheni (tuolloin jo kuollut) nuoruuden heilaksikin. Hän kävi naisen kotona ja koto osoittautui erittäin siivottomaksi. Mielenkiinto sammui ja minä olin vapaa silloisesta suhteestani. Tapasimme ja rakastuimme. Ehdimme olla yhdessä neljä ihanaa vuotta. Hän kuoli 2,5 v sitten. Onhan näitä hienoja miehiä ja naisia vapaana, mutta ensimmäisen vastaantulevan kelkkaan ei pidä lähteä.

        On niitä sillätavalla siistejä miehiä paljonkin, jotka odottavat, että vaimo siivoaa.

        Jos kerrankin osuisi kohdalle mies, joka sanoisi ensi käynnillään, että voisin auttaa sinua siivoamaan tämän kämpän, niin voisin ehkä alkaa harkita jatkoakin.


      • ent. siivoojaparka kirjoitti:

        On niitä sillätavalla siistejä miehiä paljonkin, jotka odottavat, että vaimo siivoaa.

        Jos kerrankin osuisi kohdalle mies, joka sanoisi ensi käynnillään, että voisin auttaa sinua siivoamaan tämän kämpän, niin voisin ehkä alkaa harkita jatkoakin.

        Otetaas uusiks, jos sun kotiis tulis mies joka sanois heti ovella et ,mä voisin siivota tän sotkun.
        Etköhän pikkasen loukkaantuis,tuskin harkitsisit ennen ku nakkaisit ulos sen siivoojan.


      • ent. siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Otetaas uusiks, jos sun kotiis tulis mies joka sanois heti ovella et ,mä voisin siivota tän sotkun.
        Etköhän pikkasen loukkaantuis,tuskin harkitsisit ennen ku nakkaisit ulos sen siivoojan.

        Voi en loukkaantuisi, ellei hän sitten sillä siivoamisella tarkoittaisi mitään rikollista kämpän tyhjentämistä.

        Itse tässä vastikään, jaa no ei se ollut ensimmäinen vierailu kylläkään, esitin saman yhdelle. Ei hänkään loukkaantunut. Toi Suomen tuliaisina minulle siitä palkaksi Putiinin juuston.


      • onniminni
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        On niitä sillätavalla siistejä miehiä paljonkin, jotka odottavat, että vaimo siivoaa.

        Jos kerrankin osuisi kohdalle mies, joka sanoisi ensi käynnillään, että voisin auttaa sinua siivoamaan tämän kämpän, niin voisin ehkä alkaa harkita jatkoakin.

        Mies oli huolehtinut kodin siivouksen jo vaimon eläessä. Kun hän tuli luokseni, hyväksyi kotini eikä ruvennut siivoamaan. Enkä minä paljon siivonnut hänen luonaan, riippui tilanteesta. Tämä mies mm. vei matot keväthangille tuulettumaan ja tuuletti vuodevaatteet sään salliessa vaikkapa joka aamu.


      • ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Voi en loukkaantuisi, ellei hän sitten sillä siivoamisella tarkoittaisi mitään rikollista kämpän tyhjentämistä.

        Itse tässä vastikään, jaa no ei se ollut ensimmäinen vierailu kylläkään, esitin saman yhdelle. Ei hänkään loukkaantunut. Toi Suomen tuliaisina minulle siitä palkaksi Putiinin juuston.

        No kaikel viisii
        Vaimo taas on mut opettanu niin hyvin et jos tulee huomautuksia olen todella vihanen ittelleni.

        Jos joku vieras tulis kotiini ja sanois et ,mä siivon tän sotkun en koskaan anteeks antais.


      • ent. siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        No kaikel viisii
        Vaimo taas on mut opettanu niin hyvin et jos tulee huomautuksia olen todella vihanen ittelleni.

        Jos joku vieras tulis kotiini ja sanois et ,mä siivon tän sotkun en koskaan anteeks antais.

        Valmiiksi opetetut miehet ovat kaikkia maailman aarteita arvokkaampia. On vain harvoin tarjolla.


      • k........a
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Valmiiksi opetetut miehet ovat kaikkia maailman aarteita arvokkaampia. On vain harvoin tarjolla.

        Tuohon taas minä sanoisin, omasta kokemuksesta aivan raakile, kasvattamatomin, on paras hyvän ja mieluisen lopputuloksen saavuttamiseksi.


      • ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Valmiiksi opetetut miehet ovat kaikkia maailman aarteita arvokkaampia. On vain harvoin tarjolla.

        Kunnolla opetettu kultakala tajuaa oman arvonsa ja jos se pääsee livahtamaan vapaille markkinoille niin sitä on vaikea pyyrystää.


      • k........a kirjoitti:

        Tuohon taas minä sanoisin, omasta kokemuksesta aivan raakile, kasvattamatomin, on paras hyvän ja mieluisen lopputuloksen saavuttamiseksi.

        Samaa mieltä sun kanssa ei mikään oo niin helppo kouluttaa ku kokematon umpihölmö mies.
        Avioliiton veteraani on kolhujensa ja arpiensa takana ku ahven kaislikon juuressa,siel se jurottaa turhia hötkymättä.


      • no problems
        onniminni kirjoitti:

        Mies oli huolehtinut kodin siivouksen jo vaimon eläessä. Kun hän tuli luokseni, hyväksyi kotini eikä ruvennut siivoamaan. Enkä minä paljon siivonnut hänen luonaan, riippui tilanteesta. Tämä mies mm. vei matot keväthangille tuulettumaan ja tuuletti vuodevaatteet sään salliessa vaikkapa joka aamu.

        Noh. Miksi häntä sitten häiritsi sen naisen sottaisuus? Olisihan mies voinut ottaa hänet kuitenkin vaimokseen ja hoitaa kodin siivouksen, niinkuin entisenkin vaimonsa aikoihin.


      • k........a
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Samaa mieltä sun kanssa ei mikään oo niin helppo kouluttaa ku kokematon umpihölmö mies.
        Avioliiton veteraani on kolhujensa ja arpiensa takana ku ahven kaislikon juuressa,siel se jurottaa turhia hötkymättä.

        Suutun, ja mustaksi muutun.

        Minäkö niin pöllö, että hölmön ukonalun itselleni kelpuuttaisin.


      • ent. siivoojaparka
        k........a kirjoitti:

        Tuohon taas minä sanoisin, omasta kokemuksesta aivan raakile, kasvattamatomin, on paras hyvän ja mieluisen lopputuloksen saavuttamiseksi.

        Vanha koira ei opi enää yhtä helposti istumaan kuin heti pennusta koulutettu. Mistä sitä enää tämän ikäinen niin nuoria pokasia.

        Vaikka kerran minulle kyllä tarjottiin aviomieheksi 23v latinopoikaa, jota en ollut edes nähnyt koskaan, eikä meillä ollut yhteistä kieltäkään. Olisi vielä maksettukin siitä hyvästä. En oikein ollut kiinnostunut ottamaan koulutettavaksi.


      • k........a
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Vanha koira ei opi enää yhtä helposti istumaan kuin heti pennusta koulutettu. Mistä sitä enää tämän ikäinen niin nuoria pokasia.

        Vaikka kerran minulle kyllä tarjottiin aviomieheksi 23v latinopoikaa, jota en ollut edes nähnyt koskaan, eikä meillä ollut yhteistä kieltäkään. Olisi vielä maksettukin siitä hyvästä. En oikein ollut kiinnostunut ottamaan koulutettavaksi.

        En minä ole tarpeessa, kun älysin ottaa niin hyvää perustaa olevan ihmisen, ja hän näki minussa kaltaisensa.
        Oli munkin työkaverista aikoinaan arabilandiassa tarjottu melko monta kamelia.


      • ent. siivoojaparka
        k........a kirjoitti:

        En minä ole tarpeessa, kun älysin ottaa niin hyvää perustaa olevan ihmisen, ja hän näki minussa kaltaisensa.
        Oli munkin työkaverista aikoinaan arabilandiassa tarjottu melko monta kamelia.

        Ei tarvitse mennä kaukomaille astikaan, kun löytyy niitä, jotka haluavat ostaa pikkuveljelleen tai sukulaispojalleen vaimon, että pääsee muuttamaan tänne. Sillä alalla on hyvät markkinat. Hinnat meinaa olla kyllä suhteellisen matalat, kun ottaa huomioon, mitä hankaluuksia siitä odottaa.


      • onniminni
        no problems kirjoitti:

        Noh. Miksi häntä sitten häiritsi sen naisen sottaisuus? Olisihan mies voinut ottaa hänet kuitenkin vaimokseen ja hoitaa kodin siivouksen, niinkuin entisenkin vaimonsa aikoihin.

        Ei kai nainen tuntunut muutenkaan oikealta ja mies jatkoi etsimistä. Ja tämä oikea löytyi sitten, rakastuimme. Ei yhteiselosta mitään tule, jos noissa siisteysjutuissa on kovin erilaiset mielipiteet. Ihmettelen itsekin kuinka löysin kumppanin. Jo nuorena olin kranttu, mutta silloin oli enemmän valinnanvaraaKuinkahan moni täällä kirjoittelevista on koskaan tulisesti rakastunut?Tuntuu joskus ssiltä, että ensimmäinen vastaantuleva kelpaa olkoon sitten varattu tai vapaa.


      • Pirre*
        no problems kirjoitti:

        Noh. Miksi häntä sitten häiritsi sen naisen sottaisuus? Olisihan mies voinut ottaa hänet kuitenkin vaimokseen ja hoitaa kodin siivouksen, niinkuin entisenkin vaimonsa aikoihin.

        Kertoo se huushollin siisteys tasokin jotain ihmisestä, asujasta :/


      • sisä.siisti
        no problems kirjoitti:

        Noh. Miksi häntä sitten häiritsi sen naisen sottaisuus? Olisihan mies voinut ottaa hänet kuitenkin vaimokseen ja hoitaa kodin siivouksen, niinkuin entisenkin vaimonsa aikoihin.

        Taitaapa plussista päätellen sottapyttyjä olla useampiakin täällä?


      • ent. siivoojaparka
        sisä.siisti kirjoitti:

        Taitaapa plussista päätellen sottapyttyjä olla useampiakin täällä?

        Kyllä minua ainakin jäi nyt ihan mahottomasti kiinnostamaan tuo sottapyttyidea. Niinkö helposti jostakin riipasta pääsee erilleen? Miten yksinkertaista ja helppoa.

        Luulin jo ehtineeni kokeilla kaikki keinot elämäni aikana, mutta aina sitä oppii uutta.


      • t.l.

        Siisti koti on jokaiselle meille omanlaisensa kuten puhtauskin. Eihän sillä ole väliä vaikka on halpaa toritaidetta, pääasia että ite tykkää hankkimasta taiteesta, hmmm...


    • wffwf

      Ei enää miestä paikkoja sotkemaan ja riippumaan kimpussa. Mielenkiinto on mennyttä.

      • ,,,,

        Onpa sinulla ollut poloisia roskaajia.


    • Hautamerkin käyttök

      Varma tieto, he ovat haudassa.

    • Ystävälinjalla

      Ihan turhaa on kysellä missä on vapaat kunnonmiehet.
      Taitaa miehetkin tykätä olla yksin kun eukko on poistunut kuvioista, tai ei ole ollutkaan. Vapaana on aikakiva olla. Voi seurustella ystävien kanssa ja istuskella kahviloissa päivät pitkät. Se on nykyään mukavaa tämä sinkkuelämä. Kaikenlaista
      rientoa kun on. Miesten kanssa on ihan kiva vaan rupatella ja olla ystävälinjalla.

      • Uusiosinkku jo 20 v

        Menipä niin pieleen kuin mennä voi.
        "Voi seurustella ystävien kanssa ja istuskella kahviloissa päivät pitkät."
        Minkä ystävien? Missä kahviloissa sitä voi istuskella päivät pitkät? Ei se kahvilan omistaja sillä elä, että joutilaat siellä päiväkausia lorvii ja mahdollisesti kahvipupillisen juo jos hyvin sattuu. Äkkilähtö tulee jos ei mitään osta.
        Sitä vain sinkkuna joutuu nyt tekemään nekin työt ihan itse, mitkä se entinen eukko teki. Eli tuplatyömäärä. Ja muutenkin menot sen kun lisääntyy, ei maksa sähkölaskustakaan puolta joku toinen eikä monesta muustakaan.


      • Ystävälinjalla
        Uusiosinkku jo 20 v kirjoitti:

        Menipä niin pieleen kuin mennä voi.
        "Voi seurustella ystävien kanssa ja istuskella kahviloissa päivät pitkät."
        Minkä ystävien? Missä kahviloissa sitä voi istuskella päivät pitkät? Ei se kahvilan omistaja sillä elä, että joutilaat siellä päiväkausia lorvii ja mahdollisesti kahvipupillisen juo jos hyvin sattuu. Äkkilähtö tulee jos ei mitään osta.
        Sitä vain sinkkuna joutuu nyt tekemään nekin työt ihan itse, mitkä se entinen eukko teki. Eli tuplatyömäärä. Ja muutenkin menot sen kun lisääntyy, ei maksa sähkölaskustakaan puolta joku toinen eikä monesta muustakaan.

        "Uusiosinkku jo 20v"
        Kyllä on ennätys 5 tuntia, siinä kyllä ensin syötiin sitten vaihdettiin toiselle puolelle ravintolaa jossa juotiin kahvit, asiaa olisi riittänyt muttei kestänyt takapuoli istumista.
        Ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen "kokous"


      • Uusiosinkku jo 25. v
        Ystävälinjalla kirjoitti:

        "Uusiosinkku jo 20v"
        Kyllä on ennätys 5 tuntia, siinä kyllä ensin syötiin sitten vaihdettiin toiselle puolelle ravintolaa jossa juotiin kahvit, asiaa olisi riittänyt muttei kestänyt takapuoli istumista.
        Ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen "kokous"

        Ei ole minulla tuollaisia ystäviä, joitten kanssa voisin joutoaikaa viettää. Ei ole minulla sitä joutoaikaakaan, kaikki aika menee virkamiesten kanssa virkavirheistä taistellessa. Tuloksetta. Ja ne joitten kanssa joskus voisi joutoaikaa viettää, ovat kiinni omissa ympyröissään ja omissa perheissään.

        Miten tuollainen elämäntilanne järjestetään, että voi noin mukavaa elämää viettää? Neuvo minua! En minä vain ole osannut. Tämä virkamiestyrannia ei hellitä näköjään koskaan, aina vain kiristyy. Ulkomaan kieliä en osaa joten en pysty selvittämään olisiko muualla asiat paremmin. Ja ikäkin tässä alkaa jo estää tuollaiset haaveet.


      • Ystävälinjalla
        Uusiosinkku jo 25. v kirjoitti:

        Ei ole minulla tuollaisia ystäviä, joitten kanssa voisin joutoaikaa viettää. Ei ole minulla sitä joutoaikaakaan, kaikki aika menee virkamiesten kanssa virkavirheistä taistellessa. Tuloksetta. Ja ne joitten kanssa joskus voisi joutoaikaa viettää, ovat kiinni omissa ympyröissään ja omissa perheissään.

        Miten tuollainen elämäntilanne järjestetään, että voi noin mukavaa elämää viettää? Neuvo minua! En minä vain ole osannut. Tämä virkamiestyrannia ei hellitä näköjään koskaan, aina vain kiristyy. Ulkomaan kieliä en osaa joten en pysty selvittämään olisiko muualla asiat paremmin. Ja ikäkin tässä alkaa jo estää tuollaiset haaveet.

        "Uusiosinkku jo 25v"
        Empä osaa toista neuvoa vaikka haluaisin. Kuten tiedät jokaisella on omanlaisensa
        elämä. Älä jää yksin, etsi ystäväpiiri, etsi niitä joilla on aikaa. Liity yhdistyksiin
        mahdollisuuksien mukaan. Älä vähättele itseäsi missään nimessä. Älä vähättele
        ystäväehdokkaita, saatat yllättyä iloisesti.
        Älä taistele tuulimyllyjävastaan, se vie vaan voimat ja masentaa. Pidä kuitenkin
        puolesi siinä missä se on mahdollista. Onnea ja iloa sinulle.


    • punainen tupa

      Mutta harva mies hyväksyy pelkän ystävälinjan,kyllä siinä yleensä aina on joku taka-tai etuajatus.
      En minäkään eron jälkeen miestä tarvitse enää muuhun kuin ystävyyteen,sain ihan tarpeeksi aikatauluttamisesta,säännöistä ja vaatimuksista,jos ei ollut niinkuin herra halusi niin johan oli maailma sekasin.

      Sitä on niin sokea kun rakastuu vanhoilla päivillään (50) ja toinen levittää punaista mattoa jolla kulkea,mutta suomut silmiltä karisee ajan kans ja manaa itseään että olinkin tyhmä ja vedätettävissä,ikuinen optimisti.

      Nytkun tässä mökin ikkunan ääressä katselen alkavaa ruskaa melkein pakkasyön jälkeen,ajattelen kuinka hyvä minun on olla.Yöllä kuu valaisi tienoon ja näky taivaan tähtineen oli salaperäinen.
      Hiljaisuus ja pimeys ilman katuvaloja sai mielen rauhalliseksi,kaikkien elämässä elettyjen tuskaisten vuosienkin jälkeen.
      Tässä iässä on jokaisella meillä harteillaan jos minkäkinlaista kuormaa.

    • Ystävälinjalla

      Kannattaa ottaa opiksi kokemansa, ei sen miehen kanssa ole aina niin helppo
      elää, kuten moni tietää.
      Kyllä on miehiä jotka tykkäävät naisesta kaverinakin, minulla ainakin on, joskus vähän kiusaavat minua mutta nauran ja sanon "joopa joo, älä oo pöhkö"

    • en retkahda kehenkää

      vanhan naisen on paras olla yksin, ja käydä vain viihteellä,



      alotukseen EI MISSÄÄ niitä enää ole tänikäsille naisille,

      varokaa,
      eeroki vie rahanne heti jos annatte pikkusormen se vie koko käden
      sen jälkee olette puilla paljailla kuin nalli kalliolla,

      • Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka antaa.

        Oon nähnyt niin monta tarinaa täällä netissä, että toinen on sitä ja toinen on tätä. Suurin osa on osoittautunut ihan vääristetyiksi. Niin että mun silmissä joku joka panettelee, on se joka ei osaa käyttäytyä. Jos ette osaa selvittää asioitanne livessä, älkää raahatko niitä tänne.

        Sitä paitsi on turha varoittaa muita muutenkin, jokaisen pitää saada tehdä omat mokat.

        Huomenta opettajalta, näköjään mun karttakeppi on iskussa tänä aamuna... :/


      • Kulturelli

        Miten tuo ei nyt oikei synkkaa: vanha nainen ja viihde?


    • maailma on PAHA

      ahaaa,

      kävipäs oikeaan nilkaan,

      tosi on tosi,
      kannataa varoa noita huijari ukkoja,
      ne vie kylmästi naiselta omaisuuden vaikka vain ehkä pienten vippien merkeissä aluksi,
      jotakka ylläättäin onkiki suuria ja omaisuus onki yhtäkkiä vaihatnu omistajaa,
      saa kai täällä tyhmempiä varottaa
      " auervaaroista "

      • Ei käynyt mihinkään nilkkaan, sen takia uskalsin ottaa kantaa kun ei ole kytköksiä keneenkään täällä.

        Onhan täällä auervaaroja, kohtasin itekin täällä yhden (ei tosin tällä palstalla). Mutta on täällä myös monta epäonnistuneita suhteita, mustasukkaisuutta, loukattuja tunteita. On niitä mullakin, ja olen niitä itkenytkin. Mutta nyt jätän ne palstan eteisen naulakkoon, annan toiselle tilaa ja rauhaa olla ja kirjoittaa. Ja mieli on paljon levollisempi. Ei elämässä pääse eteenpäin muuten kuin päästämällä vanhasta irti. Kokeile :)


      • tämmöstä on tapahtun
        hmp.f kirjoitti:

        Ei käynyt mihinkään nilkkaan, sen takia uskalsin ottaa kantaa kun ei ole kytköksiä keneenkään täällä.

        Onhan täällä auervaaroja, kohtasin itekin täällä yhden (ei tosin tällä palstalla). Mutta on täällä myös monta epäonnistuneita suhteita, mustasukkaisuutta, loukattuja tunteita. On niitä mullakin, ja olen niitä itkenytkin. Mutta nyt jätän ne palstan eteisen naulakkoon, annan toiselle tilaa ja rauhaa olla ja kirjoittaa. Ja mieli on paljon levollisempi. Ei elämässä pääse eteenpäin muuten kuin päästämällä vanhasta irti. Kokeile :)

        oikeeti oikeassa elämässä ,,,,, kannattaa mummojen olla varuillaan joittenki miesten suhteen,
        sanotaan että rakkaus tekee sokeaksi,
        eikä mummo riepu huomaa kun huijari käy tosi toimiin,
        ne on nääs hyvin lipeviä,,, tietävät mistä narusta vetää oikealla hetkellä,,,





        yks mummo menetti suuren asuntosa huijarille
        perillisille jäi vielä vatavat velat perinnöksi, ku mommo otti ja kuoli,



        vaihtoko mummon asunto-osake omistajaa tosta vaan ???????????


        varokaaa hyvät mummelit -----------------


      • ---
        tämmöstä on tapahtun kirjoitti:

        oikeeti oikeassa elämässä ,,,,, kannattaa mummojen olla varuillaan joittenki miesten suhteen,
        sanotaan että rakkaus tekee sokeaksi,
        eikä mummo riepu huomaa kun huijari käy tosi toimiin,
        ne on nääs hyvin lipeviä,,, tietävät mistä narusta vetää oikealla hetkellä,,,





        yks mummo menetti suuren asuntosa huijarille
        perillisille jäi vielä vatavat velat perinnöksi, ku mommo otti ja kuoli,



        vaihtoko mummon asunto-osake omistajaa tosta vaan ???????????


        varokaaa hyvät mummelit -----------------

        Kai asiat hoidettiin lain sallimissa rajoissa.
        Muutenhan se ei olisi ollut mahdollista.
        Kaikkea sitä puhutaan ja puhutaan.


      • ? ? ?
        --- kirjoitti:

        Kai asiat hoidettiin lain sallimissa rajoissa.
        Muutenhan se ei olisi ollut mahdollista.
        Kaikkea sitä puhutaan ja puhutaan.

        ----- kysyn vaan

        onko jotain omallatunnolla ?


      • ??????
        ? ? ? kirjoitti:

        ----- kysyn vaan

        onko jotain omallatunnolla ?

        Mitähän tuokin mahtaa tarkoittaa. Ei taida kirjoittaja itsekään älytä?


      • Ystävälinjalla
        tämmöstä on tapahtun kirjoitti:

        oikeeti oikeassa elämässä ,,,,, kannattaa mummojen olla varuillaan joittenki miesten suhteen,
        sanotaan että rakkaus tekee sokeaksi,
        eikä mummo riepu huomaa kun huijari käy tosi toimiin,
        ne on nääs hyvin lipeviä,,, tietävät mistä narusta vetää oikealla hetkellä,,,





        yks mummo menetti suuren asuntosa huijarille
        perillisille jäi vielä vatavat velat perinnöksi, ku mommo otti ja kuoli,



        vaihtoko mummon asunto-osake omistajaa tosta vaan ???????????


        varokaaa hyvät mummelit -----------------

        "tämmöstä on tapahtun"
        Yhtä kenkkua on kun vanhat ihmiset, varsinkin kaupunkiolosuhteissa lähtevät
        liikenteeseen kaikki arvokkaat kultakorut ripustettuina kaulaan ja sormiin.
        Sitten joku mustalaiskerjäläinen putsaa ne kassiinsa ja jättää tilalle rihkamaa,
        se on tosi tylsää. Kyllä tällainen putsaus on tullut todennäköisemmäksi kun
        asunnon nappaaminen. Usein nämä omaisuudensiirrot on olleet
        vähän nuorempiennaisten juttuja. Kyllä hälytyskellot pitää soida naisilla heti kun
        äijä ekaa pikkusummaa pyytää.


    • visukinttu68

      Haluaisin löytää naisen, huom. kunnon naiset? Haluaisin kierrellä kanssasi kirpputoreja, keskustella Eu:n pakotteista ja kuunnella kotimaista musiikkia. Kissakin olisi suotava olen eläinrakas. Hameen pituudella ei ole väliä, mutta tulevat perinnöt olisi naiselleni eduksi. Onhan täällä sakkia, mutta unissako vai olet hän?

      • "visukinttu68"


        Oiskohan tässä pitänyt käyttää hässitäkkejä?
        Olen tunnistavina monta tuttua avain-sanaa.
        Ihan kivaa, sanoisin.
        Tosin minä en kirppareilta lumppuja etsi.
        Enkä vie.

        "Monta sanaa arvokasta
        vällyn alta kurkistaa.

        Eivät estä jatkamasta
        kurkkua vaik' kuristaa."

        H.


    • Pirre*

      Eikös niitä tule koko ajan lisää, en muista eroprosetteja, mutta "meikä" ikäsetkin eroavat jo tiuhaan.

      • Pirre*

        ..höps..eroprosentteja..jne..


    • se siitä,.

      Missä lie. Venäjän aroilla menneet juoksentelemaan.

    • Ystävälinjalla

      En kyllä välitä siivoojamiehestä. Kyllä saisi tuon ovenkahvat korjata kun on ollut epäkunnossa. Siitä hommasta sitten vastalahjaksi kiehauttaisin kohvit ja tuota
      juurleivottua omppupiirakkaa tarjoisin. Kyllä se tunteitakin lämmittäisi kun mies
      ovenkahvaa korjaisi.

      • turhuuksia

        Eiköhän tämä aihe ole jo loppuunkaluttu ja vedätyksen voisi lopettaa.


      • toden totta
        turhuuksia kirjoitti:

        Eiköhän tämä aihe ole jo loppuunkaluttu ja vedätyksen voisi lopettaa.

        turhuuksia

        Luulisi olevan, mutta kun ei. Jokainen haluaa "jaakata" lisää ja ap. vastaa?

        Kuka rehellinen raitis mies ottaisi entisen juopon yli 60 naisen? Sopii epäillä?

        Onhan aloittajalla kuitenkin toivoa, ryhtyä "salarakkaaksi"? Tässä iässä?? Voi zeezus!


      • Leski
        toden totta kirjoitti:

        turhuuksia

        Luulisi olevan, mutta kun ei. Jokainen haluaa "jaakata" lisää ja ap. vastaa?

        Kuka rehellinen raitis mies ottaisi entisen juopon yli 60 naisen? Sopii epäillä?

        Onhan aloittajalla kuitenkin toivoa, ryhtyä "salarakkaaksi"? Tässä iässä?? Voi zeezus!

        Toden totta
        Kukaan rehellinen raitis mies ei todellakaan ota entistä 60-vuotiasta naisjuoppoa yhtään mihinkään.
        En edes koskaan ole tuntenut tällaista miestä? Enkä usko,että tällaisia miehiä on olemassakaan.
        Salarakkaaksi minua on pyytänyt vain kolme "herrasmiestä" leskeyteni aikana.


    • kutsukaa toki kylään

      pääsette helpoimmin eroon omaisuudestanne, asunto muuttaa kummasti omistajaa, ja perilliset saa valtavat velat perinnöksi,
      hauska on tulevaisuus huijatuksi tulleille mummoille,




      tällä palstalla liikku huijari eli toisin sanottuna auervaara,
      mummont näyttää menevän täydesti lankaan, joku on jopa kuumana hijariin,
      pikkusen nakrattaa

      • nyt syttyy lamppu

        Meinaatko, että vanhenevasta naisesta tulee aasi, jolla on ilmapallo aivojen tilalla?
        Vai liikkuu täällä ihan auervaarakin, no voi taivahan talikynttilät.


      • höh!
        nyt syttyy lamppu kirjoitti:

        Meinaatko, että vanhenevasta naisesta tulee aasi, jolla on ilmapallo aivojen tilalla?
        Vai liikkuu täällä ihan auervaarakin, no voi taivahan talikynttilät.

        Tarkoittaako hän ehkä sitä rukaavun anojaa. Kerjäläinen se on eikä auervaara.


      • tuon viisaan
        höh! kirjoitti:

        Tarkoittaako hän ehkä sitä rukaavun anojaa. Kerjäläinen se on eikä auervaara.

        En tiedä, outo paikka, outoja ihmisiä, luulevia.


    • tosi juttu

      on se oikeesti auervaara ,

    • Arto V.

      eipä sitä täydellistä miestä niinku ei naistakaa oo olemassa, jokaisessa on jotaki vikoja mitkä ärsyttää...esim juoppoki voi olla tosi ihana mies muute, aina ajattelee sua, halailee mut sit yöllä häipyy pullollensa...sit aamu yöstä vaipuu sun vieree nukkuu... niin myötä kuin vastamäessäkin jossaki on joskus sanottu...

      • att2

        Mistä maasta kirjoitat???? Ei pahalla vaan hyvällä.


    • att2

      Mikä mahtaa näillä siivoojilla olla mielessä????


      Järkeä ei nykyään ole aloituksissa!

      • Jaakko 66

        M*na


    • Pussit tyhjiksi 1

      Kerron tämän vielä kerran: Kotiavustaja kävi luonani pari kertaa iltaa viettämässä,pyysi,kun tuoreesta suhteesta oli kyse,vastavierailulle.
      Kahden viikon päähän sovittiin tapaaminen hänen luonaan.
      Menin tunnelmavalaistuun kotiin,jossa soi iltaan sopiva musiikki,sellainen joka sai jopa punttiini vipinää. Menin wc/kylpyhuonetiloihin vaihtamaan vaatteita hieman kevyimpiin. Herranjestas,pa*kasempaa kylppäriä en ollut koskaan nähnyt,no pitkään ilman naista olleenna halusin kuitenkin tehdä hänen kanssaan sitä,mutta varmistin että molemmat menee sänkyyn suihkunraikkaana,eli olimme yhteissuihkussa.
      Aamulla teimme vielä muutamat temput,sitten läksin kotiin,enkä enää palanut hänen luokseen. Hän ihmetteli,mitä hän on tehnyt ,että suutuin. En kertonut.Kaikki kaatui epäsiisteyteen,karmeaan sellaiseen.

    • Nähty on

      Ammattisiivoojien omat kodit ei aina kestä päivänvaloa.

      • ent. siivoojaparka

        Niinhän se on. Milläs sitä köyhä siivooja pystyisi siivoojan palkkaamaan.


    • juoneet räkään

      itsensä jo suurinosa ne loputkin ns. kunnon miehet, jaa...mitkä miehet ja minkä kunnon omistaneet...????
      !
      Ei sellaisia ole maassamme enää missään, osa on uskovaisia jotka ei suvaitse EI uskovaisnaisia, kun he ei tunnusta

    • uusi suhde

      Leski
      Ymmärrän tuskaasi. Erosin narsistimiehestäni 7 vuotta sitten. Samaa mieltä että vaikea löytää kunnollista vapaata. Ukkomiehiä riittää. Tein sen virheen että olin salarakkaana liian kauan. Nyt olen puolen vuoden ajan tapaillut kunnollista vapaata leskimiestä joka tosin on 70 . Seksiä suhteessa ei ole mutta paljon romantiikkaa, punaisia ruusuja ja viiini-iltoja sekä puutarhanhoitoa minun mökilläni.
      Se kiva siinä on että on joku jonka voi ottaa mukaan tilaisuuksiin, mutta en pystyisi olemaan koko ajan hänen kanssaan, tai asumaan yhdessä.

    • Bluesmies

      Hakusessa Bluesista pitävä verevä nainen ikä 50-58 v,,,, tavataan vaikka Blueslive 2014 Jyväshovissa

      • Bluesnainen 55

        Milloin eo tapahtuma on


      • 12+12
        Bluesnainen 55 kirjoitti:

        Milloin eo tapahtuma on

        La 4.10.2014 BLUES LIVE 2014

        Ovet auki klo 19.00

        Esiintyjät: MEMPHIS GOLD (USA) & THE BLUESTROYERS , STUDEBAKER JOHN (USA) & TITTY BAR TIM BLUES BAND, THE KOKOMO KINGS (DK/SWE) , THE FRIED OKRA BAND (DK) , THE WOLF PACK (PIKKULAVA)

        Liput 30 €


    • oppikaa elämään -

      itseksenne, tai etsikää vain ystäviä ympärillenne,
      avo- avio suhteeseen ei kannata enään vanhan ihmisen mennä.



      alotuksen kysymyseen =

      ei kunnon miehiä ole olemassakaa enää tänikäsille leskille,
      jos luulee että, ja on löytäny innokkaan ihailjan , heh , lopulta se paljastuu auervaaraksi,

      • k/k

        Aloin miettimään tän ikästä auervaaraa,ja se on semmonen juttu et kuka sitä uskoo?
        Jos se pääsee polvilleen vannomaan lemmenvaloja niin kuka maksaa anbulanssi miehille sen ylösnoston?
        Komee laulukaan ei onnistu tekareitten takaa,tulaa sellast pikku lespausta kehiin.
        Ei se muutenkaan kerkee tulinen rakastaja olemaan ku ain ollaan pisu reissulla.
        Sama juttu jos useasti yössä sanoo suorittavansa,ne on vessareissuja vaan.
        Lopettakaa nyt noi auervaara jutut meiän ikäsistä, menneet on menneitä.
        Uuren ketjunkin vois alottaa ,ei tämmöst jaksa seurata.


      • Leski

        oppikaa elämään
        Niin,että mistä niitä ystäviä vanha ihminen löytää?
        Eikös ystävyys ole monivuotinen juttu.
        Miten niin ei kannata mennä avioliittoon?
        Onko se kannattavuuskysymys?
        On tullut jo täysin selväksi,että ex-mieheni oli parasta,mitä minulle koskaan tapahtui.
        Olen kiitollinen kaikista 20 vuodesta,jotka sain hänen kanssaan elää.
        En todellakaan tarvitse enää näin iäkkäänä, 60 vuotiaana, ketään.
        Olen jo aloittanut täysin uudet projektit. Koskien jotain aivan muuta,kun luuseriukot.


    • Viaton sivullinen

      Eipä taida onnistaa, vaikka kuinka ponnistaa. Kantsii tuolta luonnosta yrittää,
      teiltä, pelloilta, metsistä, ojanpientareilta.....
      Varmin nakki on kyllä joku karaokebaari jos sinne sielu sietää mennä.

    • att2

      Monta olen matkalla tavannut mutta en yhtään leskä vaikka itse olen leski, ovat olleet eronneita.

      Etsimällä he löytyvät vaikka kotona 2014.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3730
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2920
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      2241
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      212
      1944
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1877
    Aihe