TUKSU FANI,HYVÄ TUKSU

OHHOH

Valehtelit sitten oikeudelle,jätit keikkapalkkasi ilmoittamatta ihan pokkana. Tästä näkee kuinka paatunut rikollinen olet. HUOM VIRANOMAISET: TUKIAINEN EI ILMOITTANUT ANSIOTULOJA KEIKOISTAAN. NORMI TAKSA JONKA ITSE ON ILMOITTANUT ON 2000€ PER KEIKKA. KEIKAT LÖYTYVÄT NETISTÄ TUKIAISEN ITSE ILMOITTAMANA.

6

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On se ketku

      Tukiainen kehuu keikkaliksoillaan ja muilla pimeillä rahoillaan. Lieksan apteekista saa tilaamalla PAMEJA ja ne kannattaa laitta kahteen kirjekuoreen koska tunkki tilaa kerralla niin paljon. Kaikki tämä skeida löytyy tunkin ja kooman seinältä ja joku kopsas ja laittoi ne nähtäväksi. Siinä ostettiin huumeita ja pummittiin äiteeltä rahhoo. Vihtu mikä rikollinen.

    • Toise saa ja toiset

      ei. Työttömänä kun ollaan niin kysellään koko ajan onko tehty mitään pimeetä hommaa. Olo on kuin rikollisella suatana kun jatkuvasti ollaan silmätikkuna. Taidan vetää kiljuämpärin helttaan ja lähden pikkasen autoilee niin eihän siitä mitään saa helkata.

    • tunkki tarjos

      keikkaa meitin moottori klubille,ja rahat käteen kiitos.

    • UristiNI

      Juu, tuksu väheksyi, lopulta kakaisi että tonni kuussa. Todistaja Ykkönen paljoksui, heti räväytti että tonnin tappio näin aamupäivästä. Ja pitää kulkea omalla autolla, lääkärin määräys. Kyllä nämä vie oikeuslaitosta kuusi nolla. Todistajan kotikunnan nimeltä mainitsemilleen sos.virkailijoille ilmoitettu, mitä todistajanvalalla kerrottu oikeudelle!

    • qoåwerköbl, m

      Että kun olet syytettynä oikeudessa niin valtio maksaa siitä päivä- ja matkarahat? Jösses. Ammattirikollinenhan tienaisi siinä peruspäivärahan suuruisen summan kivasti joka kuukausi. Miksi tämä ei ole valtion säästökohteena? Istuntojahan on joka arkipäivä 9-16 eli aika paljon näille rikollisille heruu valtiolta korvauksia, tuosta vaan.

      • Ammattina rikos.....

        Joosiis, enpä tiennytkään että rikollisille valtio vielä maksaa korvauksia! Tämähän on ihan laitonta hommaa, suorastaan kannustetaan rikollisia tehtailemaan lisää laittomuuksia joita sitten kalliilla oikeuskoneistolla istutaan ja pallotellaan eessuntaas. Ei jestas, ei mikään ihme että valtion pussi on pohjaton - ellei jopa pohjassa porsaanmentävä reikä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe