Hah hah hah Tullipubi..

täti hunningolla

Heh, olin viimeyönä baarikierroksella ja mulle ei tarjoiltu Tullipubissa, sen jälkeen menin 5 muuhun raflaan ja kaikkialla tarjoiltiin. Mikähän ihmeen pulsuräkälä tämmönen Tullipubi on, joku sisäpiiri alkoholistien oma paikka, vai mikä? Vessassa ei voinut edes käydä, kun joku oli oksentanut sen täyteen.

24

896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulligulli

      Joskus oli tullibaari ja sit tuli tullibubi. Taso samaa luokkaa.

      • öärh

        Se oli ennen Tullipub tai Tullipubi (en muista), nykyisin Tullibaari. Mistähän lie nimenvaihdos.


      • Pirisatanistimesta
        öärh kirjoitti:

        Se oli ennen Tullipub tai Tullipubi (en muista), nykyisin Tullibaari. Mistähän lie nimenvaihdos.

        Se oli ennen takaperin melkein pupillit. Toisaalta se saattoi viitata vanhoihin alkoholin turruttamiin lahnoihin, kaks uuta vaan lisää ja takaperin: puupillut. :D


      • Ei ku yks u vaan
        Pirisatanistimesta kirjoitti:

        Se oli ennen takaperin melkein pupillit. Toisaalta se saattoi viitata vanhoihin alkoholin turruttamiin lahnoihin, kaks uuta vaan lisää ja takaperin: puupillut. :D

        Jäi pää vielä tyynylle vaikka istun jo koneella, tätä se piri tekee :D


    • 18+7

      Heh, kokeilepa mennä Cabaretiin. Mulkut portsarit eivät päästä sisään vaikka olisi selvinpäin jos naama ei vain satu heitä egoilijoita miellyttämään.

    • Pallituuri

      Mul ainakin tarjottiin,vaik olin ihan nahat

    • toisia vaan

      ei aiemman käytöksen tai muun aiheellisen syyn vuoksi haluta asiakkaaksi.

      Hurraa

    • mene muualle

      "mulle ei tarjoiltu Tullipubissa"

      Nykyään tullibaari on siisti paikka.Paskaväkeä ei haluta asiakkaiksi.

      • pitäköön paskansa

        Mitäpä se meikäläistä haittaa kun rahat kelpas muuallekki :)


      • byhyyy yhyy yää
        pitäköön paskansa kirjoitti:

        Mitäpä se meikäläistä haittaa kun rahat kelpas muuallekki :)

        Kovin kuitenkin koet tarpeelliseksi vinkua netissä kun sinulle ei myyty?


      • pulsuräkälä
        byhyyy yhyy yää kirjoitti:

        Kovin kuitenkin koet tarpeelliseksi vinkua netissä kun sinulle ei myyty?

        Kuten otsikosta näet, asia naurattaa minua ;) Ja paikan tason huomioiden tilanteesta tulee lähinnä huvittava vaikutelma, ei itkuinen, ei ollenkaan. Tulipahan tuokin näettyä ja koettua heh.


    • Juopot saunan taa

      Siis ja siisti.. kaikki asiakkaat tulevia holisti-klinikan hoidokkeja.

    • Hiioopman

      Joo , kävin myös siellä ja harrastan karaokea niin siellä on kaksi miespuolista tarjoilijaa jotka ylimielisellä katseella harrastaa tätä toimintaa, ei kun yksi olut ja ei muuta kuin muualle. Toinen miehistä on lyhyehkö pipopää ja toinen asfalttitukka näyttänee nauttinut kuormasta jonkin verran. Kun sinne menee kymmeneltä niin pipopää laittaa jalkapalloa screenille ettei tulisi lisätyötä karaoken takia. minä antaisin potkut työntekijälle joka syö yrittäjän kuormaa..

      • Ota mallia kato

        Sun pitää voimailijatyyliin järjestää karaoken sijaan karate-ilta, nenää vinoon vaan.


      • Hiipoman
        Ota mallia kato kirjoitti:

        Sun pitää voimailijatyyliin järjestää karaoken sijaan karate-ilta, nenää vinoon vaan.

        Aivan. Nämä kanat eivät kuitenkaan koskaan opi lentämään joten pitänee jättää väliin nuo mestat ja alkaa harrastaa vaikka vapaaottelua. Ei kuitenkaa toljottaa kaljapaarissa homofutista.


    • Yrittäkää hymyillä

      Entäs sitte ne koppavat neitokaiset baaritiskillä, hyvä kun saavat juomia myytyä. Onneksi sentään karaokenvetäjä vaihtunu vaikka tiskin takana vielä nyreileekin. Että voi olla itseensä täynnä ja naama nurinperin aina. Ei tietoakaan asiakaspalvelusta

      • Systeemin laki

        Jokaisen oma naamavärkki toimii jonotusnumerona, ammattilaiset palvelevat saapumisjärjestyksessä, siis muualla.


    • äänestän jaloillani

      Olisi ihan hyvä jos Tullissa olisi joku palauteboxi minkä voisi tyhjentää vain omistaja!

      • JuoKotonasi

        Eikö taaskaan tarjoiltu? Lensit jo keskiyöllä pihalle ja yhdeltä täällä jo vuodattamassa? Ei kaikkia housuun kusijoita viitsi muut maksavat asiakkaat katsella.


    • Insinööri-71

      Kävin jazzien aikana päivällä ko. paikassa niin kyllä oli tiskin takana hapan nuori muija. Ei minkäänlaisia asiakaspalvelutaitoja. Outoa tuijotusta suu väärinpäin. Huhhuh! Kaljan ostin ja poistuin nopeasti. Piti ostaa vielä pizza-slice, mutta hapan naama karkotti joten kiitos ei kiitos. Ilmeisesti olisi pitänyt olla Suomi-leijona riipus kaulassa, kaljamaha ja tatuointeja kädet täynnä. Enpä suosittele syytämään rahaa hapannaamoille. Rattiksen terassi oli mukava paikka ja iloinen neitokin siellä palvelemassa. Tätä voin suositella kaikille.

    • pomolle?suoraan ilm.

      Sais kyllä olla joku palautelaari!!! 2 naispuolista(n.19-20-v) asiakaspalvelutaidotonta anniskelijaa jotka molemmat ovat kuin pakotetut siellä töitä tekemään. Asiakkaat tosiaan valikoidaan "suosituimmuus"järjestyksessä, ja logiikalla: Tolle haluun myydä, tolle taas en, ei se varmaan edes huomaa että välttelen. Tosiasia vaan on että useampi asiakas on tätä mieltä heistä kahdesta. Mainitsen nyt samalla että yksittäisestä palvelutapahtumasta ei ole kyse , vaan anniskelijoita on pidemmällä juoksulla katseltu ja ihmetelty.

      • Joku ihme

        prinsessalogiikka siinä saattaa olla, olisko vierotettu tissiltä liika aikasin vai mistä tollanen johtuu?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe