Voisiko ennustaa

€--

Ennustan että ensi yönä sataa räntää meterologi on samaa mieltä.
Ennustan tälle ketjulle lyhyttä ikää saa nähdä, mitä haluat ennustaa

40

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennustan itselleni tämän päivän palstailun lopettamista.

      Onko joku käynyt joksus ennustajalla ja jos on niin osuiko?

      • jep jep olen käynyt ennustajalla useammankin kerran
        sillon joskus nuorena ja nättinä
        viimeisen kerran kun kävin
        niin tämä ennustaja asui metsän keskellä mökissä
        meitä oli mun siskontyttö yks mikko ja minä
        no siskontytölle se ennusti että hänen isänsä kuolee suht nuorena
        ja kuolemaan liittyy lentokone se jäi siitä mieleen
        ja mun siskonmies kuoli Amerikassa komennuksella
        puolitoista viikkoa sen jälkeen kun ne oli menny sinne...

        okei mulle se ennusti että jään leskeksi
        mutta nou hätä tulee vaalea mies
        ja tulen asumaan hänen kanssaan talossa josta
        yläkerran ikkunasta näkyy järvi
        erosin ja tuli vaaleampi mies
        ja asutaan talossa josta yläkerran ikkunasta näkyy järvi
        nyt kyllä jo alakerrankin ikkunoista kun ollaan raivattu
        toi puusto pois tosta rannasta

        muut kerrat on ollu sellasta yleistä plaa plaa
        saat lapsia ja niin edespäin
        aika hyviä ne on johdattelemaan keskustelun
        johonkin tiettyyn asiaan
        yks kerta kun taas kerran käytiin Äänekoskella
        samalla mutsilla millä oltiin käyty ennenkin
        vastailin vaan hänen kysyyksiinsä sillei ympäripyöreesti
        niin eihän tää nähnykkään paljoo mitään :)

        nyt on jo ite helppo ennustaa miten tulee käymään
        jos menee jonnekkin sehän on vaan itsestä kiinni
        tää elämän kulku ;)


      • €ero
        tiinainen kirjoitti:

        jep jep olen käynyt ennustajalla useammankin kerran
        sillon joskus nuorena ja nättinä
        viimeisen kerran kun kävin
        niin tämä ennustaja asui metsän keskellä mökissä
        meitä oli mun siskontyttö yks mikko ja minä
        no siskontytölle se ennusti että hänen isänsä kuolee suht nuorena
        ja kuolemaan liittyy lentokone se jäi siitä mieleen
        ja mun siskonmies kuoli Amerikassa komennuksella
        puolitoista viikkoa sen jälkeen kun ne oli menny sinne...

        okei mulle se ennusti että jään leskeksi
        mutta nou hätä tulee vaalea mies
        ja tulen asumaan hänen kanssaan talossa josta
        yläkerran ikkunasta näkyy järvi
        erosin ja tuli vaaleampi mies
        ja asutaan talossa josta yläkerran ikkunasta näkyy järvi
        nyt kyllä jo alakerrankin ikkunoista kun ollaan raivattu
        toi puusto pois tosta rannasta

        muut kerrat on ollu sellasta yleistä plaa plaa
        saat lapsia ja niin edespäin
        aika hyviä ne on johdattelemaan keskustelun
        johonkin tiettyyn asiaan
        yks kerta kun taas kerran käytiin Äänekoskella
        samalla mutsilla millä oltiin käyty ennenkin
        vastailin vaan hänen kysyyksiinsä sillei ympäripyöreesti
        niin eihän tää nähnykkään paljoo mitään :)

        nyt on jo ite helppo ennustaa miten tulee käymään
        jos menee jonnekkin sehän on vaan itsestä kiinni
        tää elämän kulku ;)

        Mielestäni sattumalla on vaikutus jos satut olemaan jossain määrättynä hetkellä vai sanoisiko sitä kohtaloksi ennakointi tapahtumiin et aina tiedä mitä tuleman pitää.

        Ennustusta käytetään moesti esim.liikeelämässä.


      • tiinainen kirjoitti:

        jep jep olen käynyt ennustajalla useammankin kerran
        sillon joskus nuorena ja nättinä
        viimeisen kerran kun kävin
        niin tämä ennustaja asui metsän keskellä mökissä
        meitä oli mun siskontyttö yks mikko ja minä
        no siskontytölle se ennusti että hänen isänsä kuolee suht nuorena
        ja kuolemaan liittyy lentokone se jäi siitä mieleen
        ja mun siskonmies kuoli Amerikassa komennuksella
        puolitoista viikkoa sen jälkeen kun ne oli menny sinne...

        okei mulle se ennusti että jään leskeksi
        mutta nou hätä tulee vaalea mies
        ja tulen asumaan hänen kanssaan talossa josta
        yläkerran ikkunasta näkyy järvi
        erosin ja tuli vaaleampi mies
        ja asutaan talossa josta yläkerran ikkunasta näkyy järvi
        nyt kyllä jo alakerrankin ikkunoista kun ollaan raivattu
        toi puusto pois tosta rannasta

        muut kerrat on ollu sellasta yleistä plaa plaa
        saat lapsia ja niin edespäin
        aika hyviä ne on johdattelemaan keskustelun
        johonkin tiettyyn asiaan
        yks kerta kun taas kerran käytiin Äänekoskella
        samalla mutsilla millä oltiin käyty ennenkin
        vastailin vaan hänen kysyyksiinsä sillei ympäripyöreesti
        niin eihän tää nähnykkään paljoo mitään :)

        nyt on jo ite helppo ennustaa miten tulee käymään
        jos menee jonnekkin sehän on vaan itsestä kiinni
        tää elämän kulku ;)

        Ollaankohan käyty samalla ennustajalla? Äänekoskella asui ja otti vastaan jonkin kampaamon takahuoneessa. Vanha nainen - tämä tapahtui 80/90-luvulla - ja ainakin vahvat silmälasit hänellä oli.

        En tosiaan muista ennustuksia, tai sitten eivät ainakaan käyneet kummoisesti toteen. Jostain ruskeasta käsilaukusta puhui (ei mulla ole sellaista, enkä ostanut) ja etelässä olevasta talosta mihin muuttaisimme ja missä olisi jotain "kaariovia".

        Taisin minäkin puhua aika pidättyvästi, ei päässyt ns. kiinni elämääni mistä olisi voinut tehdä johtopäätöksiä.

        Olen siis käynyt ennustajalla, parikin kertaa. Joskus se oli "muodissa".

        Eiku nyt minä muistan. Kertoi että tulee joku vaalea mies... No nyt pistänkin jo suun suppuun! ;-D))


    • .mollis

      Ennustan itselleni tylsää päivää. Sataa vettä ja ohjelmassa oleva puushow siirtyy.
      Ennustajalla en ole käynyt, horoskoopit luen kun osuu silmiin.

      • Meillä paistaa aurinko ja monä joudun sisäruokintaan kopupäiväksi :(.
        Minä olen käynyt ennustajalla kerran uteliaisuudesta.

        Mikäs oot horoskoopissa?


      • mrshedgehog kirjoitti:

        Meillä paistaa aurinko ja monä joudun sisäruokintaan kopupäiväksi :(.
        Minä olen käynyt ennustajalla kerran uteliaisuudesta.

        Mikäs oot horoskoopissa?

        Mitä ihmettä? Joku laitttaa mun sanoihin vääriä kirjaimia :).

        Siis minä ja loppupäiväksi.


      • .mollis
        mrshedgehog kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Joku laitttaa mun sanoihin vääriä kirjaimia :).

        Siis minä ja loppupäiväksi.

        Oon kaksonen. Entäs sinä? Pitikö ennustus paikkansa?


      • .mollis kirjoitti:

        Oon kaksonen. Entäs sinä? Pitikö ennustus paikkansa?

        Minä olen Leijona.Huvikseni luen myös horoskooppeja, mutta e kyllä koe olevansi ollenkaa leijonatyyppi tai ainaki on vahvasti mukana jotain mutta nousevaa tai laskevaa merkkiä.

        NCo joku osa osui ja uppos mut uskon et oli niin ympäripyöreää et ois sopinu keneen tahansa, varsinkin kun etukäteen vähän kyseli elämäntilannetta ja semosta.


      • .mollis
        mrshedgehog kirjoitti:

        Minä olen Leijona.Huvikseni luen myös horoskooppeja, mutta e kyllä koe olevansi ollenkaa leijonatyyppi tai ainaki on vahvasti mukana jotain mutta nousevaa tai laskevaa merkkiä.

        NCo joku osa osui ja uppos mut uskon et oli niin ympäripyöreää et ois sopinu keneen tahansa, varsinkin kun etukäteen vähän kyseli elämäntilannetta ja semosta.

        Just katoin tämän viikon horoskoopin. Tostaina tapahtuu koko tulevaa elämääni koskevia asioita. Ihan jännittää :-)
        Kyllä toi kaksosen luonneanalyysi pitää mun osalta paikkansa siinä, että olen ikuinen lapsi :-)
        Ei sitä kyllä ihan kaikkea haluais tulevaisuudesta tietää, pitää olla yllätyksiä.


      • mrshedgehog eirek
        .mollis kirjoitti:

        Just katoin tämän viikon horoskoopin. Tostaina tapahtuu koko tulevaa elämääni koskevia asioita. Ihan jännittää :-)
        Kyllä toi kaksosen luonneanalyysi pitää mun osalta paikkansa siinä, että olen ikuinen lapsi :-)
        Ei sitä kyllä ihan kaikkea haluais tulevaisuudesta tietää, pitää olla yllätyksiä.

        Nii, jos tietäisi kaiken etukäteen , sitä lakkaisi yrittämästä. Surffailisi vaan aallonharjalla tai pohjalla.


      • mrshedgehog kirjoitti:

        Minä olen Leijona.Huvikseni luen myös horoskooppeja, mutta e kyllä koe olevansi ollenkaa leijonatyyppi tai ainaki on vahvasti mukana jotain mutta nousevaa tai laskevaa merkkiä.

        NCo joku osa osui ja uppos mut uskon et oli niin ympäripyöreää et ois sopinu keneen tahansa, varsinkin kun etukäteen vähän kyseli elämäntilannetta ja semosta.

        mun merkit ei nouse eikä laske
        mutta jotain samaa löytyy
        muistakin jousimiehistä mutta kyllä paljon
        eriäviäkin luonteenpiirteitä
        oliskohan syy siinä ettei oo vielä uskaltanu
        päästää kaikkee sisällä olevaa ulos :)


      • tiinainen kirjoitti:

        mun merkit ei nouse eikä laske
        mutta jotain samaa löytyy
        muistakin jousimiehistä mutta kyllä paljon
        eriäviäkin luonteenpiirteitä
        oliskohan syy siinä ettei oo vielä uskaltanu
        päästää kaikkee sisällä olevaa ulos :)

        Meillon perheessä kolme leijonaa ja kaikki ollaan kyllä NIIN erilaisia :).

        Anna palaa vaan :)


    • äijä.

      -no nyt se alkoi kunnolla täälläkin syksy, enää 8 astetta, eilen vielä 16....jaa, ennustukset? no, voin kertoa hyvästä ystävästäni, joka tekee puhelimessa ennustuksia pari euroo minuutti, hän itse sanoo huijaavansa, mikä on totta, olen todennut ja nähnyt sen, hänellä on rikas mielikuvitus, ja mainiosti keksii tarinoita...mut kyllä se joillekin silti antaa ehkä lohtua elämään, ja apua..onhan niitäkin jotka pistää lohtua hakiessaan rahansa paljon vahingollisempaankin, esim. viinaan...
      -pipo päähän ja kävelylle...

      • .mollis

        No toiset soittelee seksipuhelimiin. Tosin se on aika ennustettavissa mihin se puhelu päättyy.
        Aino Kassinen oli aikanaan kuuluisa ennustaja.


      • mrshedgehog eirek

        Minäkin tiedän yhden joka otti ja rupesi tuosta vaan ennustajakai, ihan humpuukia ja rahastusta koko homma. Ja ihmisten huijaamista.


    • Hei kun keikuskelen

      Hytinä. Jep mul´ on semmonen hytinä, että pakko sanoa.
      Hytinäni ilmoitti äsken minulle ennustuksen, että tämä sinun Aloituksesi tulee tulemaan pitkäksi pötköksi. Kiemurtelee jos jonnekin asti.

      Eli Hyvä Aloittaja, haastan sinut ennustuskilpaan.
      Sinä ennustit ketjulle lyhyttä ikää ja meikäläinen hytisee,
      että pitkäksi vääntyy ketjusi.

    • k/k

      Kun katsoin päivän valjettua pihamaalle niin ennustin et mukava olo tulee täyttämään sisukseni kun ei tarvii työntyä tonne ärjänteeseen.
      Olin oikeassa tuli sikamaisen hyvä olo ja sen siivittämänä kävin ostamassa syksyisiä pyöräilykauppoja.
      Nyt ruokailun jälkeen minut valtasi saunan lämmitystä ennustava olo.
      Kohta kun ehtopäivä kahvit on juotu niin luulen senkin toteutuvan.
      Ei pöllömpää tää joutomiehenä eleily.

      • k/k

        Ei kun pyöräilykamppeita, pöljä minä ,nää virheet ennustaa nokosten aikaa.


      • .mollis
        k/k kirjoitti:

        Ei kun pyöräilykamppeita, pöljä minä ,nää virheet ennustaa nokosten aikaa.

        Onnistuitko löytämään hiostamattomat, sadetta pitävät kamppeet?

        Vettä tulee kuin saavista kaataen. Täytynee myötäelää noita sinun ennustuksia, eli syömistä, kahvittelua, saunaa.
        Täällä möksällä ei telkkaria ja tabletti teki tenän ohjelmien katseluun, kutimet kaupungissa.


      • k/k
        .mollis kirjoitti:

        Onnistuitko löytämään hiostamattomat, sadetta pitävät kamppeet?

        Vettä tulee kuin saavista kaataen. Täytynee myötäelää noita sinun ennustuksia, eli syömistä, kahvittelua, saunaa.
        Täällä möksällä ei telkkaria ja tabletti teki tenän ohjelmien katseluun, kutimet kaupungissa.

        Heti kun ovelta huikkasin myyjälle et,mis ne eläkeläisen kukkarolle sopivat on niin myyjältä meni mielenkiinto.
        Oikein hyvän takin löysin alennusrekistä, nyt on lämmin ja vilpoinen samanaikaan ku polkee,


      • €ero
        k/k kirjoitti:

        Heti kun ovelta huikkasin myyjälle et,mis ne eläkeläisen kukkarolle sopivat on niin myyjältä meni mielenkiinto.
        Oikein hyvän takin löysin alennusrekistä, nyt on lämmin ja vilpoinen samanaikaan ku polkee,

        Meikä kävi kans puotiloissa ennen ennustettua sateen alkamista ennustus ei osunu, läksin pyörällä keskustaan tuli sade rankka ja kasteli perinpohjaisesti.

        Sopivia kuteita etsin monesta puodista en kelpuuttanut matkalla kotiin tuumasin et sadeasun olisi voinu ostaa, kaikki mikä kastuu niin myös kuivaa.
        Viimeinen ennuste lupaa meille hädintuskin plussaa pariksi päiväksi joten voi keskittyä sisällä oloon ja tutkia jänniä juttuja.


    • Viaton sivullinen

      Meedio on ennustanut minulle, kyllä on yllättävän oikeaan osunut. Se ennustus
      jatkuu aina kuolemaani asti. En ole vielä kuollut, hän kertoi merkit siitä
      kun loppuni alkaa olemaan lähellä. Tosin huomaan varmaan itsekin sellaiset.
      Mutta mene ja tiedä....

    • muuten vain
    • Viaton sivullinen

      Kyllä täällä sää on syksyisen kolea mut 7 kuitenkin, tuulee rankasti.
      Pohjoiseen näyttää paria astetta,tähän on tyytyminen. Etelänmatka ei auta,
      pitäisi olla puoli vuotta. Siinä ajassa kyllästyy sielläkin oloon.
      Ei muuta kun shaalia päälle ja tyynyä mukavasti, niin kuluu pimeä aika, karhun
      lailla. Onhan niitä harrastuksia sitten tietysti.

      • €ero

        Niin kun mieleiset harrastukset sattuu olemaan kesäiset ja pitäisi tapahtua talvella olla mieluiten sisällä, mistä kiinnostuisi en keksi.
        Sama pulma ollut jo monena syksynä on vähänkuin kitumista hyh hyh.


      • Viaton sivullinen
        €ero kirjoitti:

        Niin kun mieleiset harrastukset sattuu olemaan kesäiset ja pitäisi tapahtua talvella olla mieluiten sisällä, mistä kiinnostuisi en keksi.
        Sama pulma ollut jo monena syksynä on vähänkuin kitumista hyh hyh.

        "€ero"
        Sun täytyy keksiä puhdetöitä. Miten on huonekalujen entisöinti, sitä voisi tehdä kotonakin jos on tilaa. Miten öljyvärimaalaus, onko taide kiinnostavaa, se vie kyllä mukanaan. Minä maalaan kiviä, siinä aika vierähtää ja värit on ilo silmälle.
        Maalaan vain talvella. Kyllähän se on tylsää jos vaan telkkaa vahtaa ja tänne naputtelee. Minä liikun paljon kodin ulkopuolella, riennoissa. Liity johonkin
        yhdistykseen, tapaat ja saat uusia tuttavuuksia. Jos keksin jonkin kivan jutun
        kerron sinulle.


      • €ero
        Viaton sivullinen kirjoitti:

        "€ero"
        Sun täytyy keksiä puhdetöitä. Miten on huonekalujen entisöinti, sitä voisi tehdä kotonakin jos on tilaa. Miten öljyvärimaalaus, onko taide kiinnostavaa, se vie kyllä mukanaan. Minä maalaan kiviä, siinä aika vierähtää ja värit on ilo silmälle.
        Maalaan vain talvella. Kyllähän se on tylsää jos vaan telkkaa vahtaa ja tänne naputtelee. Minä liikun paljon kodin ulkopuolella, riennoissa. Liity johonkin
        yhdistykseen, tapaat ja saat uusia tuttavuuksia. Jos keksin jonkin kivan jutun
        kerron sinulle.

        Toi öljyvärimaalaus' tuli nuorempana harrastettua aika tiiviisti jopa tein tilauksesta en niinkään hankehommana sittemmin se jäi ajan puutteen vuoksi, on joskus käyny mielessä sen uudelleen aloittaminen vaatisi paneutumista.
        Yhdistys toimintaan ei luonteeni taivu, en kummiskaan nökötä paikoillaan kovin paljon on menny vaan rutiinin omaiseksi oleminen tavella.
        Kiva kun joku kannustaa ei tässä epätoivossa olla ja semppiä sullekkin :))


    • ent siivoojaparka

      Meille matikanopettaja ennusti koko luokalle, että jos me ei oteta itseämme niskasta kiinni, niin meistä tulee kaikista kadunlakaisijoita.

      En tiedä, mitä toisista tuli, mutta minusta tuli siivooja. Lähelle meni hänen ennustuksensa.

      • ----,

        Monen pojan toiveammatti oli ennen kadunlakaisukoneen kuljettaja.


      • k/k
        ----, kirjoitti:

        Monen pojan toiveammatti oli ennen kadunlakaisukoneen kuljettaja.

        MEnkääs joskus kattomaan imulakaisukoneen ohjaamoa, menee monelta pojalta sormi suuhun.


      • 19+19

        Meille sanoi aikoinaan fysiikan opettaja, että teistä ei ole kuin lapion varteen. Minä kyllä olen päässyt paljon pidemmälle, ja juuri tietynlaiseen fysiikkaan liittyvällä alalla. Tämän alan fysiikassa aineet muuttavat olomuotoaan, ja syntyy uusia alkuaineitakin. Asian voisi suoraankin sanoa, mutta kun on tehokkaat hakukoneet..


      • ämpäripäinen nainen
        k/k kirjoitti:

        MEnkääs joskus kattomaan imulakaisukoneen ohjaamoa, menee monelta pojalta sormi suuhun.

        Sama juttu siivoojan ammattiin. Monenmoista laitetta on osattava käyttää.
        Ei ole enää pelkkä ämpäri ja luutu.


    • kehityksen kehitystä

      Satavuotta sitten elänyt ihminen ällistyisi nykymaailmaa entä me satavuotta eteenpäin mitä silloinen nyky näyttää

      • ---

        Mikä lie parasta. Vanhuksille suunnitellaan robotteja.


    • €ero

      Oikein ennustin päivällä lämmintä enään yksi aste ja räntää sataa Mikkelissä hiukkasen kylymenee muuttuupi lumeksi uamulla on sitten talvi miten mää tähän suhtaudun hui hitto sentään.

      • Teet nuotion ja tervaat sukses,iso mies.


    • .mollis

      Oikein meni minunnii ennuste. Tylsä päivä oli, ei puusavottaa voinu tehä.
      Saunoin kyllä ja kaks kertaa uimassa, vesi oli 13.4.
      Huomisen ennuste on jotta paiskon puut pinoon isolla tempolla ja illalla kaupunkiin.k

    • No minunkin ennustus kävi toteen ja huomena kans. Ei kyllä kerenny tulla tekemisen puute, päinvastoin aika tahto loppua kesken. Huomena ennustan itelleni hampilääkärin, hyi ku se on ilikiähomma mutta aina sekin on vaan käytävä läpi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe