KAIKKI TIETOKINE IHMISET TÄNNE⬇

eioomunjuttu

Hei kertokaas jotain perus hyviä läppäreitä, jotka maksais (mieluusti) alle 500€! KIITOS ETUKÄTEEN KAIKKI MAHTAVAT! Ois tosi tärkee! :)

15

155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+6

      Hyvää läppäriä ei saa alle 500€.

    • määtieränkainken

      Semmone harmaa vois olla hyvä

    • Gbchjrdh

      Et saa hyvää läppärii alle 500. Hyvän pöytäkoneen voi saada alle 500.
      Läppärit on aika paskoja, miks kaikki niitä hommaa?

      Lisäksi jos kaupasta ostat koneen, niissä on aika paljon ilmaa. Eli pitää muistaa että aina saa halvemmalla jos ostaa osat ja kokoaa itse
      Jos vaan nettiä selailet voit saada riittävän hyvän läppärin 450

      • tulintaaspäteen

        Koska tarve saattaa vaatia läppärin, esim. opiskelut tai duuni. Tabletti ei aja samaa asiaa.

        Katsos kun, osa haluaa ostaa valmiin paketin. Kaikilla ei ole aikaa tai taitoa rakentaa itse.


    • PCMR4TW

      Mihin tarkoitukseen läppäri tulis?

    • meikä C:

      Hyvä läppäri; mikä vaan Applen läppäri. Ne kestää oikeesti pitkään, eikä menetä tehojaan, ja mukana tulee hyvää softaa. Läppärit on niitä harvoja Applen tuotteita mitä oikeesti voi suositella, ja maksaa ittensä takaisin. Tosin budjetti posahtaa silloin ihan kivasti, noi MacBookit kun maksaa sen 1000-1300€ uutena...

      Suosittelen et meet johonkin kauppaan, kerrot myyjälle mitä haluat, ja se sit auttaa sua :)

      • e.kääriäinen

        "Suosittelen et meet johonkin kauppaan, kerrot myyjälle mitä haluat, ja se sit auttaa sua :)"

        Hohooh, sustahan tulos hyvä koomikko.

        Itse olin joskus mummolleni ostamassa tietokonetta ja myyjä joka luuli koneen tulevan minulle suositteli pelikäyttöön 300€ HP-läppäriä jossa toimii hyvällä tuurilla miinaharava.


      • mä vielki
        e.kääriäinen kirjoitti:

        "Suosittelen et meet johonkin kauppaan, kerrot myyjälle mitä haluat, ja se sit auttaa sua :)"

        Hohooh, sustahan tulos hyvä koomikko.

        Itse olin joskus mummolleni ostamassa tietokonetta ja myyjä joka luuli koneen tulevan minulle suositteli pelikäyttöön 300€ HP-läppäriä jossa toimii hyvällä tuurilla miinaharava.

        sanotaanko, että mulle on ainakin myyty hyvää rautaa kun on kysyny auttamaan. Suosittelen menemään ostamaan sitä tietokonetta muuallekkin kuin cittariin, ei siel osata neuvoa. Eiku ainii, eihä tietokonenörttijonnella riitä kunto mennä lähintä Alepaa pidemmälle..


      • Ei juma.....
        e.kääriäinen kirjoitti:

        "Suosittelen et meet johonkin kauppaan, kerrot myyjälle mitä haluat, ja se sit auttaa sua :)"

        Hohooh, sustahan tulos hyvä koomikko.

        Itse olin joskus mummolleni ostamassa tietokonetta ja myyjä joka luuli koneen tulevan minulle suositteli pelikäyttöön 300€ HP-läppäriä jossa toimii hyvällä tuurilla miinaharava.

        Hahahaah 300€ läppäri pelikone. Tais olla kesätyöntekijä myyjä tai muuten vain tyhmä.

        Itsekin tossa viikonloppuna kokeilin erään tuttavan konetta ja hyvä kun Youtube toimi. Sitten kun avasi toisen välilehden koneen näytönohjain kaatui :D blue screen of death tuli koettua ekan kerran


      • e.kääriäinen
        Ei juma..... kirjoitti:

        Hahahaah 300€ läppäri pelikone. Tais olla kesätyöntekijä myyjä tai muuten vain tyhmä.

        Itsekin tossa viikonloppuna kokeilin erään tuttavan konetta ja hyvä kun Youtube toimi. Sitten kun avasi toisen välilehden koneen näytönohjain kaatui :D blue screen of death tuli koettua ekan kerran

        "Tais olla kesätyöntekijä myyjä tai muuten vain tyhmä. "

        Tai sitten vaan yrittää saada sen kaiken paskan myytyä tyhmille...


      • aefafa
        e.kääriäinen kirjoitti:

        "Tais olla kesätyöntekijä myyjä tai muuten vain tyhmä. "

        Tai sitten vaan yrittää saada sen kaiken paskan myytyä tyhmille...

        No siinä tapauksessa he sanoisivat: "Tässä on erittäin halpa ja hyvä kone peruskäyttöön" Ei kukaan sanoisi sitä pelikoneeksi


    • systema

      "Läppärit on niitä harvoja Applen tuotteita mitä oikeesti voi suositella, ja maksaa ittensä takaisin." sinullahan on vilkas mielikuvitus, jonne.

      • vsgs

        1. En ole jonne.
        2.a Applen tuotteet on usein ylihintaista ja jälkeenjäänyttä, mut omppoläppärit on oikeesti ihan omassa sarjassaan kun vertaa muihin.
        2.b Ehkä sulle, nörttijonnepeliaddikti, MacBookit ei oo hyvä ratkaisu. Mut alottajan tapaukseen uskon et ois hyvä, tosin hiton kallis.


        Alottajahan ei oo pyytäny sit mitää pelikoneit, ppl. !!!


      • 6633454

        Kyllä applen kannettava käy peruskäyttöön jos olisi joku rikas bisnesmies, Muuten en suosittele kenellekkään, anteeksi vain Apple-fanit :)


    • Pikku-Markka

      Ostat vaan jonkun halvan jos menee ihan vaan peruskäyttöön : )

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe