Hei sinä metrossa tänään..

Lasien takaa..

16 aikoihin suuntana ruoholahdesta keskustaanpäin..huomasin sinut. Olen ennenkin huomannut. Sä olet jotenkin söpösti vakava. Toivon näkeväni sut uudestaan.

19

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietin vaan

      löytyykö oikeesti nää ihmiseet ikinä toinentoisensa jotka täällä etsiskelee/kuulutta jne..?

      • karuvale

        Ei.

        Tänne tulee haikalemaan ihmiset, joille olisi voinut tapahtua jotain uutta, hienoa ja kaunista, mutta jotka eivät uskaltaneet tilanteessa tehdä yhtään mitään. Täällä on helppo huokaila että voi jos kun löytäisin vielä, mutta jos ensimmäisellä kerralla ei uskaltanut tehdä mitään, niin miksi toisella kerralla saman tyypin kanssa sitten uskaltaisi?

        Oma vinkkini aloittajan kaltaisille ihmisille on, että koittakaa siirtyä eteenpäin. Nainen meni sivu suun ainoastaan omien tekojesi vuoksi, joten ehkäpä seuraavalla kerralla metrossa teet jotain toisin? SIlloin ei enää harmita, ja jos tulee pakit niin tiedät ettei tuota tarvitse jäädä haikailemaan nettiin.

        Koska täältä se nainen ei varmasti löydy.


    • Lasien takaa..

      AP olen. Koko juttu meni näin että olen tosiaan ollut metrossa tämän saman naisen kanssa monesti. Emme tunne toisiamme. Tuli vaan sellainen tunne että haluan johonkin kuuluttaa että huomasin hänet. Yritän olla haikailematta täällä palstalla. Pyydän anteeksi. Luultavasti en meinaa tehdä ensikerrallakaan mitään kun metrossa tavataan.. vai onko jotain hyviä vinkkejä kenties? Meen istun häneen viereen, melkein syliin, alan puhuu säästä..pyydän kahville..vai leffaan... kaadan "vahingossa" kauppakassin hänen edessä? Vai mitä mä teen? Ehkä pikkuisen vaikea tutstua ventovieraan metrovaunussa..
      Ja siitä olen minäkin varma että täältä häntä ei löydy..

      • 1234*

        Onko tämä nainen sinua katsellut yhtään? Onko hän huomannut sinut? Onko teillä ollut silmäpeliä? Jos hän on sinut huomannut ja katsellut sinua takaisin, mene vaikka istumaan viereen ja höpöttämään niitä näitä. Ei kannata aloittaa mitenkään hyökkäävästi tai hyökkäävillä jutuilla eikä kannata heti tunnustaa, että on ihastunut tms. Kokeile ensin kepillä jäätä, jutteleeko hän sinulle takaisin jne. Jos juttu luistaa tai hän vaikuttaa kiinnostuneelta, pyydä kahville ja tai anna puh.numero/s.postiosoite.

        Jos hän ei ole katsellut sinua takaisin eikä teillä ole ollut silmäpeliä, niin sanoisin, että anna olla tai yritä ensin ottaa se katsekontakti.

        Kokemukseni mukaan myös varatut harrastavat flirttailua ja silmäpeliä, heidän mielestään saatat olla kiinnostava, mutta siihen se sitten jää. Eli pientä flirttiä ja romantiikkaa päivään, mutta ei sen enempää. Eli kuuluvat sarjaan, antavat ymmärtää antavansa, mutta eivät ymmärrä antaa. Sitten on myös sellaisia, joita oikeasti kiinnostaa, mutta eivät uskalla edetä, vaan työntävät päänsä pensaaseen.

        Aina voi yrittää, ei ainakaan voi itse syyttää, että mitäs en yrittänyt. Olet taas yhden kokemuksen rikkaampi, anyway!


    • Äikänpippuri

      http://lepakkolaakso.net/blogi.php?nick=Tuulihaukkatar&comments=26444

      Kerran menin yhdelle naiselle jotain sönköttään kadulla ja pyysin @osotetta...SIIS oikeesti se anto sen mulle :O, oli mulla kyllä joku syykin, ettei se nyt ihan tosta vaan ollu..mut ei tunnettu , että voi tommonen suomessakin olla mahdollista.

      • 1234*

        On se Suomessakin mahdollista, miksi ei olisi?


    • SATA LASISSA

      HANKKIKAA JO ELÄMÄ LAKATKAA HAAVEILEMASTA. MENKÄÄ KAPAKKAAN JA OTTAKAA PARI ROHKASEVAA JA SITTE ISKETTE KIINNI JOHKI TIUKKAAN KINKKUUN JA RAAHAATTE SEN KÄMPILLE JA JYYSTÄTTE SATA LASISSA

      • Järkeä vai ei?

        Siis, eikö ole parempi yrittää iskeä sellainen, johon on mahdollisesti ihastunut ja ihan vielä selvin päin kuin puoliväkisin joku random-tyyppi, jota ei edes tunne? Miksi joku metro olisi huonompi paikka kuin baari? Useimmat sitä paitsi ovat metrossa selvin päin.


      • SATA LASISSA
        Järkeä vai ei? kirjoitti:

        Siis, eikö ole parempi yrittää iskeä sellainen, johon on mahdollisesti ihastunut ja ihan vielä selvin päin kuin puoliväkisin joku random-tyyppi, jota ei edes tunne? Miksi joku metro olisi huonompi paikka kuin baari? Useimmat sitä paitsi ovat metrossa selvin päin.

        AIVAN. ELI MENKÄÄ KÄNNISSÄ JOHONKIN RANDOM METROON JA ISKEKÄÄ KIREÄ KINKKU JOHON OLETTE PUOLIVÄKISIN IHASTUNUT. OIKEIN


      • Niin sitä pitää
        Järkeä vai ei? kirjoitti:

        Siis, eikö ole parempi yrittää iskeä sellainen, johon on mahdollisesti ihastunut ja ihan vielä selvin päin kuin puoliväkisin joku random-tyyppi, jota ei edes tunne? Miksi joku metro olisi huonompi paikka kuin baari? Useimmat sitä paitsi ovat metrossa selvin päin.

        Täällä Suomessa kun ollaan. Niin onhan se nyt hieman kummallista että joku alkaa juttelee metrossa? Yleensä pidetään hulluna.. tai känniläisenä. Koska yleensa juuri juopot ja muuten vaan hullut puhuu ventovieraiden kanssa metrossa. Oletteko huomanneet?
        Eri asia jos mulla on vaikka koira mukana niin siitä aletaan puhumaan tai kyselee.. Mutta ihan tuntemattoman kanssa niitä-näitä puhumaan saati urkkimaan puh.numeroa - luulen ettei hirveesti kannata. Kaikki kääntäisi vaan pään pois.
        Itse olen sitä mieltä että silmäpeli kannattaa..jos sen kautta saisi tietää edes jotain. Niinkuin että kiinnostaako toistakin?.... Ehkä laittaisin pienen hymynkin tulemaan..?


      • kateeks käy joo
        SATA LASISSA kirjoitti:

        AIVAN. ELI MENKÄÄ KÄNNISSÄ JOHONKIN RANDOM METROON JA ISKEKÄÄ KIREÄ KINKKU JOHON OLETTE PUOLIVÄKISIN IHASTUNUT. OIKEIN

        Onhan se toki sinulta pois, jos joku sinulle tuntematon (tai tuttu) haluaisi iskeä jonkun. Että näin.


      • katse kertoo
        Niin sitä pitää kirjoitti:

        Täällä Suomessa kun ollaan. Niin onhan se nyt hieman kummallista että joku alkaa juttelee metrossa? Yleensä pidetään hulluna.. tai känniläisenä. Koska yleensa juuri juopot ja muuten vaan hullut puhuu ventovieraiden kanssa metrossa. Oletteko huomanneet?
        Eri asia jos mulla on vaikka koira mukana niin siitä aletaan puhumaan tai kyselee.. Mutta ihan tuntemattoman kanssa niitä-näitä puhumaan saati urkkimaan puh.numeroa - luulen ettei hirveesti kannata. Kaikki kääntäisi vaan pään pois.
        Itse olen sitä mieltä että silmäpeli kannattaa..jos sen kautta saisi tietää edes jotain. Niinkuin että kiinnostaako toistakin?.... Ehkä laittaisin pienen hymynkin tulemaan..?

        Kyllä suomalaisetkin osaavat jutella ilman päihteitä toisilleen. Siihen tarvitaan vain kaksi aktiivista ihmistä, jotka haluavat toisilleen jutella.

        Kannatan kyllä ideaa, että ilman viinaa, lääkkeitä ja huumeitakin voi (ja pitääkin) jutella ihmisille.

        Itselle on toisinaan käynyt niin, että tullaan vaan iskemään ilman minkäänlaista katsekontaktia. Ei edes yritetä ottaa toisesta selvää, oisko kiinnostunut vai ei, vaan tungetaan siihen väkisin iskemään.

        Suosittelen lämpimästi, että ensin flirttailee ja ottaa katsekontaktia. Jos toinen ei siihen vastaa, niin ei ole kiinnostunut.


      • SATA LASISSA
        kateeks käy joo kirjoitti:

        Onhan se toki sinulta pois, jos joku sinulle tuntematon (tai tuttu) haluaisi iskeä jonkun. Että näin.

        EIPÄS KÄY KATEEKSI. EI OLE MINULTA POIS JOS JOKU TUTTU (TAI TUNTEMATON) HALUAISI ISKEÄ JONKUN KINKUN. KIREÄN KIINTEÄN KINKUN. KANKUN. ETTÄ NÄIN. ROHKEASTI OTTAMAAN ROHKASEVAA JA SINNE METROASEMALLE HOIPERTELEMAAN, MUTTA! ÄLKÄÄ TIPPUKO KISKOILLE! LOPPUU ISKEMISET SIIHEN KUN METRO ISKEE


      • Femme Stadista
        SATA LASISSA kirjoitti:

        AIVAN. ELI MENKÄÄ KÄNNISSÄ JOHONKIN RANDOM METROON JA ISKEKÄÄ KIREÄ KINKKU JOHON OLETTE PUOLIVÄKISIN IHASTUNUT. OIKEIN

        Känniläinen on valitettavasti turn off :(

        Muuten varmaan ihan hyvä vinkki suomalaisille. Eihän siinä mitään, jos juo joskus, mutta hyvää ensivaikutelmaa ei viinalta haiseva sopertelija tee.


    • Elämähankittu

      joo-o, meitä on kyl niin moneen junaan...

    • eliittimuija

      Jos sattui käymään niin, että sekoitit vakavuuden kärsivään ilmeeseen niin voin iloksenne ilmoittaa, että tunnen tytön!

      • lasien takaa..

        Siis tunnet tämän vakavan naisen? Vai oletko itse hän?


    • eliittimuija

      hyvin mahdollista

      • Lasien takaa..

        niin siis kumpi on mahdollista?

        sen voin vielä sanoa että tyttöjähän me kaikki ollaan, mutta tämä kyseinen nainen on kyllä ihan aikuinen nainen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3520
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2942
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2830
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2718
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2024
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1857
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      160
      1684
    Aihe