Mites on?

Yks ateisti

Saatteko te vl miehet käyttää kortonkia, kun nussitte vaimoanne anaaliin? Vai onko silloinkin vedettävä paljaalla. Sen jälkeen sitten pestävä vehkeestä ulosteet pois.

6

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anaaliin.

      Anaaliin:

      Pas*ka haisee ja balalaikat soi. Tunnelma on muutenkin kuin itämaisessa painiottelussa.

    • Vl.m1964

      Joo kyllä me saamme käyttää kondomia anaaliyhdynässä. Itse en silti sitä käytä, koska tuntuu paremmalta ilman. Myös vaimoni tykkää siitä kun siemenneste ruiskuaa peräsuoleen. Pääseehän sitä sen jälkeen pesulle jos haluaa.

      Anaalista vielä sen verran, että itse tykkään myös siitä kun minulla on anaalitappi peräaukossa. Silloin kun nain vaimoani, tappi hieroo mukavasti eturauhasta. Se tuntuu todella hyvältä ja orgasmi on paljon voimakkampi kun ilman tappia.

      Suosittelen kokeilemaan miehet!

    • Yks ateisti

      Ok. Asia selvä. Minä en kyllä siitä huolimatta ala ottamaan mitään tappeja peräaukkooni. Mutta teillä Vl miehillä on vissiin vähän erilaiset tavat. Eikä siinä mitään, jokaisen oma asiahan se on.

    • Vl.m1964

      Olen hankkinut myös tuollaista, olisiko kenelläkään kokemuksia ja neuvoja? Ja toimiiko hyvin? Entä mikä malli olis paras?

      Aneros on suunniteltu erityisesti hyväilemään miehen G-pistettä. Aneros-lelu hieroo samanaikaisesti eturauhasta ja välilihaa, mikä voi tuoda aivan uudenlaisia räjähtäviä orgasmeja. Eturauhasta ei siis turhaan kutsuta miehen G-pisteeksi.

      G-pisteen hieromisella on myös myönteisiä terveysvaikutuksia. Se edesauttaa orgasmin saamista sekä erektiokykyä. Joidenkin tutkimusten mukaan eturauhasen hierominen saattaa myös auttaa välttämään eturauhassyöpää. Vuodesta 2002 asti valmistetut Aneros-lelut ovat vakiinnuttaneet asemansa miesten seksilelujen kärkikaartissa. Aneros-mallisarjasta löytyy sopivia malleja niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin käyttäjille.

      Tervetuloa uuteen maailmaan! Tutustu Aneros-valikoimaamme!

      http://www.aneros.fi/

      • Vl.m1964

        Eikö kukaan tosiaan osaa sanoa tuosta mitään? Olen kyllä käsittänyt, että me Vl miehet harrastamme aika yleisesti kaikenlaista peräaukon rassaus hommia.


      • Yäk!
        Vl.m1964 kirjoitti:

        Eikö kukaan tosiaan osaa sanoa tuosta mitään? Olen kyllä käsittänyt, että me Vl miehet harrastamme aika yleisesti kaikenlaista peräaukon rassaus hommia.

        No ootte te vl-kanit sitten myöskin melkoisia paskantonkijoita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe