Viiksekäs nainen apua!

Viiksiniekkanaine

Miä teen? Alla kysymykseni.

60

3783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Litsukka

      Heips!
      Minulla on ollut murrosiästä lähtien viikset. Olen nyt 20.
      "Viikseni" ovat siis läpinäkyviä, pehmeitä, ohuita ja lyhkäisiä karvoja ylähuulessani. Ne näkyvät vain kirkkaassa valossa todella läheltä tai tietyssä kulmassa katsottuna.
      Vaikka vieraat ihmiset, tai edes oma mieheni, eivät niitä näe tai huomioi, ne häiritsevät minua itseäni.
      Joka aamu, kun katson peiliin, haluaisin sheivata ne pois.
      Mutta kokemuksesta tiedän, kun aloin murrosiässä sheivaamaan muita läpinäkyviä karvojani, ne kasvoivat takaisin mustina.
      Siksi karvanpoisto niin näkyvältä ja herkältä alueelta pelottaa.
      Olen miettinyt sokerointia.
      Nyt siis kaipaisin kovasti toisten kaltaisteni naisten kokemuksia viiksien sokeroinnista.
      Millaisina karvat kasvavat takaisin, ovatko niinkuin sänki, vai pehmeitä niinkuin ennen sokerointia?
      Kuinka usein joudutte käymään poistattamassa karvat?
      Erottaako karvat paremmin sokeroinnin jälkeen, kun ne alkavat kasvaa takaisin?
      Toivottavasti mahdollisimman moni vastaa ja osaa auttaa asiassa! :)

      • ;Mä olen UNIIKKI!!!

        "Nyt siis kaipaisin kovasti toisten kaltaisteni naisten kokemuksia viiksien sokeroinnista."


        Etkö olekkaan UNIIKKI?


      • Ön viiksiä
        ;Mä olen UNIIKKI!!! kirjoitti:

        "Nyt siis kaipaisin kovasti toisten kaltaisteni naisten kokemuksia viiksien sokeroinnista."


        Etkö olekkaan UNIIKKI?

        Kyl näisillä viikset käsvää jä miehillä käns.


      • partapirkko

        jep, sokerointi auttaa, kun syö munkkipossun, niin viikset näkyy paremmin
        jja ne on söpöt ;))))))


      • original viiksekäs

        Ok!
        Miksi, "Litsukka", olet mennyt kopioimaan aloitukseni, joka kerran oli jo suomi24:n yläpalkissa, ja julkaissut sen uudelleen toiseen ketjuun? :D
        Just just, no, aihe näköjään ainakin herättää keskustelua :)


      • kiitih
        ;Mä olen UNIIKKI!!! kirjoitti:

        "Nyt siis kaipaisin kovasti toisten kaltaisteni naisten kokemuksia viiksien sokeroinnista."


        Etkö olekkaan UNIIKKI?

        onhan näitä nypintää hormonihoitoja lasereita mutta anna olla josson hennot viikset kasvaa minkäs sille voi toivottavasti ihmiset ympärilläsi näkevät muutakin kuin viikset


      • päskäpää.
        Ön viiksiä kirjoitti:

        Kyl näisillä viikset käsvää jä miehillä käns.

        sä se olet veikeä tyyppi, joka ikisellä palstalla painamassa päskää! Mene töihin.


      • veikeää on
        päskäpää. kirjoitti:

        sä se olet veikeä tyyppi, joka ikisellä palstalla painamassa päskää! Mene töihin.

        Mutta kun hän osuu aina sen asian ytimeen. Tottahan tuo. Naisilla on ylähuulessa normaalisti hentoisia karvoja toisilla enemmän tai vähemmän. Ja vanhemmiten saattaa lisääntyä. Pitää vaan hyväksyy ne tai poistaa ne esim. sokeroinnilla. Kosmetologit poistaa niitä jos kaipaat asiantuntia apua.


      • Mummeliini
        päskäpää. kirjoitti:

        sä se olet veikeä tyyppi, joka ikisellä palstalla painamassa päskää! Mene töihin.

        Tolla ÖNNILLÄ kasvaa karva aivoissa! Onneksi se ei enää patita niin paljon. Alkaa tottua löpinään. Sen elämään ei varmaan paljon muuta mahdu, joten jättäkäämme raukka omaan arvoonsa.


      • Totuus:
        kiitih kirjoitti:

        onhan näitä nypintää hormonihoitoja lasereita mutta anna olla josson hennot viikset kasvaa minkäs sille voi toivottavasti ihmiset ympärilläsi näkevät muutakin kuin viikset

        Laser ei tehoa vaaleisiin karvoihin.


    • hohoikkaaaaa

      Tämä palsta on tarkoitettu Kuopion alueen asioista keskusteluun. No miksei parrakkaat naiset myöskin kuulu Kuopion alueen asioihin mut luulis taas että on myös parempia osoitteita näillekin partajutuille.

    • rikaatin ransitti

      aikuisviihdesivuilla olen nähnyt viiksekkäitä "naisia" kukkamekot päällä hiomassa ulokettaan...

    • itellooni

      Postauksia ilman järkevää osoitetta taitaa tulla Julkulan suunnasta näin syksyn tultua vähän joka lajia....

    • Mille palstalle parrakkaat naiset kuuluvat.

      • immy mout

        Joensuuhun


      • Näin on näreet

        Kuopion palstalle!


    • Maitopartamies
      • Maitopartamies

        ps. kunpa minulla kasvaisi tuuhea parta, eikä semmoinen munankarvakasaa muistuttava risuparta.


      • munanaama
        Maitopartamies kirjoitti:

        ps. kunpa minulla kasvaisi tuuhea parta, eikä semmoinen munankarvakasaa muistuttava risuparta.

        semmoset munakarvakasa-amisviikset siinä ylähuulen yläpuolella ja munanenä tietysti vielä, ilmekkii aina vihanen, meleko kyrvän näkönen ukko :D


      • original viiksekäs

        No jep!
        Olen siis tuon toisen ketjun ap ja joku on ilmeisesti tykännyt aiheesta niin paljon, että se nostettiin uudelleen esille!
        No enhän minä mitään tekijänoikeuksia omista, mutta aika tyhmää kopioida toisen tekstiä.. :D


    • Olisiko otsikon pitänyt olla Kuopion parrakkaat naiset, jotta se olisi saanut palstan hyväksynnän kuopiolaisena ilmiönä?

      • Lordest

        Kuopion kaikenkarvaiset asukkaat & ongelmat. Siinä sitten vois itse kukin puida ongelmiaan ja kenties saada vertaistukea ja vastauksia.


      • Lordest kirjoitti:

        Kuopion kaikenkarvaiset asukkaat & ongelmat. Siinä sitten vois itse kukin puida ongelmiaan ja kenties saada vertaistukea ja vastauksia.

        Savolaisten naisten jalat ovat minun mielestäni yhtä karvaiset kuin Puijon metsä, ilman ajelemista. Paras olisi kuitenkin kysyä asiantuntijaneuvoja ihokarvaspesialistilta, en valitettavasti tiedä minkä alan piiriin kuuluu naisten parrat.


      • ajapoisne

        ennoo koskaan käynnä Kjoopios. Enkä uskalla tämän tiedotuksen jälkeen.
        Karhea Dooris tuntuu ja näyttää kummalta.


    • tiedoksiantaja

      Hehee mut tuskin näistä henk.kohtaisista ongelmistä kannattaa tehdä koko kaupungin ongelmaa !

    • Rölli kirjailijan tuotoksia koko ketju. Katsokoon jokainen itse trollauksen vaikkapa wikipediasta.

    • voin auttaa!

      En ole viiksekäs nainen, mutta voin yrittää auttaa. Mikä on kysymyksesi?

    • 17+15

      Minä olen kokeillut sokerointia ja sitten paria erilaista sähköhoitoakin. Mikään ei ole auttanut, kasvavat vaan aina enemmän takaisin. Neuvoisin sietämään, niin minä tekisin jos saisin alusta aloittaa.

    • 19+11

      Se on muotia et ei kannata välittää. Muussa tapauksessa tarvitaan kirurginen toimenpide kuin alapään sievistys ym.

    • Voitto kotiin

      Anna viiksien olla ja kasvata vielä partakin, voit voittaa euroviisut.

    • eläköön feminismi

      Feministit on sitä mieltä että anna kasvaa vaan. Muutoin olet alistettu nainen ja miehisen vallankäytön uhri!

    • Kirka666

      Miksi naisten karvat muuttuvat sheivauksesta mustiksi ja paksuiksi, mutta miehillä ei?

      Mulla on maaantienväriset hiukset ja vaaleahkot karvat joka puolella. Jos nyt siipaisisin sääreen karvattoman palan partaterällä, väitän että karvat kasvavat täsmälleen samanmuotoisina ja -värisinä kuin naapurialueenkin karvat. Kädessä on vähän ja vaaleaa karvaa, eivätkä ne muutu tummaksi ja tuuheaksi jos höylään ne. Samaten parta-alueeni ei ole kolmenkymmenen vuoden ikään mennessä tummentunut.

      Jostain syystä saa kuulla että naisten jalkakarvat ja viiksihaivenet muuttuvat tummiksi ja koviksi niitä sheivaillessa. Näin ei kuitenkaan ole miehillä. Hämmentävää.

      Eikö tuolla sheivaamisesta mustiksi -periaatteella blondien hiuksetkin muuttuisi tummiksi parturissa käynnistä?

      Voin tietty olla väärässäkin, ja ehkä naisten naama on erilainen. Voisiko joku selittää miksi karvojen väri ja koostumus muka muuttuisi niitä katkottaessa?

      • original viiksekäs

        En olekaan ennen ajatellut tuota, mutta ihan totta!
        Epäreilua!
        En kyllä itse tunne yhtään naista, jolla olisi kasvanut vaaleat ihokarvat takaisin sheivauksen jälkeen.
        Kai ne on ne naisten hormoonit sellaiset, että karva kasvaa takaisin mahdollisimman tummana >:/


    • jaakko-sniper

      Aika useilla naispuolisilla näkyy kirkkaassa valossa viikset, eikä ne lähe kuin poistamalla huulet

      • Suurempi Totuus

        Laserilla lähtee.


    • movember

      Martina Aitolehti kantaa viiksensä ylpeydellä, ota hänestä mallia.

    • älä välitä
    • 18+16

      Voithan vaihtaa sukupuolta, silloin ei viiksillä niin väliä.

    • Vallu Viiksi

      vetää viikseen .......... noo anna viiksisten olla ............. sanoisin, vetää viiksestä..... korjaan - vetää viiksestä

    • viiksetön nainen

      Valoimpulssihoito!!!

    • Alla kettuiluni

      Eurovision laulukilpailu, puhekielessä Euroviisut, on vuosittainen laulukilpailu, johon saavat osallistua Euroopan yleisradiounionin (EBU) aktiiviset jäsenmaat.

      Viiksekäs nainen voittoon!

    • miten tässä vanhenevan miehen viiksetkään ei hyvä, joten viikset parturiin

    • samalla kertaa

      joo kun ajat pupsukan karvat alakerrasta voit pyyhkäistä myös yläkerran parran

    • varputu

      Onko suomalaiset miehet noin lapsellisia??? Näyttää jäneen murkkutasolle.

    • Viiksetön

      Osta kaupasta niitä kasvoille tarkoitettuja pieniä kylmävahaliuskoja. Jotain yksittäisiä karvoja voi sitten välillä poistaa pinseteillä vahakäsittelyjen välissä.
      Tulee tosi hyvä! Ja ei ole edes kallista.

    • viiksivallu

      Tummiin karvoihin tehoaa laser ja valoimpulssihoito - vaaleisiin karvoihin ei kannata kokeilla - olen maksanut valoimpulssihoidosta aikanaan aivan turhaan, kun kosmetologi väitti, että tehoaa. Sokeroinnilla karvoitusta ei saanut vähenemään, mutta sillä saa karvat pois noin kuukaudeksi. Samoin vahauksella, jota käytän nyt.

      Parhaiten vaaleisiin karvoihin tehosi jonkinlainen neulaus (en muista enää hoidon nimeä) neulalla poltettiin häiritsevät karvat yksitellen. Kävin poistattamassa karvoja noin viisi kertaa, ja ne pysyivät poissa yli viisi vuotta.

    • olehyvä

      vaalenna. kickistä saa vaalennusvoidetta kasvoille.

    • Amis simA

      Amisviikset on aina muodissa ja ne eheyttävät homoja älä ikinä aja niitä pois.

    • Oletko ehkä Conchita Wurst?

    • Viiksiniekkanaine

      UHONDIN AVAUKSESTA KYSYMYKSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      kysymykseni alla: Miksi kaikki ruotsalaiset on homoja?

    • Mies-Henkilö

      Itselläni oli vuosia sitten viiksekäs tyttöystävä. En tiedä, huomasiko hän sen, mutta minä tunsin oloni hyvin usein vaivautuneeksi, koska olisin halunnut huomauttaa hänelle viiksistä, mutta en tohtinut, koska rakastin häntä paljon, enkä olisi halunnut loukata häntä millään lailla. Niinhän siinä sitten lopulta kävi, että erosimme ennen kuin uskalsin ottaa hänen viiksensä puheenaiheeksi. Voiko naiselle huomauttaa viiksistä loukkaamatta häntä? Minua naisen viikset häiritsevät, vaikka nainen muuten olisi kuinka täydellinen. Miten saisi parhaiten tyttöystävän viikset pois? Pitäisikö hänelle antaa lahjakortti kosmetologille ja sitten käydä salaa pyytämässä siltä kosmetologilta, että voisitko ajaa viikset samalla?

    • ei kiva

      Minä nypin piseteillä sivusta ei satu paljon ja keskeltä otan joskus veetillä niin olen tehnyt kauan.

      • vuosia veetillä

        Veetillä lähtee nätisti.


    • toimii1111111

      Minä käytän tähän samaa kikkaa, kuin mustapäiden poistoon: maidosta ja gelatiinijauheesta seos, jota lämmitän mikrossa noin 10 sek, mönjä naamaan, annan kuivua, irrotan, ja sen mukana lähtee häiritsevät viikset ja muu roska.

    • Kallista?

      Mistä saa gelatiinijauhetta?

      • Kulinaristikokki

        Ruokakaupasta! Se on samaa kuin liivatejauhe ja halpaakin on. Ei taida olla ruuanlaitto sinun alaasi? :)


    • 3+16

      Helpoimmalla pääset vetämällä alahuulen kunnolla ylähuulen yli ihan sieraimiin asti ja jätät alahuulesi siihen asentoon ihmisten ilmoilla kulkiessasi. Ensi alkuun se voi tehdä vähän tiukkaa, mutta jossain vaiheessa siihen kyllä tottuu ja voit jopa nauttia siitä kun viiksesi jäävät alahuulesi peittoon.

    • jenni33

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe