Mitenkä puhelimella otan yhteyttä ulkomailta

Marjo.62

Mitenkä puhelimella otan yhteyttä ulkomailta?

En asu suomessa mutta sain ennakovero laskun asunnostani jossa asun osittain ja vaimoni asuu asunnossamme moneen otteeseen vuoden aikana. Myös poikamme asuu siellä mutta on pitkiä aikoja että hän työnsä takia on muualla päin suomea.
Itse emme ole suomessa kirjoilla mutta poikamme on.
Kysyisin nyt puhelinnumeroa johon voi soittaa ulkomailta

Tämä numero ei toimi 020-612000

8

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faktaa Tissiin

0035820697000

• Hei, ja kiitos kysymyksestäsi ” nimimerkki Marjo.62”

Ennakkoveroasioissa voit soittaa verokortit –palveluumme puh. 020 697 000.

Ulkomailta palvelunumeroihin soitettaessa numeron eteen laitetaan 358 ja palvelunumeron ensimmäinen nolla pudotetaan pois. Esimerkiksi Verokortit 020 697 000 numeroon soitettaessa valitaan numero 35820697000.

Terveisin Saija Verotiimistä

• Marjo.62

Kyseisen numero ei ole toiminnassa. Näin minulle sieltä vastataaan.

Noi 020 numerot ei toimi joten haluan saada sellaisen numeron johonka voin soittaa.

Kiitoksia Marjo

• Marjo.62 kirjoitti:

Kyseisen numero ei ole toiminnassa. Näin minulle sieltä vastataaan.

Noi 020 numerot ei toimi joten haluan saada sellaisen numeron johonka voin soittaa.

Kiitoksia Marjo

Syötitkö numeron varmasti oikein?

Näin: 3 5 8 2 0 6 9 7 0 0 0
        Ei: 3 5 8 0 2 0 6 9 7 0 0 0

• Marjo.62
        RipsaK kirjoitti:

Syötitkö numeron varmasti oikein?

Näin: 3 5 8 2 0 6 9 7 0 0 0
        Ei: 3 5 8 0 2 0 6 9 7 0 0 0

EI TOIMI

VAIKKA KUINKA KOITTAIS

VASTAA VAAN

TARKISTA NUMERO JA YRITÄ UUDESTAAN

Joten yhä olen vailla sellaista numeroa joka toimisi tai internetti osoitetta jollekkin henkilölle joka vois soittaa minulle.

KIITOS Marjo

• Marjo.62 kirjoitti:

EI TOIMI

VAIKKA KUINKA KOITTAIS

VASTAA VAAN

TARKISTA NUMERO JA YRITÄ UUDESTAAN

Joten yhä olen vailla sellaista numeroa joka toimisi tai internetti osoitetta jollekkin henkilölle joka vois soittaa minulle.

KIITOS Marjo

Entä, jos poikasi Suomessa ollessaan toisi sinulle suomalaisen SIM-kortin, jonkun pre-paid, josta voisi soittaa noihin numeroihin?

• näin on

Kaikista maista Veron 020-numerot eivät toimi. Laita poika asialle.

• Hei,

Kaikki Verohallinnon puhelinnumerot ovat 020 6-alkuisia. Ulkomailta soitettaessa puhelinnumeroihin pitäisi päästä normaalisti lisäämällä maatunnus ja pudottamalla puhelinnumeron ensimmäinen nolla pois kuten Saija Verotiimistä opastikin.

Ennakkoveroihin voit hakea muutosta myös Verokortti verkossa –palvelussa jos sinulla on suomalaisen pankin myöntämät verkkopankkitunnukset. Tietojen muuttaminen/ilmoittaminen muulla tapaa sähköisesti ei ole mahdollista.

Jos et voi käyttää verkkopalvelua, voi ennakkoveroihin hakea muutosta myös postittamalla Verokorttihakemus ja ennakkoverohakemus –lomakkeen:

http://www.vero.fi/fi-FI/Syventavat_veroohjeet/Lomakkeet/Henkiloasiakkaiden_lomakkeet/Verokorttihakemus_ja_ennakkoverohakemus_(10873)

Syysterveisin,
      Sanni Verotiimistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1140
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      957
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      849
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      830
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      167
      825
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      34
      774
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      741
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      696
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      188
      693
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      137
      689
    Aihe