Anteeksi tyhmyyteni

00700

Vietin iltaa parhaan ystäväni kanssa perjantaina. Ollaan tunnettu jo vuosia. Olen jo pitkään hieman epäillyt, että hän on minuun ihastunut, mutta koska olen häntä reilusti vanhempi, en ole asiasta täysin varma. Illan aikana nautittiin alkoholia, juteltiin niinkuin aina ja naurettiin tosi paljon. Puhuttiin myös hyvin henkeviä. Tunnemme toisemme lähes läpikotaisin. Jostain syystä hän halusi suudella minua, eikä minulla ollut asiaa vastaan. JHän suuteli useampaan otteeseen. Suutelemisen jälkeen hän meni istumaan hieman loitommalle ja oli jonkin aikaa hiljaa. Vähän ajan päästä hän sanoi, selin minuun, : mä voisin raiskata sut. Häkellyin tuosta kommentista niin, etten osannut sanoa oikein mitään. Eniten minua ihmetyttää se, että en ole edes koskaan ajatellut, että nasinen voisi raiskata toisen naisen. Onko se edes mahdollista?
Miksi hän edes sanoi noin? Itselläni ei ole mitään naiskokemuksia. Jatkoimme iltaa normaalisti, eikä asiasta puhuttu sen koommin. Myöhemmin yöllä hän lähti pois. Teinkö jotain hullusti?

20

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+20

      Hmmm. Ehkäpä hän tarkoitti, että halusi sua niin paljon, että voisi "raiskata" sut. Ei kai kukaan nyt tuollaista muuten sanoisi.

    • uhhuhh

      Öh, tottakai nainen voi raiskata toisen.

      Veikkaan kuitenkin että naisella on omalaatuinen huumorintaju ja tarkoitti vain että haluaisi jotain rajua seksiä kanssasi.

    • 00600

      Ehkä nyt kannattaisi ottaa häneen yhteys, ja tiedustella, mitä hän oikein tarkoitti. Muutenhan tuo asia jää roikkumaan teidän välillenne hamaan tulevaisuuteen, ja kyse on sentään parhaasta ystävästäsi.

      Ensimmäiseksi tulee mieleen, että hän on kenties ollut sinuun jo pitkään ihastunut, ja tuo toteamus raiskaamisesta oli eräänlainen spontaani totuus, joka kuvasi halun määrää.

      Toiseksi tulee mieleen, että kenties hän on ajatellut, että ei tule koskaan saamaan sinulta vastakaikua, ja toteamus oli eräänlainen lamaantuneen mielentilan tuottama tokaisu.

      Kolmanneksi tulee mieleen raadollisin vaihtoehto, eli se, että hän todella ajatteli, että olisi voinut raiskata sinut. Syystä tai toisesta, kenties edellä mainituista tai siitä, että on joskus aikaisemmin toiminut sillä tavalla. Että se olisi periaatteessa ollut mahdollista, mutta hän ei kuitenkaan tehnyt sitä.

      Tilanne on nyt se, että sinä et ole tehnyt mitään hullusti, vaan hän on, syystä tai toisesta, sanonut tämän hyvin hullun asian. Nainen voi todella raiskata toisen naisen, ja sellaista tapahtuu, eikä se ole hauskaa. Eli tee kuten aluksi ehdotin, ja kysy. Ainahan voi valehdella, mutta reaktio kertoo paljon. Jokainen järkevä ihminen olisi pahoillansa siitä, että on edes sanonut jotakin noin typerää.

      • mahdollista kyllä

        Hyvä vastaus.

        Veikkaan kuitenkin, että todennäköisempää on, että nainen on suudellut aloittajaa ja se on jäänyt siihen, nainen olisi halunnut paljon, paljon enemmän ja kenties ehkä pettyi, että se jäi siihen, suuteluasteelle, vetäytyi pois ja meni istumaan loitommalle. Kenties hän koki, että ap. ei vastannut tarpeeksi halukkaasti hänen suudelmiinsa? Ehkä hän koki, että ap. ei halunnut muuta kuin suudella takaisin (?) ja omien halujen määrä on ollut aivan valtava. Joskus ihminen ei vaan kykene kontrolloimaan omia halujaan ja silloin sitten toisinaan sattuu kaikenlaista, myös ikäviä asioita. Hän on kuitenkin kyennyt kontrolloimaan itseään, vetäytymällä pois. Todennäköisempi vaihtoehto siis varmasti on ollut, että nainen on vaan yksinkertaisesti halunnut ap:tä aivan todella, todella kamalasti ja ilmaisi sitten itseään näin.

        Jäljelle kuitenkin jää sekin vaihtoehto, että todella hän olisi oikeasti halunnut tai kyennyt raiskaamaan, mutta ei kuitenkaan sitä tehnyt. Sitä, miksi näin sitten kävi, voi olla tietysti monta syytä.

        Kyllä, se on oikeasti mahdollista, että myös nainen voi raiskata naisen. Tuttukin nainen voi raiskata, vaikka olisi miten best friend. Tuttua tutumpikin ihminen voi käden käänteessä muuttua sellaiseksi ihmiseksi, mitä ei koskaan ikinä edes ole voinut kuvitella. Kyllä, siis se on mahdollista. Epätodennäköisempää kylläkin.

        Suosittelisin kuitenkin puhumaan naiselle suoraan ja kysymään, että mitä hän tarkoitti. Olen edellisen kirjoittajan kanssa samoilla linjoilla, että valehdella tietysti aina voi, mutta elekielestä sun muusta voi päätellä (useimmiten) yhtä sun toista ellei sitten ole aivan psykopaatti, paatunut valehtelijar tai huippulahjakas näyttelijätär.


    • raiskaus

      Tossa on jotain sairasta!

    • heihaloo3

      Ei kai kukaan rakastamaansa naista halua raiskata!

    • f*ck

      jos sua ihmetyttäis asiassa eniten se että voiko nainen raiskata naisen, tuskin sun olisi tarvinnut tota koko tarinaa meille kertoa.
      Miksi sä sitten suutelit häntä jos tiesit että hän saattaa olla suhun ihastunut jos sua ei kiinnosta asiassa edetä tai kannustaa häntä tunteissaan sua kohtaan? Useampaan kertaan vielä.

      Hyvinä ystävinä voitte asiasta puhua, olen samoilla linjoilla että hän käytti raiskaus sanaa ilmaisemaan epätoivoista kiintymystään suhun. Todella tyhmä sana käyttää mutta ystävinä ja toisenne melkein läpikotaisin tuntevina varmasti tiedät mitä hän sillä tarkoitti.

      Asia on hyvä puhua, hänen kiintymyksensä laatu suhun, mitä hän haluaa suhteeltanne ja mitä sinä haluat. Ei se tavatonta ole että ystävä rakastuu ystävään, mutta hyvässä suhteessa nämä asiat käydään läpi ja tehdään selväksi missä mennään ja mitä tulevan pitää. Hänkin pääsee asiassa eteenpäin kun selvitätte välinne.

      Sanoit että olet häntä reilusti vanhempi, jos oletetaan että hän on parikymppinen ja sä nelikymppinen, se että hän rakastuu suhun voi johtua ihan siitäkin että hänen elämä on ihan vasta alussa, asiat kesken, ja kun puhutte asioistanne hän huomaa miten pitkällä sä olet jo ja miten selkeetä sulle asiat on, ikään kuin olet jos siellä missä hän on vasta 20v kuluttua.

      Uskon että hyvinä ystävinä saatte asiat selvitettyä ja suhteen avoimeksi ja hyväksi.

    • 67567567

      Aika kusipää jos edes läpällä heittää jotain raiskausjuttuja.

    • 00700

      Kiitos kaikille asiallisista vastauksista. Otan asian puheeksi, kunhan siihen tulee sopiva tilaisuus. Olen ilmeisesti aika sinisilmäisnen, koska en todellakaan ole tiennyt, että nainen voisi raiskata naisen ja siksi juuri en asiaan kommentoinut mitenkään hänen sen tokaistuaan. Olin kai liian hämmentynyt/ huppelissakin ja jäin asiaa vain itse miettimään. En tiedä kehtaanko asiaa koskaan ottaa puheeksi, mutta yritän kuitenkin. Minäkin olen häneen kyllä ihastunut, mutta koska minulla ei ole mitään aiempaa kokemusta naisista ja olen häntä vanhempikin, en vain uskaltanut heittäytyä mukaan. Mitä olisin voinut tehdä? Ja voisiko joku hieman selventää tuota, miten muka nainen voi toisen raiskata, osaisi ainakin varautua, jos tilanne sellaiseksi muuttuu. Vastauksista kiitollinen.

      • f*ck

        jos tilanne muuttuu sellaiseksi ettet halua edetä mutta sua joko painostetaan siihen tai fyysisesti pakotetaan niin varmaan ymmärrät että enää ei ole kivaa.
        Mua hämää tollainen että sua kiinnostaa miten nainen voi raiskata naisen ja nyt se pitäisi sulle vielä kuvailla, ihan varmuuden vuoksi ettet päädy raiskattavaksi?

        Mikä teidän ikäero on? Jos olette aikuisia ihmisiä luulisi että ainoa riski heittäytyä on sydämen särkyminen yms. Oletteko sinkkuja molemmat?

        Mitä sä et kehtaa ottaa puheeksi? Tuskin nyt kandee alkaa puhumaan että mitä hän tarkoitti raiskaus-tokaisullaan vaan ehkä aloitatte puhumaan mitä tunnette toisianne kohtaan.


    • 00700

      Juu kiitti f*ck. Asia hämää ihan yhtä lailla itseäni. Huomaan vaan olevani nyt paljon varautuneempi hänen seurassaan kuin aiemmin, vaikka pidän hänestä todella paljon.
      Asia pelottaa varmaan myös siksi, että olen lapsena ollut hyväksi käytetty. Kaipaan varmaankin enemmän vain läheisyyttä, mutta jos ei se hänelle riitä....

      • f*ck

        jos hän tiesi sun historian niin oli kyllä hänelta paska sananvalinta. Mun mielestä teidän täytyy nyt puhua suhteestanne, kumpikin haluaa jotain enemmän kuin ystävyyttä mutta sä ehkä et kuitenkaan halua mitään seksuaalista, enemmän sitä läheisyyttä.
        Älkää nyt pilatko suhdettanne sillä ettette puhu näistä tunteistanne. Jos teillä on ihan eri toiveet suhteestanne, niin asia on hyvä selventää ja sovitte pelkästä ystävyydestä. Jolloin lopetatte kännissä sekoilun täysin.

        Sun koko stoori on kyllä jotenkin outo, olette hyviä ystäviä, tunnette toisenne lähes läpikotoisin, sä et tiennyt että nainen voi raiskata naisen, te ette ole puhuneet toisillenne tunteistanne vaikka on läheiset välit, on ikäeroa, on sitä ja tätä. Vieläkin tuntuu että tässä nyt ei ole kaikki tarinasta.

        Mutta oli miten oli, elämässä tapahtuu ja sattuu, ystävät on kultaa ja ihmettelen että sinäkin menit sen rajan yli jossa ystävyyttä aletaan venyttämään seksuaaliseen suuntaan. Jos sun ajatusmaailma on että haluat vain läheisyyttä etkä mitään seksiä. Miksi sitten ruokit toisen halua suutelemalla?

        Känni on niin huono tekosyy että sitä ei kande edes mainita.


      • 00700
        f*ck kirjoitti:

        jos hän tiesi sun historian niin oli kyllä hänelta paska sananvalinta. Mun mielestä teidän täytyy nyt puhua suhteestanne, kumpikin haluaa jotain enemmän kuin ystävyyttä mutta sä ehkä et kuitenkaan halua mitään seksuaalista, enemmän sitä läheisyyttä.
        Älkää nyt pilatko suhdettanne sillä ettette puhu näistä tunteistanne. Jos teillä on ihan eri toiveet suhteestanne, niin asia on hyvä selventää ja sovitte pelkästä ystävyydestä. Jolloin lopetatte kännissä sekoilun täysin.

        Sun koko stoori on kyllä jotenkin outo, olette hyviä ystäviä, tunnette toisenne lähes läpikotoisin, sä et tiennyt että nainen voi raiskata naisen, te ette ole puhuneet toisillenne tunteistanne vaikka on läheiset välit, on ikäeroa, on sitä ja tätä. Vieläkin tuntuu että tässä nyt ei ole kaikki tarinasta.

        Mutta oli miten oli, elämässä tapahtuu ja sattuu, ystävät on kultaa ja ihmettelen että sinäkin menit sen rajan yli jossa ystävyyttä aletaan venyttämään seksuaaliseen suuntaan. Jos sun ajatusmaailma on että haluat vain läheisyyttä etkä mitään seksiä. Miksi sitten ruokit toisen halua suutelemalla?

        Känni on niin huono tekosyy että sitä ei kande edes mainita.

        Luulenpa, että se on halu ja pelko samassa paketissa. Uskon, että pystymme vielä puhumaan. Minulla on lapsuusiän tapahtumien johdosta todella huono itsetunto ja sen vuoksi vaikea uskoa, että minua joku todella rakastaisi.


      • stupid
        f*ck kirjoitti:

        jos hän tiesi sun historian niin oli kyllä hänelta paska sananvalinta. Mun mielestä teidän täytyy nyt puhua suhteestanne, kumpikin haluaa jotain enemmän kuin ystävyyttä mutta sä ehkä et kuitenkaan halua mitään seksuaalista, enemmän sitä läheisyyttä.
        Älkää nyt pilatko suhdettanne sillä ettette puhu näistä tunteistanne. Jos teillä on ihan eri toiveet suhteestanne, niin asia on hyvä selventää ja sovitte pelkästä ystävyydestä. Jolloin lopetatte kännissä sekoilun täysin.

        Sun koko stoori on kyllä jotenkin outo, olette hyviä ystäviä, tunnette toisenne lähes läpikotoisin, sä et tiennyt että nainen voi raiskata naisen, te ette ole puhuneet toisillenne tunteistanne vaikka on läheiset välit, on ikäeroa, on sitä ja tätä. Vieläkin tuntuu että tässä nyt ei ole kaikki tarinasta.

        Mutta oli miten oli, elämässä tapahtuu ja sattuu, ystävät on kultaa ja ihmettelen että sinäkin menit sen rajan yli jossa ystävyyttä aletaan venyttämään seksuaaliseen suuntaan. Jos sun ajatusmaailma on että haluat vain läheisyyttä etkä mitään seksiä. Miksi sitten ruokit toisen halua suutelemalla?

        Känni on niin huono tekosyy että sitä ei kande edes mainita.

        "Sun koko stoori on kyllä jotenkin outo, olette hyviä ystäviä, tunnette toisenne lähes läpikotoisin, sä et tiennyt että nainen voi raiskata naisen, te ette ole puhuneet toisillenne tunteistanne vaikka on läheiset välit, on ikäeroa, on sitä ja tätä. Vieläkin tuntuu että tässä nyt ei ole kaikki tarinasta."

        Juu, tuskin tänne kukaan haluaakaan aivan koko stooria / elämäntarinaa kirjoitellakaan.. Ja se että kirjoittaja ihmettelee, miten nainen voi raiskata naisen, ei ole mielestäni millään tavalla outoa. Eipä tuo ole tullut itsellänikään koskaan mieleen. Saati sitten keinoja, miten nainen raiskataan... en halua edes ajatella!

        Joskus näitä lueskellessa tulee mieleen; onko nimim. f*ck:lla ollenkaan omaa elämää...


      • jeps jeps
        stupid kirjoitti:

        "Sun koko stoori on kyllä jotenkin outo, olette hyviä ystäviä, tunnette toisenne lähes läpikotoisin, sä et tiennyt että nainen voi raiskata naisen, te ette ole puhuneet toisillenne tunteistanne vaikka on läheiset välit, on ikäeroa, on sitä ja tätä. Vieläkin tuntuu että tässä nyt ei ole kaikki tarinasta."

        Juu, tuskin tänne kukaan haluaakaan aivan koko stooria / elämäntarinaa kirjoitellakaan.. Ja se että kirjoittaja ihmettelee, miten nainen voi raiskata naisen, ei ole mielestäni millään tavalla outoa. Eipä tuo ole tullut itsellänikään koskaan mieleen. Saati sitten keinoja, miten nainen raiskataan... en halua edes ajatella!

        Joskus näitä lueskellessa tulee mieleen; onko nimim. f*ck:lla ollenkaan omaa elämää...

        Ei varmaan ole...


    • ei enää niin nuori

      Suutelu ei oo sama kuin seksi. Eihän 00700 oo ees tienny toisen halusta, kun ei oo ollu tietoinen siitä ennenkuin täällä selvennettiin, että se raiskaushalu voi johtua isosta intohimosta eikä 00700 oo itte ees ajatellu kenties vielä seksiin asti koko asiaa, vain läheisyyttä ja pussailua siinä samalla.

      • 00700

        Kiitos. Sinä sen sanoit, mitä en osannut sanoiksi laittaa. Läheisyys ja miksei suutelukin tuntuu tosi hyvältä ja varsinkin kun se on turvallisen tuntuista omalta ystävältä :)


    • ei enää niin nuori

      Ole hyvä. Hienoa, että minunkin pääni oivaltaa ees joskus jotain :) no mut tolleen mä sen näin mielessäni, tuon sinun tilanteesi. Ehkäpä teidän olisi kuitenkin hyvä keskustella just tuosta, mitä sinä haluat tolta ystävyydeltä ja mihin asti olet valmis menemään kuin myös tämän ystäväsi kannanottoa siihen ja hänen näkökulmansa. Käykää läpi tapahtunut ja katelkaa sit, onko intressit samat yhä vai onko ystäväsi sun mielestä liikaa kiintymässä sinuun tai haluaako sinne seksiin asti oikeesti. Eipä jää vaivaamaan mieltä eikä tulee sitä kiusaantuneisuuden tunnetta, jos saa puhutuks asiat. Samalla voisitte luoda tietyt rajat, joita ei saa ylittää, jos sellainen järjestely tuntuu sinusta ja myös hänestä hyvälle idealle.

    • Tsemppiä

      Tuosta päätellen, mitä kerroit, että on ollut rentoa ja mukavaa illanviettoa keskenänne ja olet arvellut hänen olevan ihastunut sinuun jo aikaisemmin. Nyt sitten menitte pidemmälle ja suutelitte.. Uskoisin, että hän on kyllä todella ihastunut / rakastunut sinuun, ja nyt kun suutelitte, oli se hänellekin mullistava kokemus. Hän on saanut tunteilleen ns. "varmistuksen", että hän todella tuntee syvästi sinua kohtaan ja mahdollisesti myös itse "säikähtänyt" kokemaansa tunnetta.. Täten ottanut etäisyyttä, koska ei ole varma sinun tunteistasi.. ja ei ole halunnut mennä pidemmälle siinä vaiheessa, kun tunteet jyllää, pelätessään sinun reaktiotasi, että loukkaannut tms. Voin hyvin kuvitella, että suuria tunteita on ollut tässä kyseessä.. Mielestäni tuo toteamus "raiskaamisesta" - noh, huono sanavalinta - mutta jos ei takerruta sanavalintaan, niin ... hän käy kuumana Sinuun.

      Et sinä mitään väärää tehnyt :) Hän luultavasti kokeili mitä sanot.. Yhtä hyvin hän olisi voinut sanoa: "Haluan niin kovasti sinua."

      Taidatte vielä olla aika nuoria. Mutta kyllä teidän kannattaa jutella asioista, vaikka se on vaikeaa. Se on aina parempi, kuin jättää asiat "leijumaan".

      • 00700

        Kiitos ja ihanaa, kun olen saanut niin mahtavia kannanottoja, ei mitään järkyttävää moralisointia tms. Kiitos kaikille yksin ja yhdessä. Eiköhän tämä tästä talveen mennessä selkiä.
        PS. Hän on kolmekymppinen, minä reilusti vanhempi :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe