oiskohan

sillain

Täyspäisiä ja kunnollisia miehiä. Pettäviin ja renttuihin kyllä törmää.

10

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo ratkaisu

      Alenna standardeja. Alfa uros pettää kun akka alkaa rupsahtelemaan. Ota semmonen ukko jota muut naiset ei halua niin saat pitää sen ihan itse.

      • sillain

        Hmm...no toimis varmaan, mutta olis ihan kiva, jos miehen kanssa kehtaisi kulkea.


      • Helppo ratkaisu
        sillain kirjoitti:

        Hmm...no toimis varmaan, mutta olis ihan kiva, jos miehen kanssa kehtaisi kulkea.

        No minulle mummo antoi aikanaan semmosen elämänohjeen että kun sitä akka itelles katot, niin akka saa olla ruma tai vittumainen, mutta rumaa ja vittumaista akkaa älä ota.

        Tuolla ohjeella kuule parisuhteet on toimineet erinomaisesti !


      • sillain
        Helppo ratkaisu kirjoitti:

        No minulle mummo antoi aikanaan semmosen elämänohjeen että kun sitä akka itelles katot, niin akka saa olla ruma tai vittumainen, mutta rumaa ja vittumaista akkaa älä ota.

        Tuolla ohjeella kuule parisuhteet on toimineet erinomaisesti !

        No Höh...yhtä lailla ei kannata ottaa rumaa ja vittumaista ukkoo:)


      • ittellä toimii hyvin
        sillain kirjoitti:

        Hmm...no toimis varmaan, mutta olis ihan kiva, jos miehen kanssa kehtaisi kulkea.

        "jos miehen kanssa kehtaisi kulkea."

        Siinäpä se ongelmasi, sen kanssa kehtaisi varmaan kulkea silloin moni muukin ja mielellään. Tyydy nyt vain siihen hissukkaan äläkä täällä poraa mahdottomia.

        Eikä se värkki käytössä kulu, joten parempi olisi jos sopisitte jo valmiiksi semmoisen käytännön että vieraissa sopii käydä, mutta kotona niistä ei tilitetä.


    • Herra 41

      Minun vaarini ohje oli: "Ota poika rikas muija haukkuu se köyhäkin"!

      • sillain

        :)


    • tittidiiiii

      joo.mukavasti nämä ylöjärven varatut miehet ovat tuppaamassa sinkkunaisten sänkyyn. ja jos kerran pääseekin niin pitäis päästä toisenkin.. kyllästynyt..

      • ittellä toimii hyvin

        No onko pakko ottaa edes sitä kertaa. Peilistä löydät yhden syyllisen tapahtumien kulkuun.


    • tainaa pannut

      Pakko saada parrua. Ei kerta pahaksi ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe