kulttuurista taas

keldmfnfnabcdefg

sama asia vuodesta toiseen,eli eikö saada vaihdettua kaupungin kulttuuriväkeä,siis siitä päättäviä.kaupungissa ei le minkäänlaista rahvasta kiinnostavaa kulttuurielämää.verrrataanpa huomattavasti pienempään haaparantaan..siellä on kulttuurikalenteri pullollaan teatteriesityksiä( ei matkoja) sekä konsertteja..joulu lähestyy..yhtäkään kunnollista konserttia ei ole tulossa,,kaikki kemissä tai oulussa.mitä se kulttuuriväki tekee kalottijatsien välissä?sielläkin on joka vuosi johanna iivanainen ja ja ..kun vaan järjestettäisiin kunnon tapahtumia ei ne jäisi kyllä tappiolle.eikö osata vai viitsitä?

8

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulttuurin voima

      Torniossa ei ymmärretä kulttuurin päälle paljoakaan.on totuttu käymään naapurikuntien tapahtumissa niin ei osata mitään järkätäkään itse.kaupunki on vahvasti keski-ikäisten virkamiesten käsissä. Heiltä ei heru ymmärrystä, tajua muuhun kuin numeroiden pyörittämiseen. Hävettää miten ankea tilanne on.Ei tajuta mikä merkitys kulttuurilla on asukkaiden hyvinvointiin, viihtyvyyteen, jopa mielenterveyteen!

    • nbmvvmvmmv

      ihmiset leipääntyy virkoihinsa,palkka juoksee,ja minä en-vanha sanlasku..uutta verta kehiin ja ideoita.älkkä vaan virkamiehet aina tuudittuko siihen -ettei ole määrärahoja tms..miksi muilla on ..kemillä on ja haaparannalla????voisiko joku vastata mistä tämä johtuu?

    • sngfewn

      Tornio on kulttuuri rikas kaupunki on vaikka minkä näköstä yöntimoa ja moni-osaajaa.

    • voivoivoi

      se on nähty että väkeä tulisi,jos olisi..esim joskus ollut musiikkitalolla joku laadukas koulun järjestämä juttu,niin ulos jäänyt ihmisiä kun eivät ole sopineet sisälle.

    • leipää ja sirkushuve

      jaa mitenkä tuo liittyy tähän aiheeseen?siis kulttuuritarjontaan?täällä ei olla totuttu runsaaseen kulttuuritarjontaan,niinkuin muualla suomessa,oulu kemi lähimpänä,jopa haaparannassa vilkkaampaa,jossakinhan on vika.halutaan muutakin kuin bussimatkoja oulun kaupunginteatteriin,vaivaikuttaako täällä tietty lahko jotenkin tähän tarjontaan??-kulttuurin??

      • Saattaa olla

        Saattaa olla


    • ghbngnng

      mitä sitä ihminen muuta kuin työtä ja kurjuutta,tyhjännauraminen on synniksi

    • lopsarisaa

      tornio on junttien junttila..oikeesti siisja jokapaikassa piiripieni pyörii

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe