Laittomuus on vallannut sivuston

Baltasar

Suomen perustuslakia rikkoen.

12

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä sie siitä huoli veikkonen, ja kaikki jumalattomat tullaan kyllä vielä tuomitsemaan kaikesta jumalattomuudestaan jota ovat harjoittaneen.

• ihana toivo

Olkaamme iloisia kun he käristyvät hel-vetissä ja me synnittömät taputamme käsiämme.

• hedhdjh

Ja sinä totuusvoittaaaina on ensimäinen joka tuomitaan tuonelaan, olet rikkonut Jumalan käskyjä ja mennyt naimisiin ulkomaalaisen kanssa.

• ihan oikeasti
        hedhdjh kirjoitti:

Ja sinä totuusvoittaaaina on ensimäinen joka tuomitaan tuonelaan, olet rikkonut Jumalan käskyjä ja mennyt naimisiin ulkomaalaisen kanssa.

Katsoppa tarkemmin, totuusvoittaaaina on eri nimimerkki, kuin on totuusvoittaaina nimimerkki, siinä on yhden kirjaimen ero, ja eri nimimerkki, eli baltasar jälleen kerran.

Baltasar on kertonut, että tämä on hänen oma palsta, mutta se ei taida olla niin.

Kaikkien tulee noudattaa sääntöjä.

• Täysin luvallista

Mitä sääntöjä noiden kahden erilaisen nimimerkin rekisteröimiseen liitttyy?

Selvää on ettei sivustolle voi rekisteröidä nimimerkkejä jotka rikkoisivat sivuston sääntäjä, joten miksi sinä joka et käytä rekisteröityä nimimerkkiä, vingut siitä että: kaksi eri nimimerkkiä muistuttavat toisiaan?

• Panettelijalle

Miksi "ihan oikeasti" velehtelet? Ei Baltasar joka on sekisteröity nimimerkki ole suinkaan koskaan sanonut tämän olevan hänen oma palstansa. Säännöthän kieltävät perättömien lausuntojen antamisen ja vielä selvänä perättömänä panettelevana lausuntona ja hyökkäyksenä henkilöä vastaan. Etkö itse havaitse syyllistyväsi sääntöriikkomuksiin näin toimiessasi?

• haluan tietää

"# sekisteröity "# ????

Mitä kieltä tämä kommentti edustaa ?

• mitä kuvittelet itse

Sinähän sitä et juurikaan riko, olet viimeisen viiden vuoden aikana, haukkunut kaikki papit, kaikki muut kirjoittajat harhaoppiseksi, vastoin sinun ainoaa oikeaa " tulkintaa " Raamatusta.

Mikähän se lopullinen agendasi on sivustolle ?

Voit suosiolla vetäytyä, tai vetäydyt kuitenkin, koska et et ole tervetullut sivustolle ollenkaan.

• Älä vääristele

Mnä olen oikeutettu OSOITTAMAAN luterilaisia harhaoppeja, silloin kun ne eivät perustu Jumalan sanaan vaan traditioon ja ties mihin muuhun muuttuvien ihmisten kokousten päätöslauselmiin, ja toki jos sivustolla esiintyy esim. Antti-papin kaltaisia kirjoittajia, jotka esittävät olevansa vieläpä kristinuskoa edustavia pappeja, ja samaan aikaan pilkaavat Herraani Jeesusta Kristusta kutsuen häntä kuten Antti teki kirkko_kuuolla sivustolla "äpäräksi" ja "hänen perhettään salkkari perheeksi" on pakko myös esittää kritiikkiä henkilöä vastaan joka näin tekee.

• kunhan huomautan

Arvaapa balttis, kuka sitä perustulakia rikkoen kirjoittaa näillä sivuilla ?

Aivan se olet juuri sinä itse.

Tämä ei ole sun sivusto, jota olet jopa mainostanut, muista se.

Usein uhoat, että voisit kirjoittaa sananvapautteesi nojaten nitä haluat, mutta niinhän ei voi olla, kukaan ei voi kirjoittaa sananvapauteen nojaten, mitä haluaa, vaikka se kuinka tuntuisi oikealta.

Palstalla olevat säännöt koskevat sinuakin, muistatko sen ?

- tai ei, silti ne ovat kaikille samat.

• kunhan huomautan

tuli pari kiroitusvirettä, mutta kai sen ummarrat ?

Itsekin syyllistyt siihen "toisinaan "

• Tiedoksi vaan

Sääntöjä rikkovasta viestistäsi on raportoitu ylläpidolle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2835
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      95
      1079
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      921
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      885
    5. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      867
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      857
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      814
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      810
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      744
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      739
    Aihe