DELTTA-AUTO

Joksu kysyy

Onko Deltta-auto alkanut myymään matkailuautoja . Ajelin täällä Kuopiossa Deltta-auton ohitse, niin liikkeen pihassa seisoi Fiat matkailuautoja aivan piha täynnä ?

Vai remonttiinko jonottavat ??

22

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joksu vastaa

      Olemme eukon kanssa ollut 30 v Deltta-auton asiakkaana Fiattimme takia.
      Olemme kuulemme parhaita asiakkaita Kuopion Deltta-autossa.
      Saimme oikein kunniamaininnan ko.korjaamolta,
      Meille luovutettiin juhlallisin menoin Deltta-auton pöytäviiri ,ja valkoiset lippalakit molemmille. Ja Deltta-auton pinssit liiviimme
      Kuopion kesäteatteriin kaksilippua

      Tarjoilupuolella oli kinkkukiusausta , kahveet päälle ,pullasiivut ja Dominokeksiä.

      Kiva kun huomioivat vakiasiakkaita näin suuresti

      • Hyvä Joksu

        Oikein Joksu, että sinut on huomiotu vakisuhteessa korjaamolle.
        Varmaan olet vuosien varréllä kiikuttaanut kaikki eäläkerahasi Deltta-autoon.

        Kuinka muuten rumatikkisi on pelittänyt ?


      • Palstavahti Joksu
        Hyvä Joksu kirjoitti:

        Oikein Joksu, että sinut on huomiotu vakisuhteessa korjaamolle.
        Varmaan olet vuosien varréllä kiikuttaanut kaikki eäläkerahasi Deltta-autoon.

        Kuinka muuten rumatikkisi on pelittänyt ?

        Tuurissa on alennus myynti . Larsenia myydään alle puolenhinnan. Kipasen sinne ostoksille. Saan vielä pluspisteitäkin tilille.
        Minä olen vakituinen asiakas siellä ja Kuopion Deltta-autossa !!!


    • Joksu fani

      Oliko seisomassa olevissa autoissa rumatikki kaikissa . Katsoitko Joksu ?

      • Vilkaistaanko?

        Messut piakkoin,mennäänkö palstavahtijoksu vilkaiseen Rumatikkejä?


      • Joksu fani
        Vilkaistaanko? kirjoitti:

        Messut piakkoin,mennäänkö palstavahtijoksu vilkaiseen Rumatikkejä?

        Missä Joksun Reinohöpinät liitteellä? Rumatikiikki alkaa oireen kova sana ensiviikolla.


      • Joksu vastaa

      • Joksu Niuvasta
        Joksu vastaa kirjoitti:

        Mittailen täällä Rauhalahdessa ihmisten rumatikki päästäjä.

        http://dolan.naurunappula.com/screen/e0/4e/e04e8906310db6cc/0/39639.jpg

        No jätkät ,mitä piditte nyt minun liitteestä. On nasevasti haettu taas liite.

        Onneksi minulla on Fiat ja Reinoni ja housuissani oleva vekotin, jota iltasin hyväilen Reinoni kaipuussa. Päivällä ja yöllä hyväilen kommunikaattorin näppäimiä.
        Jos en ole lehtiä jakamassa .

        Odottakaa pojat ,kun taas löydän nasevan liitteen ,niin heti laitan taas tulemaan.

        Muuten meillä on 3.0 l Fiatti


      • Joksu vaan
        Joksu Niuvasta kirjoitti:

        No jätkät ,mitä piditte nyt minun liitteestä. On nasevasti haettu taas liite.

        Onneksi minulla on Fiat ja Reinoni ja housuissani oleva vekotin, jota iltasin hyväilen Reinoni kaipuussa. Päivällä ja yöllä hyväilen kommunikaattorin näppäimiä.
        Jos en ole lehtiä jakamassa .

        Odottakaa pojat ,kun taas löydän nasevan liitteen ,niin heti laitan taas tulemaan.

        Muuten meillä on 3.0 l Fiatti

        Meillä on muuten rpottivahteet . Kone on 3.0 l Fiatti tietysti. Kun rahat ei riitä autoon.
        Meidän Fiattimme kuluttaa alta 5 l satasella.
        Johtuuko se rumatikistä , emme tiedä .


      • Sairaskertomus
        Joksu vaan kirjoitti:

        Meillä on muuten rpottivahteet . Kone on 3.0 l Fiatti tietysti. Kun rahat ei riitä autoon.
        Meidän Fiattimme kuluttaa alta 5 l satasella.
        Johtuuko se rumatikistä , emme tiedä .

        YKSI SAIRAS IHMINEN ON TUHERTANUT KOKO TÄMÄN PITKÄN KETJUN YKSIN ITSELLEEN VASTAILLEN.

        ETTÄ NÄIN.


      • Joksu fani
        Sairaskertomus kirjoitti:

        YKSI SAIRAS IHMINEN ON TUHERTANUT KOKO TÄMÄN PITKÄN KETJUN YKSIN ITSELLEEN VASTAILLEN.

        ETTÄ NÄIN.

        Juu se on Joksu Niuvasta !!


      • Niuvan Ritke
        Joksu fani kirjoitti:

        Juu se on Joksu Niuvasta !!

        Täällä Niuvassa on terapiassa ohjelmassa Rumatikki . Pura ja kokoa rumatikki. Olen osaston vanhimpana pitämässä kursseja toisille pöhlöille


      • Hyvä Joksu
        Niuvan Ritke kirjoitti:

        Täällä Niuvassa on terapiassa ohjelmassa Rumatikki . Pura ja kokoa rumatikki. Olen osaston vanhimpana pitämässä kursseja toisille pöhlöille

        Kyllä Joksu rumatikin osaa , vaikka silmät kiinni.


      • Hermostuu
        Sairaskertomus kirjoitti:

        YKSI SAIRAS IHMINEN ON TUHERTANUT KOKO TÄMÄN PITKÄN KETJUN YKSIN ITSELLEEN VASTAILLEN.

        ETTÄ NÄIN.

        Palstavahtijoksu hermostuu,höpinät isoillakirjaimilla jo.Mienkäs Rumatikki?


      • Joksu on sairas
        Sairaskertomus kirjoitti:

        YKSI SAIRAS IHMINEN ON TUHERTANUT KOKO TÄMÄN PITKÄN KETJUN YKSIN ITSELLEEN VASTAILLEN.

        ETTÄ NÄIN.

        Joksu ,joka päivä sinä pas,kassa pyörit . Haju sinun kohdallasi on aina tuoretta.

        Hoitopaikoissasi ,kun on vaipoista pulaa, niin ei hoitajasi niitä aina ole sinulle vaihtamassa.


      • Hyvä Joksu
        Joksu on sairas kirjoitti:

        Joksu ,joka päivä sinä pas,kassa pyörit . Haju sinun kohdallasi on aina tuoretta.

        Hoitopaikoissasi ,kun on vaipoista pulaa, niin ei hoitajasi niitä aina ole sinulle vaihtamassa.

        Just niin Joksu.. Känni syvenee


      • Joksu fani
        Hyvä Joksu kirjoitti:

        Just niin Joksu.. Känni syvenee

        Joksu laita taas träppi sanoitus Fiatistasi tänne


      • Hyvä Joksu
        Joksu fani kirjoitti:

        Joksu laita taas träppi sanoitus Fiatistasi tänne

        Etkö Joksu osaa itse laittaa


      • Joksu sanoittaa
        Hyvä Joksu kirjoitti:

        Etkö Joksu osaa itse laittaa

        AIna vaan näitä laulunsanoja halutaan tänne

        Tässä on puhtaaksi kirjoitettuni laulujeni teksti

        Fiattini meinaa teettää. Olen itsemurhaa miettinyt
        Ei edes rumatikkini auta

        Varoitus Fiaitin ostajille

        Kyllä tämä on tämän vuoden paras juttu tapahtuma
        Voi v.ittu kun tulee iloiseksi sen luettuani

        Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

        Ei koskaan Fiatia

        VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

        804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
        1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
        1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
        1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
        2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
        2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
        3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
        3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
        4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
        5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
        5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
        6900 km ulkooven toppari irtosi
        7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
        7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
        7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
        7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
        8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
        8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
        9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
        9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

        Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
        Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet

        Rumatikki sökähti


      • Hyvä Joksu
        Joksu sanoittaa kirjoitti:

        AIna vaan näitä laulunsanoja halutaan tänne

        Tässä on puhtaaksi kirjoitettuni laulujeni teksti

        Fiattini meinaa teettää. Olen itsemurhaa miettinyt
        Ei edes rumatikkini auta

        Varoitus Fiaitin ostajille

        Kyllä tämä on tämän vuoden paras juttu tapahtuma
        Voi v.ittu kun tulee iloiseksi sen luettuani

        Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

        Ei koskaan Fiatia

        VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

        804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
        1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
        1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
        1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
        2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
        2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
        3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
        3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
        4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
        5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
        5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
        6900 km ulkooven toppari irtosi
        7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
        7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
        7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
        7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
        8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
        8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
        9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
        9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

        Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
        Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet

        Rumatikki sökähti

        Osasit Joksu. Alat edistyy Joksu kuitenkin.

        Mutta on se vaan tukevaa sanoitusta sinulta. Olet lähes kaikki Fiatin viat ottanut huomioon.


      • Se on joksu on se
        Hyvä Joksu kirjoitti:

        Osasit Joksu. Alat edistyy Joksu kuitenkin.

        Mutta on se vaan tukevaa sanoitusta sinulta. Olet lähes kaikki Fiatin viat ottanut huomioon.

        Se on joksu se on joksu on se joksu


      • Joksu fani
        Se on joksu on se kirjoitti:

        Se on joksu se on joksu on se joksu

        Niin on kaikien karavaanareiden Joksu !!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe