miksi samanikäiset ihmiset kyttäävät minua?

tyypp

Eli tietääkö kukaan että miksi nuoret(15v)kyttäävät,toljottavat yms. Minua kokoajan mitä ikinä teenkin? Tänäänkin kun tulin ulos kaupasta ja olin avaamassa pyörästäni lukkoa, lähietäisyydellä istuu 3 jätkää ja 1 tytsy.kaikki heistä tuijottivat minua kun avasin vain pyörän lukon.kun huomasin sen,kysyin yhdeltä jätkistä että "mitä?".vastasi vain että "ei mitään" ja olen siis aivan normaali,älykäs ja huumorintajuinen tyyppi. Ja poika. Että jäi myös vaivaamaan että miksi ne kolme kundiakin tuijottivat?:/

12

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonneologi

      Ne on jonnejen tapa. Ne luulee että uhkaat heidän reviiriään niin puolustuskeinona kyttäävät pahasti. Jos olet syvällä heidän reviirillään, ne saattavat tulla myös itse puhumaan sinulle. Usein pyytäen jotain.

    • Jauts

      Onks sun ulkonäössä jtn silmään pistävää, kuten esim. joku erikoinen hiustyyli? Esim. sen takii ne vois kattoo. Mäkään en tykkää kun mua töllätään, mut oon oppinu olee välittämättä, sillon ku niin käy. :)

      • tyypp

        Toisaalta, mulla on sellanen tukka et kun se kastuu ja on lämmintä samalla nii se kihartuu. Ja olin sinä päivänä pyöräilly aika paljon nii oli otsa aika hiessä, ni mul tais sit olla tukka ihan kiharalla:)


    • tyypp

      Ei oo ulkonäös mitään erikoista:)

      • tyypp

        Selvä jonneologi:)


      • Täti Hassu
        tyypp kirjoitti:

        Selvä jonneologi:)

        Mikä on jonneologi? :)


      • tyypp
        Täti Hassu kirjoitti:

        Mikä on jonneologi? :)

        Täti hassulle tiedoksi että jonneologi on nimimerkki ja tämän "jonneologin" itse keksimä Nimike itselleen


    • Anonymus

      Koska niillä ei ollu parempaa tekemistä

    • tyypp

      No minunmielestäni vaikka kännykällä pelaaminen tai joku ig:ssä oleminen on paljonhauskempaa kuin muiden tuijottaminen.

    • wau mikä poju

      jos olet jotenkin kiihottavan näköinen ja kun sua kattoo niin mielikuvitus alkaa laukkaa ja ei vaan pysty katsetta irrottaa sun hyvännäkösestä pepusta, kropasta, kihartavista tukasta tms..... ei se pakosti se tuijottaminen tarkoita mitään huonoo.

    • tyypp

      Ehkä voi olla noinkin:3

      • tyypp

        Nimimerkki "wau mikä poika" kiitos muuten tuosta nimimerkistäsi:). Ja juu ehkä ne pojat katto vaa sillee "oisinpa mäkin noin komee"ym:3


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe