Tuloerot

wwwwwwwwwwww

Minulla on suuremmat tulot kuin miesystävälläni. On alkanut ärsyttää tosi paljon ettei toinen ota osaa yhteisiin menoihin juuri ollenkaan. Kaljaan löytyy rahaa kyllä. Haluaisin matkustella mutta toisella ei ole varaa lähteä. Nyt lähden siis yksin reissuun. Taitaa olla parempi vaihtaa miestä kun en halua mataloittaa omaa elintasoani. Luulis että mies yrittäis kotihommilla paikata ettei maksa joitain asioita mutta ei. Mies syö, nukkuu ja istuu netissä kaljatölkki vieressä. Heheheh, tosi ihanaa.

11

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onni omiin käsiin

      Mikset vain maksa myös miehesi kustannuksia. Onhan se ikävää, kun toinen e tienaa yhtä paljon kuin sinä, mutta maksaessasi itse enemmän saisit teille molemmille korkeamman elintason. Vähemmän valitusta, enemmän onnellisuutta.

    • cho-

      meillä toisin päin, minä tienaan vähemmän kuin mies. En kyllä täysin siivellä elä, eli osalistun vuokraan ja ruokaan jne. ihan yhtälailla kuin mies. Siitä kiva ukko on että enemmän tienaavana "suostuu" maksamaan elämästämme enemmän eli ihan 50/50 ei kuitenkaan mene meilläkään.
      Keskustele ukkosi kanssa, jos tuloksia ei tunnu silti tulevan on ihan ok sanoa että siinä tilanteessa minun tarvitsee vakavasti miettiä onko tämä parisuhde sitä mitä minä (eli sinä) haluan. Ei sitä kuitenkaan epätyydyttävässä parisuhteessa kannata elämäänsä hukata.

    • Tavallinen mies

      Heh tässä tää taas nähdään. Täällä on vaikka kuinka paljon avauksia jossa naiset valittaa huonompia tuloja kuin miehellä ja kitistään "miksi minun pitää maksaa sitä ja tätä koska tulomme eivät ole tasan"
      Mikä kumman etuoikeus se olisi miehen kustantaa joka elämäntilanteessa myös akkansa eläminen oli tämä töissä tai ei. Toisekseen tuollainen matkustelu on niin idioottimainen rahareikä kuin olla ja voi. Kumma että matkusteluun naisilla jopa työttömillä naisilla riittää rahaa mutta perus elämisen pitäis aina ukon kustantaa. Olet ukkos valinnut ja siedä valintojasi. Pelkkä miehen komea ulkokuori ei takaa sinulle välttämättä onnellista elämää minkä olet huomannut. Se tavis jolla olisi jopa paremmat tulot kun sulla ei vaan kelpaa.

      • rintavako..

        Nimimerkki " tavallinen mies" puhuu asiaa.

        Jos mies tienaa enemmän kuuluu myöskin hänen maksaa enemmän.
        Jos nainen tienaa enemmän kuuluu silti miehen maksaa tasan yhtä paljon.
        =
        Tämä tosiaan tuntuu olevan naisten logiikka tähän asiaan.

        Se on näillä keskustelupalstoilla muutenkin sellainen tapa jotta mies kehotetaan laittamaan pihalle jos ei nyt justiin ole sellainen kun nainen toivoisi,, taas naista ymmärretään tappiin asti ja jotenkin se vain on sitten miehen vika.


    • wwwwwwwwwwww

      Kiitos vastauksista. Heitän köyhän, valehtelevan ja mustasukkaisen ukon ulos huushollista. Asukoon vaikka kuusen juurella. Ei sureta. Itsepähän kehuskeli isoilla tuloilla ja nyt on rahat jatkuvasti loppu kun pitäis jotain ostaa.

      • Loiset kuuseen

        Oikein pummirentut kartanolle vaan raa'asti. Ja kalsarit perässä, röh röh röh!!!!


    • Yks naine

      Kuinka suuri on tuloeronne? Jos sinä vaikka tienaat 3000e/kk ja miehesi 2000e/kk niin jo se on aika suuri tuloero, varsinkin kun vähentää verot. Ei siihen ruokaan nyt ihan mahdottomia mene rahaa, voittehan sopia että mies ostaa omat juttunsa (esim kaljansa itse). Kyllä se vaan niin on parisuhteessa, että se on kahden ihmisen liitto, ja on selvää että paremmin tienaava joutuu maksamaan joissakin asioissa enemmän, vaikka nainen olisikin se varakkaampi puolisko. Eikö sullekin tule parempi fiilis siitä, että miehesi ei tartte kituuttaa? Vai ootko vaan niin kyllästynyt suhteeseen, että tästä oli hyvä aihe keksiä valittaa?

    • Tuttua huttua. Naiset eivät kestä itseään köyhempiä miehiä eikä miehiä, joilla on lapsia. Toisinpäin toki pitäisi ymmärrystä riittää...

      • miesvm_1967x

        Annoit itelles peukun vai liftasitko ratikkaan? Kai sulla on sentään lippu?


      • miesvm_1967x kirjoitti:

        Annoit itelles peukun vai liftasitko ratikkaan? Kai sulla on sentään lippu?

        No en antanut. Tarvitseeko kuskikin lipun? Eipä silti, minä vietän enempi siestaa Koskelan hallilla.


    • miesvm_1967x

      "varsinkin kun vähentää verot"

      Siis esim. 25% 3000e/kk on suhteellisesti suurempi kuin 25% 2000e/kk joten en tajunut tätä logiikkaa..

      Kahden ihmisen taloudessa voi helposti mennä 400 euroa ruokaan/kk vaikkei juuri edes kummoisia osta.

      Se mistä olen samaa mieltä niin liitto on liitto ja silloin ei edes pitäisi alkaa laskemaan noin tarkkaan. Huono liitto ei ole liitto vaan hyväksikäyttöä, maybe. Oikeassa liitossa molemmat kantavat vastuunsa eivätkä laskeskele turhia mutta aloittajan liittohan ei ole tasapuolinen missään nimessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      296
      3339
    2. 203
      2918
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      226
      1973
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1408
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      164
      1256
    Aihe