Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Patsaan Neste -Millon sieltä muka sais sitä Kotipizzaa???!

Toivoton pizza

Tuntuu olevan ERITTÄIN vaikeaa saada illaksi Kotipizzan pizzaa Rajapatsaan Nesteeltä!

Yhden kerran ollaan taidettu sieltä pizzat saada, mutta kaikki muut kerrat kun oltas pizzaa menty tilaamaan niin vastaus aina sama: "Keittiö on kiinni" ??!

Nettisivujen mukaan Patsaan "Kotipizzan" pitäs olla auki klo. 22 asti (niinku koko pulju), mutta vaikka ois yrittäny pizzaa tilata 8-puol 9 niin eipä saa....
Aijemmin annettiin käsittää että "keittiö menee kiinni" joskus 9 aikaan, eli noin tuntia ennen kuin paikka menee kiinni... Silti ei viimeksi saanu puol yheksältäkään mitään, koska "keittiö on kiinni"... Sit taas kerran mentiin vähän ennen 9 niin pizzoja kyllä oltiin paistamassa mutta ei kuulemma enää voinu tilata kun "niiin kauhea jono oli"... Eikä koko paikassa ollu paljoakaan ihmisiä, saatika pizzan tilaajia....
Ihme touhua!

19

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pizza pate

      mene päivällä lidliin ja osta pakaste täyteen,on paljon halvempia ja valmiiksi kotona.

    • dgdfh ghdggj

      Ostin kerran (ja en toista kertaa) nesteen "kotipitsan" viemisiksi ja kyllä häpesin silmät päästä kun näin sen! Oli niin vähän laitettu päällystää, siinä ei ollut kuin kuoret. Annoin kyllä heti siitä palautetta ja se samanen nainenhan sen oli tehnyt joka siinä huseerasi? Koskaan ei enää kotipitsaa ! Ainaskaan nesteeltä

      • Olit taas P A !

        Oisit ostanu kalliimman! Ostit sen kaikista
        halvimman js yhdellä täytteellä ! Oma
        vika ! Olit tietysti PA taas!


    • c..

      Henkilökunta on kyllä mukavaa(paitsi se yksi vanhempi hapannaama) taitaa olla nyt johdon puolella vikaa siinä puljussa..ja miun mielestä ruoka on ollut ihan hintansa väärti, en tosin pitsaa ole siellä syönyt.

    • Aaaarghhh

      Varmaan työntekijät haluavat joskus kotiinkin päästä? Et sinäkään varmasti haluaisi olla pitsaa vääntämässä puoli kymmeneltä kun täytyisi tehdä jo muita hommia, kuten siivota keittiö! Keittiö tosiaan menee yhdeksältä kiinni, aivan kuten siellä seinällä lukee, eli se tosiaan suljetaan sitten tasan kello yhdeksän! Jos puolelta menet tilaamaan ja keittiössä on puolen tunnin jono niin mitäpä voit olettaa? Mitäs menet niin myöhään tilaamaan sitä ruokaa. Ps. Puhelintilauksetkin ovat olemassa, niitä yleensä iltaisin käytetään. Että tilataan pitsa puhelimen kautta ja tullaan hakemaan. Kun kirjoitit ettei ole edes pitsantilaajia siellä.

      • houhou

        Henkilökunta se siellä huutelee. Laitahan keittiö kiinni ni ehit tänne kirjotella.


    • Läskiperse

      Kotipizzan sivulta otettua, mikä tässä on epäselvää?
      Eikö Nesteellä tiedetä edes omia aukioloaikoja? Jos ravintola on auki klo 2200 asti, pitäisi sieltä saada pitsojakin siihen saakka. Niin ainakin muualla suomessa. Ihme junttipaikka.
      Laita kotipizzaan palautetta!

      KOTIPIZZA IMATRA - NESTE OIL IMATRA RAJAPATSAS
      Imatrankoskentie 22
      55610 Imatra
      05 436 4957
      Ravintola: 10:00 - 22:00
      Lounas: 11:00 - 14:00
      Verkkokauppa: 10:00 - 22:00
      Kotiinkuljetus: 10:00 - 20:00

    • Pandamon

      Nesteellä on kaksi eri puolta. Myymälä ja ravintola. Ravintolalla tarkoitetaan sitä puolta jossa juntit istuvat ja juovat kaljaa. Siellä seinällä lukee Keittiö suljetaan klo 21. Jos aloittaja on niin tyhmä ettei tajua mennä tilaamaan sitä pizzaa ajoissa niin olkoot ilman. Nopeat syövät hitaat.

      • pitäköön pitsansa

        Mie haen pitsat muualta.


    • Reppo

      Sen oon huomannu et bensa sieltä on aina loppu, mutta pitsoissa ei oo ollu mitään vikaa

    • Toivoton pizza

      No sitähän tässä nimenomaan ihmettelin, että kun käsitin että menee keittiö kiinni 9, mutta viimeksikin kun mentiin vähän vaille puol 9, niin totesivat vaan että "keittiö on kiinni"......

      • jukka.

        Mie olin käymässä siellä muilla asioilla tuossa yks päivä ja ihmettelin kun joku pariskunta ei saanut ruokaa ennen kahdeksaa illalla koska keittiö oli kiinne.
        Itse käyn Mansikkalan kotipizzassa, laatu ja henkilökunta parempaa. Ruokaakin saa usein jopa sulkemisen jälkeen. Ottaisivat patsaalla heistä mallia.


    • Niijustiii

      Olen todennut saman itsekin! Työntekijätkin taitavat olla kyllästyneitä työhönsä, tai sitten eivät vaan sovellu asiakaspalvelijoiksi..

    • Palaute
    • Toivoton pizza (ap)

      Olen aikoinaan laittanut asiasta palautetta suoraan Kotipizzalle, tais olla joskus puolisen vuotta sitten, kun ekoja kertoja kävi tuo, ettei pizzaa saanut enää kohtuulliseen aikaan... Huomautin juuri tuosta, että vois nettisivuille korjata nuo ajat, että moneen ravintola auki, tai selvästi että mihin aikaan "keittiö toimii" vielä.. Koska eihän sitä nyt voi muuten asiakkaat tietää! Mitään ei kuitenkaan tapahtunut...

      Laitan kyllä nyt uudestaan samasta asiasta reklamaatiota, ja mainitsen etten ole ainut joka tämän on huomannut! Tietysti parempi olisi, mitä useampi asiasta palautetta laittaisi...

      Olen hyvin ymmärtäväinen asiakaspalvelijoita kohtaan, sillä itsekin olen samalla alalla, mutta tuolla ei kyllä homma nyt ihan pelaa....
      Tuon pizza-jutun lisäksi olen myös huomannut ihan yleisesti että välillä on aika kireä tunnelma ja naama näillä "asiakaspalvelijoilla" hieman mutrussa ja muutenkin välillä tympääntynyttä/turhautunutta meininkiä.... :/

      • .............

        Ei se ole henkilökunnan vika jos pomot ei osaa hoitaa hommiaan?!


    • putlerlandia

      Ei ole henkilökunnan vika jos omistajat rusakoita

    • hommeli_

      No ei kai kukaa ookaan sanonu, et pomojen mokat on työntekijöiden syytä?

      Nyt puhuttiin vaan asiakaspalvelusta, ja kai se henkilökunta silti voi oman hommansa hoitaa hyvin?!
      Eikai se ole pomon syytä, jos et oo hyvä asiakaspalvelija?

      • pomon mokahan tuo

        pomot yleensä valitsee henkilökuntansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe