Helluntaiseurakunta kääntykää pois valheesta!

18+2

Mitä antikristuksen henki on tehnyt seurakunnissa? Vai etkö usko, että antikristuksen henki on tehnyt mitään seurakunnissa? Jos et, niin miksi sitten Johannes kirjoitti jo liki 2000 vuotta sitten näin: "...niin onkin monta antikristusta ilmaantunut... Meistä he ovat lähteneet..."(1.Joh.2:18,19). Paavali ei väittänyt että antikristukset olivat tulleet "maailmasta", vaan uskovien keskeltä! Ei se varsinainen antikristus, mutta ne muut uskonnollispoliittiset herhiläiset, pikku-antikristukset, he, jotka ovat nousseet keskeltämme (1.Joh.2:19), kirkon keskeltä; he tulevat vielä jonkin aikaa julistamaan antikristillistä sanomaa, antikristuksen edelläkävijöinä.

Saatanalla on nyt vankka jalansija seurakunnissa, ja "jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää (antikristuksen ilmestymistä), niin silloin ilmestyy tuo laiton (antikristus)..." (2.Tess.2:7,8). Ja mikä onkaan se, mikä on tähän mennessä pidättänyt antikristusta? Se, että Jeesuksen opetuslapset uskovat totuuteen. Kun pikkuhitlerit ja saatanan kätyrit poistavat nämä opetuslapset näyttämöltä, tavalla taikka toiselta, silloin on viimeinen este poistettu, varsinaisen antikristuksen ilmestymiselle. Jäljelle jää enää uskonnollispoliittinen kirkkoinstituutio, joka on yhtä kuollut kuin kylmä kivi kourassamme. Sitä voidaan hyvällä syyllä kutsua luopiokirkoksi, sillä se teki kompromisseja lukiessaan, tulkitessaan, kääntäessään ja opettaessaan Jumalan Sanaa.

"Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen" (2.Tess.2:11,12).

Mitä saatana on tehnyt, näitten monien antikristuksien kautta? Hän käytti heitä hyväkseen Jumalan sallimuksesta (2.Tess.2:11). Hän levitti oppiaan Jumalan seurakunnan keskellä, että Jumala ei olekaan yksi, vaan kolme. Tämä onkin hänelle mieluista, sillä kolminaisuus esiintyy pakanauskonnoissakin, mm. niissä uskonnoissa joissa tunnustetaan Jeesuksen olevan profeetta, mutta ei "Jumalan Poika". Kun hän sai uskovaiset uskomaan että Poika on Jumala, vaikka Poika sanoi että Isä on ainut Jumala (Joh.5:44, Joh.17:3) niin Isä menetti merkityksensä Isänä, suhteessa Poikaan.

Jos otat ja teet heistä saman olemuksen, olet tehnyt heistä antikristuksen, sillä antikristus kieltää Isän ja Pojan. Kait sinä hyvin ymmärrät, että jos väitämme Isän ja Pojan olevan samaa olemusta, olemme menettäneet heidät, sillä Isä tarvitsee Pojan ollakseen Isä, ja Poika tarvitsee Isän, ollakseen Poika. Tämä tarkoittaa, että heidän on PAKKO OLLA KAKSI ERI OLEMUSTA, siten, että vain toinen heistä on Jumala, kuten Jeesus niin syvällisesti vakuutteli (Joh.5:44, Joh.17:3, Mark.10:18).

Mikä tässä on niin vaikeata ymmärtää? Kun antikristuksen oppi tuli seurakuntaan, alettiin yhdessä kuorossa laulamaan: "Isä on samaa olemusta Pojan kanssa". Tämän lisäksi kirkko teki itselleen Jeesus-kuvia ja Jumala-kuvia ja ripustivat niitä seinilleen, vaikka Jumala sanoi:

"Älkää tehkö itsellenne epäjumalia älkääkä pystyttäkö itsellenne jumalankuvia tai patsaita, älkää myöskään asettako maahanne kiviä, joissa on kuvia, kumartaaksenne niitä, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne" (3.Moos.26:1).

Jumala sanoi myös:

"Älä tee itsellesi jumalankuvaa, älä mitään kuvaa..." (5.Moos.5:8).
Jos sinulla on kotonasi Jeesus-kuva seinälläsi, ja uskot sen esittävän Jumalaa, sinulla on seinällä Jumala-kuva josta Jumala sinua varoitti! (5.Moos.5:8).

Koska kirkoilla ja monilla eksyneillä kristityillä on niitä omia jumala-kuvia (ja joillakin jopa pyhimyspatsaita, esim. Helsingin tuomiokirkossa), heidän on helppo uskoa että antikristus on Jumala, kun hän tulee Jeesus-kuvien näköisenä (?) istuutumaan Jumalan temppeliin ja julistaa siellä olevansa Jumala:

"...tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala" (2.Tess.2:4). Valitan, rakkaat veljet ja sisaret. Mutta antikristuksen henki on jo Jumalan temppelissä hirvittävine oppeineen. Etkö ole huomannut? Historiaa toistaa itseänsä. Jeesus oli oikeassa kun hän profetoi nämä kaksi asiaa:

... ja synagoogissaan he teitä ruoskivat" (Mat.10:17).
... tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle" (Joh.16:2).

... mutta miksi he näin tekevät? Annetaan Jeesuksen vastata:

"... koska he EIVÄT tunne Isää eivätkä minua" (Joh.16:3).

11

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herraonyksi

      Amen!!!!!!!!!!!!!

    • Herraonyksi

      >Tämä onkin hänelle mieluista, sillä kolminaisuus esiintyy pakanauskonnoissakin, mm. niissä uskonnoissa joissa tunnustetaan Jeesuksen olevan profeetta, mutta ei "Jumalan Poika". <

      Niin islamissa allah oli ennen kolmiyhteinen jumala, hän jakoi valtaistuimen tyttäriensä kanssa. Näin koranissa e mainitaan nimeltä "Oletteko sitten ajatelleet al-Latia ja al~Uzzaa ja , kolmatta ja viimeistä Allahia? Kuuluvatko pojat teille ja Hänelle tyttäret? Mikä nurja jako! ( Suura 53:19-22)

    • Jeesuksen nimessä...

      Se kaikille hyväksi Jumalan Sanan mukainen vanhurskaus, minkä piti pidätää, on tullut jo tieltä poistettua, laittomuuden tekijät / laittomuus on jo vallassa, lähes kaikkia ihmisiä maalmassa johtavassa ja hallitsevassa asemassa. Jossa "piru" vie, ja PAHA perii. Jeesuksen käsky kuuluu; "lähtekää siitä ULOS minun kansani". Ettette saisi osaksenne niitä samoja SYYSTÄ (kaikki vääryys) Jumalan Sanan VASTASISUUKSISTA kiroukseksi / tuomioksi hirvittäviä seuraamuksia osaksenne ja ylllenne.

      Joihin SYIHIN, laittomuuden SYNTEIHIN mukautuneesti / osallisuudessa nyt vieläkin elette. Niiden tuomioksi, joista tiedotusvelineet päivittäin kautta maailman uutisoi, asioiden ja tapahtumien puolesta, kukin tuomioksenne!!

    • kaikki sekaisin

      Menes nyt aloittaja sinne mistä tulitkin, sinulal ei ole mitään annettavaa ei tänne eikä mihinkään jossa on kyse Jumalan asioista.

      ja aina vainko se eskonen täällä sopottaa tuota yhtä ja samaa sotkuaan.

    • raja kaikella

      Toivoisin, että joku puuttuisi tuohon jatkuvaan kolmiyhteisen Jumalan ja Jeesuksen jumaluuden pilkkaamiseen mitä helluntaifoorumeilla joku/jotkut levittävät.

      Vaikka en helluntailainen olekaan, niin en pidä siitä, että tuollaista harhaa tungetaan hellareiden foorumeille. Alkaa näyttää aika oudolta, kun joka neljäs ketju on joidenkin höyrypäiden sepostusta Jeesuksen jumaluutta vastaan.

      • 9+3

        Matteus 9
        3 "Ja katso, muutamat kirjanoppineista sanoivat mielessään: »Tämä pilkkaa Jumalaa«.

        Voisitko perustella, millä tavalla olen Jumalaa pilkannut?


      • Mina Sanosi
        9+3 kirjoitti:

        Matteus 9
        3 "Ja katso, muutamat kirjanoppineista sanoivat mielessään: »Tämä pilkkaa Jumalaa«.

        Voisitko perustella, millä tavalla olen Jumalaa pilkannut?

        Jos sina olet todistanut Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta etta Han ei ole Herra Jumala Kaikkivaltias ilmoitettu ja ilmestynyt lihassa, sina olet antanut Korkeimmasta Jumalasta vaaran todistuksen ja siten levittanut eksytysta. Olet alentanut Luojan luoduksi. Se on syntia ja Jumalan pilkkaamista.

        Ajatellaan etta jos sina olet ylilaakari ja mina vaitan jatkuvasti joka paiva hoitohenkilokunnalle etta sina olet alihoitaja, et laakari ollenkaan, mina olen hapaissut sinua ja pilkannut sinua. Sina et iloitse minun todistuksesta sinusta.

        Jumala on pyha eika han salli itseaan pilkata vaikka ylilaakari sallisikin itsensa alentamisen, Jumala ei pitemman paalle salli.


      • CVFBGJK,
        Mina Sanosi kirjoitti:

        Jos sina olet todistanut Herrasta Jeesuksesta Kristuksesta etta Han ei ole Herra Jumala Kaikkivaltias ilmoitettu ja ilmestynyt lihassa, sina olet antanut Korkeimmasta Jumalasta vaaran todistuksen ja siten levittanut eksytysta. Olet alentanut Luojan luoduksi. Se on syntia ja Jumalan pilkkaamista.

        Ajatellaan etta jos sina olet ylilaakari ja mina vaitan jatkuvasti joka paiva hoitohenkilokunnalle etta sina olet alihoitaja, et laakari ollenkaan, mina olen hapaissut sinua ja pilkannut sinua. Sina et iloitse minun todistuksesta sinusta.

        Jumala on pyha eika han salli itseaan pilkata vaikka ylilaakari sallisikin itsensa alentamisen, Jumala ei pitemman paalle salli.

        Kännettään asia toisin päin, olet tehnyt luodusta Jeesus Kristuksesta jumalan itsellesi, sina olet antanut Korkeimmasta Jumalasta väärän todistuksen että Hän olisi kolme vaikka sanoi olevansa Yksi ja Ainoa ja tämän myötä olet levittänyt eksytykset, et ole kunnioittanut kaikista tärkeintä käskyä "Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi." Ja olet rikkonut ensimmäinen käsky "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
        Älä pidä muita jumalia minun rinnallani." Sinä olet laittanut Jumalan rinnalle kaksi muuta jumala. Olet alentanut Jumala ihmiseksi. Se on syntia ja Jumalan pilkkaamista. Sinä et edes halunnut uskoa Jeesusta vain tulet jatkossakin olemaan uskonnollinen roman katolilais kirkolle, et Jumalalle etkä Hänen POJALLEEN. OLET EKSYTTÄJÄ. ETKÖ YMMÄRRÄ? Tämä on minun vastaus.


      • Älkää provosoituko

        Lopettakaa vastaaminen Jeesuksen jumaluuden kieltäjille, niin rauha palaa.


      • ghhhdije
        Älkää provosoituko kirjoitti:

        Lopettakaa vastaaminen Jeesuksen jumaluuden kieltäjille, niin rauha palaa.

        Parempi niin kuin teidän pakanallinen kolminaisuus oppi, ei kestä edes kysymyksiä, miten se voi olla totuus koska totuus ei pala tulessakaan,totuus tekee ihmisen vapaaksi, totuus ei ole mystiikkaa.


      • tule jo järkiisi
        ghhhdije kirjoitti:

        Parempi niin kuin teidän pakanallinen kolminaisuus oppi, ei kestä edes kysymyksiä, miten se voi olla totuus koska totuus ei pala tulessakaan,totuus tekee ihmisen vapaaksi, totuus ei ole mystiikkaa.

        Miksi opetat harhaa, senkin mystikko?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe