Rupesin oikein miettimään [Todennäköisesti viimeinen aloitukseni

Mitä vittua olen tuhlannut elämääni tällä palstalla? Täällähän on vain helvetin sairaita ihmisiä? Olen kirjoitellut tänne aktiivisesti joka päivä, vaikka olisin voinut tehdä paljon kaikkea muuta? Olen tuhlannut elämääni näiden surkeiden ihmisten kanssa jotka vain haukkuvat minua! Minun piti lähteä jo aikoja sitten! Mitä vittua teen täällä palstalla? Ja kerron viälä jostain asioista!!! Ei ei ei näin! Häivyn!

33

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienoa, nyt aiheutin ihmisen häipymisen. Miksi minulle aina käy näin? (Miksi aivojen käyttö on niin vaikeaa??)

      • Hyvä juttuhan se vain on. Luotsinurasi kohokohta. :) Haluan kyllä ottaa osan kunniasta, sillä aloitin kyseisen väittelyn.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Hyvä juttuhan se vain on. Luotsinurasi kohokohta. :) Haluan kyllä ottaa osan kunniasta, sillä aloitin kyseisen väittelyn.

        Kunnia (varsinkaan tuosta asiasta) ei sovi kuvaani hölmöstä ja oudosta tyypistä. Saat ottaa sen kunnian kokonaan.


      • Kenen "ihmisen"? Jos tuo olisi yksin ansiotasi ylistäisin yksin sinua; Rape on paskiainen ja jokainen joka kehtaa myöntää asian halusi hänen häipyvän helvetteen, capish?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kenen "ihmisen"? Jos tuo olisi yksin ansiotasi ylistäisin yksin sinua; Rape on paskiainen ja jokainen joka kehtaa myöntää asian halusi hänen häipyvän helvetteen, capish?

        Raipparin. Vrt minun sarkasmi:

        "Tulikin mieleen, että: "Hei Raippari, ei sinulla oikeasti VOI MITENKÄÄN OLLA mitään ongelmia missään! Elät elämäsi tällä vitun paskalla palstalla ja kirjoittelet omiasi. Eiku hetkinen.... Eihän sinulla voi edes olla elämää, koska et oikeastaan ole ihminenkään. Olet kuin eläin, joka haaskaa surkeaa elämäänsä puhuen palstalla muiden kaltaistensa kanssa. Säälittävää. Lopeta se mariseminen. Tee itsemurha. Ei ketään tuollainen pikkupaskakasa voi kiinnostaa. Mutta vielä tämä, että älkää katsoka pelkkää tätä puoltani! Olen oikeasti aivan ihana, sympaattinen ja ymmärtäväinen ihminen!" Kuulostaako järkevältä????"

        Esitin siis Raipparia ehkä hiukan karrikoidusti, mutta joo. Samoja pointteja kuin aloituksessa. Ironista?


      • kurpizza kirjoitti:

        Raipparin. Vrt minun sarkasmi:

        "Tulikin mieleen, että: "Hei Raippari, ei sinulla oikeasti VOI MITENKÄÄN OLLA mitään ongelmia missään! Elät elämäsi tällä vitun paskalla palstalla ja kirjoittelet omiasi. Eiku hetkinen.... Eihän sinulla voi edes olla elämää, koska et oikeastaan ole ihminenkään. Olet kuin eläin, joka haaskaa surkeaa elämäänsä puhuen palstalla muiden kaltaistensa kanssa. Säälittävää. Lopeta se mariseminen. Tee itsemurha. Ei ketään tuollainen pikkupaskakasa voi kiinnostaa. Mutta vielä tämä, että älkää katsoka pelkkää tätä puoltani! Olen oikeasti aivan ihana, sympaattinen ja ymmärtäväinen ihminen!" Kuulostaako järkevältä????"

        Esitin siis Raipparia ehkä hiukan karrikoidusti, mutta joo. Samoja pointteja kuin aloituksessa. Ironista?

        Eikai Rape ole ihminen? Ja jos on, niin ainoastaan lapselliset ihmiset välittää eläinten loukkaavista sanoista.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Eikai Rape ole ihminen? Ja jos on, niin ainoastaan lapselliset ihmiset välittää eläinten loukkaavista sanoista.

        Kyllä Raippari on ihminen. Vai oletko koskaan kuullut vittuilevasta ja palstaa häiriköivistä eläimistä?


      • kurpizza kirjoitti:

        Kyllä Raippari on ihminen. Vai oletko koskaan kuullut vittuilevasta ja palstaa häiriköivistä eläimistä?

        Hur så? Rape väitti teidän olevan eläimiä, joten hän on lapsellinen koska loukkaantuu eläinten loukkauksista.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Rape väitti teidän olevan eläimiä, joten hän on lapsellinen koska loukkaantuu eläinten loukkauksista.

        Väitti teidän... Hei kuule, kyllä hän puhui arvon herrastakin, joten voit puhua ihan meistä...


      • kurpizza kirjoitti:

        Väitti teidän... Hei kuule, kyllä hän puhui arvon herrastakin, joten voit puhua ihan meistä...

        ಠ=ಠ... Lopettakaa jo tuo! Korppi oli ehkä teidän mielestänne ärsyttävä, mutta eikö tuo jo muka loukkaa enemmän kuin paljon?


      • veh kirjoitti:

        ಠ=ಠ... Lopettakaa jo tuo! Korppi oli ehkä teidän mielestänne ärsyttävä, mutta eikö tuo jo muka loukkaa enemmän kuin paljon?

        Pitäisikö minun haukkua joku pahaa aavistamaton kalkkuna täällä pystyyn (ei kirjaimellisesti!) että te tietäisitte, miten haukun oikeasti?

        En hauku siis Raipparia. Minua vain rupesi suivaamaan tuo elukkahomma. Oikeasti. En edes tiedä miksi, mutta se nostatti ärsytyskäyrää liian monta pistettä kerralla.

        Raippari oli ärsyttävä, mutta en minä halunnut hänen lähtevänkään. Joitain vakkareita ilman on helpompaa, mutta en ole koskaan toivonut kenenkään lähtevän täältä.


      • nettihaamu
        kurpizza kirjoitti:

        Pitäisikö minun haukkua joku pahaa aavistamaton kalkkuna täällä pystyyn (ei kirjaimellisesti!) että te tietäisitte, miten haukun oikeasti?

        En hauku siis Raipparia. Minua vain rupesi suivaamaan tuo elukkahomma. Oikeasti. En edes tiedä miksi, mutta se nostatti ärsytyskäyrää liian monta pistettä kerralla.

        Raippari oli ärsyttävä, mutta en minä halunnut hänen lähtevänkään. Joitain vakkareita ilman on helpompaa, mutta en ole koskaan toivonut kenenkään lähtevän täältä.

        niin älä hauku rantakäärmeautoitikkapupuporkkanaasiruosteinisijää


    • Toivotan sinulle onnea ja menestystä.

      Forza e coraggio! In bocca al lupo!

    • Njah. Onnea kai minunkin pitää toivottaa, eli; Onnea.

      Toivottavasti et kovin paljon hukannut elämääsi tämän palstan jutuille naureskellen.

      (Miksi tämä muuten on niin paskaa? Minä pidän Pulinoista....)

    • Eihän Nappula häivy?

      • Nappula on rape, joten...


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Nappula on rape, joten...

        Jos Raippari häipyykin (mikä ei taida kuitenkaan toteutua), ei se tarkoita, että Nappula häipyisi. He ovat eri keskustelijat, vaikka heidän takanaan on sama henkilö.


      • biologinalku kirjoitti:

        Jos Raippari häipyykin (mikä ei taida kuitenkaan toteutua), ei se tarkoita, että Nappula häipyisi. He ovat eri keskustelijat, vaikka heidän takanaan on sama henkilö.

        Kyllä häivyn minäkin.


      • nappula14v kirjoitti:

        Kyllä häivyn minäkin.

        Joo niin varmaan. Viimeistään ylihuomenna tai viikonloppuna täällä on kamala rölliarmeija selittämässä, että eivät _he_ ole koskaan uhonneet palstalta katoamista, se oli _raippari_ joka on _ihan eri kirjoittaja_ . Sen nimi on sitten varmaan taas mestaritrollaus.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Joo niin varmaan. Viimeistään ylihuomenna tai viikonloppuna täällä on kamala rölliarmeija selittämässä, että eivät _he_ ole koskaan uhonneet palstalta katoamista, se oli _raippari_ joka on _ihan eri kirjoittaja_ . Sen nimi on sitten varmaan taas mestaritrollaus.

        Olihan Raippari muutes keväällä jokuisen kuukauden poissa. Trollejakin oli vähän....

        Mutta juus. Oikeassa olet.


    • Siitäpä vaan.

    • Raippari_MESTRL

      On kunnia sanoa hyvästi! Katsotaan jos joskus vuoden päästä sateisena syyspäivä yksin koneellani saatan avata tämän palsta ja palata tänne. Mutta siihen on pitkä aika jos ylipäätänsä palaan tänne koskaan! Nappula häipyy mukanani. En palaa enään tänne, vaan käytän elämääni johonkin muuhun.

      Kurpizza..muistellaan mätänä vihanneksena!
      Jokutyyppi.. ärsyttävänä sadistina hyyppänä.
      Trotski.. epäsosiaalinen.. likainen punikki.
      VeH.. sekopäinen korpin rakastaja..
      Nasse.. vanha juoppo..
      Ocean.. pervo otus
      Biologi.. perhosrunkkari
      Hekekee.. ärsytttävä pikku kakara
      Alice.. huora, joka ärsyttävä
      Tukija.. homoseksuaali, joka sivistyneempi kuin Trotski
      Siiliö.. ärsyttävä siilirunkku
      Preppertowz... Mies

      Hyvästi

      • Poltan kalsarini julkisesti torilla, jos pystyt pysymään täältä pois edes kaksi viikkoa.


    • Ei täältä kukaan pysty pysymään poissa! Yleensä kaikki palaavat takaisin, vaikka he kuinka sanoisivat lähtevänsä...

      • Siiliö on pystynyt, mutta hän ei uhonnut lopullista katoamista eikä varsinkaan tehnyt sitä väittelyn voittaakseen.


    • HeKeKee'd

      Jes. Jes! JJJIHUUUUUUU! ONNENPÄIVÄNI!!!

      • HeKe, tämä kyllä on vakavampaa... Itse en kyllä vielä haluaisi menettää Korppia, mutta on kuitenkin kunnioitettava hänen päätöstään. Muistetaan hyvällä, ei pahalla. Kiitos niistä ihanista hetkistä, joita olemme kokeneet kanssasi, ainakin minä kiitän. ♥ Olisin kiitollinen, jos ainakin säästäisit tunuksesi, tai jos olet jo poistanut tunnukset, käy samalla tavalla kuin Korppi™lle...

        On näköjään aika esiä uusi Korppi, Korppi kolmas!!!!!!!!!!!!!! :D':


      • HeKeKee'd
        veh kirjoitti:

        HeKe, tämä kyllä on vakavampaa... Itse en kyllä vielä haluaisi menettää Korppia, mutta on kuitenkin kunnioitettava hänen päätöstään. Muistetaan hyvällä, ei pahalla. Kiitos niistä ihanista hetkistä, joita olemme kokeneet kanssasi, ainakin minä kiitän. ♥ Olisin kiitollinen, jos ainakin säästäisit tunuksesi, tai jos olet jo poistanut tunnukset, käy samalla tavalla kuin Korppi™lle...

        On näköjään aika esiä uusi Korppi, Korppi kolmas!!!!!!!!!!!!!! :D':

        Onhan mulla aina taipumuksia typeryyteen.

        Ja näin luottamuksellisesti, tein HeKeKeen ainoastaan että voisin olla hyvä ropessa.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Onhan mulla aina taipumuksia typeryyteen.

        Ja näin luottamuksellisesti, tein HeKeKeen ainoastaan että voisin olla hyvä ropessa.

        Kuka siis on HeKeKee, vai tarkoititko, että tuo on roponimimerkkisi, vai onko tuo ainoa?


      • veh kirjoitti:

        Kuka siis on HeKeKee, vai tarkoititko, että tuo on roponimimerkkisi, vai onko tuo ainoa?

        Ja mikset voisi olla hyvä ropessa muullakin nimimerkillä?


        PS. Liittykää kaikki roolipeliin!


      • HeKeKee'd
        veh kirjoitti:

        Kuka siis on HeKeKee, vai tarkoititko, että tuo on roponimimerkkisi, vai onko tuo ainoa?

        hekekee on tällainen hahmo jonka tein roolipeliä varten ja käytin sitä myöhemmin keskusteluissa laitoin korpin lomalle sillä oli hankalaa olla suoliston tirehrööri:)


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        hekekee on tällainen hahmo jonka tein roolipeliä varten ja käytin sitä myöhemmin keskusteluissa laitoin korpin lomalle sillä oli hankalaa olla suoliston tirehrööri:)

        :'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ei tänne tarvitakaan uutta Korppia! ♥ Kiitos kuitenkin, Korppi-Raippari, mahtavista muistoista, enkä sinua unohda!

        Korppi, olet ollut ilkeä. ♥


      • nettihaamu
        veh kirjoitti:

        :'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ei tänne tarvitakaan uutta Korppia! ♥ Kiitos kuitenkin, Korppi-Raippari, mahtavista muistoista, enkä sinua unohda!

        Korppi, olet ollut ilkeä. ♥

        nasse on oikeassa tulen poltamaan saapani jos raippari ei palaa tänne 2 viikossa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe