Mitä mopon vakuutus maksaa?

heikki

Pitää saada tietää paljon mopon se tavallinen vakuutus maksaa TARKASTI! Ja mistä sen saa halvimmalla? Kiitos niille jotka vastaavat tätän!
Tarkoitus olisi saada halpa vakuutus, kun ei oo paljoa rahaa!!!

30

60018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thunder

      Ainakin If:in vakuutus maksaa n.100€, taisi olla vähän allekkin.

      • Anonyymi

        Kuusa tai vuodessa? P9


      • Anonyymi

        Varokaa POHJOLA VAKUUTUSTA! VELOITTIVAT YHDEN PÄIVÄN VAKUUTUKSESTA 28€ Vaikka
        minulla on kaikkii täydet bonukset. Törkeä firma. Vaihdoin heti toiseen yhtiöön.


    • jiijii

      mopon vakuutus maksaa KAIKILLA vakuutusyhtiöillä
      aivan yhtäpaljon eli 103,70€ mutta eihän tollaiset KIKIT sitä tiedä sillä isukki ja äityli
      sen maksaa

      • moponen_

        Hinnoissa on muutaman euron eroja, mutta tuossa 100 euron nurkilla ne ovat.


      • Jee
        moponen_ kirjoitti:

        Hinnoissa on muutaman euron eroja, mutta tuossa 100 euron nurkilla ne ovat.

        mulla on mbk x-limit ja sen vakuutus on jotain 126e


      • aiheesta kiinnostunut
        moponen_ kirjoitti:

        Hinnoissa on muutaman euron eroja, mutta tuossa 100 euron nurkilla ne ovat.

        Niin miltä ajalta se on se 100€? Onko se esim. 100 e vuodessa?


      • voi voi
        aiheesta kiinnostunut kirjoitti:

        Niin miltä ajalta se on se 100€? Onko se esim. 100 e vuodessa?

        itselläni vakuutukset if:s ja maksaa 129e pakollinen liikennevakuutus ja 24e päälle mikä korvaa jos sen joku nusasee tai palaa yms yms. Skode oli kiinan ihme baotian san remo


      • timo____D
        voi voi kirjoitti:

        itselläni vakuutukset if:s ja maksaa 129e pakollinen liikennevakuutus ja 24e päälle mikä korvaa jos sen joku nusasee tai palaa yms yms. Skode oli kiinan ihme baotian san remo

        mulla kans saman hintaset vakuutukset 149 e tuli vuojesta yhteensä


      • jami2
        timo____D kirjoitti:

        mulla kans saman hintaset vakuutukset 149 e tuli vuojesta yhteensä

        onneksi on näin halvasta vakuutus maksusta kyse nimittäin jo kevytmoottoripyörän vakuutus on aivan mahdottoman kokoinen


      • kallis
        jami2 kirjoitti:

        onneksi on näin halvasta vakuutus maksusta kyse nimittäin jo kevytmoottoripyörän vakuutus on aivan mahdottoman kokoinen

        noin kymmenkertainen :(


      • Toisen otin toista e
        kallis kirjoitti:

        noin kymmenkertainen :(

        13.10.2009 Helsinki
        Kysyttiin tarjousta tässä muutaman sitova sellainen.
        Siis kysessä se PAKOLLINEN PERUS LIIKENNEVAKUUTUS päätelkää itse

        Vakuutuskausi: yksi vuosi
        maksu kerralla vakuutusta tehtäessä.

        Veritas H.ki 104.50 €
        Tapiola H:ki 198.00 €


      • Toisen otin toista e
        Toisen otin toista e kirjoitti:

        13.10.2009 Helsinki
        Kysyttiin tarjousta tässä muutaman sitova sellainen.
        Siis kysessä se PAKOLLINEN PERUS LIIKENNEVAKUUTUS päätelkää itse

        Vakuutuskausi: yksi vuosi
        maksu kerralla vakuutusta tehtäessä.

        Veritas H.ki 104.50 €
        Tapiola H:ki 198.00 €

        Niin tähän tuli vielä rekisteröintimaksu joka suoritettiin autokatsastusasemalla
        eli paperin tulostus uusilla omistajatiedoilla 10.50 €


      • HIBI
        moponen_ kirjoitti:

        Hinnoissa on muutaman euron eroja, mutta tuossa 100 euron nurkilla ne ovat.

        Paskat!
        Mulla on pohjolassa ja PELKKÄ liikennevakuutus maksaa 198€/ kalenterivuosi. Ryöstöä, vaihdan heti ku vaan pystyn


      • Anonyymi

        Mikä aika?


    • mr leskinen

      etsin itelle kans pikku rossin vakuutuksia

      • Varikkomummi

        Kyselin itse autolle vakuutuksia eri yhtiöistä ja Nordean ruotsalainen vakuutuskumppani pani parhaite,,, eikun parhaimmaksi. Siellä on mopollekin vakuuttaminen halpaa ja korvauksen maksut pelaa. Nyt sit vaan mummo ettii ittelleen mopoa - eikä varmaan ihan kiinan ihmeitä.


    • H t H

      eiköhän tekstin alottaja jo päässyt mopo -iästä. turha siitä enään on jankuttaa

      • Että miksi

        Miksi siis itse kaivoit yli 2v viimeksi kommentoidun pinnalle?


    • J.H

      Juu,

      kyllä on vakuutus yhtiöissä menny Rahastuksen puoleen.
      vai onko Meitin pikku vesselit pilannu ja kaatuillu ihan liikaa
      vai
      miten mahollista et Lähi tapiolan Liikennevakuutus Mopolle on
      280 - 10% eli 240 vuosi: jessus et on Kallista.

    • Alehandro

      Nyt ainakin pop vakuutus 157/v
      ja If 129/v

      • onPuhelinOnNettiOnYhtiöt

        Alkuperäinen kysymys vuodelta 2004 ja muutamien vuosien välein ilmestyy joku nero vastailemaan siihen. Taitaa mopoikäinen olla nykyään aika avuton otus?


      • Anonyymi
        onPuhelinOnNettiOnYhtiöt kirjoitti:

        Alkuperäinen kysymys vuodelta 2004 ja muutamien vuosien välein ilmestyy joku nero vastailemaan siihen. Taitaa mopoikäinen olla nykyään aika avuton otus?

        Pata kattilaa soimaa.


    • Anonyymi

      Pohjantähti 239,60€/v
      OP 216,60€/v
      IF 421,87€/v
      Lähitapiola 263,41€/v
      Turva 272,29€/v
      POP 200,87€/
      Fennia 280,52€/v
      Säästöpankki 200,87€/v

    • Anonyymi

      Voihan mahoton mikä kikkare se sieltä tupsahti.!

    • Anonyymi

      Mopomiitti halavalla.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe