Moverilla terroristikavereita ?

Ei idiootti.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014091818674673_ul.shtml

Olen ymmärtänyt, että mover puolustaa henkeen ja vereen tämän kaltaisten terroristien maahanmuuttoa.

Ja hänen mielestään heidän vastustajat ovat rasisteja.

Voiko enää mikään olla idioottimaisempaa touhua ???????
EI VOI !!!

115

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karkotus ja HETI !!!

      http://www.hs.fi/kotimaa/Syyriassa on kuollut jopa kuusi Suomesta lähtenyttä/a1411095432670

      Miksi nämä ihmiset mainitaan SUOMALAISIKSI ????

      Ja minkälaisia idiootteja päättäjät ovat kun ovat päästäneet maahan henkilöitä, jotka sekoittavat suomen sellaisiin sotiin, jotka eivät meille kuulu vähääkään, eikä edes kiinnosta kuullakaan niistä sanaakaan.

      Tappakoot idiootit muualla niin paljon kuin vain voivat ja se on vain hyvä asia maailmalle.

      Täältä tulee KARKOITTAA moiset idiootit helevettiin !!!!

      • Hullu on maailma.

        Se on rasismia jos petoihmisten ja rikollisten tulo suomeen estettäisiin tai edes millään tavoin rajoitettaisiin.


    • "Olen ymmärtänyt, että mover puolustaa henkeen ja vereen tämän kaltaisten terroristien maahanmuuttoa."

      Se kertoo ymmärryksestäsi ilmeisesti riittävästi.

      • vaikuttaa minustakin oikein viisaalta henkilöltä.


      • Suomi puhtaaksi.

        Niin, että voisitko mover poistua Suomi24 sivuilta lopullisesti.
        Sinua vihataan todella paljon ja sinun ääliömiset rikollisten puolustamispuheet RIITTÄVÄT NYT !

        Suomessa ei ole ikinä ollut ketään tuollaista idioottia, joka haluaa suomalaisille PELKÄSTÄÄN PAHAA.


      • Vastaa oikein.

        NO,,,mover,,,,oletko jossain kertaakaan vastustanut somalien yms. rikollisten maahanmuuttoa ???

        Vai pelkästään puolustanut heitä ???


      • Vastaa oikein. kirjoitti:

        NO,,,mover,,,,oletko jossain kertaakaan vastustanut somalien yms. rikollisten maahanmuuttoa ???

        Vai pelkästään puolustanut heitä ???

        M-a-a-h-a-n-m-u-u-t-t-o-p-a-l-s-t-a- -o-n- -s-e-i-t-s-e-m-ä-n- -p-y-k-ä-l-ä-ä- -y-l-e-m-p-ä-n-ä- -Y-h-t-e-i-s-k-u-n-t-a---o-s-i-o-s-s-a-.


      • ­¢­


      • jaahas.
        Mover kirjoitti:

        Kappas, löytyi ihan toinenkin donquijote, joka jaksaa polemisoida keskustelupalstojen moskaa vastaan!

        Nyt siis kohdistit rasistisen vihasi lastensa koulunkäynnistä huolestuneisiin vanhempiin.

        Viestisi on selvä: Monikulttuurisuus on rikkaus, muu on moskaa!


      • moverin vakiovastaus
        jaahas. kirjoitti:

        Nyt siis kohdistit rasistisen vihasi lastensa koulunkäynnistä huolestuneisiin vanhempiin.

        Viestisi on selvä: Monikulttuurisuus on rikkaus, muu on moskaa!

        Lällällällälääääää.


      • -mutta
        Mover kirjoitti:

        Kappas, löytyi ihan toinenkin donquijote, joka jaksaa polemisoida keskustelupalstojen moskaa vastaan!

        Oletko ikinä vastustanut rikollisjoukkioiden täysihoitoa ja maahantuontia?


    • Suomi suomalaisille.

      moverin pitäisi olla täysin puolueeton, eikä vähäisimmässäkään määrin rasisti ainakaan.
      Mutta hän on hirveä rasisti suomalaisia kohtaan.

      Hänen mielestään suomalaisten tulee elättää koko maapallon väki, ilman minkäänlaista vastaväitettä.

      Avustaminen on totaalisen eri asia, kuin elättäminen täysihoidossa.

      • En halua elättää koko maailmaa. En vain hyväksy rasismia.


      • Suomi suomalaisille.
        Mover kirjoitti:

        En halua elättää koko maailmaa. En vain hyväksy rasismia.

        "En halua elättää koko maailmaa. En vain hyväksy rasismia. "

        Väitätkö vakavalla naamalla, että et muka hyväksy suomalaisiin kohdistunutta rasismia ja alistamista ???

        Suomessa kaikkien tulisi ajaa etupäässä suomalaisten ja suomen asioita ja etuja.
        Meidän tulevaisuutemme on vakavasti uhattu juuri hallitsemattoman loiseläjien maahanmuuton takia.
        Niiden suojelijat, kuten mover, ovat olleet täysin pihalla ja vaatineet järjettömiä asioita.


      • Suomi suomalaisille. kirjoitti:

        "En halua elättää koko maailmaa. En vain hyväksy rasismia. "

        Väitätkö vakavalla naamalla, että et muka hyväksy suomalaisiin kohdistunutta rasismia ja alistamista ???

        Suomessa kaikkien tulisi ajaa etupäässä suomalaisten ja suomen asioita ja etuja.
        Meidän tulevaisuutemme on vakavasti uhattu juuri hallitsemattoman loiseläjien maahanmuuton takia.
        Niiden suojelijat, kuten mover, ovat olleet täysin pihalla ja vaatineet järjettömiä asioita.

        Väitätkö vakavalla naamalla, että haluaisin muka hyväksyä rasismin ja alistamisen itseäni kohtaan!

        Onko järkee vai ei...

        "Suomessa kaikkien tulisi ajaa etupäässä suomalaisten ja suomen asioita ja etuja."

        S-u-o-m-e-s-s-a- -a-j-e-t-a-a-n- -e-t-u-p-ä-ä-s-s-ä- -s-u-o-m-a-l-a-i-s-t-e-n- -j-a- -S-u-o-m-e-n- -a-s-i-o-i-t-a. Koska täällä Suomen kansalaisilla niin iso enemmistö.

        Ja pikkuhiljaa mamuista tulee osa suomalaisia kantisten rinnalle - niin suomalaisten - ja Suomen - asioiden ajaminen jatkuu.


      • POIS MAMUT !
        Mover kirjoitti:

        Väitätkö vakavalla naamalla, että haluaisin muka hyväksyä rasismin ja alistamisen itseäni kohtaan!

        Onko järkee vai ei...

        "Suomessa kaikkien tulisi ajaa etupäässä suomalaisten ja suomen asioita ja etuja."

        S-u-o-m-e-s-s-a- -a-j-e-t-a-a-n- -e-t-u-p-ä-ä-s-s-ä- -s-u-o-m-a-l-a-i-s-t-e-n- -j-a- -S-u-o-m-e-n- -a-s-i-o-i-t-a. Koska täällä Suomen kansalaisilla niin iso enemmistö.

        Ja pikkuhiljaa mamuista tulee osa suomalaisia kantisten rinnalle - niin suomalaisten - ja Suomen - asioiden ajaminen jatkuu.

        Mamut vois lähtee KAIKKI hiiteen Suomesta !

        Niitä ei puolusta YKSIKÄÄN normaali suomalainen !


      • ­¢­
        Mover kirjoitti:

        Väitätkö vakavalla naamalla, että haluaisin muka hyväksyä rasismin ja alistamisen itseäni kohtaan!

        Onko järkee vai ei...

        "Suomessa kaikkien tulisi ajaa etupäässä suomalaisten ja suomen asioita ja etuja."

        S-u-o-m-e-s-s-a- -a-j-e-t-a-a-n- -e-t-u-p-ä-ä-s-s-ä- -s-u-o-m-a-l-a-i-s-t-e-n- -j-a- -S-u-o-m-e-n- -a-s-i-o-i-t-a. Koska täällä Suomen kansalaisilla niin iso enemmistö.

        Ja pikkuhiljaa mamuista tulee osa suomalaisia kantisten rinnalle - niin suomalaisten - ja Suomen - asioiden ajaminen jatkuu.

        "Väitätkö vakavalla naamalla, että haluaisin muka hyväksyä rasismin ja alistamisen itseäni kohtaan!"

        -et sinä ole 'suomalaiset'.

        "Ja pikkuhiljaa mamuista tulee osa suomalaisia kantisten rinnalle - niin suomalaisten - ja Suomen - asioiden ajaminen jatkuu."

        -kuullosti ihan uhkaukselta. Olet todella juuri sitä, millaisen kuvan olet täällä itsestäsi antanut. - Rasisti(!)


      • POIS MAMUT ! kirjoitti:

        Mamut vois lähtee KAIKKI hiiteen Suomesta !

        Niitä ei puolusta YKSIKÄÄN normaali suomalainen !

        Onneksi maamme onkin täynnä sekopäitä ja muita friikkejä.

        Teidän normaalien tarttee nyt vaan tulla asian kanssa juttuun.


      • ­¢­ kirjoitti:

        "Väitätkö vakavalla naamalla, että haluaisin muka hyväksyä rasismin ja alistamisen itseäni kohtaan!"

        -et sinä ole 'suomalaiset'.

        "Ja pikkuhiljaa mamuista tulee osa suomalaisia kantisten rinnalle - niin suomalaisten - ja Suomen - asioiden ajaminen jatkuu."

        -kuullosti ihan uhkaukselta. Olet todella juuri sitä, millaisen kuvan olet täällä itsestäsi antanut. - Rasisti(!)

        Mutta olenhan s-u-o-m-a-l-a-i-n-e-n(!)

        "-kuullosti ihan uhkaukselta. Olet todella juuri sitä, millaisen kuvan olet täällä itsestäsi antanut. - Rasisti(!)"

        En - todellakaan.

        Minä en jahtaa syyttömiä. Ainoastaan rasisteja.


      • mette.sodermann
        Mover kirjoitti:

        Mutta olenhan s-u-o-m-a-l-a-i-n-e-n(!)

        "-kuullosti ihan uhkaukselta. Olet todella juuri sitä, millaisen kuvan olet täällä itsestäsi antanut. - Rasisti(!)"

        En - todellakaan.

        Minä en jahtaa syyttömiä. Ainoastaan rasisteja.

        Hieno homma mover, olet alkanut vihdoin jahtaamaan somaleja.


      • mette.sodermann kirjoitti:

        Hieno homma mover, olet alkanut vihdoin jahtaamaan somaleja.

        Kyllä niitäkin tarvittaessa. Joskus on tarttenut laittaa itseään viisaammille mittakaavan palautus.

        Mutta kyllä ne rasistit ilosesti löytyy nimenomaan suomalaisista päihtyneistä miehistä, joiden huumoriksi puettu huono itsetunto muuttuu paljaaksi känkkäränkäksi, kun niille vastaa.

        Lupaan että jokaikisestä vähintään keskisuuresta kapakasta löytyy ke, pe ja la-iltoina yksi aluksi iloinen "en ole rasisti, mutta" -kaiken hyvän lähettiläs - joka loppujen lopuksi hoitaa omalla viisaudellaan itsensä pihalle. Joskus jopa ravintolasta.

        Varsinaisia aikamme sankareita.


      • itse asiassa
        Mover kirjoitti:

        Kyllä niitäkin tarvittaessa. Joskus on tarttenut laittaa itseään viisaammille mittakaavan palautus.

        Mutta kyllä ne rasistit ilosesti löytyy nimenomaan suomalaisista päihtyneistä miehistä, joiden huumoriksi puettu huono itsetunto muuttuu paljaaksi känkkäränkäksi, kun niille vastaa.

        Lupaan että jokaikisestä vähintään keskisuuresta kapakasta löytyy ke, pe ja la-iltoina yksi aluksi iloinen "en ole rasisti, mutta" -kaiken hyvän lähettiläs - joka loppujen lopuksi hoitaa omalla viisaudellaan itsensä pihalle. Joskus jopa ravintolasta.

        Varsinaisia aikamme sankareita.

        Sinun tulisi olla enemmän huolissasi samoissa kapakoissa ryyppäävistä mamuista, jotka suunnittelevat siellä aamuyön ryöstöjä ja joukkoraiskauksia.

        Varsinaisia aikamme sankareita.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Kyllä niitäkin tarvittaessa. Joskus on tarttenut laittaa itseään viisaammille mittakaavan palautus.

        Mutta kyllä ne rasistit ilosesti löytyy nimenomaan suomalaisista päihtyneistä miehistä, joiden huumoriksi puettu huono itsetunto muuttuu paljaaksi känkkäränkäksi, kun niille vastaa.

        Lupaan että jokaikisestä vähintään keskisuuresta kapakasta löytyy ke, pe ja la-iltoina yksi aluksi iloinen "en ole rasisti, mutta" -kaiken hyvän lähettiläs - joka loppujen lopuksi hoitaa omalla viisaudellaan itsensä pihalle. Joskus jopa ravintolasta.

        Varsinaisia aikamme sankareita.

        Humalaisille ördääjille sinun ulosannillasi saattaakin nipinnapin pärjätä.

        Tämä palsta on vaan käynyt ongelmalliseksi kyvyillesi, kun täällä eivät kaikki ole kännissä.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Mutta olenhan s-u-o-m-a-l-a-i-n-e-n(!)

        "-kuullosti ihan uhkaukselta. Olet todella juuri sitä, millaisen kuvan olet täällä itsestäsi antanut. - Rasisti(!)"

        En - todellakaan.

        Minä en jahtaa syyttömiä. Ainoastaan rasisteja.

        Minun rasismini syy on kasvatuksessa, elämänkokemuksissa ja älyssäni. En näe olevani noihin sen vastuullisempi kuin somali somaliuteensa Suomessa.

        Eikähän rasismi mikään syyllisyys mihinkään olekaan. Edelleenkään. Suureksi suruksesi.


      • itse asiassa kirjoitti:

        Sinun tulisi olla enemmän huolissasi samoissa kapakoissa ryyppäävistä mamuista, jotka suunnittelevat siellä aamuyön ryöstöjä ja joukkoraiskauksia.

        Varsinaisia aikamme sankareita.

        Yhtään kokemusta minulla ei ole kapakassa provosoivasta nähtävästi maahanmuuttajataustaisesta henkilöstä.

        Kerran yksi maahanmuuttanut on tullut tahallaan eteeni hieman osuenkin kun ajoin fillarilla, jolloin jouduin väistämään - ja "pyysi heti anteeksi". Minä ajoin jonkun matkaa - käännyin takaisin ilman että hän sitä huomasi, ajoin häntä kohti samalla tavalla kevyesti taklaten - ja poistuessani "pyysin anteeksi".

        Kantasuomalaisista rasistisesta häiriköistä maahanmuuttajaseurassa liikkuessa nimenomaan itselläni on kokemusta varmaankin jopa puolessa ravintolakäynneistä,

        Tämä on mielestäni aika kummallinen, mutta valitettava totuus.

        Itse et mamuseurassa liiku - niin et juuri siitä tiedä.

        Sen tiedät itsekin, että yleistävän juttusi olet keksinyt ihan itse - ja koska näitä satusetiä on, niin on myös katteetonta rasisimia, kuin sieniä metsässä.


      • browser kirjoitti:

        Minun rasismini syy on kasvatuksessa, elämänkokemuksissa ja älyssäni. En näe olevani noihin sen vastuullisempi kuin somali somaliuteensa Suomessa.

        Eikähän rasismi mikään syyllisyys mihinkään olekaan. Edelleenkään. Suureksi suruksesi.

        Otan osaa.


      • browser kirjoitti:

        Humalaisille ördääjille sinun ulosannillasi saattaakin nipinnapin pärjätä.

        Tämä palsta on vaan käynyt ongelmalliseksi kyvyillesi, kun täällä eivät kaikki ole kännissä.

        Kyllä minun ulosannillani näyttää homma käyvän ihan kaikille - myös sinun argumentointiisi(!)

        Sen sijaan en kykene tavallasi määrittelemään kirjoittajien alkoholinkäyttötottumuksia.

        Keskusteluopalstoilla näyttääkin olevan suhteellisen taajaan ihmisiä, jotka keskittyvät lähinnä keskustelun ulkopuolella oleviin näkymättömiin seikkoihin.

        Itse toivoisin, että keskustelussa pysyttäisiin tavallisten kuolevaisten saavutettavissa olevassa.


      • itse asiassa
        Mover kirjoitti:

        Yhtään kokemusta minulla ei ole kapakassa provosoivasta nähtävästi maahanmuuttajataustaisesta henkilöstä.

        Kerran yksi maahanmuuttanut on tullut tahallaan eteeni hieman osuenkin kun ajoin fillarilla, jolloin jouduin väistämään - ja "pyysi heti anteeksi". Minä ajoin jonkun matkaa - käännyin takaisin ilman että hän sitä huomasi, ajoin häntä kohti samalla tavalla kevyesti taklaten - ja poistuessani "pyysin anteeksi".

        Kantasuomalaisista rasistisesta häiriköistä maahanmuuttajaseurassa liikkuessa nimenomaan itselläni on kokemusta varmaankin jopa puolessa ravintolakäynneistä,

        Tämä on mielestäni aika kummallinen, mutta valitettava totuus.

        Itse et mamuseurassa liiku - niin et juuri siitä tiedä.

        Sen tiedät itsekin, että yleistävän juttusi olet keksinyt ihan itse - ja koska näitä satusetiä on, niin on myös katteetonta rasisimia, kuin sieniä metsässä.

        Minun jutuilleni löytyy vankkaa todistuspohjaa esim. rikosuutisista ja -tilastoista, kun taas sinun tuhannen ja yhden yön satuja tuskin uskot itsekään.

        Somalien ylimielistä rasistista käyttäytymistä näkee aina kohdattaessa.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Kyllä minun ulosannillani näyttää homma käyvän ihan kaikille - myös sinun argumentointiisi(!)

        Sen sijaan en kykene tavallasi määrittelemään kirjoittajien alkoholinkäyttötottumuksia.

        Keskusteluopalstoilla näyttääkin olevan suhteellisen taajaan ihmisiä, jotka keskittyvät lähinnä keskustelun ulkopuolella oleviin näkymättömiin seikkoihin.

        Itse toivoisin, että keskustelussa pysyttäisiin tavallisten kuolevaisten saavutettavissa olevassa.

        Sinun pitäisi kerrankin hakea sitä ulkopuolista apua arvioimaan ulosantisi, kun ei kerran "rasistien" sana paina.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Yhtään kokemusta minulla ei ole kapakassa provosoivasta nähtävästi maahanmuuttajataustaisesta henkilöstä.

        Kerran yksi maahanmuuttanut on tullut tahallaan eteeni hieman osuenkin kun ajoin fillarilla, jolloin jouduin väistämään - ja "pyysi heti anteeksi". Minä ajoin jonkun matkaa - käännyin takaisin ilman että hän sitä huomasi, ajoin häntä kohti samalla tavalla kevyesti taklaten - ja poistuessani "pyysin anteeksi".

        Kantasuomalaisista rasistisesta häiriköistä maahanmuuttajaseurassa liikkuessa nimenomaan itselläni on kokemusta varmaankin jopa puolessa ravintolakäynneistä,

        Tämä on mielestäni aika kummallinen, mutta valitettava totuus.

        Itse et mamuseurassa liiku - niin et juuri siitä tiedä.

        Sen tiedät itsekin, että yleistävän juttusi olet keksinyt ihan itse - ja koska näitä satusetiä on, niin on myös katteetonta rasisimia, kuin sieniä metsässä.

        Mitenköhän te sitä konfliktia haette, kun minun mamukaverini kohtaavat rasismia, lievässä muodossa ja sekavien horisijoiden suista, kerran kahteen vuoteen?
        Kertaakaan ei ole sattunut minun seurassani ja näitäkin illanviettoja on kuitenkin ollut jo varmaan satoja tai lähelle sataa nyt kuitenkin.


      • ise asiassa
        browser kirjoitti:

        Mitenköhän te sitä konfliktia haette, kun minun mamukaverini kohtaavat rasismia, lievässä muodossa ja sekavien horisijoiden suista, kerran kahteen vuoteen?
        Kertaakaan ei ole sattunut minun seurassani ja näitäkin illanviettoja on kuitenkin ollut jo varmaan satoja tai lähelle sataa nyt kuitenkin.

        Päinvastoin kuin mover ennakkoluuloisesti ja rasistisesti väitti, minulla on aivan lähipiirissäni useita maahanmuuttajia, eikä YHDELLÄKÄÄN heistä ole ollut moverin kuvailemia rasismikokemuksia jaettavana.

        Ehkäpä mover liikkuu huumekauppiaden ja raiskaajaryöstäjien piireissä...


      • itse asiassa kirjoitti:

        Minun jutuilleni löytyy vankkaa todistuspohjaa esim. rikosuutisista ja -tilastoista, kun taas sinun tuhannen ja yhden yön satuja tuskin uskot itsekään.

        Somalien ylimielistä rasistista käyttäytymistä näkee aina kohdattaessa.

        Höpö höpö!


      • browser kirjoitti:

        Mitenköhän te sitä konfliktia haette, kun minun mamukaverini kohtaavat rasismia, lievässä muodossa ja sekavien horisijoiden suista, kerran kahteen vuoteen?
        Kertaakaan ei ole sattunut minun seurassani ja näitäkin illanviettoja on kuitenkin ollut jo varmaan satoja tai lähelle sataa nyt kuitenkin.

        Sinun mamukaverisi!

        Uskallatko sinä muka muka puhua jollekin mamulle!

        Eikö rasismi ollut se varotoimenpide tms, jolle vedät etäisyyden kaikkiin mamuihin!

        Höpö höpö!

        Sinä et tiedä asiasta oikeesti mitään.

        Mitä hyödyttää louskuttaa täällä eipäjuupaa pelkästä uhoamisen ilosta.

        Mieti asioita. Mikä ajaa loppujen lopuksi mitäkin etua.

        Yksi niistä on se, että minä en ole tänne edes lähtenyt kilpailemaan millään häirintärankkingeilla, vaan sen vuoksi että tiedän että rasistisuus on ykiselitteisesti typerää ja tuhoisaa loppujen lopuksi kaikille.

        Ja sen pitäisi täällä olla kaiken järtjen mukaan lähtökohta.


      • browser kirjoitti:

        Sinun pitäisi kerrankin hakea sitä ulkopuolista apua arvioimaan ulosantisi, kun ei kerran "rasistien" sana paina.

        Eiköhän jätetä ulosantien määrittely ja puhuta rasismista - painavimmalla mahdollisella teholla!


      • itse asiassa
        Mover kirjoitti:

        Höpö höpö!

        Lapsellisen höpöttelyn sijasta voisit edes yrittää viestittää jotain asiallista.

        Jos argumentit on lopussa, tajuaisit edes olla hiljaa.


      • itse asiassa kirjoitti:

        Lapsellisen höpöttelyn sijasta voisit edes yrittää viestittää jotain asiallista.

        Jos argumentit on lopussa, tajuaisit edes olla hiljaa.

        Sanotaan näin, että otapa ne mainitsemasi tilastot sitten esiin.

        Ne ovat asiallinen viesti - mutta , todellakin, ilman sinun rasistisia saatteitasi.


      • itse asiassa
        Mover kirjoitti:

        Sanotaan näin, että otapa ne mainitsemasi tilastot sitten esiin.

        Ne ovat asiallinen viesti - mutta , todellakin, ilman sinun rasistisia saatteitasi.

        En ota.

        Perusteluna on se, että ne on esitetty täällä jo kymmeniä kertoja.

        Saatteeni on tasan yhtä rasistinen kuin omasi.


      • itse asiassa
        Mover kirjoitti:

        Eiköhän jätetä ulosantien määrittely ja puhuta rasismista - painavimmalla mahdollisella teholla!

        Asiallista keskustelua löytyy tässäkin ketjussa, mutta valitettavasti sinä käyt aina lopulta lapsellisesti lällättämään, kun argumenttisi on tyhjiksi kaluttu.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Sinun mamukaverisi!

        Uskallatko sinä muka muka puhua jollekin mamulle!

        Eikö rasismi ollut se varotoimenpide tms, jolle vedät etäisyyden kaikkiin mamuihin!

        Höpö höpö!

        Sinä et tiedä asiasta oikeesti mitään.

        Mitä hyödyttää louskuttaa täällä eipäjuupaa pelkästä uhoamisen ilosta.

        Mieti asioita. Mikä ajaa loppujen lopuksi mitäkin etua.

        Yksi niistä on se, että minä en ole tänne edes lähtenyt kilpailemaan millään häirintärankkingeilla, vaan sen vuoksi että tiedän että rasistisuus on ykiselitteisesti typerää ja tuhoisaa loppujen lopuksi kaikille.

        Ja sen pitäisi täällä olla kaiken järtjen mukaan lähtökohta.

        Suuri gurumme ja luotsimme taisi viimeksi tänään mainita, ettei tee perusteettomia oletuksia kanssakeskustelijoistaan. Voisit ottaa hänen jaloista periaatteistaan mallia.

        Tiedoksesi höpö-setä: Minulla on huomattavasti sinua laajemmin omakohtaista kokemusta mamuista, ulkomaista, vieraista kulttuureista ja uskonnoista. Lisäksi minulla on sinua enemmän kirjaviisautta em. aiheista. Tältä pohjalta kun jatketaan keskustelua, niin saatat vielä jotain oppiakin.

        En minä vedä etäisyyttä kaikkiin mamuihin, vaan vain ongelmamamuihin ja ongelmaryhmiin kuuluvatkin mamut voivat ajan kanssa osoittaa olevansa ryhmäänsä parempia ja siten yksilöinä luottamuksen arvoisia.

        Ja tosiaan, siitä huolimatta, että minulla on sinua huomattavasti laajempi omakohtainen kokemus ulkomaalaisista niin seurustelun, perhesuhteiden, saunakavereiden, koulukavereiden, työkuvioiden kuin matkustelunkin kautta, niin lähtökohtani on aivan eri kuin sinun höpösaduista oppimasi.

        Hyviä ystäviä minulla on ollut tai on Euroopasta, Aasiasta, Afrikasta, Etelä- ja Keski-Amerikoista. Eri kristinuskon lahkojen ja ateistien lisäksi buddhalaisia ja muslimeja. Tämä antaa laajempaa kokemuspohjaa puheilleni. Sama pohja sinun tulisi hankkia, ennen kuin voit keskustella aiheesta vertaisenani.


      • taas tätä
        Mover kirjoitti:

        Sinun mamukaverisi!

        Uskallatko sinä muka muka puhua jollekin mamulle!

        Eikö rasismi ollut se varotoimenpide tms, jolle vedät etäisyyden kaikkiin mamuihin!

        Höpö höpö!

        Sinä et tiedä asiasta oikeesti mitään.

        Mitä hyödyttää louskuttaa täällä eipäjuupaa pelkästä uhoamisen ilosta.

        Mieti asioita. Mikä ajaa loppujen lopuksi mitäkin etua.

        Yksi niistä on se, että minä en ole tänne edes lähtenyt kilpailemaan millään häirintärankkingeilla, vaan sen vuoksi että tiedän että rasistisuus on ykiselitteisesti typerää ja tuhoisaa loppujen lopuksi kaikille.

        Ja sen pitäisi täällä olla kaiken järtjen mukaan lähtökohta.

        Aiheetonta lällätystä:

        "Sinun mamukaverisi!

        Uskallatko sinä muka muka puhua jollekin mamulle!

        Eikö rasismi ollut se varotoimenpide tms, jolle vedät etäisyyden kaikkiin mamuihin!

        Höpö höpö!

        Sinä et tiedä asiasta oikeesti mitään.


        Mitä hyödyttää louskuttaa täällä eipäjuupaa pelkästä uhoamisen ilosta."

        Ja tämä kaveri on vaatimassa muilta vahvoja argumentteja linkkeineen.

        Sitten, kun niin tehdään, änkeröinen ei vaivaudu edes lukemaan niitä.


      • browser kirjoitti:

        Suuri gurumme ja luotsimme taisi viimeksi tänään mainita, ettei tee perusteettomia oletuksia kanssakeskustelijoistaan. Voisit ottaa hänen jaloista periaatteistaan mallia.

        Tiedoksesi höpö-setä: Minulla on huomattavasti sinua laajemmin omakohtaista kokemusta mamuista, ulkomaista, vieraista kulttuureista ja uskonnoista. Lisäksi minulla on sinua enemmän kirjaviisautta em. aiheista. Tältä pohjalta kun jatketaan keskustelua, niin saatat vielä jotain oppiakin.

        En minä vedä etäisyyttä kaikkiin mamuihin, vaan vain ongelmamamuihin ja ongelmaryhmiin kuuluvatkin mamut voivat ajan kanssa osoittaa olevansa ryhmäänsä parempia ja siten yksilöinä luottamuksen arvoisia.

        Ja tosiaan, siitä huolimatta, että minulla on sinua huomattavasti laajempi omakohtainen kokemus ulkomaalaisista niin seurustelun, perhesuhteiden, saunakavereiden, koulukavereiden, työkuvioiden kuin matkustelunkin kautta, niin lähtökohtani on aivan eri kuin sinun höpösaduista oppimasi.

        Hyviä ystäviä minulla on ollut tai on Euroopasta, Aasiasta, Afrikasta, Etelä- ja Keski-Amerikoista. Eri kristinuskon lahkojen ja ateistien lisäksi buddhalaisia ja muslimeja. Tämä antaa laajempaa kokemuspohjaa puheilleni. Sama pohja sinun tulisi hankkia, ennen kuin voit keskustella aiheesta vertaisenani.

        "Tiedoksesi höpö-setä: Minulla on huomattavasti sinua laajemmin omakohtaista kokemusta mamuista, ulkomaista, vieraista kulttuureista ja uskonnoista. Lisäksi minulla on sinua enemmän kirjaviisautta em. aiheista."

        Etkos sanonut, että nämä kokemuksesi ja krjaviisautesi saa sinut hyppäämään kadun toiselle puolelle, kun tulee somaliseurue vastaan !!!!

        Ihan oikeesti, lisäksi - hämmästyttävä todella tuo sinun kykysi vertailla kokemuksiemme laajuutta.


      • itse asiassa kirjoitti:

        Asiallista keskustelua löytyy tässäkin ketjussa, mutta valitettavasti sinä käyt aina lopulta lapsellisesti lällättämään, kun argumenttisi on tyhjiksi kaluttu.

        Lällättelyn aloitan, kun en saa perustelua vastausta.


      • itse asiassa
        Mover kirjoitti:

        Lällättelyn aloitan, kun en saa perustelua vastausta.

        uskallan olla väitteestäsi täysin päinvastaista mieltä.

        Lisäksi, monesti jäädessäsi täysin alakynteen, kellahdat selällesi ja alat leikkiä kuollutta.


      • itse asiassa
        Mover kirjoitti:

        "Tiedoksesi höpö-setä: Minulla on huomattavasti sinua laajemmin omakohtaista kokemusta mamuista, ulkomaista, vieraista kulttuureista ja uskonnoista. Lisäksi minulla on sinua enemmän kirjaviisautta em. aiheista."

        Etkos sanonut, että nämä kokemuksesi ja krjaviisautesi saa sinut hyppäämään kadun toiselle puolelle, kun tulee somaliseurue vastaan !!!!

        Ihan oikeesti, lisäksi - hämmästyttävä todella tuo sinun kykysi vertailla kokemuksiemme laajuutta.

        Kyse on samasta käytännön osoittamasta viisaudesta, mihin eräskin tunnettu liikeketju ryhtyy aina romaniseurueen tullessa ostoksille: Hälyttävät välittömästi vartijat paikalle.

        Aika rasistista porukkaa, vai mitä, mover?


      • taas tätä kirjoitti:

        Aiheetonta lällätystä:

        "Sinun mamukaverisi!

        Uskallatko sinä muka muka puhua jollekin mamulle!

        Eikö rasismi ollut se varotoimenpide tms, jolle vedät etäisyyden kaikkiin mamuihin!

        Höpö höpö!

        Sinä et tiedä asiasta oikeesti mitään.


        Mitä hyödyttää louskuttaa täällä eipäjuupaa pelkästä uhoamisen ilosta."

        Ja tämä kaveri on vaatimassa muilta vahvoja argumentteja linkkeineen.

        Sitten, kun niin tehdään, änkeröinen ei vaivaudu edes lukemaan niitä.

        Eikö browserin aiempi argumentti ollut: Rasismi kannattaa - aina kun tulee somaliporukka vastaan, hyppään kadun toiselle puolelle.

        Kummallista asiass vaan oli se, että se tuntui olevan argumentti hänen tätä viimeistä "mamutuntijan ja lukeneen ihmisen" argumenttia vastaan...


      • itse asiassa kirjoitti:

        uskallan olla väitteestäsi täysin päinvastaista mieltä.

        Lisäksi, monesti jäädessäsi täysin alakynteen, kellahdat selällesi ja alat leikkiä kuollutta.

        Uskalluksessasi ei ole mitään moitittavaa.


      • itse asiassa
        Mover kirjoitti:

        Eikö browserin aiempi argumentti ollut: Rasismi kannattaa - aina kun tulee somaliporukka vastaan, hyppään kadun toiselle puolelle.

        Kummallista asiass vaan oli se, että se tuntui olevan argumentti hänen tätä viimeistä "mamutuntijan ja lukeneen ihmisen" argumenttia vastaan...

        Browserin tavoin toimien kymmenet nuoret olisivat säästyneet pari viikkoa sitten pahoinpitelyiltä ja ryöstöiltä Tikkurilassa.

        Eikä tuo ollut mikään yksittäistapaus.

        Mitä enemmän ihminen tietää asioista lukemalla tai kokemusperäisesti, sitä paremmin hän oppii myös ennakoimaan ikäviä tapahtumia.

        Heikoille jäille ei ole pakko lähteä, vaikka rasismi.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Eikö browserin aiempi argumentti ollut: Rasismi kannattaa - aina kun tulee somaliporukka vastaan, hyppään kadun toiselle puolelle.

        Kummallista asiass vaan oli se, että se tuntui olevan argumentti hänen tätä viimeistä "mamutuntijan ja lukeneen ihmisen" argumenttia vastaan...

        Eihän tuostakaan kappaleestasi saa tolkkua.

        Kyllä kannattaa hypätä toiselle puolelle katua haittaviitteiden kohdalla, lukutaustasta riippumatta.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        "Tiedoksesi höpö-setä: Minulla on huomattavasti sinua laajemmin omakohtaista kokemusta mamuista, ulkomaista, vieraista kulttuureista ja uskonnoista. Lisäksi minulla on sinua enemmän kirjaviisautta em. aiheista."

        Etkos sanonut, että nämä kokemuksesi ja krjaviisautesi saa sinut hyppäämään kadun toiselle puolelle, kun tulee somaliseurue vastaan !!!!

        Ihan oikeesti, lisäksi - hämmästyttävä todella tuo sinun kykysi vertailla kokemuksiemme laajuutta.

        Niin juuri saa. Mitä sitten? Sitäpaitsi taisi olla kyse viiteseurueesta tai manneseurueesta, mutta suosittelen samaa käytösmallia myös somaliseurueen kohdalla. Pyrin vaan välttämään seurueiden äänenmainintaa, ettet saa siitä tekosyytä tuhota koko keskusteluketjua.

        Sinä olet itsekin kertonut kokemattomuudestasi palstalla aiemmin. Sinusta olet kokenut, kun olet käppäillyt jonkun verran lähiöissä parin kuukauden aikana.


      • -mutta
        Mover kirjoitti:

        Otan osaa.

        Te heikkolahjaiset olette aina kadehtimassa.
        Onneksi teitä hulluja on häviävän pieni joukko.


      • itse asiassa kirjoitti:

        Kyse on samasta käytännön osoittamasta viisaudesta, mihin eräskin tunnettu liikeketju ryhtyy aina romaniseurueen tullessa ostoksille: Hälyttävät välittömästi vartijat paikalle.

        Aika rasistista porukkaa, vai mitä, mover?

        Rasistisuuden ja odotusten mukaisen käyttäytymisen mukaisen toiminnan välillä on pikku ero.

        Sinulla raja tuntuu epäselvältä.

        Haluatko keskustella siitä?


      • browser kirjoitti:

        Niin juuri saa. Mitä sitten? Sitäpaitsi taisi olla kyse viiteseurueesta tai manneseurueesta, mutta suosittelen samaa käytösmallia myös somaliseurueen kohdalla. Pyrin vaan välttämään seurueiden äänenmainintaa, ettet saa siitä tekosyytä tuhota koko keskusteluketjua.

        Sinä olet itsekin kertonut kokemattomuudestasi palstalla aiemmin. Sinusta olet kokenut, kun olet käppäillyt jonkun verran lähiöissä parin kuukauden aikana.

        Tämä tarve poukkoilla tien laidalta toiselle pohjautuu ihan kokemuksiisi ja lukemiisi kirjallisuuteen?


      • browser kirjoitti:

        Eihän tuostakaan kappaleestasi saa tolkkua.

        Kyllä kannattaa hypätä toiselle puolelle katua haittaviitteiden kohdalla, lukutaustasta riippumatta.

        Saattaa herättää hilpeyttä!

        Onko sinulla muita syitä muuttaa kulkureittiäsi kuin romanit ja somalit?


      • -mutta kirjoitti:

        Te heikkolahjaiset olette aina kadehtimassa.
        Onneksi teitä hulluja on häviävän pieni joukko.

        Onneksi kuitenkin meillä on hallussa eduskunta ja hallitus.


      • itse asiassa
        Mover kirjoitti:

        Rasistisuuden ja odotusten mukaisen käyttäytymisen mukaisen toiminnan välillä on pikku ero.

        Sinulla raja tuntuu epäselvältä.

        Haluatko keskustella siitä?

        sinähän asiantuntijana voisit pitää asiasta luennon.

        Onko myyjiä ohjeistettu rasistisesti?


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Saattaa herättää hilpeyttä!

        Onko sinulla muita syitä muuttaa kulkureittiäsi kuin romanit ja somalit?

        Avoviemäri, narkkisjengi, helvetin ääliöt jne..


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Tämä tarve poukkoilla tien laidalta toiselle pohjautuu ihan kokemuksiisi ja lukemiisi kirjallisuuteen?

        Jep. Hienosti ymmärretty kerrankin.


      • itse asiassa kirjoitti:

        sinähän asiantuntijana voisit pitää asiasta luennon.

        Onko myyjiä ohjeistettu rasistisesti?

        En minä asiantuntija ole - mutta yleisiin tiloihin - mm. kauppihin tai ravintoloihin - ei ole lupa "valita" asiakkaita etnisyyden perusteella. Se on perustuslain kuudennen pykälän vastaista.


      • browser kirjoitti:

        Jep. Hienosti ymmärretty kerrankin.

        Mainiota! Kuva sinusta täydentyy.

        Kuinka muuten on - jos ei ole suojatietä kohdalla, lähdetkö takaisinpäin - vai valitsetko pienemmän riskin eli auton alle jäämisen tai sakon?


      • browser kirjoitti:

        Avoviemäri, narkkisjengi, helvetin ääliöt jne..

        Ok. Kuinka usein noin keskimäärin suoritat tien ylityksen?


      • - mutta
        Mover kirjoitti:

        En minä asiantuntija ole - mutta yleisiin tiloihin - mm. kauppihin tai ravintoloihin - ei ole lupa "valita" asiakkaita etnisyyden perusteella. Se on perustuslain kuudennen pykälän vastaista.

        vartijat saa sentään hälyttää paikalle seurueen ilmestyessä ostoksille?


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Ok. Kuinka usein noin keskimäärin suoritat tien ylityksen?

        Aika harvoin nykyisin, kun en enää asu sellaisella alueella.
        Toisinaan jätän tien myös ylittämättä jännityksenkaipuun takia, mutta sitä en ikinä suosittelisi kenellekään.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Mainiota! Kuva sinusta täydentyy.

        Kuinka muuten on - jos ei ole suojatietä kohdalla, lähdetkö takaisinpäin - vai valitsetko pienemmän riskin eli auton alle jäämisen tai sakon?

        Riskianalyysiin rasismi juuri perustuu eli liikenteestä riippuen ylitän tai en.


      • - mutta kirjoitti:

        vartijat saa sentään hälyttää paikalle seurueen ilmestyessä ostoksille?

        Käsittääkseni kyllä - mutta ei kyselemään papereita eikä muuhun aktiiviseen touhuun.


      • browser kirjoitti:

        Riskianalyysiin rasismi juuri perustuu eli liikenteestä riippuen ylitän tai en.

        Eli saatat jopa ohittaa romanijoukon samalla puolen katua?


      • browser kirjoitti:

        Aika harvoin nykyisin, kun en enää asu sellaisella alueella.
        Toisinaan jätän tien myös ylittämättä jännityksenkaipuun takia, mutta sitä en ikinä suosittelisi kenellekään.

        Suosittelet siis kaikille ihmisille tien ylitystä, vastoin liikennesääntöjäkin, jos he kohtaavat romaneja?

        Oletko nähnyt muiden hyppivän tien - ja ehkä palaavan takaisin samalle puolelle - yli vastaavasta syystä?


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Suosittelet siis kaikille ihmisille tien ylitystä, vastoin liikennesääntöjäkin, jos he kohtaavat romaneja?

        Oletko nähnyt muiden hyppivän tien - ja ehkä palaavan takaisin samalle puolelle - yli vastaavasta syystä?

        Olen nähnyt.

        Riskianalyysin mukaan, mutta ainakin kannattaa harkita tien ylittämistä. Jos olisin eläkeikäinen ja fyysisesti jo heikko, niin aivan taatusti välttelisin kaikin keinoin, liikennesäännöistä piittaamatta.


      • browser kirjoitti:

        Olen nähnyt.

        Riskianalyysin mukaan, mutta ainakin kannattaa harkita tien ylittämistä. Jos olisin eläkeikäinen ja fyysisesti jo heikko, niin aivan taatusti välttelisin kaikin keinoin, liikennesäännöistä piittaamatta.

        Onko sinulla käsitystä siitä, kuinka usein romanit tilastollisesti syyllistyvät väkivaltaan satunnaista vastaantulijaa kohtaan?

        Onko sellaista ylimalkaan tapahtunut?

        Käsittääkseni nuorisoporukat, niin kantisperäiset kuin maahanmuuttajataustaiset ovat sen joskus tehneet?


      • Aikamme "sankareita"
        Mover kirjoitti:

        Kyllä niitäkin tarvittaessa. Joskus on tarttenut laittaa itseään viisaammille mittakaavan palautus.

        Mutta kyllä ne rasistit ilosesti löytyy nimenomaan suomalaisista päihtyneistä miehistä, joiden huumoriksi puettu huono itsetunto muuttuu paljaaksi känkkäränkäksi, kun niille vastaa.

        Lupaan että jokaikisestä vähintään keskisuuresta kapakasta löytyy ke, pe ja la-iltoina yksi aluksi iloinen "en ole rasisti, mutta" -kaiken hyvän lähettiläs - joka loppujen lopuksi hoitaa omalla viisaudellaan itsensä pihalle. Joskus jopa ravintolasta.

        Varsinaisia aikamme sankareita.

        Ja niitä sankareita tuodaan Suomeen neegeröimään.
        Voi vee, mitä idiotismia.


      • muistatko..
        Mover kirjoitti:

        Onko sinulla käsitystä siitä, kuinka usein romanit tilastollisesti syyllistyvät väkivaltaan satunnaista vastaantulijaa kohtaan?

        Onko sellaista ylimalkaan tapahtunut?

        Käsittääkseni nuorisoporukat, niin kantisperäiset kuin maahanmuuttajataustaiset ovat sen joskus tehneet?

        Åkerlundin?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Esa_Åkerlund

        Ja lisäksi jopa oma perheenjäseneni on joutunut romanien pahoinpitelemäksi.

        "Valtaväestöstä noin kahdella prosentilla on rikosrekisteri ja romaneilla noin 40 prosentilla. Romaneille ovat tyypillisiä väkivaltarikokset."

        http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=6&t=12543&start=525


        Moverilla ei tietenkään ole mitään kokemusta vastaavista sattumuksista.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Onko sinulla käsitystä siitä, kuinka usein romanit tilastollisesti syyllistyvät väkivaltaan satunnaista vastaantulijaa kohtaan?

        Onko sellaista ylimalkaan tapahtunut?

        Käsittääkseni nuorisoporukat, niin kantisperäiset kuin maahanmuuttajataustaiset ovat sen joskus tehneet?

        Paras arvio on, että ainakin satakertaisesti verrattuna kantiksiin.. Wikistä löytyy tilastotietoa aiheesta. Palstallakin käsitelty lukuisia kertoja.

        Viimeksi käydessäni Helsingissä näin taas mahdollisen ryöstön, uhrina kantis.


      • -mutta
        Mover kirjoitti:

        Onneksi kuitenkin meillä on hallussa eduskunta ja hallitus.

        Olet myöhässä, osa teistä ääliöistä lähti jo aiemmin, nyt olivat vuorossa viherhomopiiperot.


      • muistatko.. kirjoitti:

        Åkerlundin?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Esa_Åkerlund

        Ja lisäksi jopa oma perheenjäseneni on joutunut romanien pahoinpitelemäksi.

        "Valtaväestöstä noin kahdella prosentilla on rikosrekisteri ja romaneilla noin 40 prosentilla. Romaneille ovat tyypillisiä väkivaltarikokset."

        http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=6&t=12543&start=525


        Moverilla ei tietenkään ole mitään kokemusta vastaavista sattumuksista.

        Eipä tuossakaan jutussa aivan satunnainen ihminen/ihmiset joutuneet uhriksi - vaan henkirikoksia edelsi sanaharkka.


      • browser kirjoitti:

        Paras arvio on, että ainakin satakertaisesti verrattuna kantiksiin.. Wikistä löytyy tilastotietoa aiheesta. Palstallakin käsitelty lukuisia kertoja.

        Viimeksi käydessäni Helsingissä näin taas mahdollisen ryöstön, uhrina kantis.

        Hah hah!

        Ilmaisesti siis ei löydy yhtäkään täysin satunnaista vastaantulijaa vastaan kohdistunutta väkivallantekoa!!

        Ja sinä hypit tien puolelta toiselle! Haluaisin videon siitä!


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Eipä tuossakaan jutussa aivan satunnainen ihminen/ihmiset joutuneet uhriksi - vaan henkirikoksia edelsi sanaharkka.

        Niin, kannattaa aina lähteä toiseen suuntaan, kun näkee viitteen, jottei viite käy sanallisesti kimppuun ja siitä vittuuntuneena vielä tartu aseeseen.

        Aiemmin palstalla käsitelty kadunpuolen vaihtaminen myös hyvä tapa ehkäistä kaikki kanssakäyminen viitteen kanssa, sitä kun ei tiedä milloin viite päättää käydä juttusille ja siitä seuraava looginen askel onkin Muppemmekin mielestä ampuminen.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Hah hah!

        Ilmaisesti siis ei löydy yhtäkään täysin satunnaista vastaantulijaa vastaan kohdistunutta väkivallantekoa!!

        Ja sinä hypit tien puolelta toiselle! Haluaisin videon siitä!

        Löytyy tuhansittain. Katso arkistosta ja lue uutisia.

        Luuletko, että ryöstöt kohdistuvat tuttuihin / kavereihin?


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Eli saatat jopa ohittaa romanijoukon samalla puolen katua?

        Kyllä, vaikka se aiheuttaakin pahoinvointia.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Käsittääkseni kyllä - mutta ei kyselemään papereita eikä muuhun aktiiviseen touhuun.

        Missä ihmeen tilanteessa vartija saa papereita kysellä muutenkaan?

        Mutta joka tapauksessa, taas tuli esiin laillisen rasismin muoto. Että mitäpä jos jo päivittäisit käsityksiäsi rasismista?


      • browser kirjoitti:

        Löytyy tuhansittain. Katso arkistosta ja lue uutisia.

        Luuletko, että ryöstöt kohdistuvat tuttuihin / kavereihin?

        No kato kun en kato.

        Tuopa uutista kehään tai torppaan koko ketjun.

        Muistitko pyyhkiä pyllysi?


      • browser
        Mover kirjoitti:

        No kato kun en kato.

        Tuopa uutista kehään tai torppaan koko ketjun.

        Muistitko pyyhkiä pyllysi?

        Et tietenkään kato. Sinun pyllysi pitäisi pyyhkiä SAMALLA paperilla aamuin illoin. Erikoista. Tai no, ehkä uskontosi velvoittaa älylliseen epärehellisyyteen.


      • browser kirjoitti:

        Et tietenkään kato. Sinun pyllysi pitäisi pyyhkiä SAMALLA paperilla aamuin illoin. Erikoista. Tai no, ehkä uskontosi velvoittaa älylliseen epärehellisyyteen.

        Sanotaan näin että jokainen pyyhkii oman pyllynsä.'

        Ja perustelee omat kantansa.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Sanotaan näin että jokainen pyyhkii oman pyllynsä.'

        Ja perustelee omat kantansa.

        Perusteltu on jo sadasti. Kuka on vastuussa dementiastasi?


      • browser kirjoitti:

        Perusteltu on jo sadasti. Kuka on vastuussa dementiastasi?

        Yksi kerta puuttuu.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Yksi kerta puuttuu.

        Niin, tältä päivältä. Viikon kuluttua puuttuisi taas yksi kerta. Ellei jo huomenna.


      • browser kirjoitti:

        Niin, tältä päivältä. Viikon kuluttua puuttuisi taas yksi kerta. Ellei jo huomenna.

        Jokaisessa väitteessä tulee olla yhtä monta perustelua.

        Tänään tai huomenna - mutta samaan aikaan.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Jokaisessa väitteessä tulee olla yhtä monta perustelua.

        Tänään tai huomenna - mutta samaan aikaan.

        Sinähän se joka ainoassa viestissäsi perustelet, joo.. Kaikki itsestäänselvyydetkin tulee linkkien kera perusteltuna esimerkkilliseltä johtajaltamme.

        Väittämäsi keskustelutyyli ei kuulu minkäänlaiseen normaalisti käytyyn keskustelukulttuuriin, ei edes akateemisessa keskustelussa tarvitse samoja moneen kertaan todettuja faktoja olla jatkuvasti yhä uudelleen perustelemassa.

        Taustalla tuossa on vain halusi häiriköidä, kun et älyllisesti pärjää pahisti-rasisteille.


      • browser kirjoitti:

        Sinähän se joka ainoassa viestissäsi perustelet, joo.. Kaikki itsestäänselvyydetkin tulee linkkien kera perusteltuna esimerkkilliseltä johtajaltamme.

        Väittämäsi keskustelutyyli ei kuulu minkäänlaiseen normaalisti käytyyn keskustelukulttuuriin, ei edes akateemisessa keskustelussa tarvitse samoja moneen kertaan todettuja faktoja olla jatkuvasti yhä uudelleen perustelemassa.

        Taustalla tuossa on vain halusi häiriköidä, kun et älyllisesti pärjää pahisti-rasisteille.

        Ei toki yleisesti tiedettyjä asioita - mutta kun väität, että romait ovat random-liikkeisiä nyrkkikoneita, s-e- -o-n- -h-y-v-i-n- -p-a-l-j-o-n- -s-a-n-o-t-t-u. Eikö vain?

        Ja vaatii siksi perustelun. Sitä et ole onnistunut tänne tuomaan, y-h-d-e-s-t-ä-k-ä-ä-n tapauksesta.


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Ei toki yleisesti tiedettyjä asioita - mutta kun väität, että romait ovat random-liikkeisiä nyrkkikoneita, s-e- -o-n- -h-y-v-i-n- -p-a-l-j-o-n- -s-a-n-o-t-t-u. Eikö vain?

        Ja vaatii siksi perustelun. Sitä et ole onnistunut tänne tuomaan, y-h-d-e-s-t-ä-k-ä-ä-n tapauksesta.

        Ei ole.

        Olen.

        Nyrkkikone on muuten oma sanasi, mutta riski on joka tapauksessa huomattavasti korkeammalla kuin kantiksien kohdalla.


      • browser kirjoitti:

        Ei ole.

        Olen.

        Nyrkkikone on muuten oma sanasi, mutta riski on joka tapauksessa huomattavasti korkeammalla kuin kantiksien kohdalla.

        Täällä saa valehdella, se on totta.

        Eikä noita perusteettomia väitteitä ole lupa poistaa - elleivät ne sitten suoraan viittaa kielteiseen tietoon yksittäisestä ihmisestä tai kansanryhmästä.

        Omista aloituksistani poistan perusteettomat väitteet - ja lopetan keskustelun, ettei keskustelija sitä esitä aina välittömästi väitteensä yhteydessä.

        Niin kuin nyt.


      • ­¢­
        Mover kirjoitti:

        Täällä saa valehdella, se on totta.

        Eikä noita perusteettomia väitteitä ole lupa poistaa - elleivät ne sitten suoraan viittaa kielteiseen tietoon yksittäisestä ihmisestä tai kansanryhmästä.

        Omista aloituksistani poistan perusteettomat väitteet - ja lopetan keskustelun, ettei keskustelija sitä esitä aina välittömästi väitteensä yhteydessä.

        Niin kuin nyt.

        sinä olet niin huono valehtelija, että jäät joka kerta niistä kiinni. Etkä osaa edes hävetä.


    • Holidays in Syria

      Totta kai. Terrorismin vastustaminen on RASSISMIA!

      • Orjalaivojen terva

        No näinpä. Suomessahan ei mitään rasismia ole, paitsi mitä nyt on Afrikasta ja Lähi-Idästä importeerattu. Rasismisyytökset ovat vain yksi työkalu Suomen islamisaation helpottamiseksi ja terrorismiin kohdistuvan kritiikin vaimentamiseksi.


    • Suomi SUOMALAISILLE

      Nämä hullut terroristiryhmät ja kansat tulee ehdottomasti ajaa suomesta huitsin nevadaan ja LOPETTAA täysin turhat rasismisyytökset siitä suomalaisia kohtaan.

      NYT on ASIAT otettava ASIOINA ja TOIMITTAVA niin, että SUOMI vapautuu näistä IDIOOTTIHULLUISTA KOKONAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      SE ON TEHTÄVÄ MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • "NYT on ASIAT otettava ASIOINA---SE ON TEHTÄVÄ MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI "

        Samaa mieltä. Viisaasti sanottu.

        Tosin se on kommentissasi ristiriidassa kaiken muun kanssa.


      • mette.sodermann
        Mover kirjoitti:

        "NYT on ASIAT otettava ASIOINA---SE ON TEHTÄVÄ MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI "

        Samaa mieltä. Viisaasti sanottu.

        Tosin se on kommentissasi ristiriidassa kaiken muun kanssa.

        Tarkoitatko ettei loisivia somaliterroristejä pidä häätää?


      • mette.sodermann kirjoitti:

        Tarkoitatko ettei loisivia somaliterroristejä pidä häätää?

        Otetaanko asiat asioina?

        Laitapa linkki terroristiryhmän jäsenestä, johon supo ei ole reagoinut - minä teen sen?


      • itse asiassa
        Mover kirjoitti:

        Otetaanko asiat asioina?

        Laitapa linkki terroristiryhmän jäsenestä, johon supo ei ole reagoinut - minä teen sen?

        juuri tuomittujen somaliterroristien häätämisestä ei ole kuulunut mitään.

        Voinet valaista asiaa tarkemmin?


      • itse asiassa kirjoitti:

        juuri tuomittujen somaliterroristien häätämisestä ei ole kuulunut mitään.

        Voinet valaista asiaa tarkemmin?

        Ehkäpä tuomitut on posessa ollen vaarattomia ihmisille?


      • ja istuttuaan..
        Mover kirjoitti:

        Ehkäpä tuomitut on posessa ollen vaarattomia ihmisille?

        vuoden tai pari, jatkavat loisimista maassamme?


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Ehkäpä tuomitut on posessa ollen vaarattomia ihmisille?

        Eihän niitä tuomita terrorismista Syyriassa, koska sinne ei Suomen valtion silmä näe, eikä käsi yllä.
        Siinä vaiheessa kun tullaan tuomitsemaan Suomessa, on viattomia (ja toivottavasti myös hyysäreitä) kuollut.


      • Sinua VIHATAAN !!!
        Mover kirjoitti:

        "NYT on ASIAT otettava ASIOINA---SE ON TEHTÄVÄ MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI "

        Samaa mieltä. Viisaasti sanottu.

        Tosin se on kommentissasi ristiriidassa kaiken muun kanssa.

        Oletkin mover niin monesti osoittanut kannattavasi sitä, että suomeen pitää päästää rikollisia ja terroristeja yms.

        Kannattais moverinkin LÄHTEE suomesta !!!


      • Rikollisille STOP !!
        Mover kirjoitti:

        Ehkäpä tuomitut on posessa ollen vaarattomia ihmisille?

        Etkö oikeasti TAJUA, että tänne ei saisi päästää YHTÄKÄÄN ulkomaalaista poseen elämään yhteiskunnan varoilla.

        Tiedämme kyllä VARMASTI minkä maalaiset ovat rikollisia geeniensä takia ja siis jo syntymästään lähtien.

        Esim. merirosvojakin on vielä nykyaikana määrätyssä kansassa.


    • browser

      Mupen terroristikavereista kun tuli ilmi Esa Åkerlund, jonka murhatyön Muppe hyväksyy, koska uhri ilmeisesti kehtasi sanoa jotain vastaan riitaa haastaneelle hevosmiehelle, niin wiki muistuttaakin hienosti tämän kunniallisen hevosmiehen taustasta:
      Uhreista löytyy sen yhden 90-luvun alussa tuomioitta tapetun valkolaisen lisäksi Esan vaimo, hollantilainen sairaanhoitaja. Siinä täytyy sanoa, että osui murha oikeaan, sillä itsehän oli hullunrohkeana ottanut riskin ja luottanut hevosmieheen. No lieventävänä seikkana, voihan olla, etteivät hollantilaiset omaa perimätietoa viitekulttuurista, eikä tyttöraukka siksi osannut varoa.

      Tässä vielä jo sen aikaisesta hyysäämisestä malliesimerkki:
      "Åkerlund oli myös viikkoa ennen surmaa pahoinpidellyt vaimonsa törkeästi ja uhannut tappaa tämän. Ennen surmaa van den Hoek piileskeli Åkerlundia, mutta tämä sai olinpaikan selville.

      Van den Hoek teki poliisille rikosilmoituksen. Poliisin mielestä asia ei antanut aihetta toimiin.

      Uudenmaan lääninsyyttäjä Ari-Pekka Koivisto ei nostanut syytteitä poliiseja vastaan. Näyttöä virkatehtävien laiminlyönneistä ei ollut. "

      No, kuten sanottua, vakka kantensa valitsee. Tällä kertaa ei osunut syyttömään, vaan rikollisesta kiihottuneeseen kiimavittuun. Tämä hollantilainen oli vieläpä mukana sillä reissulla, jolla viitteet murhasivat ravintolan järjestysmiehen puukolla vuonna 1993. Se järkkäri oli mennyt väliin, kun mustalaiset alkoivat hakkaamaan valkolaisnaista oikein porukalla. Eli taas kerran, Mupen moraalilla, ei ollut mitään sivullinen ja syytön uhri, vaan ansaitsi puukosta. Mitäs oli viettänyt iltaa samassa ravintelissa viiteseurueen kanssa ja mitäs meni puuttumaan kulttuurinharjoittamiseensa.

      Tässä vielä apulaisoikeuskanslerin lausunto, jolla perustellaan ihmisen jättämistä viitteen tapettavaksi:
      ""Poliisin tehtäviin ei kuulu kenenkään yksityisen henkilön vartioiminen tai hänen turvallisuutensa aukoton suojaaminen jos uhka henkilökohtaista turvallisuutta kohtaan on epämääräinen ja pitkäkestoinen""

      Eli ihan vinkkinä, jos et kuitenkaan ehdi vaihtaa kadunpuolta ja jos se viite sitten alkaa kuitenkin aukomaan päätään ja lopulta loukkaantuu verisesti sinulle, niin siinähän olet itsesi varassa. Poliisin tehtäviin ei kuulu kansalaisen pelastaminen vainoavalta viitteeltä. Ainoa, hyväksi jo historiallisesti havaittu keino, on olla itse viitettä väkivaltaisempi. Tai paeta maasta ja jättää vanha elämänsä taakseen.
      Tässä pohdittavaa perustuslakimiehellemme, taas kerran. Virkavalta siis suoraan ilmoittaa, ettei aio suojella ihmistä tappouhkaajalta. Paitsi, jos kyseessä on Stubido ja uhkauksen muoto tyhjänpäiväinen nettikirjoitus.

      Hauska tuo Muppe, kun ensin syyllistää kadunpuolen vaihtamisesta viitteitä nähdessä, mutta sitten syyllistää myös ne, jotka eivät vaihtaneet kadun puolta, baaria tai mäcin autokaistaa nähdessään viiteseurueen. Olisipa mukava nähdä viitteen puukko tuppea myöten Mupen persauksissa.

    • browser

      Muppe aikoo taas sensuroida koko ketjun, jos ei saa sadatta kertaa nähtäväkseen viitteiden rikostilastoja.

      Jos olet vakavissasi ja rehellisesti asialla Muppe, niin olet dementikko. Yritä ymmärtää, ettei ketään kiinnosta käyttää yli puolia palsta-ajastaan toistoon.

      • Suositatko ihan tosissaan, kaiken tuon kirjoittamisesi ja ennen kaikkea täydellisesti puuttuvan satunnaisia ihmisi kohtaavan romaiväkivallan puutteessaa, ihmisiä vaihtamaan kadun toiselle puolelle romani seurueen kohdatessaan!

        Pitäisikö sinun vilkaista, välillä, peiliin - oikeassaolija!


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Suositatko ihan tosissaan, kaiken tuon kirjoittamisesi ja ennen kaikkea täydellisesti puuttuvan satunnaisia ihmisi kohtaavan romaiväkivallan puutteessaa, ihmisiä vaihtamaan kadun toiselle puolelle romani seurueen kohdatessaan!

        Pitäisikö sinun vilkaista, välillä, peiliin - oikeassaolija!

        Kerro nyt jo saatanan nilkki, että miten ryöstön uhri on ei-satunnainen? Oma vika kun oli ulkona tai yksin kotona?
        Entä miten mäcin autokaistailu on ei-satunnaista? Menetkö sinä mäcciin päästäksesi tappelemaan tai ammuttavaksi??


      • eikö tämä ole
        Mover kirjoitti:

        Suositatko ihan tosissaan, kaiken tuon kirjoittamisesi ja ennen kaikkea täydellisesti puuttuvan satunnaisia ihmisi kohtaavan romaiväkivallan puutteessaa, ihmisiä vaihtamaan kadun toiselle puolelle romani seurueen kohdatessaan!

        Pitäisikö sinun vilkaista, välillä, peiliin - oikeassaolija!

        satunnaista romaniväkivaltaa?

        "Pummaajille ei herunut tarpeeksi savukkeita - hakkasivat miehen sairaalaan

        Maanantai 26.8.2013 klo 09.57

        Tupakan pummaaminen johti kahden miesjoukon väkivaltaiseen yhteydenottoon.

        Nujakka sattui lauantain ja sunnuntain välisenä yönä Vantaan Myyrmäen Paalutorilla. Poliisi sai ilmoituksen tappelusta kello 01.44.

        Riita sai alkunsa, kun noin kymmenhenkinen porukka tuli pummaamaan kolmelta mieheltä tupakkaa. Tupakkaa ei kuitenkaan herunut pummaajien mielestä tarpeeksi, ja siksi he kävivätkin toisen miesryhmän kimppuun.

        Ylikonstaapeli Vesa Kananen Itä-Uudenmaan poliisilaitokselta kertoo, että yksi uhreista on sairaalahoidossa.

        Hänen mukaansa useita suukovun aloittaneita osallistui pahoinpitelemiseen.

        Kun poliisi saapui paikalle, yksi uhreista makasi maassa ja epäillyt olivat poistuneet paikalta.

        - Tekijät ovat vielä teillä tietämättömillä, Kananen kertoo.

        Siksi poliisi pyytääkin mahdollisilta silminnäkijöiltä vihjeitä tekijöistä vihjepuhelimeen numeroon 071-8736442. Tekijät ovat noin 15-25-vuotiaita romanimiehiä.

        Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä.
        IL"

        Rasistikin voi pummia mustalta tupakkaa, mutta ei kuitenkaan pahoinpitele sitä.


      • browser
        eikö tämä ole kirjoitti:

        satunnaista romaniväkivaltaa?

        "Pummaajille ei herunut tarpeeksi savukkeita - hakkasivat miehen sairaalaan

        Maanantai 26.8.2013 klo 09.57

        Tupakan pummaaminen johti kahden miesjoukon väkivaltaiseen yhteydenottoon.

        Nujakka sattui lauantain ja sunnuntain välisenä yönä Vantaan Myyrmäen Paalutorilla. Poliisi sai ilmoituksen tappelusta kello 01.44.

        Riita sai alkunsa, kun noin kymmenhenkinen porukka tuli pummaamaan kolmelta mieheltä tupakkaa. Tupakkaa ei kuitenkaan herunut pummaajien mielestä tarpeeksi, ja siksi he kävivätkin toisen miesryhmän kimppuun.

        Ylikonstaapeli Vesa Kananen Itä-Uudenmaan poliisilaitokselta kertoo, että yksi uhreista on sairaalahoidossa.

        Hänen mukaansa useita suukovun aloittaneita osallistui pahoinpitelemiseen.

        Kun poliisi saapui paikalle, yksi uhreista makasi maassa ja epäillyt olivat poistuneet paikalta.

        - Tekijät ovat vielä teillä tietämättömillä, Kananen kertoo.

        Siksi poliisi pyytääkin mahdollisilta silminnäkijöiltä vihjeitä tekijöistä vihjepuhelimeen numeroon 071-8736442. Tekijät ovat noin 15-25-vuotiaita romanimiehiä.

        Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä.
        IL"

        Rasistikin voi pummia mustalta tupakkaa, mutta ei kuitenkaan pahoinpitele sitä.

        Täällähän Muppe on opettanut rotuihmisille, että tupakanpummaustilanteissa valkoinen on rasisti. Ihan oikein siis hakata turpaa moisia. Eikä sillä niin väliä, että kuka ja keneltä pummii.

        Nuokaan hakatut eivät muuten olleet sivullisia, koska hehän osallistuivat suukopuun. Ihan oikein siis lyödä heitä, sen lisäksi, että olivat rasisteja.


      • ­¢­
        Mover kirjoitti:

        Suositatko ihan tosissaan, kaiken tuon kirjoittamisesi ja ennen kaikkea täydellisesti puuttuvan satunnaisia ihmisi kohtaavan romaiväkivallan puutteessaa, ihmisiä vaihtamaan kadun toiselle puolelle romani seurueen kohdatessaan!

        Pitäisikö sinun vilkaista, välillä, peiliin - oikeassaolija!

        kun somalilauma tulee vastaan ja alkaa mulkoilla, heilutella käsiään uhkaavasti ja korottamaan älämölönsä voimakkuutta, niin kyse on silloin rasistisista solvauksista, joita tulee suoralla suuntauksella täysin syytöntä suomalaista kohti. Moverista sellainen on korkeampaa kulttuuria.


      • ­¢­
        browser kirjoitti:

        Täällähän Muppe on opettanut rotuihmisille, että tupakanpummaustilanteissa valkoinen on rasisti. Ihan oikein siis hakata turpaa moisia. Eikä sillä niin väliä, että kuka ja keneltä pummii.

        Nuokaan hakatut eivät muuten olleet sivullisia, koska hehän osallistuivat suukopuun. Ihan oikein siis lyödä heitä, sen lisäksi, että olivat rasisteja.

        https://www.youtube.com/watch?v=LnVU-5QzMOM

        .


      • Olet pellemover!
        Mover kirjoitti:

        Suositatko ihan tosissaan, kaiken tuon kirjoittamisesi ja ennen kaikkea täydellisesti puuttuvan satunnaisia ihmisi kohtaavan romaiväkivallan puutteessaa, ihmisiä vaihtamaan kadun toiselle puolelle romani seurueen kohdatessaan!

        Pitäisikö sinun vilkaista, välillä, peiliin - oikeassaolija!

        Olet somalipuolustaja !!!


      • höps
        eikö tämä ole kirjoitti:

        satunnaista romaniväkivaltaa?

        "Pummaajille ei herunut tarpeeksi savukkeita - hakkasivat miehen sairaalaan

        Maanantai 26.8.2013 klo 09.57

        Tupakan pummaaminen johti kahden miesjoukon väkivaltaiseen yhteydenottoon.

        Nujakka sattui lauantain ja sunnuntain välisenä yönä Vantaan Myyrmäen Paalutorilla. Poliisi sai ilmoituksen tappelusta kello 01.44.

        Riita sai alkunsa, kun noin kymmenhenkinen porukka tuli pummaamaan kolmelta mieheltä tupakkaa. Tupakkaa ei kuitenkaan herunut pummaajien mielestä tarpeeksi, ja siksi he kävivätkin toisen miesryhmän kimppuun.

        Ylikonstaapeli Vesa Kananen Itä-Uudenmaan poliisilaitokselta kertoo, että yksi uhreista on sairaalahoidossa.

        Hänen mukaansa useita suukovun aloittaneita osallistui pahoinpitelemiseen.

        Kun poliisi saapui paikalle, yksi uhreista makasi maassa ja epäillyt olivat poistuneet paikalta.

        - Tekijät ovat vielä teillä tietämättömillä, Kananen kertoo.

        Siksi poliisi pyytääkin mahdollisilta silminnäkijöiltä vihjeitä tekijöistä vihjepuhelimeen numeroon 071-8736442. Tekijät ovat noin 15-25-vuotiaita romanimiehiä.

        Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä.
        IL"

        Rasistikin voi pummia mustalta tupakkaa, mutta ei kuitenkaan pahoinpitele sitä.

        Tässä se taas nähdään, tuon nilkin nilkkimäisyys.

        Nyt kun kaiken lällättelyn jälkeen tuotiin faktaa pöytään, niin se mulkvisti vaikenee.
        Ei ota asiaan kantaa, ja ignoraa sen täysin.

        Sitten kun se parin päivän päästä kehtaa raahata sen omarin astuman, velkaisen ja pöhnäinen ahterinsa koneensa eteen, niin se jatkaa, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

        Nilkki, mikä nilkki.

        Aivan sama minkälainen selkäsauna sille täällä päivästä toiseen annetaan.
        Sillä riittää rahkeet, vain omaan maailmankuvan rakentamiseen. Ja sille runkkaamiseen.

        Liikaahan se olisikin sille pojanrääpäleelle, jos kantti riittäisi avata silmät.


      • ­¢­
        höps kirjoitti:

        Tässä se taas nähdään, tuon nilkin nilkkimäisyys.

        Nyt kun kaiken lällättelyn jälkeen tuotiin faktaa pöytään, niin se mulkvisti vaikenee.
        Ei ota asiaan kantaa, ja ignoraa sen täysin.

        Sitten kun se parin päivän päästä kehtaa raahata sen omarin astuman, velkaisen ja pöhnäinen ahterinsa koneensa eteen, niin se jatkaa, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

        Nilkki, mikä nilkki.

        Aivan sama minkälainen selkäsauna sille täällä päivästä toiseen annetaan.
        Sillä riittää rahkeet, vain omaan maailmankuvan rakentamiseen. Ja sille runkkaamiseen.

        Liikaahan se olisikin sille pojanrääpäleelle, jos kantti riittäisi avata silmät.

        Moveri on ihmemaan tonttu ja sinä olet kova rähjäämään satuolennoille.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    4. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe